Keho En ole käynyt yhdessäkään koronatestissä vielä :D

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Sama. Oon kylläkin ollut kipee, mut oon ollut varma ettei se oo voinut olla koronaa vaan mun perus flunssaa niin en halunnut kuormittaa sillä terveydenhuoltoo. Onhan se tietty kuitenkin hyvä käydä testissä vähäsistäkin oireista, mutta eipä mun vanhemmatkaan nää sitä niin tarpeelliseks eli joutusin aika paljon suostuttelemaan, et ne varais mulle testiajan.
 

Kuusieppari

Kamelivaara❗
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
286
Reaktioarvo
256
Sama. Oon kylläkin ollut kipee, mut oon ollut varma ettei se oo voinut olla koronaa vaan mun perus flunssaa niin en halunnut kuormittaa sillä terveydenhuoltoo. Onhan se tietty kuitenkin hyvä käydä testissä vähäsistäkin oireista, mutta eipä mun vanhemmatkaan nää sitä niin tarpeelliseks eli joutusin aika paljon suostuttelemaan, et ne varais mulle testiajan.
Sama. Oon ollu kerran kipee koko korona-aikana enkä menny testeihi ja muutenki se kesti vaa muutaman päivän nii en kokenu tarpeelliseks.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,616
Reaktioarvo
2,896
En oo käyny kertaakaan testissä enkä käy, ei tarvi. Sitä paitsi enhän mä edes käy muutenkaan missään lmao. Paitsi kaupassa.
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,512
Ite jouduin tekee tänään pikatestin huomenna alkavaa opiskelua varten. Kuumotti sikana, että tulis positiivinen tulos mutta tulikin negatiivinen. 😄
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
En oo myöskään käynyt. Kerran olin flunssassa, mutta mulla oli täysin samat oireet kuin äidillä ja veljelläni, ja äitini kysyi että pitääkö myös mun sitten testissä käydä. Siihen vastattiin että ei, koska oireet oli samat ja heillä oli ollut negatiivinen.
 

auringon_lasku

tyhjäntoimittaja
Liittynyt
2.7.2021
Viestejä
512
Reaktioarvo
308
En oo myöskään käynyt. Kerran olin flunssassa, mutta mulla oli täysin samat oireet kuin äidillä ja veljelläni, ja äitini kysyi että pitääkö myös mun sitten testissä käydä. Siihen vastattiin että ei, koska oireet oli samat ja heillä oli ollut negatiivinen.
joo sama oli tääl joskus viimevuoden puolel
 

hemulinlada

hömelö
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
602
Reaktioarvo
655
ohoh en oo muuten minäkään. oon aina tullu kipeeks sen jälkee ku kaikki muut perheenjäsenet on ollu kipeenä ja tullut todettua että on negatiivinen, nii vähän turhaa sitten mennä minunkin sinne tunkemaan tikkua nenään kun ei neljällä muullakaan ole koronaa ollut. ja siis just niiku ollu samat oireet ja näin.
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Mie oon käyny kolmessa. Tasan yhen kerran olin oikeesti kipeenä mutta muilla kerroilla oli kyse jostain todella pienistä oireista, tyyliin että yskitti hieman tavallista enemmän tms. Muutenhan oisin käyny testeissä pelkästään kun olin kipeenä, mut äiti pakotti myös sillon kun oli ihan vähäsiä oireita :D Noh eihän siitä tietenkään haittaa oo ja parempihan se on varmistaa, mutta kyllä se kieltämättä tuntu melko turhalta.
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Mä olen tehnyt miljoonaa testiä, mutta töiden puolesta saanut kotitestit. Marraskuuta lähtien on ollut vaatimus 2 testiä viikossa, mutta en mä ole sen jälkeen joka viikko testannut kun sain rokotteen. Nyt testaan lähinnä jos on oireita tai ennen ja jälkeen isomman tapahtuman. Terveyskeskuksen testin oon tehnyt vain Suomen reissun yhteydessä maahan saapuessa, karanteenista vapautus testi, ja sitten sieltä lähtiessä ennen koneeseen pääsyä, ja sitten täällä Day 2 and day 8 testit.
 
Ylös Pohja