HAH HAH okei
Teen taas kuolemaa koska nää:
It just makes me so emotional and you know why?
Koska oon itkeny nyt muutenkin täs koko ajan. Niin itkin sitte totaki yhtä saatanaa.
It just feels so... En osaa ees kuvailla. I just keep crying and crying and crying eikä tälle tuu loppua tällä hetkellä.
Itkin äsken siis niin paljon et se oli jo ihan hallitsematonta huutoitkua. Siit onki pitkä aika ku oon ihan noin huutoitkua itkeny. Vaikka en oo ees yksin kotona mut en pystynyt mitenkään kontrolloida sitä.
Tosin en tiiä kuuliko kukaan ees koska broidi on kummiski eri kerrokses ni ehkei se sinne asti kuulunu tai ihan sama ei edes kiinnosta.
Vaik oonki itkeny tässä nyt pitkään jo niin en silti odottanu että itkisin _huutoitkua_
Mutta ok..
Se vaa yllätti mut
Vieläkin kauhee olo
A part of me just wants to die but the other part of me does not want that
Oon niin surullinen.
Thinking about kwang just makes me so sad.
Ja actually, itken ainakin 6 tyyppiä nytten. Ja siis kyllä, taeil on yksi niistä ja kwang on yksi niistä eikä oo varmaa ees kovin vaikee arvata ketä loput on joten. Nii.
I'm so sad.
I'm so sad because of taeil
I'm hurting
Somebodys stabbing me
Somebody is cutting me with a knife
En välitä enää.
En vaan välitä enää.
"Elämässä pitää olla vastoinkäymisiä"
mUTTA
"Vastoinkäymiset osuu suhun niin kovaa että haluut tappaa ittes"
Ei voi olla tarkoituksenmukaista.
Ei voi olla oikein että sydänsurut osuu niin kovaa suhun että alat miettiä kuolemaa.
Tai lyöt ittees.
Tai tekee mieli viillellä.
Tai jotain.
I won't do anything but i'm only thinking about it. Only as a thought because i'm desperate. But i won't do it. I won't even hit myself.
Mut se ei voi olla oikein, mut näköjään niin pitää olla.
No, eipä muutkaan sydänsuruista selviä helposti.
Mutta onkse muille näin kamalaa? En tiiä
Oho, en itke enää. Kohta tosin varmaan taas.
Ikävä eunkwangia. Mut mitä väliä. En tuu koskaan olee sen kaa, enkä tuu koskaan pääsee yli siitä.
Lopputulos siis: tää ikävä ei lopu koskaan ja itken loppuelämäni.