Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ah mikä mus on vikana

I know hes my man but like logically it doesnt make any sense.

Ihan ku mä muka olisin yks niistä harvoista joille voi käydä näin. Tarkoitan et julkkiksen kaa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
LOPETA muistan ku katoin tätä kantta:

Silloin ja olin silleen "mistä täs on kyse onpa mystistä" tai niiku tähän tyyliin. 😭😭😭😭😭😭😭😭 Spring day on eka biisi sillä listalla. Ja niiku. Sit olin sillee (i think) et joo taidan muistaa tän keissin iha muiden asioiden takii ku L:n....... No siis, kyllähän mä L:n muistan myös yhtä lailla mutta pikkusen mystisempi keissi on tämä ................................


Ja olinpa oikeassa koska nyt edelleen ku katon kuvaa L:stä ni mietin vaa eunkwangii et sehän meni sit hienosti...............

How did i even......

How


Oon nyt täs itkeny ja kuunnellu biisejä :DDDDDDDDDDDDDDDD hahahaha ihan tolkuttoman emotional..

And don't even fucking get me started......

Unet..... Viime yö..... Semmosta tällä kertaa.........

Siis tunne on kyllä sellanen mitä helvettiä

Mut siis joo siin oli kaikkee mut selitän nyt vaa sen yhen kohan kun olin heränny ja sit olin nukahtanu (mun mielestä ihan hetkeks) uudestaan niin sit siin muistan vaa sen ku kwang itki, en tiedä miks mut se itki mun mielestä siin jotain. Sit mää kai jotenki silitin sen hiuksii. Ugh. So cute. Sit hetken päästä oltiin öö ulkona jossain i think ja se.. kai halas mua? Muistan et se ois jotenki laittanu sen kädet mun ympärille mut sit just siin kohtaa tunsin et mun kehos tapahtu jotain ihan saatanan outoo. En vieläkään ymmärrä mitä se oli enkä osaa ees selittää kunnolla mutta se oli jotenki epämiellyttävä tunne. En tiedä olikse kramppi vai jotain muuta mut heräsin yhtäkkiä ja äännähdin jotain koska tuntu jotenki kauheelta ja muistan vaa sen et mun keho jotenki tuntu ihan siis... Siis en tiedä sattuko se edes ollenkaan mut se tuntu inhottavalta. Sit olin vaa sillee wtf

Se oli ehk samantyyppinen koska aikasemmin ku olin heränny painajaiseen? niin mul oli se etten pystynyt liikkuu. Tai siis ootas. Joo näin unta et olin jossai ja se oli kinda pelottavaa sit tunsin et joku koskee mun selkää tai jostai sielt takaa? Selkää tai päätä tai niskaa tai jtn. Sit en tiedä olikse unihalvaus koska en oo varma olikse enää siinä vaiheessa ku olin saanu silmät auki. Mut joka tapauksessa muistan että mul oli sellanen ihan kauhee fiilis ku en pystynyt tekee sille mitään ku se koski mua ja se oli pelottavaa. Enkä vissiin tienny kuka se on. Ja nii. Mut se myöhempi ei ollu ihan samanlainen vaan semmonen...... Mun keho tuntu vaa jotenki tosi oudolta siinä. Ja se oli just siin kohtaa ku kwangie laitto kädet mun ympäril ja sit jotenki en tiiä.. jonkinlainen sätky tai en tiiä :Dd ehkä järkytyin siin unes siit nii paljo lmaoooo. Hmm.

Sit ihan viime aikoina tapahtu myös samanlainen, ehkä iha pari päivää sit et heräsin painajaiseen taas missä taas joku koski mua tai ehkä yritti tehä jtn pahaa mulle, en oo varma kuka se oli ehk joku random vaa. Mut nii. Sit olin taas sillee et aaa en pysty liikkuu en pysty tekee mitää ja sit heräsin siit taas sillee avuttomasti ulisten xDDDDD tai siis vähän silleen haukkoen henkeä tai miten sitä ny kuvailis. Vinkumista xd

Mut se kohta oli kyl söps ku se itki ja silitin sitä. Honestly he was like a lil baby xDdddd aaa so cute.

Tai en oo ees varma itkiks se vai olikse vaan silleen et jotenki paha olo mut nii kummiski. Ja mä yritin lohduttaa sitä 3:

Hehe that crybaby mut ei varmasti itke useemmin ku minä se on selvää 😎 vaikka se ilmeisesti niistä eniten itkeekin :3333 cute 😭💕






Mut oikeesti siis eeeeei mun pää on täysin hämmentynyt kyllä. Oon aivan hallitsemattomasti parkunu täällä (no en ihan mut kuitenkin säälittävän kuulosta nyyhkimistä XDDDD) koska oon vaa niin emotional ku mietin sitä aikaa ja on vaa nii uskomatonta miten näin on voinu käydä. DD::::: sillee muistelin sitä aikaa ja sitte sitä alkua viime kesänä nii mua vieläkin järkyttää se et kysees on oikeest sama keissi ja niiku hä 😭 ei tällast vaan voi käydä mut how come it DID happen??????





Miten sä voit pelkästään äänestä olla silleen "ton pitäs olla mun mies" ?????????????????????????????????


No onhan se nyt mystistä....

Ei oo ikinä käyny sellasta.

Luulen et oon saattanu olla tosiaan attracted pelkästään äänen perusteella mut ku toi oli jotain erilaista mun mielestä vaa. Koska en siis ikinä kertaakaan oo kokenu tollast samanlaista tai tienny tolleen vaikka oonkin saattanu olla attracted??? Oml tää vaan pistää mut niin shokkitilaan



BRO WHATTTTTTTT

ok nyt kaikki asiat huomioon ottaen niin pistää kyllä miettimään mitä täällä tapahtuu

Miten

Miten oon ees näin rakastunu siihen

Tää on edelleenki vaa niin next level etten ois koskaa ees uskonu

Koskaan

En voi ymmärtää

Ja also älä pliis ajattele mitään seksuaalista

Ei edes lievästi seksuaalista

Eih 💀 oon muutenki niin totaalisen emotional xDDDDD niin ei nyt kykene mihinkään tämmöseen ku en kykene ees kestää näitä muitakaan asioita

Really

A person cannot be that cute

Oh that one pic

Oh hell hes so young there awww

Small bby

I really SHOULDNT

I REALLY really really really really really shouldnt 😭😭😭😭😭😭😭😭😭 stooooooooooooooooooop

I beg you pls stop this torture

I 😭😭😭😭😭😭😭

I don't even KNOW 😭



Aaaaaaaaaaa 😭😭😭😭😭😭😭 emotional mess 😭😭😭😭😭
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Oikeest en ikinä voi rakastaa ketään toista näin. En ikinä.

Eiiii en ikinä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Siis ois kyllä todella mielenkiintoista tietää että jos se näkis mut niin mitä se tuntis mua kohtaan. Jotain samanlaista vai ei yhtään mitään?

Koska jos se tuntis jotain samanlaista niin sit vois ajatella etten oo niin hullu vaa täs on oikeesti jotain niinku todellista mikä on ehkä ns meant to happen.

Mut en tiiä?

Mut sit jos se ei tuntiskaa mitää mua kohtaa nii sit vois varmaan aatella et oon vaa ite ihan sekasin ja vaa jotenki oudosti tosi obsessed.

Koska mä en oo kehenkään ollu näin ns. Obsessed.

Ikinä kehenkään

Ja nyt puhutaan sentään musta..


Ja kaikki muut on ollu niin sanotusti vähemmän kuin se. Usko tai älä.

Hmm.

Niin en vaan voi ymmärtää miten tämmöstä voi tapahtua ellei se oo jotenki meant to be. Usko tai älä mut mä ymmärrän kaikki muut jopa timpan huin yms jos ne ei o meant to be vaik ne onki isoi keissei.

Mut eunkwang?

Jos se ei oo jotenki meant to be niin mä en luota enää yhtään mihinkään tässä maailmassa : D kaikki merkit vaa osottaa siihen suuntaan ja HUUTAA et se on the one


Niin jos siihen en voi luottaa

Niin en voi luottaa mihinkään :D


Ja mahdotonta uskoa että enää sen jälkeen tulis ketään samanlaista

Ei ikinä :---------D

Sit en enää edes oikeesti usko rakkauteen jos se joka on "meant for me" onki esim joku jota en oo tavannukaa vielä (tai siis enhän mä eunkwangiikaa oo tavannu haha mut niiku sellane jota en tiedä ollenkaan viel)

En oikeesti pysty ikinä luottaa mihinkään jos tää on nyt bs:ää :D lmaooooooooo i will have trust issues



I can't even imagine my own future

Like nope i can't

Vaikka en kyllä tiedä miten pystyisin edes seistä sen edessä ja sanoa jotain sille ilman että hajoon

En pysty edes kuvitella

Katoin jotai niit yhteiskuvii sielt konsertist ja jos mä oisin siin tilalla.... Niin mult lähtis järki. Se ois niin unreal tilanne


Niin oon miettinyt et ehkä joskus pystyn siihen mut luulen et pitää mennä tarpeeks aikaa et pystyn edes handlaa sen mitenkään.


Idk
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Hahaha mitä

Excuse me

En tiedä oonko selittäny täst aiemmin varmaan ehk

Mut miks se on niin että

7.7. rakastuin siihen.
Ja 11.11. muistin yhtäkkiä kaiken ja haukoin henkee niinku mua ois ammuttu xD seki oli vaa nii yhtäkkinen realization lmao.

26.10. ei oo mikään tollanen mut 7.7. ja 11.11. 😩 abua. Käännekohdat. Oikeesti noi kaikki kolme on ollu käännekohtia ja periaatteessa muita ei oo silleen ollu. I think? Joo sit oli se akmu homma mut ei se nyt varsinaisesti ehkä oo mut olihan se iso juttu silti.



Mut vittu toi 11.11. xD koska periaatteessa se meni niin että yhdessä hetkessä se vaihtu niin että ns mahdottomasta tulikin yhtäkkiä sellasta mikä vaikutti täysin mahdolliselta ja jopa täysin sata prossaa varmalta. Aikamoinen käänne. Niin ei ihme jos tuntu oudolta kun yhtäkkiä se sama asia onkin niin että vaikuttaa silt niinku se ois ihan väistämätöntä.. että niin käy.

Jollain tapaa se oli kyllä elämäni yks shokeeraavimmista hetkistä koska olin niin varma ja peloissani myös tavallaan.

Tiiän et tää kuulostaa oudolt mut jos uskoo spiritual asioihin niin tää tuntuu aika....... Hmm, niin. Kummalliselta. Tai silleen järkyttää. Tai niinku jos on ite kokenu tämmöstä niin silloin sen vasta voi ymmärtää miltä se tuntuu.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Wtf

"To everyone who couldnt come hopefully see you guys soon" t. Peniel

I mean sure but....... Peniel.... Bro..... Bold of you to assume that i can ever.......



Honestly katoin niit yhteiskuvii jälleen nii


Im just sayin

How could he ever be my man when i literally couldnt even stand next to him i would pass out I WOULD PASS OUT or something

I'm serious now
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Hahaha

This isnt real

En voi oikeesti olla tämmönen

Lopeta heti xDDD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Mitä tapahtuu

Miks se?

Miks?

Miten noin voi käydä?

Miten oon voinu tietää?

Miten oon voinu sillon tuntee niin?

Is this REAL

ja jos oon sillon ollu oikeessa mun fiilisteni kanssa niin miten se ois ikinä edes mahdollista koska en ikinä pystyis seistä sen vieressä edes haha


Tai sit ajan myötä ehkä se joskus on mahollista




Emt


Emt oikeesti


Is this really necessary
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ei vitsi miten yllättynyt oon siitä että rakastuin siihen

Mikä sattuma

Kuinkas nyt niin kun alusta asti oli selvää jo koko keissi

Miten oon voinu ajatella että se on se




Hajoon

Kaikki muut vaikuttaa niin "turhilta" nyt kun tilanne on tämä


Mun todellisuudentaju hämärtyy ku en voi uskoa oikeesti

It feels like i'm just having a dream idk this can't happen
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
It could have been anyone but it's him? Why?

Ja kuten silloin jo ajateltiin... Aika mielenkiintoista että kaikista ihmisistä just sellane joka asuu noin kaukana

Hold up i can't understand
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
H ä h 😭 jotenki.... En ajatellut et mun elämä menee näin.... Siis sillon ennen sitä..... Huuhhh
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Minä: jos se käy toteen ni mä vittu huudan
Myös minä: no aivan varmasti huudatkin 😏

🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️ ??????? I did not mean that


(Whats wrong with my mind 🙄🙄🙄)


Uh his dick pls


I'm sorry again
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ei vittu. Söpö.

But anyways.

I'm wondering what the HELL like what the actual HELL he is even doing???????

Miten? MITEN?

miten se tekee ton?

Miten se saa mut kiimailemaan lähes joka päivä?

Niinku actually how?

Varmaan nyt ainakin kolmena ? Aamuna peräkkäin kun oon herännyt niin oon jossain vaiheessa alkanu aivan automaattisesti miettii jotai steamyy? Miten? MITEN? like? I don't even? Siis mä en edes ITSE ymmärrä miten se tapahtuu

Ja en muista millon viimeks EN olis nähny unta siitä. Ja se on joka aamu mun mielessä. Myös muutenki kuin seksuaalisesti. All the time. Every day. Every night. What can i even say??????????? MITEN se tekee ton?

And even when i'm all like oh he's so annoying lmao pls

Still????? Almost 24/7 i'm like oh i miss him oh i miss eunkwang again and oh ONCE AGAIN i miss eunkwang oh now i'm thinking about him again oh i can't be without his touch oh now again i wish i could hug him?????

PLEASE??????????????????


EN VOI XDDDDDDDDDDDDDD

aaaaa srsly i can't tää on niin kohtuutonta ja varsinkin seksuaalisuus miks se tekee tän mulle vittu mies oikeesti eksä ymmärrä et sä et voi mulle tehä tämmöstä ku se tuntuu pahalta?????? Lmao i'm crying???????? (En kyllä nyt itke mutta kuitenki aika paljon silloin tällöin)


Ja niinku

Viime yönä kun yritin nukkua niin itkin kun kuvittelin jotain skenaarioo

ei ollu kyllä sexual vaan jtn idk en muista

It was more like emotional

Mut en jotenkin tajunnu et itkisin sellasenki takii

Lol save me

Ah unet oli outoi en muista mut i think he was there somewhere

Idk maybe i just looked at him

Or were we together

I don't remember

Muistan vaa maken lol

XDDDDDFDD



Kosk make oli kans siin ja kuolasin sitä

Mut eunkwang oli mun mielestä myös mut en tiiä

Hämmentää kyl et miks make mut... Miten vaan....


Now i'm disgusted at my horny self

Thanks eunkwang 😭😭

You're making a hoe out of me

Like for real

Tää ei oo linjassa sen kaa mitä yleensä oon

Aaaa SATTUU

Helvetti.

I feel bad.

My honey is so handsome

Viiiiittu.

Komein. 😭



When did i start caring lmao October 2020 i didn't care that much bruh

Ja kuitenkin onnistuin jopa näkee sen lärvin siin välis muutamiikin kertoi. (Mut en tienny et kysees on sama ihminen josta silloin aattelin niin)

Ja siinäkään kohtaa en vielä välittäny näin

Jopa 30. Kesäkuuta en vieläkään välittänyt tällä tavalla tai kiinnitin siihe kai jotain huomiota mut en niin paljon

Sit siin ei tapahtunut mitään mut yhtäkkiä 7.7. kauhee sekoomine

Kaikki tapahtu yhen päivän aikana and then i started caring and i was like.... This man might very well be the one he might very well be the love of my life



PLEASE 😂

I CAN'T understand

He's the cutest

I don't understand anything

Like he's literally the cutest lmaooooo

But he's so annoying aww

But he's so

I just want him close to me

I can't deal with not being with him

Cause

I think about him all the time

So it's impossible to live

And can't focus on anything

Cause i just think about him

Every day

This is fun 😭
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
So hot 😭 pls do things to me 😭 pls i can't deal with these feelings
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Pls i'm so sorry for being so horny:(((( i feel bad 😂 fr i feel horrible
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Miten tää kaikki vaa yhtäkkiä tapahtu

Voi saakeli. Guess it was Meant to happen but thanks now i feel crazy 😭
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Oh no no no no no no 😭 I'm dying now i

Pakko-oireet

Pelko

Pelko asioista joita ei kai tarvis pelätä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
This is not my fault i literally can't control my feelings tho

But i

I'm 😭 aaaa i HATE MYSELF i'm clueless
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
HAH whatever

Miserable at best.

I love that song so much.

It hurts so much right now.

Kävin ulkona ja itkin lähes koko sen ajan.

Ja nyt vaa kuuntelin miserable at best ja niinku.......... Se on vaa niin etten kestä elämää enää.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Mul on kavereit jotka haluu nähä mua ja ne kuuntelee jos haluun puhuu mut en ymmärrä miks must silti tuntuu etten jaksa siltikään. Vaikka mulla periaatteessa on tukea. Mutta en jaksa siltikään tätä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
HAH HAH okei

Teen taas kuolemaa koska nää:


It just makes me so emotional and you know why?

Koska oon itkeny nyt muutenkin täs koko ajan. Niin itkin sitte totaki yhtä saatanaa.

It just feels so... En osaa ees kuvailla. I just keep crying and crying and crying eikä tälle tuu loppua tällä hetkellä.

Itkin äsken siis niin paljon et se oli jo ihan hallitsematonta huutoitkua. Siit onki pitkä aika ku oon ihan noin huutoitkua itkeny. Vaikka en oo ees yksin kotona mut en pystynyt mitenkään kontrolloida sitä.

Tosin en tiiä kuuliko kukaan ees koska broidi on kummiski eri kerrokses ni ehkei se sinne asti kuulunu tai ihan sama ei edes kiinnosta.

Vaik oonki itkeny tässä nyt pitkään jo niin en silti odottanu että itkisin _huutoitkua_

Mutta ok..

Se vaa yllätti mut

Vieläkin kauhee olo

A part of me just wants to die but the other part of me does not want that

Oon niin surullinen.

Thinking about kwang just makes me so sad.



Ja actually, itken ainakin 6 tyyppiä nytten. Ja siis kyllä, taeil on yksi niistä ja kwang on yksi niistä eikä oo varmaa ees kovin vaikee arvata ketä loput on joten. Nii.

I'm so sad.



I'm so sad because of taeil

I'm hurting

Somebodys stabbing me

Somebody is cutting me with a knife







En välitä enää.



En vaan välitä enää.


"Elämässä pitää olla vastoinkäymisiä"
mUTTA
"Vastoinkäymiset osuu suhun niin kovaa että haluut tappaa ittes"


Ei voi olla tarkoituksenmukaista.



Ei voi olla oikein että sydänsurut osuu niin kovaa suhun että alat miettiä kuolemaa.

Tai lyöt ittees.

Tai tekee mieli viillellä.

Tai jotain.

I won't do anything but i'm only thinking about it. Only as a thought because i'm desperate. But i won't do it. I won't even hit myself.




Mut se ei voi olla oikein, mut näköjään niin pitää olla.


No, eipä muutkaan sydänsuruista selviä helposti.


Mutta onkse muille näin kamalaa? En tiiä

Oho, en itke enää. Kohta tosin varmaan taas.

Ikävä eunkwangia. Mut mitä väliä. En tuu koskaan olee sen kaa, enkä tuu koskaan pääsee yli siitä.

Lopputulos siis: tää ikävä ei lopu koskaan ja itken loppuelämäni.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
It's like everything suddenly went black.

Nyt kaikki on pelkästään synkkää.

Koska näen mun tulevaisuuden, eikä siellä ole ketään noista joiden perään itken.

En vaan pysty uskomaan siihen. En pysty.

Ja vaikka oliskin yks (ei ole) niin ei silti olis muita.



Joka tapauksessa joudun siis itkee loppuelämäni. Koska itken myös huita loppuelämäni. Itken myös yutoo loppuelämäni. Itken myös taee loppuelämäni. Itken myös timppaa loppuelämäni. Jne.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ihan sama


Maaliskuus tulee vuosi taeilii.

Vuosi.

Vittu vuosi siitä.

En voi koskaan unohtaa sitä yhtä päivää. Kuuntelin block b ja mun piti käydä lääkäris niin yritin taas olla silleen kaikki on hyvin vaikka sisimmässäni tiesin et mikään ei tuu koskaan olee hyvin.



Juu. En suosittele kellekään kpopin kuunteluu. Voi nimittäin käydä näin. Yksikin on jo paha, mutta jos rakastut vielä useampaan... Ei todellakaan hyvä. Ihme että oon vieläkin hengissä. On sen verran monta kertaa ollu itsemurha-ajatukset mielessä.

Ah. Heinäkuutako se vielä oli kun itkin kwangii niin helvetisti että mun vieres sohvalla oli jäätävä kasa paperii :D en unoha sitä ikinä. Ja sit aattelin itsetuhoisia asioita ainakin jonkin verran.

Hm.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Itkettää kun yks biisi soi mun päässä.

Ja se tuo mieleen tumppi-ajat.

Tumppi... Josta oon jo yli. Olen. Olen. Mutta ne ajat silti jotenkin itkettää. Mutta OLEN yli.

En mä nyt niin monesta ihmisestä voi tykätä.

Joten ei kiinnosta tumppi ainakaan.

Eikä moni muukaan. Ei l. Tai toinen l. Tai pepe. Tai jens. Ei kiinnosta.



Itkin kyllä yks päivä jenssii mut en itke enää oon yli siitä eikä tuu enää ikinä kiinnostaa vittuakaan.
 
Ylös Pohja