Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Sairasta sairasta sairasta sairasta sairasta sairasta sairasta sairasta sairasta sairasta sairasta sairasta sairasta sairasta sairasta sairasta sairasta sairasta sairasta sairasta sairasta sairasta sairasta sairasta sairasta sairasta D:
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
NO VITTU

löysin tän biisin ja boy do i need to say more:


Ai vittu siis toi oli varmaan se kun oli i-keissit. Juhuuuuuhhhh. Varmaa 2014 alkanu kuuntelee tota. Ja nyt en oo varmaa niiku vuosiin kuunnellu. Ei hyvä helvetti.

Jooh ei ollu eunkwangista tietoakaan sillon.

Jooh alkaa pikkasen olee epätodellista koko elämä.

Pystyn vielki muistaa miten toi biisi menee kattomatta lyricsei yhtään. Tietenkin. Aina ne vaa syöpyy mieleen.


Varmaa sama btob biisien kaa tulevaisuudes. Jos siis ees lakkaan kuuntelemasta niitä jossai vaiheessa.

HAHA toista se on kwangilla jolla ilmeisesti ei käy näin lol en ymmärrä miten se voi unohtaa sanat niin helposti xD jos mä muistan edelleen ton biisin vaikka en oo ees kuunnellut sitä vuosiin. No okei en välttämättä ihan joka sanaa mutta aikas hyvin. Sit tää yks unohtaa sanat aivan täysin niin helposti xDDDD <3

Mut ihan oikeesti oon täydessä shokissa.


Siis mul on ainaki 5 syytä olla täydessä shokissa tällä hetkellä ja en luettele niitä mutta joo. Häiritsee jokainen niistä.

Ai vittu siis miten en ikinä osaa tehdä mitään oikein vaikka yritän kaikkeni
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Siis miten vuodet voi mennä ees näin nopee

Yhes hujaukses meni toiki 2014 sinne 2020. No siis onhan se pitkä aika mut mitä vittua. Oikeesti. Yhtenä hetkenä kuuntelen tota biisii ja mietin i:tä kun ollaan just nähty ekan kerran ja pohdin mun tunteita siihen ja oon viel hämmentyny koska koko juttu on niin uus. Sit jo hetken päästä oon vähän vanhempi ja kävelen himaan ja tiedän tai "tiedän" et eunkwangist tulee kuin tuleekin mun mies ja oon just sillä hetkellä vieläpä jossain säälittävässä "suhde"viritelmässä v:n kaa.

Ihan saatanan outoo kaikki.


Täytyy muuten sanoo sekin, että joo sillon ku olin v:n kaa tai siis oli se VIRITELMÄ en mä nyt OLLU SEN KAA :D mut nii. Ni mua ahisti. Totta kai mua ahisti. En mä edes ollu rakastunu siihe. Paitsi vähän ihastunu alussa. Mut kai se loppu sit aik nopee. Sit mua ahisti ja lakkasin vastaamast sen viesteihin. Ja sillon ku suudeltii sen kaa nii se oli iha mukavaa TAVALLAAN mut en koskaan tuntenut mitään sellast et "i'm the happiest girl in the world rn". En kertaakaan sen seurassa tuntenu niin. Joten se ei todellakaan ollu mitään tämmöstä ku kwang. Koska vaikka en edes oo sen KANS niin se saa mut tuntee silt et i'm FLOATING ON AIR niiku tossa biisissäkin muuten sanotaan lol. Tai siis se sumentaa mun aivot ja saa mut tuntee et oon STRUNK 🙄 näin läpällä vois sanoo mut niinku oikeestikin. Stoned + drunk. Juu ei ikinä ollu v:stä sellasta. HAH.

Mut sitten j! Koska sillon ku oli viritelmä j:n kans... Nii sillonki mua ahisti. Siis olin jossai määrin rakastunu siihe ja siihen oli PAAAAAALJON voimakkaammat tunteet ku v:hen. Paljon voimakkaammat. Mut ei kuitenkaan missään nimessä lähellekään sitä mitä eunkwangii kohtaan. Vaik olin iha saatanan sekasin siit mut silti mua ahisti ja muistan ku olin jollai keikal kai helsingis ja mietin et aaaaaa mua ahistaa tää tilanne ku oon sen kaa jossain ei suhteessa mut tämmöses et en tiiä jos tää on menossa sinne suuntaan :D ku kaikki oli ihan auki. Se oli stressaavaa. Ja sit muistan ajatelleeni et nyt jos tääl keikal ois joku tyyppi jota esim haluisin lähestyy ni en tiiä voisinko tehä sitä koska j. Vaikka siis..... Tuskin se siin vaiheessa oiskaa mitää haitannu koska ei missään nimessä sovittu mitään sinne päinkään. Mutta silti mul oli vaa sellane prison fiilis. Kinda.

Huh miltähän tuntuis kwangin kaa. Oisko mul silti sellai prison fiilis en tiiä. Jos senki kanssa olis nii sit en enää ymmärrä :D koska noista nyt viel ymmärtää koska kumpikaan ei silti ollu iha mitää love of my life tasoo, mut kwang on. Se todellakin on.

Ja joo siis muistan kuinka v tuntu kinda omistushaluselt eikä siin kai mitää mut ku en ees halunnut olla sen oma nii sit se oli vähän ahdistavaa XD sillee tää jätkä johon mulla ei ees oo mitää oikeit kunnon rakastumisen tunteit on sillee niiku se omistais mut ooook


Mietin noitaki kahta keissii (ja periaatteessa se v:n kaveri koska ainakin mulla oli tunteit sitä kohtaan ja silläkin ilmeisesti jotain mua kohtaa) niin mitä hittoa oliks niilläki muka joku tarkotus

Niiku god damn was that really necessary xDDDDDDDD

Ja ennen kaikkea..... Onks tää eunkwang asia necessary 😭
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Niinku en edes ymmärrä mitä hittoa mun elämäs tapahtuu

Voiks kukaan ymmärtää tämmöstä

Kaiken huippu on viel nimenomaan se psychic moment JOS se nyt oli sellanen

Niiku oikeesti oonko tulossa hulluks

Tai no siis se oli "kauan" sitte

Mut kai olin sillonki niin seinähullu

Oikeesti mikä mua vaivaa ei oo mitään syytä aatella tollasta miks mulle tapahtu niin vihaan itteeni 😭 syytän itteeni siitä koska vitun delusional kaikin tavoin mutta KUN???? ei se ees ollu mitään sellasta vittu mä en tajuu vieläkään mitä siin tapahtu

Se oli ihan sairasta

Ei se ollu ees mitää normaalia se oikeesti tuntu niin selvältä ja kirkkaalta jotenkin

UGH VIHAAN ITTEENI :D niinku ihan tosissaan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Siis joku vitun prekognitio mutta siis puoliks se on jo käyny toteen

Mähän sanoin vittu

Sillon en tienny et niiden biisien kohal oli kyse SAMASTA ihmisestä ku en tienny et eunkwang on btobis

Mut kaikki se kävi toteen ja se on vaa nii outoo jos se ois ollu sattumaa

Ku ne molemmat tapahtu. Siin on pakko olla jotain validii. Mut self doubt on ihan järjetön.

Huoh saanko olla rauhassa hörhö mä en oikeesti jaksa

Skeptics will hate

Argh mark my words oikeesti tää on valid mä tiiän sen vaikka kuinka uskomattomalta tuntuukin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ehkä kymmenen vuoden päästä voin olla silleen in your face it really came true 😭
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Vittu paan pääni pantiks tää tulee käymään toteen se oli niin selvää silloin

Yep that's exactly what i'm saying
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ja ei, jos mulle ei ois käyny tota silloin niin en todellakaan olis samalla tavalla varma siitä. Oisin varmaan paljon enemmän peloissaan ja tällee. Se on se syy miks uskon tai tiedän sen. Ei yksin se että oon rakastunu siihen. Vaan se mitä sillon tapahtu. And that's facts only niin turha väittää kenenkään et oon delusional koska ainut mitä teen on nyt vaan se et luotan mun psychic kokemuksiin. Ei sen kummempaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Mut joidenkin vuosien päästähän se nähään........................ Että kuinka sitten kävikään
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Tai kuinka kauan siinä nyt sit ikinä meneekään. Siit mul ei oo mitään käsitystä harmi kyllä koska en saanu mitään tietoa et millä aikavälillä tää tulee tapahtumaan. Sain vaa sen käsityksen et se tapahtuu mut millon, sitä en tiiä..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Huutis en oo onneks ainut koska Kelly Prestonin "i'm going to marry that man" lmaooooo and that came true though. Ja eiks tää ollu ennen ku se ees oli julkkis tai mitään, kelly siis. Jos se oli 16 sillon.


En tiiä oliks silläkin tämmöi kinda psychic moment vai mistä siin oli kyse, ehk jotain samankaltasta ku mulla.

Kuulostaahan se ihan vitun oudolt mut joo hmm jännää.

Siis tiäks jos tää EI käy toteen niin pahempaa olis melkein se aspekti siinä et olin väärässä koska se tuntu niin varmalta. Se aspekti tuntuis melkein vielä pahemmalta kuin se että joudun olee ilman sitä :D niiku iha hirveet tai niiku mul ois niin kusetettu olo koska for real
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Lol eb pystyis luottaa enää mihinkään oisin vaa sillee mua oikeesti kusetettiin nyt tässä niin lujaa ku voi olla. Sen on pakko käydä toteen tai järkytyn perinpohjaisesti xD sillee vittu, en tiedäkään asioita sillee niiku luulin. Se ois oikeesti iha kunnon kriisin paikka. Se oli nimittäin niin valid. Jotenki nii varmaa. I just knew that thats gonna happen. Nii sit jos oonki ollu väärässä ni sit en luota kyllä enää ikinä mihinkään
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
ÄLÄ VITTU JAKSA mä oon jo yli susta

Siis mitä vittua mä teen väärin oikeesti

Huoh
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Odotanko turhaan sua sittenkin 😔🎶

Ikinä ei pitäs ylläpitää toivoa. Koskaan ei pitäs toivoa yhtään mitään ja rakastuakin pitäs vasta sitten kun tietää että se tuntee samoin. Vittu. Vihaan.

No onneksi tänään juodaan ✌️ vaikka ei välttämättä paljoo mutta vähänkin alkoholia on aina parempi kuin ei yhtään 😌
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Uh listening to blackpink and drinking breezer 😌

Mikäs sen parempaa

Kyllä, blackpinkkiä, ei mitään höpöhöpö grouppeja
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Vittu vaihoin sittenkin btob playlistiin

Viiiiittu

Kaikkea sitä joutuukin tekemään

Lmaooooooooooooo

Eunkwangggggggggg

Noniin kato nyt ei tuossa ollut mitään järkeä koska bilefiilis vaihtu eunkwangin ajattelemiseen XDDDDDD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Vanhemmat lähti käymään kaupassa niin lol jos ne kuulee mitä musaa kuuntelen ✌️😭 kyllähän ne tietää että kuuntelen kpoppii mut vittu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Viittu koht vahingossa läikytän tätä breezeriå ympäriinsä voi perkeles
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Kuka ois uskonu et täst ryhmäst tulee iso juttu (minä koska tiesin mutta ajattelin että joo nii no katotaa vaa)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Selvät keissit taas huoh

Tai siis ei niin selvät hhah tukehun breezeriini tässä
 
Ylös Pohja