Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Vittu minä en itke tuon jätkän perään koska tänään juodaan 😩😩😩😩😩😩

Tai sitten itken ei sekään haittaa

Kaikki on niin jees

Kunhan alkoholia on
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Kunhan alkoholia on mutta sanoo muut mitä sanoo niin minä tiedän että ennustin nää asiat ja kai se loppukin sitten käy toteen aikanaan

Kyllä näin on

Kaikki on jees

Ei mitään hätää 😭❤️
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
EI SAATANA kissu meni nuuhkii korkkia toivottavasti ei maistanu jos siin oli breezerii voi herranisä ku pitää olla utelias
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Kissoista tulee mieleen sami ja se kun se leikki kwangin jalan kans 🤦🏻‍♀️
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Vittu muute mun silmät meni tällee: 😳
Ku iskä kääns kanavaa j yhtäkkii ruudus oli Arto xDDDDDDDDD
olin vaa sillee mitä vittua nyt TAAS
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Älä vittu jaksa onks varasija oikeessa et join täb juoman melkee 3 minuutissa 😳😳😳😳😳😳😳😳😳 ei saatana 3 minuutissa yks breezeri jaahas
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
BITCH WHY


VITTU TUO MIES HAJOTTAA MUT

EI TOMMOSIA TAAS

ET NÄYTÄ NIITÄ VITUN VATSALIHAKSIAS HERRANJESTAS

nyt jo kaks eri vidii siit voi VITTU

ei mitää vitun vatsalihaksia ny taas

HELVETTI sentään :Dd
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Nonniin. Eiks kukaan voi antaa mun olla rauhassa xD kissat herättää ja en saa enää nukuttuaaaaa perkele. Tää on tätä taas. 3:

+ Ei saatana. Näin unta: 1) huista 2) yutosta 3) eunkwangista... Ihan hirveetä xD ei vittu. Mun mielestä tyylii suudeltii huin kaa jossai kulman takana ei saatana. Mietin et olikohan se joku koulu tai vastaava missä oltiin? Sitten se oli kauhee maanvaiva kai ennen sitä kun oltiin jossain?? Joko tunnilla tai jossain kummiski ja sit se jotain sääti siin ja katoin sen touhui sillee ei vittu sää oot ärsyttävä mut rakastan sua 😭😭✌️ iha kauheet oli taas nii vahvat tunteet et ku tajusin missä mennään taas ni olin sillee ei vittu mä en VIELÄKÄÄN pysty unohtamaan sitä. Nyt vitun hwitaek oikeesti alkaa mennä hermo suhun ihan yhtä lailla ku eunkwangiin 😭😭😭😭😭😭 yuto oli vähän enemmän sivuosassa siinä mut silti se oli siin. Etin sitä tyylii jostai sielt ihmisten joukost ja kai vaa näin sen mut ilmeisesti sen suhteen ei tapahtunut sen kummempaa. Kwangist en muista mutta muistan sen fiiliksen kuitenkin mikä mulla heräs siit kosk ku heräsin ni aattelin sitä taas tähän tyyliin "☺️🥰" geez oikeesti

Siis jonkinlainen visuaalinen kuva mul on päässäni siitäkin hetkest idk i just remember that he was wearing maybe a white shirt or i'm not sure tho

HHAAAH


SANKARIT

älkää aina tappako mua näin

Yksikin riittäisi ja mieluummin 0 XDD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Lähtipä hyvin 2023 käyntiin taas lievällä hermoromahduksella koska noi xd
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Vittu hui oikeest särkee mun sydämen niin pahasti varsinkin kun se ei jätä rauhaan vaa aina seikkailee mun unissa. Ihan jatkuvasti
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ei saakeli i was too drunk yesterday xdd en oikeestaan edes enkä mitään muuta sen kummempaa sekoillu ku pudotin vaa puhelimen mut toisaalta sitä tapahtuu selvinpäin myös joten en kai kuitenkaa nii kännissä ollu. Sitä paitsi mul oli kaks breezerii ainakin ja join vaa toisen, sit jotai muitki vähän mut sit väsyin nii nopee etten ehtiny juua sitä breezerii xd lol.

Mut oikeest. Miten kaikki asiat.... Ees kehtaa tehä mut näin hämmentyneeks. Koko ajan vaa lisää ja lisää asioita jotka hämmentää. Tai no kai ne aika pitkälti on samat koko ajan mut kummiski. Tää ei vaa hellitä. Ensinnäkin eunkwangista on mahdotonta päästä yli enkä edes tiedä tulevaisuutta perkele varmaksi, + lisäks kaikki muut asiat jotka saa mut lähes ajattelemaan jo täs vaiheessa etten oikeesti osaa enkä voi elää.. mut en oo itteeni tappamaskaa kyl. Mut tää on vaa nii confusing. Onhan se jos lapsena jo on jotenki pilattu koko ihminen. En mä vieläkään ymmärrä mistä nää kaikki johtuu mutta lapsesta asti tätä samaa on kestäny ja oon siis vaa ihan sekasin ku seinäkello tai silt must ainakin tuntuu. Huoh itkettää tosin en tiiä mist johtuu ku itkin jo aikasemminki kaikkee kwangiin liittyvää ja kaikkee tollast et en niinkään näitä muita asioita.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Hmm.

Näyttää kyllä siltä et tuun olee sinkku koko elämäni. Nice. Sit vanhana voi olla silleen vau en seurustellu kertaakaan elämässäni vau hienosti meni. Yas.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ei vittu muuten. Jos tää keskustelu joskus hävii. 106 sivua tärkeitä muistoja. En kestä jos esim varasija joskus suljetaan tai jotain kuten demi. Koska oikeesti. 106 sivua. En voi menettää tätä :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Fr this vid:

WHAT ARE YOU DOING TO ME 😭❤️ my love 😭💖

Vannon oon tänää vaa ollu sillee aaaaaa my heart

Niiku en kestä

I love my man
Ei saatana oikeesti tää heinäkuulta ja nyt on literally tammikuu..... En voi olla nauramatta sille kuinka oon täysin samassa kohtaa edelleen. Ihan samanlaista settiä yhä ja vieläkin kirjotellaan.........

Mä-

Mitä vittua oikeasti

Siis eikö tää tunnukin aika pitkältä ajalta olla jumissa tos ihmises

Mut en mä sinänsä yllättynyt oo. Okei osa must on ehk vähän yllättynyt mut lopulta ei sinänsä koska olihan se heinäkuussa jo selvää että tai niiku en sillonkaa pystyny oikee kuvittelee pääseväni yli koskaan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
HAHAHA mitä vittua kuka on vastuussa

Oikeesti

En kestä muistan niin hyvin esim kesäkuun kun ei ollu tietoakaan (tai no siis oli ne tietyt muistot mutta :D) eunkwangist. Muistan kuinka söin jätskii ulkona ja mietin huita ja mietin et tuleeks siit ikinä mun miestä.. then i just thought about god and wondered what the heck he is doing with my life lols

Kaikki oli niin erilaista

Ja se tuntu jotenki silt et mun tulevaisuus ei ollu samalla tavalla set in stone niin sanotusti

Koska nyt kun oon rakastunut jo eunkwangiin niin tiedän miten mun loppuelämä tulee menemään. Päädyin yhteen sen kaa tai en, mutta se ei tuu lähtee mun sydämest ikinä. No chance in hell. Tämmöst asiaa ei unohdeta. Se on viel paljon pahempi ku timppa tai hui tai yuto. Niin täysin special keissi ettei yhtään kukaan oo mun mielestä pystyny samaan koskaan. Tuntuu et nyt se on vaa aina ja ikuisesti sillee et on kwang.. ja sit on kaikki muut.

Mikä ei tarkota etteikö muutkin ois ollu isoi juttui. Mut kwang on aivan omassa kategoriassaan mihin ei oo kellään muulla asiaa xDDD

Luulen että yhä ja vieläkin se on ihminen jota oon itkeny kaikista eniten. Jota oon ikävöiny enemmän ku ketään koskaan. En muista myöskään koskaan aikasemmin ajatelleeni kenestäkään muusta tähän tyyliin et voispa se vaan tuntea jotenki telepaattisesti kuinka paljon rakastan sitä. Siis en oo ikinä tuntenu niin suurta tarvetta olla jonkun lähellä. En ymmärrä miten kukaan toinen ei oo pystyny tähän samaan. Ja joo, oon maannu lattialla timpan takii, oon maannu lattialla yuton takii etc. Mut silti en usko että kenenkään muun takia yhtä paljon. Sillee oikeesti kaikki voimat täysin loppu enkä oo päässy ylös koska jotenki tein vaa niin kuolemaa. Siis ei aavistustakaan miten pelkästään se on aiheuttanut näin pahana mulle tän. Kyllä nyt rakastumisesta voidaan puhua monen muunkin kohdalla, mut onks tää enää edes rakastumista vai joku next level viel siitä :DDDDDDDDD



I swear se on vaa täysin eri kategoriassa ku kukaan muu. Ei kukaan muu merkkaa samaa mulle. Ne merkkaa paljon, todellakin, iha vitun paljon. Mut kwang? En edes........ En edes tiennyt et edes minä voin tuntee näin? Tiesin aina että pystyn rakastumaan helposti ja syvästi mutta... En usko että tiesin koskaa tämmösten tunteiden olemassaolosta.


Ja joo, on kyllä hyvin linjassa sen kanssa kuinka pelkästään kuulin sen äänen ja katoin sitä kansikuvaa ja olin silleen "toi on se oikee toi on se oikee TOI ON SE OIKEE" 🙄 mut vasta lähes kaks vuotta myöhemmin.... Alkoi tapahtua. Ja mitä vittua SE kertoo? Ja voiko siitä päätellä että olin kuin OLINKIN oikeassa? En tiiä jotenki vaa muistan sen kuvitelman meistä lentokentällä tai jotain. Mikä on hassua kosk en tienny milt se näyttää joten en kuvitellu sillee tarkasti mut mun mieli alko kelaamaan et miten se vois sit tapahtua ja olla mahdollista jos kerta tuntui siltä että niin todella tulee tapahtumaan tulevaisuudessa. Niin sit olin vaa sillee on kai siin mahollisuuksii. Mut aika omituiselt kuulostaa.. mutta en tietenkään ollu desperate siihen että tapahtuispa se. Enemmän se oli sellasta tietynlaista välinpitämättömyyttä. Enköhän mä ollu utelias mut tavallaan se oli sellast välinpitämättömyyttä koska olin sit vaan silleen.. tai niiku et ei mul ollu mitää vahvoja tunteita siitä et kunpa se tapahtuis. Ei. Olin enemmän silleen, noh, antaa tulevaisuuden näyttää sitte että mitä tapahtuu. Voi herranjestas. Nyt oon niiin desperate että vaikee tajuta et joskus oon todella ollu tolleen :D mut enhän mä tienny kuka se on. Ja silti olin silleen TOI ON SE OIKEE.

En voi koskaan ymmärtää :------D

Vähintäänkin outoa ja uskallanko mä edes elää kun tuntuu silt et jos se todella tapahtuu ni menetän järkeni..


Ei mulle vaan voi käydä sellasta. En ikinä uskonu edes että seurustelisin kenenkään kanssa. Tavallaan. Ei helvetti.


Ei siis tää kyl fucks up my brain. Niinku ihan kunnolla. Ja kukapa ei tämmösestä järkyttyis.

No näin just..... Älä pls kuvittele skenaarioita..

OKAY really scary and confusing






Siis olispa tää psychic homma sellai superpower et pystyisin ymmärtämään kaiken ja tietää mitä haluun millon haluun mut ku ne on tämmösii mist en edes TIEDÄ olikse normaalia ajattelua vai psychic knowledge.

Oli mul silloin peruskouluaikoinakin ainakin se yks kerta kun olin silleen et tiesin tyyliin et mun ihastusope tulee tost ovest koht ja sit se ilmesty siihen. Tai jotain tommost siin oli. Muistan vaa et se tuntu jotenki uskomattomalt. Mut en siitäkään tiedä tänä päivänäkään olikseki normaalia vai some sort of psychic phenomenon. Ehkä vaan arvasin ja se sattu osuu oikeeseen. En tiiä :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Outoo muute aatella sitä opee nyt koska en yhä vieläkään kiellä sitä kuinka törkeen paha keissi se oli. Mut en edes TIENNYT mikä mua tulevaisuudessa viel odottaa. Se oli törkeen paha. Mut en tiennyt et tämmöst on olemas mitä oon tuntenu eunkwangii kohtaa. Se on niin next level. Varmasti ajattelin sillee eri taval siit opest et se on se oikee. Mut kwangin kohal en voi ees sanoin selittää miten oikeelt se tuntuu. ETENKIN kun tunsin niin jo silloin heti. Ja en mä nyt varsinaisesti ollu niin impressed sen äänestä et oisin ihan rakastunu rakastunu siihen. Mä vaan. Se tuntu nimenomaisesti sellasdlt et mä vaan TIESIN. ei niin et mä "tunnen kuinka tolkuttoman rakastunu mä oon jo nyt siihen joten toi on se oikee". Ei niin ihan vaan se että mä TIESIN et toi on se oikee koska mä vaan tiesin. Tuntuu niinku sitä ois (ei kirjaimellisesti) huudettu mun korvaan tai siis tiäks sillee se oli vaa sellanen tietynlainen ahaa moment. Siks ihmettelinkin miks se tuntuu niin oudolta kun en varsinaisesti oo rakastunu siihen.. no en kai ny ku en tienny kuka se on. Mut joku vaan sano mulle (ei kirjaimellisesti xd) et that's the one you will be with. Muistan vieläkin kuinka mun ympärillä ihmiset puhu jotain ja mä katoin sitä kansikuvaa ja olin sillee mitä hemmettiä tää outous on :D muistan niin hyvin. Ja lähin sielt luokast sillee vitun confused ja ihmetellen et mist on kyse ja kuka toi ees on. Niiku et mikä tää juttu on. En voi vittu uskoo et se tapahtu. Niinku oikeesti tapahtu. Se ei ollu ees unta vaa mä actually istuin siin ja olin sillee mitäs ihmettä, miks tos on jotain outoo, nousin ja kävelin ulos luokasta. Ja aloin kuuntelemaan sitä listaa. Sitten se fiilis vaa jatku kotimatkalla kuten tiedämme. Tai niiku et jooh. Oli se aivan varmasti jonkin sortin psychic information koska en vaan ymmärrä tollasten asioiden tapahtumista....

Ja se fakta kuinka yhä heinäkuussa se oli täysin uusi ihminen mulle koska en ikinä siin välissä ottanu selvää kuka hitto se on xd


Ja kaikista huvittavinta on se kuinka vasta.... Marraskuussa???????? Muistin kaiken. Totta kai muistin osan kuten sen että olin ollu sillee hmm btobst tulee juttu. Sen mä muistin mun mielestä ihan alussa. Mut ennen marraskuuta olin muuten vaa sillee et hmm muistelisin et tohonki biisii liitty joku et siin oli jotain omituista, mut en HELVETISSÄKÄÄN muistanu että olin ajatellut noin suoraan silleen että siitä TULEE mun mies :D niinku asdfghh???? Vittu jos joku ois nähny sen kohtauksen..... Vaa haukoin henkee tyylii siin. Ja olin iha niinku paniikis. Kauhee shokki. Iha niiku joku ois lyöny mua. Ja kaikki tuntu hetken silt et todellisuus vääristy kosk olin silleen MITÄ VITTUA SIIS SE OLI OIKEESTI TOI SAMA IHMINEN JOSTA SILLOIN OLIN NOIN? siis se oli sellanen et en voi ees selittää. Siis kuuntelin vaa sitä biisii (ja olin kuunnellu sitä aiemminkin jo kesäl i thinkkkk) ja aivan yhtäkkiä mulle vyöry kaikki se takasin minkä olin unohtanut niiiiin täysin. Siis se oli ihan niinku se ois joku täysin uus asia koska olin haudannut sen nii syväl.

Ei helvetti.

En usko että on ihmeellistä että tuntu et mun todellisuudentaju pettää siin vaihees.

Saanko kysyy miks kaiken piti tapahtua noin XD noin sairaalla tavalla xd eikä silleen niinku normaalit ihmiset rakastuu.

Tää on niinku... Oudointa.. :D mut ihan sama
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
En voi kyllin korostaa... Se tunne kun.... Sama ihminen jonka perään oot itkeny vaikka kuinka kauan ja ajatellu ettet koskaan saa sitä ja oot niin rakastunut siihen.... Ni sitte yhtäkkiä muistatki et se on just se sama ihminen josta kerran olit silleen "toi on aivan varmasti se, toi on aivan varmasti se jonka kanssa tuun olemaan joskus, halusit ite tai et mut se tapahtuu"


Niinku kaikki se tuska ja pelko.
Ja sit muistatkin et niin, kerran se oli aivan SELVÄÄ että ton kanssa mä tuun olemaan. Jonain päivänä.


Aivan s a i r a s t a




En YMMÄRRÄ miten se muka vois olla totta
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Enkä ollu millään tavalla silloin vastuussa siitä että mitä silloin koin. Enkä ollu delusional. En todellakaan. En tiennyt kenestä on kyse. En tiennyt yhtään mitään.

Siis miten voin vieläkin olla näin.... CONFUSION. Tästä. Koko hommasta. Aivan totaalinen shokki :D

Eikä kukaan voi ymmärtää miltä se tuntuu koska tää pitää itte kokee että ymmärtää miten........... Shokeeraavaa se on.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Tai että se jättää sellasen täysin epätodellisen olon missä alat epäillä niinku suurinpiirtein omaa olemassaoloas
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Siis muistan ku se oli just se joku livevideo siit biisist ja sit se kaikki palas takas mun päähän? Ja muistin kirkkaasti. Ja samaan aikaan nään ku se laulaa sitä biisii siin vidis ja oon sillee MITÄ 😭😭😭😭😭😭😭😭😭 Niinku oot samalla siellä menneessä jolloin et tienny milt sen kasvot näyttää mut tiesit sen äänen ja muuten se oli täys stranger ja olit vaa sillee juu me tullaan kyl seurustelee. Se on mun mies, vaikka en tiiä haluunko ees, mut se on. Samalla oot siellä menneessä jolloin et edes tienny sen kasvoja, ja sit samalla näät sen siin ja oot silleen... Noniin.... No nyt tiedän. :D ja sit se on vaa niiiiin psykoosi moment
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ah en oikeesti tienny mitää

Muistan vaa kuinka aattelin et se biisi kuulostaa jotenkin niin pehmeeltä



Ja kuulostaahan se

Sit aina muistelen et sillon ois ollu muka viel lehdet puissa ja aurinko ois paistanu mut en kyl tiiä jos se oli 26.10.?? Melkein marraskuuta niin idk. Mut mul on sellai random mielikuva.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Hahahhhhhh miks mun pitää olla tämmönen ns. Psychic (en tiiä oonko oikeesti)

Mutta tunnen itteni hullukssss D:
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Hahahahah ei vittu

Tää se vidi oli:

Ikuiset traumat xD

Hahha ja tonki nimenomaisen vidin oon näköjään nähny ekan kerran jo syyskuussa. Ei sit sillon muistunu mieleen. Nyt en voi enää unohtaa vaikka haluisinkin.

And don't even get me started on that akmu thing... En ees haluu ajatella mitä sekin oli... Sovitaan että se oli puhdas sattuma... Outo sattuma mut voihan sellasia tapahtuu. Mut on vaa nii jännää kuinka vahvasti ajattelin sitä siin kuunnellessa ja sit joitain tunteja myöhemmin se vaa laulaa sen livessä ooook. Kaikista biiseistä. Mmh. En tiedä edes lasketaanko toi synchronicityks mut joooohhhhhh oli mitä oli.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
HMM

HELP ei tollasta voi tapahtua

Miks tämmöstä pitää tapahtuu mulle ihan ku en jo muutenki tuntis itteeni hulluks ja sit mun pitää olla viel joku saatanan NIIN SANOTUSTI ennustaja 😭😭😭😭😭 oikeest älkää vittu jaksako




Onks ees mahollista et kaikki tää, KAIKKI, olis täysin puhdasta sattumaa ja ei koskaan tulla olemaan ees yhdessä tai ees tapaamaan...... Jos olinki täysin hakoteillä sillon............... Onkse ees mahdollista




Koska mun mielestä näyttää vähän siltä että kaikki merkit viittaa siihen....... Siihen mitä haluunki mutta tota noin niin......

No niin.

Kuka vittu on vastuussa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Okei meinasin kirjottaa että: päätän että tää ei merkkaa mitään, et se kokemus ei ollut yhtää mitää.


Mut sit tajusin et en ikinä voi taikoo siit sellasta etteikö se ois ollu vitun merkittävä kokemus ja sellanen iha vitun.. kinda magical moment. Se on varmaan eriskummallisin hetki mun elämässä tai ainakin yks niistä.

Ja ei vaa voi olla niin etteikö se ois merkannut jotain


Mutta en minä kyllä tiedä saakeli yhtään mitään yhtään mistään



At this point it's just a mess



Silloin se tuntui selkeemmältä

Nyt kaikki on pelkästään: mess.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Aa oon myös kiinni siin 14.9. vai millo se oli. Se ikävä. Herranjestas. Se tuntu niin intensiiviselt. Vielki hämmentää.

-> tolkuton ikävä *tyylii halaa omii polviaan*
-> "tuunko ikinä olee sen lähellä ees"
-> *kuuntelee sen biisin*
-> *kattoo livee ja se laulaa sen saman biisin*
-> *hämmentyy*


D:






DDDDDDDDD: ÄLKÄÄ KIUSATKO mä oon niin väsyny
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ei noi nyt oikeesti mitään tarkota hahaha ihan ku tulisin olee sen kaa muka
 
Ylös Pohja