HAHAHA mitä vittua kuka on vastuussa
Oikeesti
En kestä muistan niin hyvin esim kesäkuun kun ei ollu tietoakaan (tai no siis oli ne tietyt muistot mutta :D) eunkwangist. Muistan kuinka söin jätskii ulkona ja mietin huita ja mietin et tuleeks siit ikinä mun miestä.. then i just thought about god and wondered what the heck he is doing with my life lols
Kaikki oli niin erilaista
Ja se tuntu jotenki silt et mun tulevaisuus ei ollu samalla tavalla set in stone niin sanotusti
Koska nyt kun oon rakastunut jo eunkwangiin niin tiedän miten mun loppuelämä tulee menemään. Päädyin yhteen sen kaa tai en, mutta se ei tuu lähtee mun sydämest ikinä. No chance in hell. Tämmöst asiaa ei unohdeta. Se on viel paljon pahempi ku timppa tai hui tai yuto. Niin täysin special keissi ettei yhtään kukaan oo mun mielestä pystyny samaan koskaan. Tuntuu et nyt se on vaa aina ja ikuisesti sillee et on kwang.. ja sit on kaikki muut.
Mikä ei tarkota etteikö muutkin ois ollu isoi juttui. Mut kwang on aivan omassa kategoriassaan mihin ei oo kellään muulla asiaa xDDD
Luulen että yhä ja vieläkin se on ihminen jota oon itkeny kaikista eniten. Jota oon ikävöiny enemmän ku ketään koskaan. En muista myöskään koskaan aikasemmin ajatelleeni kenestäkään muusta tähän tyyliin et voispa se vaan tuntea jotenki telepaattisesti kuinka paljon rakastan sitä. Siis en oo ikinä tuntenu niin suurta tarvetta olla jonkun lähellä. En ymmärrä miten kukaan toinen ei oo pystyny tähän samaan. Ja joo, oon maannu lattialla timpan takii, oon maannu lattialla yuton takii etc. Mut silti en usko että kenenkään muun takia yhtä paljon. Sillee oikeesti kaikki voimat täysin loppu enkä oo päässy ylös koska jotenki tein vaa niin kuolemaa. Siis ei aavistustakaan miten pelkästään se on aiheuttanut näin pahana mulle tän. Kyllä nyt rakastumisesta voidaan puhua monen muunkin kohdalla, mut onks tää enää edes rakastumista vai joku next level viel siitä :DDDDDDDDD
I swear se on vaa täysin eri kategoriassa ku kukaan muu. Ei kukaan muu merkkaa samaa mulle. Ne merkkaa paljon, todellakin, iha vitun paljon. Mut kwang? En edes........ En edes tiennyt et edes minä voin tuntee näin? Tiesin aina että pystyn rakastumaan helposti ja syvästi mutta... En usko että tiesin koskaa tämmösten tunteiden olemassaolosta.
Ja joo, on kyllä hyvin linjassa sen kanssa kuinka pelkästään kuulin sen äänen ja katoin sitä kansikuvaa ja olin silleen "toi on se oikee toi on se oikee TOI ON SE OIKEE" 🙄 mut vasta lähes kaks vuotta myöhemmin.... Alkoi tapahtua. Ja mitä vittua SE kertoo? Ja voiko siitä päätellä että olin kuin OLINKIN oikeassa? En tiiä jotenki vaa muistan sen kuvitelman meistä lentokentällä tai jotain. Mikä on hassua kosk en tienny milt se näyttää joten en kuvitellu sillee tarkasti mut mun mieli alko kelaamaan et miten se vois sit tapahtua ja olla mahdollista jos kerta tuntui siltä että niin todella tulee tapahtumaan tulevaisuudessa. Niin sit olin vaa sillee on kai siin mahollisuuksii. Mut aika omituiselt kuulostaa.. mutta en tietenkään ollu desperate siihen että tapahtuispa se. Enemmän se oli sellasta tietynlaista välinpitämättömyyttä. Enköhän mä ollu utelias mut tavallaan se oli sellast välinpitämättömyyttä koska olin sit vaan silleen.. tai niiku et ei mul ollu mitää vahvoja tunteita siitä et kunpa se tapahtuis. Ei. Olin enemmän silleen, noh, antaa tulevaisuuden näyttää sitte että mitä tapahtuu. Voi herranjestas. Nyt oon niiin desperate että vaikee tajuta et joskus oon todella ollu tolleen :D mut enhän mä tienny kuka se on. Ja silti olin silleen TOI ON SE OIKEE.
En voi koskaan ymmärtää :------D
Vähintäänkin outoa ja uskallanko mä edes elää kun tuntuu silt et jos se todella tapahtuu ni menetän järkeni..
Ei mulle vaan voi käydä sellasta. En ikinä uskonu edes että seurustelisin kenenkään kanssa. Tavallaan. Ei helvetti.
Ei siis tää kyl fucks up my brain. Niinku ihan kunnolla. Ja kukapa ei tämmösestä järkyttyis.
No näin just..... Älä pls kuvittele skenaarioita..
OKAY really scary and confusing
Siis olispa tää psychic homma sellai superpower et pystyisin ymmärtämään kaiken ja tietää mitä haluun millon haluun mut ku ne on tämmösii mist en edes TIEDÄ olikse normaalia ajattelua vai psychic knowledge.
Oli mul silloin peruskouluaikoinakin ainakin se yks kerta kun olin silleen et tiesin tyyliin et mun ihastusope tulee tost ovest koht ja sit se ilmesty siihen. Tai jotain tommost siin oli. Muistan vaa et se tuntu jotenki uskomattomalt. Mut en siitäkään tiedä tänä päivänäkään olikseki normaalia vai some sort of psychic phenomenon. Ehkä vaan arvasin ja se sattu osuu oikeeseen. En tiiä :D