Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
No näinhän se menee

Puolimatkassa ollaan jo.

Siis se että tää tapahtui.

Honestly kaks kantta. Ku katon niitä ni oon sillee HHHHHHHHLLJJKKHL

nämä:

nsndkddkdkdkkdkdkdkdjdjddldkdkdl i can't cause i remember when i looked at that hour moment cover. Niin sit olin vaa sillee mä oikeesti nään tulevaisuudessa jonkun tost ryhmäst. Sillee et oon rakastunu johonki niist. Sit katoin niit tos kannes et ONKSE JOKU NOISTA mut siin ei ookaa eunkwang HAHA enkä mä sillon ees tienny tietenkään et niit on 7 (tai no nykyään 6 mut sillon 7, olikse joulukuu 2020 ku ilhoon häippäs).

Huvittavaa kuinka se oli just se joka puuttuu tost kannest lmaoooo ja muistan vielä kuinka katoin sitä mietiskellen XDDDDDD

Sit forest entrance niin LOPETA oikeest muistan kuinka katoin tota kantta ja olin vaa sillee i just know that person is going to love me. Siis se oli vaa iha selittämätön tunne. Siis jotain niin outoo. En voi unohtaa ku olin sillee "mä en oo ihastunu tohon mut miks tää tuntuu näin oudolta" DDDDD: niiku et mikä siinä on. Et mikä tos on nyt outoa
Lopeta mä kuolen xd

Ja huvittavintahan ON se etten tienny että noi on sama asia. I'm FUCKING laughing. I'm done with this psychic shit xddd

Nii sit tää kansi:

Siit muistan vaa nii selkeesti ku katoin kai jonneki sinne ovelle päin. Ja kaikki on mun mieles nii kirkkaasti vielki. Ja kelasin et..... Tuleeks täst OIKEESTI muka jotain

D: well. TULI. tuli kuin tulikin. I was right about that. At least that one. But the dating part? We'll see..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Lol kuolen tos forest entrancen kannes noi pallot yhdistän ne vieläki päässäni siihen ku siin oli jotain puhetta ruokailusta tai jtn nii muistan sen ku katoin noit vitun palloi lmao hajoon xd

Ja olin oikeest silleen et voiks tää todella olla se

Voiks toi todella OLLA mun tuleva mies

Jne

Niinku i-

I'm not even existing shut the fuck up
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
I'm really VANISHING

KILJUN oikeest siis hahahaha huutista sille et oon kattonu tota kantta ja ollu sillee onkse joku noista sit kummiski forest entrancen kantta kattonu and it was him but i just DIDN'T KNOW he was that person also LOPETA MÄ KUOLEN XD


Pffft hahahaha i had no clue he was in that group

I had no clue he was the same person i'll fall in love with FROM THAT GROUP

i'm dying

honestly voikse olla valid experience koska tähän mennessä näyttää siltä että oikeilla jäljillä oltiin

But the dating part... Pls xd ja sehän nähdään
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Pfft haha

U know what would be INTERESTING

jos näkisin jotai actual psychic tyyppii (like myself mut ois mielenkiintoista kuulla se joltai toiselt)

Ja siis et se ois valid eikä mikää höpö höpö tyyppi koska niitäkin on mut myös oikeita on

Niin ois vitun NSNDKKSBDKDDLDKDKKF kuulla jos se sanois samaa. Siis en tiiä mitä se ennustais mun tulevaisuudest mut jos se sanois just jotain tähän viittaavaa ni vittu kuolisin siihen paikkaa XD se ois kinda.... Varmistusta siihen et olin oikeessa silloin.




Koska sit sen ois pakko olla totta jos mä oon nähny sen ja joku toinen actual psychic näkee sen saman myös.

Enhän mä nyt oikeesti edes varmaan tekis niin (en edes kykenis henkisesti) mut ois interesting ja saisin slaagin

Jos se ois sillee hmm mä nään et sä meet naimisiin korealaisen miehen kaa

Oisin sillee HHHHHHHHHHHHHH NO YOU'RE KIDDING ME

sit oisin jo varma et se on totta. Vaikka sekin vois olla kuka tahansa korealainen. Mut siis. Se vahvistais sen et se on totta ja se tulee tapahtuu kosk sit uskoisin siihen varmasti mitä ite näin/koin. Uuuhhhuuuuuhhuu clairvoyancet tulilla tai no oikeestaan kai se claircognizance oli. No jotain sellasta paskaa iha sama who cares 😭 oof i'm dying every second
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Voi helvetti niinku on silläkin rajansa et millasia sattumia voi tapahtua ei tää nyt voi olla kaikki sattumaa pls i'm laughing
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
I am jealous

I am the MOST jealous

Rupesin vaa miettii (ei kannattais)

Mitä jos se alkaakin seurustelee jonkun kaa enkä saakaan sitä koskaan.

Viittu kuolen.

Then theyll have sex and everything

I can't mentally handle the thought of him banging someone else

But the worst part is the emotional closeness
And romance
I can't mentally handle the thought of him being gentle and sweet and cute and romantic and caring... Being like that to someone else.


And the worst is the thought of him having romantic and tender sexual encounters with some other girl. Like both of them are horrible. Him doing sexual stuff with someone else and him doing romantic stuff with someone else and if that's sexual stuff that's also romantic then please i'm jealous.

Like i think i have never felt such jealousy in my entire life..

It would absolutely fucking break me

Im tellin you

If someday he starts to date someone. And maybe even marry them. And maybe even have kids with them. Or anything. Then it will, And i'm saying it WILL, break me.

Dude. Really if he starts dating someone i will cry for YEARS.

I can't comprehend

Siis dude wtf, kelaa kuinka mä saisin tietää et ahaa se on alkanu seurustelee jonkun kaa. Sit itkisin ihan vitusti ja vitun kauan enkä pääsis yli ikinä ja joutuisin aina vaan kattoo vierestä niiden suhdetta. En tiiä pystyisinkö tehdä enää mitään. En pystyis varmaan ees kuuntelee musiikkia, niiden tai mitään muutakaan mistä tulis mieleen se. En pystyis... Herranjestas en pystyis kuuntelee mulle tärkeit biisejä. Sit kattoisin vierestä ja ehkä joitain vuosia myöhemminkin ne menee naimisiin ja nii, noh, it will hurt again and again and again. Sit voin kuunnella kesäkuun 4. Ja muistella kuinka kuuntelin sitä vuonna 2020 (fr i did) ja olla silleen nyt ainakin sopii tilanteeseen (periaatteessa vaikka ei nyt ihan täysin.. mut silti)

Ja sit voin kuunnella when were old ja muistella kuinka kuuntelin sitäkin 2020 ja kuinka kuuntelin sitä 2022 silloin kun olin muistanu kaiken ja aattelin et siin tulee käymään näin, mut sit aattelen et ei se sit mennykään niin.

Ja sit vaa aattelen et kaikki mun pahimmat pelot kävi sittenkin toteen.

Ja aattelen etten ollukaa oikeessa vaikka olin niin varma siitä.


Ja sit oon traumatized enkä pysty kuuntelee pointless enää.

Enkä yhtään mitään.

Enkä voi käydä kävelyllä ulkona koska jos kävelen sen paikan ohi missä silloin kuuntelin dear my dear niin.... Jep.



Ja sit oon oikeesti niin traumatized etten enää koskaan ikinä tuu pystyy suhteeseen kenenkään toisen kanssa. Ja sit jään yksin ja oon surullinen. Ja sit kuolen ja muistan kuinka silloin 2022 kuvittelin kuinka kuolen ilman sitä mun vierellä ja kuinka se ajatus herätti mussa tolkutonta pelkoa.

Ja sit muistelen muutenki sitä kesää ja itken ja itken ja itken ja itken.


Siis siin ei vaan oikeesti voi käydä niin. Siin ei vaan voi käydä niin.

Siis kaikki muut kyl tulee selvii siit jos ne ei saa sitä, ihan varmasti selviää, mut mä en selviä siitä. Voisin vaikka vannoa että mä oon se joka kuolis sisäisesti kaikkein eniten.

Tietty se on asia jonka kanssa pitäis sit vaan pystyy elää. Mut en ymmärrä miten.


On muuten TOSI pelottavaa ajatella tämmöstä. Siis niiku ihan tosi pelottavaa. Mut sit taas toisaalta se vahvistaa tunnetta siitä et eihän niin voi tapahtuu. He's meant for me right? I was right about it? For sure? Ei tässä muuten ois mitään järkeä?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ku mä siis ihan oikeasti haluisin uskoo et täs on jotain todellista enkä oo vaa täysin sekasin. Koska voisin vaikka vannoa että olin silloin silti nyt edes sen verran järjissäni että en ois kuvitellu tollasta asiaa ellen oikeesti ois tuntenu niin. Ja mähän tunsin, mut olikse vaan mun omaa kuvittelua silti? Mist voin ikinä tietää olikse totta. Vai olinko väärässä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
No kaks vaihtoehtoa

Joko se käy toteen niinku sillon aattelin.


Tai sit se ei käy toteen ja se on mun elämäni pahin (ja JULMIN) huijaus.

Koska mulla ois niiiiin outo olo. Siis oikeesti niin tyhmä olo koska olin AIVAN varma silloin. Tai siis en ehk ihan satavarma mut vaa niiiiiin jotenki niin niiin tosissaan uskoin siihen. Siis ihan tosissaan. Enkä voi ymmärtää vittu MITÄÄN jos se oli väärin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ja kuten sanottu niin rajansa silläkin että miten outoja sattumia voi käydä......... Miks tää ois alkuunkaan tapahtunut jos loputkin siit ei käy toteen.... En ymmärrä vittu oikeasti.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Miks ollenkaan oisin rakastunu siihen? Kun se ois voinu jäädä siihen ihan helposti. Miks sit rakastuin? Ja ennen kaikkea miks rakastuin siihen niin että se on aivan selvästi elämäni rakkaus. Aivan sattumalta just se. Sama ihminen. Josta silloin tunsin NIIN selvän tunteen/aavistuksen/ennustuksen tai jonkun.

MAKE it make sense
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
I REPEAT: se ois ihan hyvin voinut jäädä siihen jos se ois ollu pelkkää höpöhöpöä. Selvästi täs on jotain enemmän. 😭 Tai sit ei.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Mut jos se ei tapahdu koskaan ni sit voin olla silleen "kuule... Mun elämässä on tapahtunu niin paljon" t. Ismo Laitela 😭

"Mulla on ollu elämässä niin paljon huonoa tuuria"
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
PFFFT

TAAS tää biisi... TAPPAA 😭🥺🥰


samaistun.. heheh tulee heti mieleen hui....... Cause i still often think about him but yes i love eunkwang more. In a way 😭


Aaaa enkä kestä ku pointless on NIIIIIIIIIIIIIIN kwang biisi voi hyvänen aika en voi kuunnella sitä ilman että oon ihan in my feelings 😭 I'm feeling soft and i really really want to hug him and stay there for so so so long just hold on tight and kiss a bit like softly and i want him to put his hands in my hair and softly caress :(((( like if i could hug anyone in this whole world right now id want to hug him because i need it i think about it all the time, just being close to him and all. I just wanna be close. I just wanna hold him. I just want him to tell me i'm the one 😭 i just- 😭 there aint nothing in this whole world that i need more right now than HIM (ei se bändi) close to me and hugging me and touching and wäääähhh D:

I JUST

i don't want anything more rn im serious

I

Please

Let me touch

I wanna touch

Caress D:
Softly D:
Stroke his hair D:
Kiss D:
Aaaaaaaaaaa he's the one
Always and forever 😭
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Aaaaa

In my life on NIIIIIIIN

niin

NIIIIIIIIIIIN 😭 SEMMONEN 😭😭💔💔💔💔💔 aaaaaaaa 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 it makes you nostalgic
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Mut siis ihan sama mut asiat on vaa nii outoi

Ja se on jännä ku obsessiot ei vaa mee ohi vaikka aikaa kuluu kuinka xd tai no ei tää nyt niin kauan oo kestänyt... Paitsi että on aika kauan xD ja vieläpä ihan HIRVEE obsessio omfg i'm ded
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Apua... Not this...

Siis mä-

Oikeesti tällä hetkellä mulla on ihan saatanan uncomfortable olo. Varsinkin tän eunkwang casen kaa mut ehk muutenki mut nii. Kosk kun aattelen sitä niin liikaa välillä (en edes koko ajan vaikka mietinkin sitä noin about aina mut välillä aattelen sitä NIIN liikaa etten kestä enää ja sit taas välillä pystyy kuitenkin olemaan ihan suhteellisen normaalisti mut tämmöset hetket on uncomfortable kosk tunnen oloni niin idiootiks) niin mietin että oon vaan turhan obsessed ja rakastunu siihen ja idiootti yms. Mut sitte jos mul tulee tämmönen ahistava olo nii emt, äsken ainakin mua (ehkä) autto se kun selasin sitä l playlistii ja katoin niit kansii ja muistin taas kaiken mitä sillon tapahtui niin.... Tulee niin sanotusti vähemmän idiootti olo koska se saa mut uskomaan tosissaan et tää ei oo pelkästään mun obsessioo vaan oikeasti joku ihme keissi. Lol en voi uskoo miten spring dayn kansi voi aina muistuttaa siitä miten silloin ajattelin että "varmaan tulevaisuudessa sitten muistan tän soittolistan ja kaiken lähinnä näistä oudoista asioista eikä niinkään l:stä" mut siis Honestly....... Nyt kun kerran täst höpistää ni tuli mieleen kuinka ihmettelin silloin siis sitäkin että MIKSI mul on näin vahvat tunteet L:ää kohtaan? Et se oli tavallaan osa sitä kaikkea outoutta myös mitä sinä päivänä tapahtui. Oli se että ihmettelin miks mun tunteet L:ää kohtaa o nii vahvat vaikka vissiin olin vasta sinä päivänä ihastunu siihen ja en tiiä jos se oli about eka kerta tai melkein eka kerta ku ees näinkää sitä, joten sekin oli suht "salamarakastuminen". Ja ne oli nii vahvat et olin oikeesti aika hämmentyny. Sit toinen outo asia oli tietysti koko btob keissi ja kolmas outo asia oli se että miks tunsin niin oudosti eunkwangia kohtaan :D tai niiku et nii. Ne oli erilliset keissit tietty. Tavallaan :D ainakin niitä ihmettelin sinä päivänä ja siis tosiaan edelleen ku olin jo päässy himaan niin mua edelleen hämmens koko eunkwang case. (Vittu, iha hulluu oikeest)

Siis aaa en tiiä kaikki on niin???????????

Ei vittu. Nyt mä oon viimein varma et täs on jotain outoo. Ei tää voi olla pelkästään mun omaa haihattelua tai jotakin

Mitä se sit ikinä olikaan mitä koin, niin se oli REAL. tiedän ettei se ollu mitään turhaa. Ei se ois tuntunu siltä. Ei se ois tuntunu niin varmalta. Ei kai? Ja pelkästään pieni klippi sitä biisii ja kansikuva siit biisist ja sen nimi oli ainoot infot basically mitä mulla oli siinä. Ja sen perusteella sitten lähin arvailemaan tai siis tiesin.. että se tulee rakastaa mua viel. Meinasin sanoa että se tulee rakastaa mua takas mutta ei se ihan sen ajan kontekstiin sovi koska enhän mä silloin rakastanu sitä itekään

Tai siis, riippuu miten rakkaus määritellään. Ehkäpä siin oli jotain tunnetta mukana mutta eipä voi sanoa että oisin ollu crazy about him koska en googletellu sitä enkä mitään sellasta. Niin ei se sillon oo sitä samaa mikä mulle tapahtu.. heinäkuussa. Sillon vasta aloin tietääki siit oikeestaa jotain.


(Miks hurtsin stay osuu jotenki nytten aika pahastikin..)




Niiku Honestly.... Mul ei ollu MITÄÄN mihin perustaa se ajatus että se tulis rakastaa mua? Ja siks uskonkin siihen niin vahvasti, koska mul ei ollu mitään tietoa siitä ja silti se iski mun tajuntaan kuin.. fakta. Hmm. Ilman mitään järjellistä selitystä. Ilman mitään tietoa sen ulkonäöstä.

Joo tiesin sen äänen mutta ei se nyt voinut johtua siitä että oisin siks ollu vaa attracted siihen ja siks oisin aatellu et that's the one. Ei se nyt noin vahvasti oo koskaan ennen tai sen jälkeen tullu kenestäkään toisesta. Ja muutenkin.... Äh en tiiä. Tai sitten se oli vaan siitä? 😭 Aaaa apua en mä tiiä.

Siis......... Eihän mulla muistakaan joihin oon ollu attracted aiemmin (esim pelkän äänen perusteella tietämättä ulkonäköö) oo silti tullu tollasta aavistusta tai tietoo tai mitä se nyt olikaa. Ei mitään tollasta. Pelkästään se sellanen jonkinlainen attraction. Ei mitään sellasta ohhhh toi on mun mies niiku oikeesti. Ni miks siitä sit tuli tollanen? Muistan muutenki ku katoin sitä tekstii (se: seo eunkwang 1st mini album) tai se kohta ja se pieni merkki siin alla kans niin sen kohan kattominen saa mut muistaa kuinka sitä kohtaa kattoessa ajattelin että tyyliin et no kai toi sit on mun mies.. vaikka se on joku tollane julkkis. Niiku LOPETA tää on maailman pelottavinta 😭😭😭😭 ÄLKÄÄ mä kuolen en voi hyvin enää :Dd mutta siitä huolimatta että tunsin sen olevan mun mies niin TIETENKIN se tuntui... Täysin vieraalta ihmiseltä, TIETENKIN, koska en tiennyt siitä mitään. Tai siis se tuntui vieraalta mutta samalla ns. tutulta. Tai sillee jotenki.


Miten noin voi edes TUNTEE?? tai tietää?????? Herranjestas eihän sitä ollu tapahtunut sillon eikä oo tapahtunut VIELÄKÄÄN.

MISTÄ aktuaalisesta vitusta mä oon voinu sen asian repästä? Mulla lähtee JÄRKI :D


....... Jaahas no sellasta sitten.

HERRANJUMALA NYT XD


Apua ei voi olla EIHÄN TOI VOI PITÄÄ PAIKKAANSA






yritän koko ajan järjellistä selitystä keksiä tähän kaikkeen mutta en enää voi ymmärtää........





Joko mun pitää hyväksyä että joskus tämmösiä asioita tapahtuu ja jostain syystä niin tapahtui ja osuin tosiaankin oikeeseen ja niin siinä vaan kävi

Tai sitten tälle on joku niin sanotusti looginen selitys jota en ehkä oo vaan ite tajunnu tai jotain. Ja sitte se ei välttämättä tarkottaiskaa mitää sen enempää :D


Mutta HITTO



ois kyl paras tarkottaa oikeesti jotain koska jos se ei tarkota niin tunnen itteni niin vitun: 🤡🤡🤡🤡🤡🤡😂


Niinku actual idiootiks :------D

Ja häpeän niin paljon että vajoon maanrakoon hmmmmmmmmm


PPFFFFTTTTTT i'm so uncomfortable even right now TOO 😂😩😭


pls i feel so stupid

Mutta i guess only time will tell if i was actually right or what?????

JHHHHHHHHH

ahdistaa vaan tää yliajattelu

Ja niiku

Ärsyttää ajatella sitä

Siis näin paljon

Vois vähän himmaa mut välillä se vaan on tämmöstä

Ja sit välillä pystyn aattelee vähän muutakin KAI

I think 😭 ja ainakin mä yritän et en mä HALUU olla näin disgustingly obsessed niiku aaaa ahistaaaaaa

En haluu että tää ois niiku tavallaan sellasta epätervettä enkä haluu olla vitun CLOWN 🤡😂😭



mutta nytten oon oikeest yrittäny sanoo itelleni sitä että jos tässä käy huonosti....... NIIN SIT KÄY. toki tuun itkee varmaa ja tällee mut sit mun pitää vaa elää sen kaa koska ei mulla oo muutakaan vaihtoehtoa.

Ja sitten jos tässä käy huonosti niin voin olla silleen "part of loving you is letting go" (that damn song 😭 apua)

Siis letting go mutta en tiedä pääsisinkö silti Kokonaan yli mutta siis edes silleen että en ois ihan vitun säälittävä ja yms. En haluu olla kuitenkaan silleen epäterveellä tavalla obsessed ya know. En oikeesti haluu.

Ja jos käy hyvin niin :') im gon lose my mind. 😭😌

Okei mut nyt pls en jaksa ajatella koko miestä enää 😂😭


Mutta kun se on vaan niin........ 😑

Viittu juuh just just
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Girl what stop thinking about him 😭😂 PLS. eeeeei viddu.

Se on vaa nii söpö

Okei lopeta heti XD

Mut siis xD.

"Simply thinking about the object of your affections is enough to trigger dopamine release, making you feel excited and eager to do whatever it takes to see them. Then, when you actually do see them, your brain “rewards” you with more dopamine, which you experience as intense pleasure."


"Whatever it takes to see them"

Lol nope not even xd vaikka oon näin sekasi siit ni en ees pysty lentää Ranskaan siks et näkisin sen lol

Id kinda like to but since i know i can't.... Nope.

Ahdistaa ajatellakin sitä kun tavallaan Ranska ois niin lähellä mut 😭 aaa niin ikävä

Mikä vittu mua vaivaa xD lopetaaaaa pliis tunnen itteni niin seinähulluks

Ahdistaa yksipuolinen rakkaus koska tuntuu niin säälittävältä.

Vaikka ei se oikeestaan oo. Mutta se tuntuu siltä.


Uhhhghhhhh en tykkää itestäni taas

Vaikka ei kai se oikeasti ole niin paha

Emt vittu.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
EI HUONO ONNI KAI OO PÄÄTTYMÄTÖN TIE
SE JOHTAA AINA JONNEKIN



😭🤦🏻‍♀️ pls lopeta.

Pyydän.


Älä vittu oo rakastunu siihen xD

Mutta en voi mitään.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Tästä biisistä tulee mieleen hui ja eunkwang ainaski

D: rakastan tota biisii mut oon traumatized
 
Ylös Pohja