Nooooo noooo god no
Okei joo näin unta taas kwangist... Ihan jatkuvasti.. mut niiku toi oli vielä NIIN söpö. Etten kestä yhtään. En muista ihan kun oltaisiin oltu EHKÄ jossain mun vanhalla koululla ja suudeltii tai jotai siin ja siis aaaa. No no no no D: everything was so fucking cute. Ääääääääää APUA it was the cutest ever i wanna feel that again. 😭😭😭😭😭 Idk tosin en oo ihan varma mut ihmiset meidän ympäril saatto vähän olla silleen omg weird couple (koska interracial) mut ei se ollu mitenkää kovin paljon mut kuiteski huomas et jotkut oli vähän silleen ns. kummeksuen. En tiiä miten paljon tota todellisuudessa tapahtuis suomessa esim mutta unessa tapahtui xD se ei kuitenkaan ollu sillee kovin paljon. Mut kuitenkin sen huomas että tyypit oli silleen hmm ok a bit unusual i guess. Emt en muista kunnolla mut sen muistan et oli niin ihanaa olla sen lähellä siinä. Kai me sit suudeltii siin tai sit muuten vaa oltii siin lähekkäi ja se ehk sano kans jotain sen tyyppist mulle et oon kaunis ㅠ aaaa koko se uni oli niin 😭 en kestä. Ja miten ne voi tuntua niin aidolta lol en tykkää. Hassua kun sillä ei oikeasti ole mitään tekemistä sen ihmisen kanssa tai siis se on sama asia kun kuvittelisin hereillä vaa skenaarioita. Mut joo. Rakastan. Ikävä mun kultaa.
Ja muutenki laskeskelin tosiaan tässä timpasta ja kwangista et miten nää on menny ja kuinka kauan oon aatellu niitä. Vaikee tietysti sanoa ja molemmissa oli se alkuhomma mitä periaatteessa ei voi laskea vaikka se on tärkee asia molempien kohdalla ollukin. Mut niinku timppa sanoisin et jatkuvasti aattelin sitä ehkä.... Joulukuusta 2020 ehkä tammikuuhun 2022, ainakin. Eli se 13kk vähintään. Pfft. Mutta tietenkin sen jälkeenkin oon aatellu sitä paljonkin mutta ei varmaankaan yhtä silleen jatkuvasti kun tolloin aiemmin?? Idk? Ja kwang tietysti heinäkuusta nyt tammikuuhun, joten tähän mennessä se 6kk. Eikä varmaan ihan heti oo tulossa loppua tälle jatkuvalle ajattelulle.. lol kestääköhän tääki vähintään se 13kk ei vittu lmao. Ihan oikeasti mielenkiinnolla odotan että miten tässä käy :D ja kauhulla myös. Pelkään XD
Mutta niin, onhan se vaikea laskea mutta tossa nyt laskin vaan sen että miten oon jatkuvammin aatellu mut enhän mä timpastakaan missään nimessä varmaan kokonaan päässy yli missään vaiheessa et kyl mä silti sitä mietin mut vaan vähemmän ja jotenkin... Nii en tiiä. Mut en tiedä että olinko silti yli. Heck, en tiiä oonko yli VIELÄKÄÄN täysin. Tuskinpa nyt sentään ihan, vaikka kwangii koko vitun ajan mietinkin. Mut kyl muist jää vähintään se pieni pala aina silleen ettei ihan täysin oo yli. Niiku hui, niiku yuto, niiku timppa, niiku hessu, niiku villu, tõnu, varmasti karikin vaikka se oli ihan mun ENSIMMÄISIÄ rakkauksia 12veenä. Niin silti edelleen jos katon sen lärvii muistan kaiken mitä tunsin sitä kohtaa ja kuinka vitun voimakasta se oli. Ei niist pääse mihinkään. Mut sit jos tulee joku uus.. kuten kwang. Niin sit se on kuitenkin se. Niistä vanhoista huolimatta koska ei voi mitään jos se kolahtaa niin pahasti niin se kolahtaa. Kun kukaan ei oo sillä tavalla kolahtanu kuin kwang. Siis ihan oikeasti tää on ollu sitä tasoo että vittu ensimmäisinä päivinä olin silleen "could actually be the love of my life, that man" :/ niin spessu. En kestä. Mut sitä en tiedä jos sen jälkeen vielä tuleekin joku joka ois VIELÄ ENEMMÄN kun se. Mut TODELLA paljon epäilen että tuskinpa. Voiks täst enää upgreidaa? Siis mä rehellisesti pohdin että saattaa hyvinkin olla et sen jälkeen ei enää koskaan tuu ketään yhtä pahaa lol. Et kaikki jotka mahdollisesti saattaa viel tulla on kummiski siitä aina vähemmän. Ei vaa yllä samalle tasolle. Näin mä sen uskoisin mutta ei kai sitä koskaan tiedä.
Mut huhhuh. Mitä menoa. Ja oikeesti tää 6kk alkaa tuntuu silleen jo pitkältä ajalta mutta toisaalta 13kk verrattuna se ei oo vielä paljon mitään xd