Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,970
Reaktioarvo
2,897

Kuuntelin äsken tätä ja tein kuolemaa. Ei sen enempää eikä vähempää. :D


Vielä karseempaa on se että oon just melko varma siitä että kuuntelin tota... Joskus peruskoulussa? Niin aivan varmasti teen kuolemaa......... Sehän nyt on selvä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,970
Reaktioarvo
2,897
PFFFFT yes i remember or is it a fake memory

Could be

My lord now what the

?????????

Ajattele jos oon kuunnellu sitä peruskoulussa
Completely clueless siitä mitä tulevaisuudessa mulle tapahtuu
Ja varsinkin jos tää viel käy toteen
Mut siis vaikka ei käviskää ni silti
Toi biisi liittyy niin paljon tähän
Ja ku luin billien ja adien tarinasta
Ja siis kun
Et silleen
Mutta
Yleensäkin se että oon kuunnellut sitä
Täysin clueless koko eunkwangista
Ja nyt se liittyy siihen
Siis kävi siinä miten vaan ni toi biisi silti liittyy siihen ihmiseen
Ja nyt vaa kuuntelen sitä
Ja se liittyy siihen
Ja tää tapahtu
Ja aiemmin mul ei ollu tietookaan koko ihmisestä





Joo siis oon muutenki ollu iha sekasin esim viime yönä vai millon se oli sain jtn kohtauksii mis muistelin mun lapsuutta ja muutenki elämää ja olin vaa sillee mitä vittua 😭😭😭😭😭😭 koko se aika ennen eunkwangii on vaa niin 😂😂😂😂😂 niinku it's so weird to think that there was a time when i was clueless. Niinku ei tietookaan. Ainakin ennen 2020, ellen sit ohimennen jotai ollu tosiaa nähny (esim wow??) Mut silti, sitä ei lasketa, basically i was fucking clueless.

En voi ymmärtää mitä tapahtuu.








On niiiiin sairasta ajatella että.... I once didn't even think about him at all. Let that sink in 😭 and where am i now???????













I DON'T EVEN UNDERSTAND THIS 😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,970
Reaktioarvo
2,897
Ahhah mä muistan ton biisin mut en niin super super vahvasti

Ehkä se on fake memory?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,970
Reaktioarvo
2,897
Saatana eihän tässä voi enää mihinkään luottaa, edes omaan muistiinsa :-----D why am i even alive then if i know absolutely nothing XDDDDDD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,970
Reaktioarvo
2,897
It's like this whole life is just a fucking show like wtf

Niinku en edes itse koe sitä tai itseäni todelliseksi

Proof that reality is fake
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,970
Reaktioarvo
2,897
Mutta se on jännää kun... Miettii.. ja tosiaan.............. Elämä on sairasta

Niinku anyways

Mut

Miks mul nyt yhtäkkiä on taas niin paha fiilis siitä et oon 24 ja en oo seurustellu yhtään ainuttakaan kertaa. Niiku tuntuu et se on tosi myöhään ja varsinkin kun tuskin nyt ihan lähiaikoinakaan tuun seurustelee ni oon varmaa vähintään 26 tai jotai ku seurustelen ekan kerran tai sit en koskaan tai niiku?????


Siis en oikeastaan oo tätä niin paljon mun mielestä ajatellu vuosien varrella. Ku oon aina kulkenu niin omaa polkuani jotenkin. Niin en sinänsä yleensä kai ota paineita siitä etten oo niinku muut.


Mut nyt ku alan olla jo näin vanha enkä vieläkään oo seurustellu kertaakaan niin alkaa jo tuntua siltä et onks mus OIKEESTI jotain vikaa. Lol.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,970
Reaktioarvo
2,897
Lol jopa eunkwang on sentään seurustellu vaikka vissiin vaan kerran mut silti????? heh se oli nii söpö ku se oli siin yhes ohjelmas silleen "you'll think that you'll have a boyfriend or girlfriend when you're older but you will still be alone like me" :D it was so cute.

Mut niiku honey älä valita sä oot sentään seurustellu. And yes i think he was younger than me now when he had that girl. Meanwhile i'm still here waiting for my FIRST relationship, and i'm fucking 24. Pls. Joten. Älä valita 🌚😂 honey :3 it was seriously so cute ugh
Mut aww poor baby cause i think he really wants to find a girl. Jos se on kummiski ollu yksin aika pitkään nyt.


What if he finds a girl????? And it's not me???? 😭 Aaaaaaaa

Okei okei vihaan tätä "mitä jos näin, mitä jos noin" herranjestas KÄY MITÄ KÄY. enhän MINÄ sille mitään voi tai voi tietää miten siinä oikeesti käy :D pls.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,970
Reaktioarvo
2,897
: DDDDDD ANTEEKS NYT??????? :D

oon yrittänyt ymmärtää mistä on kyse mutta: ei tulosta, en ymmärrä edelleenkään enkä edes yritä ymmärtää.


Oon miettinyt että mitä hittoa mun tunteet edes on. Ja lopputulos: oon yhä niin tolkuttoman rakastunu ja mitä vittua tämä kaikki edes on.


Oon miettinyt mun elämää ja kuunnellu nostalgisia vanhoja biisuja. Ja lopputulos: en tiedä MISTÄÄN MITÄÄN. niinku forget eunkwang and all that, mä en edes tiedä aikasemmastakaan mitään. Hädin tuskin ymmärrän yhtäkään asiaa omasta elämästäni. Oon definition of KUJALLA. 😩😩

JA MITÄS MUUTA? en ees tiiä. En tiedä mistä on kyse eunkwangissa (muuta kun että oon rakastunut siihen mutta silti oon sillee mitä tää kaikki on????????????), En tiedä mistä on kyse mun elämässä, en tiedä mistä on kyse yhtään missään asioissa ja kaikki ajat ja kaudet vaan pyörii päässä ja oon silleen aaaa lukioajat ja oon vaan niin silleen mitä vittua MISSÄ MILLOIN KUKA EES OON MITÄ MULLE ON TAPAHTUNUT JA MITÄ MULLE TAPAHTUU ja mikä keissi ja missä mennään tällä hetkellä ja kuinka kauan ees oon ollu rakastunut kwangiin ja mitä oli ennen sitä ja mitä seuraavaks koska en ees tiiä ja saanko sitä vai en ja kuka oon ja mihin meen ja miks rakastan sitä ja miks rakastan muita vai rakastanko ees muita tai tuunko saamaan yhtään ketään jos en kwangii tai sit oon yksin aina ja ikuisesti vai

Jne :D

No eihän tässä muuta kuin pienet eksistentiaaliset kriisit vain
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,970
Reaktioarvo
2,897
Nostalginen ja nyt kaikki on ihan AJSJDIDKDKEKDKDNNDLNEB mikä tilanne tällä hetkellä

Menneisyydessä sentään kaikki oli selkeempää

Ei kyllä Ollu mutta eipähän ainakaan ollu kwangia
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,970
Reaktioarvo
2,897
Vittu toi on niin

teini-minä

Tai minkä ikäsenä kuuntelin tota en muista

Varmaan lukiossa just i think???? Tai lukiossa ja vähän sen jälkeen vielä mut nyt tuntuu etten oo pitkään aikaan kuunnellu

Voi hyvää vitun päivää
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,970
Reaktioarvo
2,897
MITÄ MULLE TAPAHTUU 😭😭😂

1) mitä mulle tapahtui menneisyydessä en ymmärrä ikinä
2) mitä mulle tapahtuu tällä vitun hetkellä ei hajuakaan
3) mitä mulle tulee tapahtumaan en halua tietää edes



😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 apua miks mun kriisien tasot on tämmöset
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,970
Reaktioarvo
2,897
Siis miten voi olla näin kujalla:

- menneisyydestä
- nykyisyydestä
- tulevaisuudesta

Oon aivan kujalla kaikesta, en osaa käsitellä mitään enkä sisäistä koskaan asioita. En oo vieläkään sisäistänyt sitä edes että ylipäänsä mitä tässä on viime aikoina tapahtunut, viime vuonna siis esim. En oo sisäistänyt edes kesäkuuta vieläkään kunnolla vaikka siitä on .... Puol vuotta ainakin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,970
Reaktioarvo
2,897
Eunkwang you are the only one for me 🙃

PLEASE LET ME LIVE.

also miks.......... Siis...... Ajattelen ihan liikaa sitä kun eun oli silleen "not everything about me is tiny" siis jooooooooooooooo jaaha 🥺 like did u really just say that lmao

That haunts me

Vähän niinku kaikki muukin haunts me

Bye-

Also aina byesta tulee mieleen se yuton "BYE" huoh that haunts me too everything is just so 🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂 yea ok
16.7.2022


MITEN. alle kaksi vuotta siitä ja kirjotan jo tämmöstä siit????????????????????????????????????????????????????? ALLE KAKSI VUOTTA siitä kun katoin sitä linkedin kuvaa ja näin tulevaisuudessa mut ja KWANGIN yhdessä??????? MUT JA KWANGIN. MUT JA KWANGIN. VAIKKA EN TIENNY. EN TIENNY. ALLE KAKSI VUOTTA SIITÄ JA KIRJOTAN JO TOLLASTA SIITÄ.







MITEN

VOI KÄYDÄ NIIN

että sä oot RANDOM TYYPISTÄ SILLEEN miks must tuntuu oudolta miks must tuntuu oudolta ja sit oot suhteellisen varma että okei okei ton kanssa mä tuun seurustelemaan tulevaisuudessa mut katsotaan nyt miten tässä käy sitten.




JA ALLE KAKS VUOTTA SIITÄ ja yhtäkkiä TÄYSIN RANDOMISTI vaan YUTON TAKIA BASICALLY?????????????? RAKASTUT SIIHEN SAMAAN IHMISEEN. JA SIIT TULEE ELÄMÄS RAKKAUS.





SIIS SIITÄ SAMASTA IHMISESTÄ JOSTA SILLOIN AJATTELIT. että ton kanssa tuun tulevaisuudes seurustelee. Ja yms.


Niin siitä tulee sun elämäs rakkaus alle kaks vuotta siitä?????????????


MAKE. IT. FUCKING. MAKE. SENSE.







MIKÄÄN OSA TÄSTÄ EI KÄY JÄRKEEN. IMO.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,970
Reaktioarvo
2,897
Ja siis vielä se kun en muistanut kunnolla. Niin sitten se vaa sneakkaa jostain yhtäkkiä ja oot clueless EDELLEEN siitä mitä oot aatellu siitä silloin.

En kyl ymmärrä miten PYSTYIN unohtaa noin ison asian.


Siis nyt mä muistan sen aivan täysin. Mut jotenki olin vaa unohtanu. Olin unohtanut ja sit yhtäkkiä yhtenä päivänä KAIKKI VAAN VYÖRY mun mieleen. Eikä ihme että hieman panikoin.


SIIS MITÄ TODELLA TAPAHTUI.

ei noin voi käydä.





Kävelin vaa vittu siin tiellä. Katoin sitä tienviittaa. Ja ihmettelin: miten niin muka vois käydä, sehän asuu kaukana ilmeisesti? Miten se vois muka olla se?








LOPETA MITÄ TÄÄ MERKITSEE.















AVAA SILMÄSI JA KATSO. :D OIKEASTI. nyt ne silmät auki. Mitähän tämmönen VOIS MAHDOLLISESTI MERKITÄ. mitä muutakaan????? Ei tämmöstä tapahdu. OH. WHAT A COINCIDENCE.





WELL FUCK THIS 😂😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,970
Reaktioarvo
2,897
LOPETA MUN PÄÄSSÄ PYÖRII MITÄ VITTUA

XDDDD

MITÄ AKTUAALISTA HELVETTIÄ

vaikka sitä ei tapahtuiskaan (mut mitäs luulisit eiköhän se aivan varmasti tapahdu) niin silti tää on ihan hullua. I really fucking knew it??????????????????????? Niiku mitä vittua mä tiesin et se tulis olee my love, tai niiku nii. Mut ku.... Edelleenkin se et mä en ees tänä päivänä vieläkään tiedä että tunsinko mä MITÄÄN sitä kohtaan silloin. Tunsin et me tullaan seurustelee mut tunsinko SILLOIN yhtään MITÄÄN ihastumista siihen? En vieläkään tiiä, et tunsinko.






SIIS SE ETTÄ


KAIKKI TÄÄ


on tapahtunut sen jälkeen






Mä tiesin







VITTU, intuitio ei petä......... 😭😭😭😭😭😭 Mitä VITTUA se oli.


miten


Miten



Miten









Miten

Miten
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,970
Reaktioarvo
2,897
Nooooo noooo god no

Okei joo näin unta taas kwangist... Ihan jatkuvasti.. mut niiku toi oli vielä NIIN söpö. Etten kestä yhtään. En muista ihan kun oltaisiin oltu EHKÄ jossain mun vanhalla koululla ja suudeltii tai jotai siin ja siis aaaa. No no no no D: everything was so fucking cute. Ääääääääää APUA it was the cutest ever i wanna feel that again. 😭😭😭😭😭 Idk tosin en oo ihan varma mut ihmiset meidän ympäril saatto vähän olla silleen omg weird couple (koska interracial) mut ei se ollu mitenkää kovin paljon mut kuiteski huomas et jotkut oli vähän silleen ns. kummeksuen. En tiiä miten paljon tota todellisuudessa tapahtuis suomessa esim mutta unessa tapahtui xD se ei kuitenkaan ollu sillee kovin paljon. Mut kuitenkin sen huomas että tyypit oli silleen hmm ok a bit unusual i guess. Emt en muista kunnolla mut sen muistan et oli niin ihanaa olla sen lähellä siinä. Kai me sit suudeltii siin tai sit muuten vaa oltii siin lähekkäi ja se ehk sano kans jotain sen tyyppist mulle et oon kaunis ㅠ aaaa koko se uni oli niin 😭 en kestä. Ja miten ne voi tuntua niin aidolta lol en tykkää. Hassua kun sillä ei oikeasti ole mitään tekemistä sen ihmisen kanssa tai siis se on sama asia kun kuvittelisin hereillä vaa skenaarioita. Mut joo. Rakastan. Ikävä mun kultaa.




Ja muutenki laskeskelin tosiaan tässä timpasta ja kwangista et miten nää on menny ja kuinka kauan oon aatellu niitä. Vaikee tietysti sanoa ja molemmissa oli se alkuhomma mitä periaatteessa ei voi laskea vaikka se on tärkee asia molempien kohdalla ollukin. Mut niinku timppa sanoisin et jatkuvasti aattelin sitä ehkä.... Joulukuusta 2020 ehkä tammikuuhun 2022, ainakin. Eli se 13kk vähintään. Pfft. Mutta tietenkin sen jälkeenkin oon aatellu sitä paljonkin mutta ei varmaankaan yhtä silleen jatkuvasti kun tolloin aiemmin?? Idk? Ja kwang tietysti heinäkuusta nyt tammikuuhun, joten tähän mennessä se 6kk. Eikä varmaan ihan heti oo tulossa loppua tälle jatkuvalle ajattelulle.. lol kestääköhän tääki vähintään se 13kk ei vittu lmao. Ihan oikeasti mielenkiinnolla odotan että miten tässä käy :D ja kauhulla myös. Pelkään XD

Mutta niin, onhan se vaikea laskea mutta tossa nyt laskin vaan sen että miten oon jatkuvammin aatellu mut enhän mä timpastakaan missään nimessä varmaan kokonaan päässy yli missään vaiheessa et kyl mä silti sitä mietin mut vaan vähemmän ja jotenkin... Nii en tiiä. Mut en tiedä että olinko silti yli. Heck, en tiiä oonko yli VIELÄKÄÄN täysin. Tuskinpa nyt sentään ihan, vaikka kwangii koko vitun ajan mietinkin. Mut kyl muist jää vähintään se pieni pala aina silleen ettei ihan täysin oo yli. Niiku hui, niiku yuto, niiku timppa, niiku hessu, niiku villu, tõnu, varmasti karikin vaikka se oli ihan mun ENSIMMÄISIÄ rakkauksia 12veenä. Niin silti edelleen jos katon sen lärvii muistan kaiken mitä tunsin sitä kohtaa ja kuinka vitun voimakasta se oli. Ei niist pääse mihinkään. Mut sit jos tulee joku uus.. kuten kwang. Niin sit se on kuitenkin se. Niistä vanhoista huolimatta koska ei voi mitään jos se kolahtaa niin pahasti niin se kolahtaa. Kun kukaan ei oo sillä tavalla kolahtanu kuin kwang. Siis ihan oikeasti tää on ollu sitä tasoo että vittu ensimmäisinä päivinä olin silleen "could actually be the love of my life, that man" :/ niin spessu. En kestä. Mut sitä en tiedä jos sen jälkeen vielä tuleekin joku joka ois VIELÄ ENEMMÄN kun se. Mut TODELLA paljon epäilen että tuskinpa. Voiks täst enää upgreidaa? Siis mä rehellisesti pohdin että saattaa hyvinkin olla et sen jälkeen ei enää koskaan tuu ketään yhtä pahaa lol. Et kaikki jotka mahdollisesti saattaa viel tulla on kummiski siitä aina vähemmän. Ei vaa yllä samalle tasolle. Näin mä sen uskoisin mutta ei kai sitä koskaan tiedä.

Mut huhhuh. Mitä menoa. Ja oikeesti tää 6kk alkaa tuntuu silleen jo pitkältä ajalta mutta toisaalta 13kk verrattuna se ei oo vielä paljon mitään xd
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,970
Reaktioarvo
2,897
Siis jos... Jos kwangist voi viel upgreidaa nii miten paha obsessio se sit olis??? Ei siit voi... Miten muka tost voi enää pahemmaks mennä? Samal tasol ehk mut ton pahempaa ei voi ollakaan. Oon ollu niin obsessed siihen et sen pahemmaks ei voi enää mennä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,970
Reaktioarvo
2,897
Mut toivon et tää ei oo ihan saatanan sairasta......... Mut en kuitenkaan koskaan oo halunnu oikeest mitään pahaa kellekään joten ei luulis et tää sillä tavalla sairasta on. Et jos joku on silleen ugh unhealthy obsession nii voin kertoo etten oo mikään siinä mieles sekopää et kellekään mitään pahaa haluisin. Oon vaa vitu rakastunu. Toki siit joku voi sanoo et tää ei oo hyväksi mulle itelleni mut well i don't care anymore koska kuten on nähty niin oon yrittänyt kyl vaik kuinka monesti tappaa tunteet sitä kohtaan mut se ei oo onnistunu joten en enää vaivaudu. Ja annan itteni tuntee mitä tunnen. En enää oikeesti jaksa vaivautua, koska se on turhaa. Vaikuttaa siltä et näit tunteit ei oikein saa tapettua.

Naurattaa kyl ne mun yritykset päästä yli siitä lol. Niin monta kertaa XD se kun olin ulkona sateessa ja yritin pakottaa itteni lopettaa sen rakastamisen. Tai se kun katoin sitä red velvet btob vidii ja olin silleen tyyliin "mitään syö, eunkwang on ollutta ja mennyttä" (tää siis viittaus siihen salkkari-videoon, se "siinä mustasukkasuus syö miestä" :D) aaaahaha naurattaa kuinka olin silleen en TODELLAKAAN ole mustasukkainen siitä mut kyllähän sen nyt ois voinu nähä kuka tahansa että olin mustis ja olin mustis siit ajatuksest et jos sil ois vaimo tai jtn ja niiku jealous, jealous, jealous. Vaikka kuinka olin silleen "MITÄÄN SYÖ, eunkwang on ollutta ja mennyttä" XDDDDDDDDDDD hyvä yritys oli. Jos jotain oon oppinut tänä aikana niin varmaan sen että nää tunteet vaatii todella paljon aikaa että ne hävii tai sitten ne ei häviä KOSKAAN. Ja emt niiku todella paljon aikaa on varmaa joku 5 vuotta vähintään idk. Miten se oikeesti ois edes mahdollista että tulis päivä jolloin en enää tunne mitään sitä kohtaan? Älä nyt naurata :D ei se mihinkään katoo mut minkäs sille voi.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,970
Reaktioarvo
2,897
Aaaaaa itkettää miks kaikki mulle tärkeet rakennukset halutaan purkaa. Tuli vaa mielee ku iskä puhu yhest paikast joka ehkä puretaan jossai Vaiheessa mut siihen voi mennä vuosia kyl mut silti. Vihaan tätä. Kiinnyn niin paljon paikkoihin ja sit KAIKKI vaan puretaan. Sit ne on enää olemassa vaan mun muistoissa. Vittu. En voi kestää tämmöstä tietyt paikat on mulle niin tärkeitä ei niitä vaan voi purkaa. T. Edelleen katkera yhdestä paikasta joka purettiin. Eihän sekään toki yhtään tärkee paikka ollu mulle ei. Ei sen enempää kun teininä vaan tuli käytyä siellä niin ois ihan kiva jos paikat vois säilyä. Mut ei. Liikaa pyydetty se.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,970
Reaktioarvo
2,897
Koko Vantaan kaupunki voi vaik suck my dick ei ne osaa tehdä vittu mitään päätöksiä saatana. 😃
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,970
Reaktioarvo
2,897
AAAA TUNTEET

ei taas ois kannattanu selaa listoja

Nimittäin tuli mieleen Jens ja hui jne.

MUTTA

siitäkin huolimatta eunkwang on aina se number one 😭😭😭😭😭😭😭😭😭💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔 yyyyyy v i t t u u h

Jooh voi vittu oikeesti

Mut löysin tän biisin kans ja kuuntelin sitä pienenä:

Ja :( en tienny et mulle kävis noinnnnnn kun tossa biisissäkin äääääähhhh (tai siis ainakin se että niinku rakastaa ikuisesti jotakuta tai nii.. en ees tienny et tuntisin ikinä tollasta..)

Eunkwang 😭😭

Aaaa 😭 miks en ikinä saa sitä ketä rakastan


Miks oikeesti rakastan ikuisesti eunkwangia mut en (varmaankaan) saa sitä ikinä.

Theres no moving on from him



Kaikista muista pystyn jotenkuten move on koska eunkwang mutta siitä en pysty move on kehenkään toiseen. En pysty. En pysty. Se on aina number one. Aina. Se on oikeesti IHME jos joku toinen vie sen paikan ja sit todella hämmennyn. Koska ei luulis et niin vois käydä.

Mut en oikeesti pysty uskoo siihen et jonain päivänä ollaan yhdessä. Vaikka yritän ymmärtää mutta en mitenkään pysty uskoo siihen. Mut rakastan sitä silti ikuisesti niin ei kyl paljoo naurata tässä vaiheessa enää.. mä vaan toivon.. et mul on sit kuitenki viel toivoo. Vittu. Mitä jos ei koskaan 😭 mä en jaksa enää oikeesti mä oon jo koko tähänastisen elämäni kulkenu ihastuksesta toiseen seurustelematta kertaakaan, mä en JAKSA SITÄ ENÄÄ. oikeesti :D se on toi tai sit jos en sitä saa ni luovutan kokonaan enkä edes YRITÄ saada mitään suhdetta aikaseks kenenkään kanssa. Vittu se on joko eunkwang tai ei kukaan, piste :D
Niinku oikeesti.



Eli näyttää siltä että en tuu seurustelee tässä elämässä. Pyöreät nolla kertaa. Vau. Clap clap clap. Lol. Kuolen neitsyenä (mikä ei itsessään toki haittaa mut siis nii) ja sellasena joka ei kertaakaan elämässään seurustellu kenenkään kaa. Niiku oikeesti seurustellu. Mitään v:tä ei lasketa vaikka vittu kokemus sekin oli xD

Ellen sit saa kwangii jonain päivänä.




Muuten en jaksa enää. Miks oon tämmönen vitun outo ja tyhmä idiootti. En koskaan rakastu tälleen sellasiin jotka tykkää musta. En rakastunu edes j:hin niin paljon tai no se oli PALJON mut paljo vähemmä ku eunkwang. Ja se sentää ainakin jossain vaiheessa ilmeisesti tykkäs musta.



Mut sit vaa rakastun johonkin eunkwangiin jonka kaa mul ei (kai) oo MITÄÄN tulevaisuutta mut se on SELVÄSTI elämäni rakkaus.





Siis oikeesti. Ootsä tosissas.


Elämäni suurin rakkaus jonka kaa mul ei oo yhtään mitään tulevaisuutta.



Tää ei voi olla todellista.

Alan tärisee ja itkee koht i think 😭 Miks just sen piti olla se? Vittu. En oo normaali.




Siis joo kyllähän se mahdollista on että tavataan jonain päivänä i guess ja joo on myös mahdollista että se rakastuu myös muhun mut.................... Aika epätodennäköiseltä tuntuu. Ja koska se ois ldr niin miten se muka ikinä vois edes onnistua. It would be fucking doomed anyway.


Vittu siis onks täs maailmas mitään julmempaa ku tämmönen tilanne. Tuntuu et mulle hädin tuskin edes vois tapahtuu mitään kauheempaa ku se et jos en koskaan saakaan olla sen kaa. Ku haluisin vaa olla sen kaa ikuisesti enkä ikinä päästää irti.


Lol naurattaa kun vertaa tätä siihen välinpitämättömyyteen silloin : DDDDD olin jotenki nii välinpitämätön sillee jaa ei mua nyt se ihminen niin paljon kiinnosta :D ku en kerta ees sitä googlannukaa. Niin kiinnosti kyllä hirveesti :DDDDD ja nyt oon täs et en voi kuvitella edes et joku muu vois olla mun elämäni suurin rakkaus. Uskomatonta.



En kestä jos tää onki kusetus lmao. En voi unohtaa ikinä sitä kuinka katoin sitä vitun kantta (lmao se vitun ovi) ja olin vaa sillee loooool ei toi oo ees mikää mun ihastus miks must tuntuu näin HITON OUDOLTA. 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 Boy. Was i in for a motherfucking big surprise. Siis eihän noin vaan voi tapahtua 😭 jos se ei oo se jonka saan lopulta.... Niin oikeesti voiks ees olla näin julmaa.. siis vihaan maailmaa jos tää ny on oikeest kusetus.


Ja sillon viel aattelin et SUN PITÄIS TYKÄTÄ TOSTA IHMISESTÄ, SE ON SE, THE ONE FOR YOU.
ja nyt oon silleen MUN EI PITÄIS TYKÄTÄ TOSTA IHMISESTÄ ENÄÄ 😭

Jaa-a. Jos olinkin silloin oikeassa? 😭 Vittu. En voi uskoa sellasta.




Siis tää koko stoori, varsinki 2020, on NIIN JULMA, jos se ei ookaan niin. Koska mä silloin OIKEESTI USKOIN et toi on nyt se mun tulevaisuuden puoliso. Olin lähes satavarma. Mut sillon en viel (ainakaan paljon) rakastunu siihen. Niin mun itsetuntoon oikeesti sattuu jos olin silloin väärässä koska tunnen itteni niin urpoks koska mä TIESIN sen. Mut jos olinki väärässä ni voi vittu en luota itteeni enää missään asiassa. Sen oli pakko olla totta 😭 olin niin varma se tuntui melkein itsestäänselvältä asialta 😭 en tajua miten mut 😭 ah ei niin vaa voi tapahtua.
 
Ylös Pohja