Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,352
Reaktioarvo
2,928
Why yall even talking about how "its actually difficult to lose weight" who GIVES A SHIT? its not even the question. No one needs to lose weight, even if its easy or hard or in between.

"Oh its actually impossible to lose weight because statistically you gain it back later" oh, so? It can be the easiest thing ever and no one fucking needs to do it

Why are you trying to engage with the haters more? Let them talk, we dont care anymore yall?????????? Dont play their games. Dont try to explain them. They dont care, they will be fatphobic. Dont be like "oh its so difficult to lose weight, studies say so" oh and?

Also "overweight and obese people actually live longer than normal and underweight people " oh????? And if they didn't live longer??? How does that change anything honey? Its still always acceptable to be anything, just like its acceptable to be uw or anything whatever you want sweetie idc. Mä en tarvii mitään tutkimuksia yms siihen, i couldnt care less ill always be overweight no matter WHAT. cause im not gonna do anything, even if it kills me. Uh, bye? 😘

Jesus fucking christ
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,352
Reaktioarvo
2,928
Nää ihmiset yrittää kaikkensa et fatphobic people change their mind but they never will so youre trying too hard. We dont care about them anymore ok
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,352
Reaktioarvo
2,928
Esim mulla Saattaa olla kilpirauhasen vajaatoiminta (ei oo vielä varma diagnoosi mutta lääkäri epäili sitä mutta ei oo vielä läheskään varma)

Mut vaik mul ois se tai ei ois nii mua ei ainakaan kiinnosta aiheuttaako mun ylipainon kilpirauhasen vajaatoiminta vai syöminen/liikkumattomuus/epäterveellinen syöminen tai jokin muu. Mä en välitä siit mikä sen aiheuttaa. Theres no excuse koska siin ei oo mitään mitä tarvis puolustella. Koska sillä ei oo tippaakaan väliä. Koska on TÄYSIN ok elää epäterveellisesti. TÄYSIN OK. yhtä ok kun sairastaa kilpirauhasen vajaatoimintaa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,352
Reaktioarvo
2,928
Sil ei oo mulle MITÄÄN väliä sairastanko jotain vai elänkö epäterveellisesti yms
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,352
Reaktioarvo
2,928
Niinkun siis tossa vajaatoiminnassa voi olla oireena painonnousu niin mulle ei oo siis väliä onko se painonnousu a. Sairaudesta vai b. Epäterveellisistä elintavoista.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,352
Reaktioarvo
2,928
Koska joillakin on ihme tarve selitellä sitä että eiku mulla on sairaus

Voi ei! Who cares? Epäterveelliset elintavat on VIELÄKIN ihan ok asia. Eikä niitä tosiaankaan tarvitse muokata terveellisiksi.

Stay mad and delusional :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,352
Reaktioarvo
2,928
Ja sitä paitsi mulla se ei kyl oo siitä kilpparista koska 2017 ne arvot oli ihan normaalit. Ja arvaa olinko PIKKASEN läski jo ennen sitä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,352
Reaktioarvo
2,928
Olin helvetin läski jo 2017 jolloin mun kilppariarvot oli täysin normaalit, jotenka, Se ei johdu siitä tai ainakaan silloin ei johtunut. Et oon kyllä ihan rehellisesti ja anteeksi pyytämättä läski.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,352
Reaktioarvo
2,928
Can yall please stop responding to them??? Im trying not to, too. Someone says "obese or overweight isnt okay its unhealthy" can U ALL STOP RESPONDING TO THEM? dont respond in the comments, dont respond with a tiktok, just stop responding them. WE DONT CARE. let them say it. We dont care. Dont respond. At all. Maybe they will stop, maybe they wont, joka tapauksessa on paljon kivempaa olla vastaamatta
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,352
Reaktioarvo
2,928
Alan muute uskoa et kaikki rinnat roikkuu mut ne vaan on nostettu rintsikoita koska mun rintsikat nostaa ainakin ihan HELVETISTI

siis ne nostaa niin paljon että mä en voi uskoa niitä samoiks tisseiks
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,352
Reaktioarvo
2,928
Kukaan ei tietäis yhtään että mulla on roikkuvat rinnat jos käytän näitä liivejä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,352
Reaktioarvo
2,928
But imagine the disappointment when the bra is out of the picture

And thats why i dont date anyone anymore
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,352
Reaktioarvo
2,928
Also the reason why i dont date? I would want to lose weight constantly If i had a boyfriend so no thanks
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,352
Reaktioarvo
2,928
XD

Minä: you know, me and eunkwang..... Thin man and fat girl is an impossible combination....

Yes... Impossible..... It wasnt impossible for others though 😂




So uh yeah

Impossible. Näethän.

Joten ei se SEN takia ole mahdotonta :D siksi että olisi joku mahdoton kombo millään tavalla. Tietenkään en satu tietämään sen tarkemmin sen henkilökohtasia preferenssejä joten siinä mielessä ei tiiä onko sen kohalla mahollista mutta itse juttu ei oo mikään mahdoton kombo koska se on tapahtunut aika monta kertaa aiemminkin. Obviously thin men seem to be attracted to fat girls. Some of them at least. So thats literally not impossible

Lmao u thought it was XD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,352
Reaktioarvo
2,928
Niinku se ite asia

Eunkwang? Well, technically possible, but.. well u never know


But fat girl and thin guy? Definitely not impossible
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,352
Reaktioarvo
2,928
Mulle tuli vaan sellanen yhtäkkinen "its impossible 😧" ku katoin tätä:


😂 Impossible because hes that skinny? No :D its not impossible. You never know.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,352
Reaktioarvo
2,928
HAHAH hopefully he has a fat fetish

Wait

Why does it have to be a fetish

Are you really saying that no one can like fat people unless its a fat fetish 🤔

Nope that not true. I dont have a fat fetish and i liked/like villu :D

People just immediately think its a fetish if its "unusual" attraction

En tiiä oon ihan kujalla

Mut niinku

He doesnt have to have a fat fetish right if he liked me???????? Well especially because im bmi 25 but even if i was really big, like not even then
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,352
Reaktioarvo
2,928
Wow. Jos tossa heinäkuu 2018 kuvassa mun bmi on muka 30. Niin aika pieneltä näyttää. Siis yllättävän pieneltä. Tosin en oo varma onkse 30 :D ei mul oo hajuukaan millon se oli mut salee se oli vähintään 30 jossain vaiheessa. En vaa tiiä millon. No joka tapauksessa aika yllättävän pieneltä oon silti KOKO AJAN näyttäny, niinku ottaen huomioon et se ois muka jossain vaiheessa ollu 30. Sitä mieltää 30 isommaks mut näköjään se voi näinkin pieni olla.

Aattelin et 30 ois joku tollane:

Ive NEVER been that fat. Ever.

Not saying theres anything wrong with that. Just stating that ive always been skinnier than that.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,352
Reaktioarvo
2,928
Hmm


Is it always a fat fetish though?????????

Is it a fat fetish if you like other body types too? Fat and skinny?

Hmmmmm cant be

Redditissä väitettiin vaan että ITS A FAT FETISH if youre attracted to fat people

Tai jotain sellasta

Like


A fetish????? :D

"I have a fetish for tall men"
"I have a fetish for short men"
"I have a fetish for blonde people"
"I have a fetish for people with glasses"
"I have a fetish for people with acne"
"I have a fetish for girls with saggy boobs"
"I have a fetish for masculine girls"
 
Ylös Pohja