Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,929
"I hate being a boy in every way. Should I change my gender?"

This is so me. "I hate being a girl in every way. Should I change my gender?"

The answer is no. I should wait, and wait and wait and wait until one beautiful day I'm ok with it.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
Before 22 i was always completely satisfied with it

And after 22 i was sometimes completely satisfied with it

And sometimes so dysphoric that i want to rip my eyes out hehe

Someone diagnose me i dont understand anymore how can gender dysphoria kill me so much

And really

Gender dysphoria that starts at 22

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
What is it?!!!
Its not even dysphoria when it starts late

Its???????????? What????? Misogyny?????

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
Voi juma xd

Yritin nukkua pitkään mut en saanu unta xd

Mielessä pyörii ajatuksia sit vaa yhtäkkiä tulee mieleen se muisto kun tapasin erään henkilön lapsen, en nyt nimiä sano tässä tapauksessa mutta kuitenkin...

Tapasin erään henkilön lapsen... Ja sitten ajattelin Että entä jos olisin sanonut sille tyyliin "sun isä on niin ihana" siis en tod sanonu ikin, mut yhtäkkiä vaan tossa ku mietin mulle tuli vaa sellanen ajatus et oisin ollu sille sillee "by the way tyyppisesti" et sun isä on niin ihana muute xD ja mun mielessä se kuulosti ihan luonnolliselta :DDDDD sit havahduin ja olin et mitä vittuu 😂😂😂

Sit sain kriisin ja olin et eiiiiiiiiiii luoja mä en kestä enää itteäni, siis pelkästään se fakta et voisin sanoo jollekin ihan todenmukaisesti ja rehellisesti silleen by the way sun iskä on niiiiiiiiiin ihana (siis jos kehtais, tietty) sit tajusin vaa mite vitu oudolt se kuulostaa ja meinasin et mitä ihmettä mun koko elämä on ollu :-----D sain taas eksistentiaalisen kriisin

😂😂😂😂😂😂😂😂 KUKA VITTU voi sanoo noin 😭😭😭😭😭😂😂😂😭😭😭😂😭😂😭😂😭😂😂😭😂😂😭😭😂😭😂😭😭 APUA 😭😂

sillee olin läpäl et ois pitäny sanoo :D sit tajusin?????? Et kuka hitto voi sanoo noin 😭😭😭😭😭😭😂😂😂😂 se kuulosti nii oudolta :--------D

Olin et ei ei ei ei. Kuka sanoo noin? Siis en tarkota sitä sanomista vaan et kuka voi sanoo noin :D kellä on semmonen tilanne 😭😭😭😭😭😭 olin taas silleen et jaahas, oon tämmönen alien vaan.

"Sun iskä on niin ihana" voi luoja

En sanonu mut tuli vaan mieleen et oisin voinu silleen by the way tyyppisesti sanoo (no, jos oisin ollu vitun kännissä nii oisin voinuki :DDD koska tunnetusti sillon ei oo mitään järkeä päässä..)

..........

No juuh :D

PFFFFFFFTTTTTTT FOR REAL FOR REAL 😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩 MIKÄ MUA VAIVAA :D

AATTELE tällee hypoteettisesti jos tapaisin timpan lapsen voisin sanoa silleki "sun iskä on ihana 😭😍" MIKÄ MUA VAIVAA

ei se että sanoisin, vaan se että VOISIN SANOO :D the way id be able and it wouldn't be a lie 😅😅😅😅😅😅 thats what bothers me 💀💀💀💀💀💀

EI PLIIS KATTELEKSÄ EES KETÄÄ NUOREMPIA omg katteleksä ketää muita ku tyyppien isiä 😭😭😭😭😭😭😭😭😭

Yes, seo eunkwang 😎

Hes only 33 😎

Joten KYL MÄÄ MUITAKI,😤

😩

KIELTÄMÄTTÄ se tapaus jäi kyllä vahvasti mieleen aattele nyt että odottamatta vaan yhtäkkiä tapaat sun ihastuksen lapsen XDDDD ugh. Fever dream.

Ja ny mää oikeest tajuun kuinka hassult se tuntuu et oon pyöriny tuol, nähny ihastuksiani ja niiden lapsia ja 70-80 prosenttia mun elämästä on ollu sitä et oon ollu jossai kuolaamas jotai vanhaa miestä

😂😂😂😂😂😂😂😂

No okei ehkä vähän läppänä sanottu mut pointti on se että silti se on ollu aika iso osa mun elämää nii mitenkä se vois olla vaikuttamatta ja tiiäks sit just tolleen välillä vaa havahtuu ja suurinpiirtein melkein pomppaa sängystä ylös silleen ei JUMALAUTA NYT 😂

EI MÄ EN VALEHTELE mä saan aivohalvauksen koht 😭😭😭😭😭😭😭

Se on kyllä hyvä muisto toi 😂😭.... Fr.... My life.....

Mut oikeesti

Ja jatkuu vaan

Mitä just tänäänki katoin vaa tätä kuvaa:
Vai olikohan se toi. Ehkä se oli joku muu. Kuitenkin katoin jotain kuvaa siitä ja olin vaan silleen ah mä niin haluun suudella sitä ja siis silleen vaan olla lähel ja vaa aattelin kaikkee

Että joo

Jatkuu vaan 😂

Tai se että katon tätä ja oon sillee "ihana":

Et nyt vittu voi olla tosissas xD

En tiedä

Mutta luoja kun tää ei sais jatkua..... :D

Ugh i should be fine with it (and i almost am) mut niiku tavallaan, forget it koska mua on elämäni aikana sheimattu täst niin paljon että on se aika mahotonta TÄYSIN olla ok sen kaa. Almost, yeah, more than before. I think. But not completely :D siis tarkotan nyt että mua on suoraan ja epäsuorasti sheimattu täst. Mua henkilökohtaisesti ja sit myös ei mua vaan jotku yleiset nettikommentit... Jonku yt videon alla... Vaikka.......

Niin kyllähän se nyt ku vuosien varrella niit tulee aina välillä :D idk no one can be completely ok with it? Tai en ainakaan minä.

Eikä siin ees mitään en oo ees vihanen siitä tai mitää. Sanon vaa et se on silti fakta xD ja myös vitsit on TAVALLAAN sheimaamista mut en oo vihanen niistä, oikeestaa must tuntuu et en oo vihanen mistään noista kommenteista paitsi ehkä jos joku nyt ihan tavattoman ilkeesti sanois jotain mut useinhan se on sellasta enemmän vitsailua. Mut en mä sillein oikeesti oo vihanen, oon iha fine sen kaa, mut yritän vaan sanoo sitä että en silti tiedä miten tällases yhteiskunnassa voi olla mahdollista päästä siitä niinkun sillain yli, koska mua, ja varmaan jokaikistä muutakin, on oikeesti vuosien ja vuosien ja vuosien varrella sheimattu sen verran paljon täst. I mean it leaves a mark.

Siis sillein sitä meinasin just etten pääse completely yli siitä, ku nytki oon vaa et "luoja kun tää ei sais jatkua" ja muutenkin.. sillee ööh omg onpa hirveetä

Mut mitä voi odottaa

I mean mostly im completely fine

It doesn't kill me or anything like its not horrible pain

Its just that..... You know 🙃 you know what its like. It just.. makes me wonder:
- why do i like a man that age
- what is it about the signs of aging

YOU KNOW. i just......

Joskus vain en voi lakata miettimästä niiku whyyyyyyy do i like masatoshi

Siis tiiäks

Oon niin.....

Kun

Ah miks ton muiston piti tulla mun mielee sit vaan sain slaagin ku tajusin kuinka outo oon

Joskus niit slaagei vaa tulee silti

Vaikka oonkin tottunu siihe koko hommaa

Mut oikeesti olin siin vaa sillee "EI MÄ EN KESTÄ ENÄÄ ITTEENI OIKEESTI" 😂 ihan tosissaa

Ainii se "jasmine on selvästi mieltynyt vanhempiin herrasmiehiin" :DDDDDDD

Tai tää:
"Jasmine on selkeästi viehtynyt vanhempiin herrasmiehiin, sillä myös hänellä ja Harrilla oli ikäeroa peräti 33 vuotta."

XDDDD juu

Eipä siinä, miks mun pitää olla näin väsyny ;_;

*Huokaus* masatoshi nagase on ihana 😔💘

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
Silleen :
> Tämä asia on totta
> Hyväksyt sen tai et, it remains true anyway

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
No niin oon minäki näköjää 😔
Mistä lie sekin sitte johtuu... Että jotkut on ja jotkut ei.. because there are a lot of people like this. And then there are a lot of people who are definitely not like this at all. Mikähän sen niinku määrittää et joillekin meistä käy kerta toisensa jälkeen noin ja joillekin taas ei.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
Ei mutta se on tosi outoa

Ihan jotenkin kummallista tavallaan miks joku on vanhojen miesten perään ja joku toinen on repulsed niistä

Ei vois kuvitellakaan olevansa jonku masatoshin kaa vaik. Joku toine. Joka ei tykkää vanhoista miehistä yhtää. Se ois vaa sillee "yäh en mä ainakaa haluis". Sit mä oon sillee mä niin haluisin halata sitä se tekis mut onnelliseks, olla sen lähellä. "Se on niin ihana, se on niin charming, mun sydän hakkaa kun ajattelen sitä ja joku siinä vaan pistää polvet veteläks" niin, mikä? 😩 Joku toinen kattoo sitä ja sen ikää ja on sillee yäh. Mä katon sitä ja jotenkin oon niin myyty en tiiä miks mut hitto sen ääni ? Jotenkin niin... Siis eiks se muka oikeesti oo universaalia et kuka tahansa nainen nyt olis ihan sulaa vahaa melkeinpä?????????? Siis mitä ihmettä miten se on mahdollista olla tuntematta perhosia???? Have u even heard his voice?? I SWOON. I SWOON.

VITTU 😂

kaatuisin sen käsivarsille suoraan no questions 😂

Siis väitäksä oikeesti muka mulle et kaikki nuoret naiset ei tunne noin vanhoista miehistä? Väitäksä oikeesti mulle et jotkut ei nää mitään hurmaavaa siin?

Siis...... Surely all young women feel it? Surely they know how it feels? Like... They know what i mean? Everyone knows what i mean right? 🤔 They know how older men can be so charming.... Like.... Theres a special kind of thing about it... Oh my god... They don't know what I'm talking about.. like

When a guy is charming.. but when it's an older man it's a different way of charming.. OMG they dont know

Omg they don't know how it feels when you listen to an older man talking and his voice is so 😩🦋

Omg they don't know how it feels when you just..... Completely feel frozen when you even think about being in the same room where he is

XD

hauskaa kosk siis eunkwang on hurmaava ja ihana ja enkä sano että se on yhtää vähemmän mutta eri tavalla

Hes not that old, so theres not that..... THAT thing. Even though its not less. But theres that special kind of thing, i dont know. Ei masatoshikaan nuorena ei siin ollu sitä sellast samanlaista mut en mä tarkota et se oli yhtää vähemmän ihana vaa maailman söpöin ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ eikä eunkwang oo yhtää vähemmä ihana. Se on vaan sellanen tietynlainen.. toinen ulottuvuus siihen hommaan :DD koska rääh en mä tiedä. His voice nowadays. Mä en vaan tiedä. Oon ihan ulapalla välillä sen charmin johdosta 😵‍💫 rääääähh

Oh ja mitä se oli kun kiihotuin fyysisesti siitä kun pelkästään kuuntelin/katoin sitä, enhä mä ees tainnut kuvitella mitään ku kiihotuin vissiin pelkästään siitä vai. Tai siis se oli niin outo päivä :D mä en muista kuvittelinko mä jotain. Mut siis muistan ku kävin ihan totaalisen kuumana ku vaa kuuntelin sitä jaksoo ja vidduuuuhhh everything was just so sexy

Ihan saatanan outo tunne että voi tulla se fyysinen tunne pelkästään siitä että kuuntelet sen ääntä.. vannon en muistaakseni kuvitellut mitään skenaarioita siinä. Yleensähän kiihottuminen tulee sellasest, et kuvittelee jtn juttuja. Harvemmin se tulee siit et pelkästään kuuntelee sen ääntä tai näkee kuvan siit. Jotenkin kävin niin kierroksilla ja kiihotuin jotenkin helposti. En varmasti miettiny mitää seksiskenaarioita siinä. Ihmettelen vieläkin miten voi joskus (ei suinkaan aina) kiihottua noin helposti.

No. Ymmärtäähän sen. On se vaan niin ihana. 🥵

:)

Ahdistaa edelleen asiat mitä on viime aikoina tapahtunut 😂 kaks vitu sankarii

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
"but feminine men may be attracted to masculine women as well"

🤔

Im masculine

Tai ainakin tällä hetkellä siltä näytän

Is Eunkwang Feminine? 🤔

I kinda see him as feminine 🙂

Maybe he could like me XDDDDDDDDDDDDD

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
"

Hirsutismi​

naisilla esiintyvä parrankasvu

Niin eli naisilla, eli sun keho on naisen keho

Tosin en nyt tiedä voiko tätä sanoa parrankasvuksi :D se ei kuitenkaan koskaan kasva ihan parraksi vaan se on semmosta pientä mutta öööh no kai sen periaatteessa voi luokitella "parraksi", hyvin pieneksi kyllä :D sen verran et pystyn ite sivelee sitä sormilla mutta jos katon kameralla vaikka niin en näe välttämättä paitsi ihan pientä. Onkse sit parrankasvua :D vai ei. Kaipa se on. Kiva olla siin rajalla ku ei tiiä lasketaanko se sellaseks vai ei.

Mutta vaikka olisikin tota, niin tossa lukee että NAISILLA. eli siitä huolimatta mun keho olis naisen keho. Että niin.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
No joka tapauksessa tuli ny selväksi tää et silti on nainen :D hyvä tietää sukupuolensa

Ylös Pohja