Voi juma xd
Yritin nukkua pitkään mut en saanu unta xd
Mielessä pyörii ajatuksia sit vaa yhtäkkiä tulee mieleen se muisto kun tapasin erään henkilön lapsen, en nyt nimiä sano tässä tapauksessa mutta kuitenkin...
Tapasin erään henkilön lapsen... Ja sitten ajattelin Että entä jos olisin sanonut sille tyyliin "sun isä on niin ihana" siis en tod sanonu ikin, mut yhtäkkiä vaan tossa ku mietin mulle tuli vaa sellanen ajatus et oisin ollu sille sillee "by the way tyyppisesti" et sun isä on niin ihana muute xD ja mun mielessä se kuulosti ihan luonnolliselta :DDDDD sit havahduin ja olin et mitä vittuu 😂😂😂
Sit sain kriisin ja olin et eiiiiiiiiiii luoja mä en kestä enää itteäni, siis pelkästään se fakta et voisin sanoo jollekin ihan todenmukaisesti ja rehellisesti silleen by the way sun iskä on niiiiiiiiiin ihana (siis jos kehtais, tietty) sit tajusin vaa mite vitu oudolt se kuulostaa ja meinasin et mitä ihmettä mun koko elämä on ollu :-----D sain taas eksistentiaalisen kriisin
😂😂😂😂😂😂😂😂 KUKA VITTU voi sanoo noin 😭😭😭😭😭😂😂😂😭😭😭😂😭😂😭😂😭😂😂😭😂😂😭😭😂😭😂😭😭 APUA 😭😂
sillee olin läpäl et ois pitäny sanoo :D sit tajusin?????? Et kuka hitto voi sanoo noin 😭😭😭😭😭😭😂😂😂😂 se kuulosti nii oudolta :--------D
Olin et ei ei ei ei. Kuka sanoo noin? Siis en tarkota sitä sanomista vaan et kuka voi sanoo noin :D kellä on semmonen tilanne 😭😭😭😭😭😭 olin taas silleen et jaahas, oon tämmönen alien vaan.
"Sun iskä on niin ihana" voi luoja
En sanonu mut tuli vaan mieleen et oisin voinu silleen by the way tyyppisesti sanoo (no, jos oisin ollu vitun kännissä nii oisin voinuki :DDD koska tunnetusti sillon ei oo mitään järkeä päässä..)
..........
No juuh :D
PFFFFFFFTTTTTTT FOR REAL FOR REAL 😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩 MIKÄ MUA VAIVAA :D
AATTELE tällee hypoteettisesti jos tapaisin timpan lapsen voisin sanoa silleki "sun iskä on ihana 😭😍" MIKÄ MUA VAIVAA
ei se että sanoisin, vaan se että VOISIN SANOO :D the way id be able and it wouldn't be a lie 😅😅😅😅😅😅 thats what bothers me 💀💀💀💀💀💀
EI PLIIS KATTELEKSÄ EES KETÄÄ NUOREMPIA omg katteleksä ketää muita ku tyyppien isiä 😭😭😭😭😭😭😭😭😭
Yes, seo eunkwang 😎
Hes only 33 😎
Joten KYL MÄÄ MUITAKI,😤
😩
KIELTÄMÄTTÄ se tapaus jäi kyllä vahvasti mieleen aattele nyt että odottamatta vaan yhtäkkiä tapaat sun ihastuksen lapsen XDDDD ugh. Fever dream.
Ja ny mää oikeest tajuun kuinka hassult se tuntuu et oon pyöriny tuol, nähny ihastuksiani ja niiden lapsia ja 70-80 prosenttia mun elämästä on ollu sitä et oon ollu jossai kuolaamas jotai vanhaa miestä
😂😂😂😂😂😂😂😂
No okei ehkä vähän läppänä sanottu mut pointti on se että silti se on ollu aika iso osa mun elämää nii mitenkä se vois olla vaikuttamatta ja tiiäks sit just tolleen välillä vaa havahtuu ja suurinpiirtein melkein pomppaa sängystä ylös silleen ei JUMALAUTA NYT 😂
EI MÄ EN VALEHTELE mä saan aivohalvauksen koht 😭😭😭😭😭😭😭
Se on kyllä hyvä muisto toi 😂😭.... Fr.... My life.....
Mut oikeesti
Ja jatkuu vaan
Mitä just tänäänki katoin vaa tätä kuvaa:
Vai olikohan se toi. Ehkä se oli joku muu. Kuitenkin katoin jotain kuvaa siitä ja olin vaan silleen ah mä niin haluun suudella sitä ja siis silleen vaan olla lähel ja vaa aattelin kaikkee
Että joo
Jatkuu vaan 😂
Tai se että katon tätä ja oon sillee "ihana":
Et nyt vittu voi olla tosissas xD
En tiedä
Mutta luoja kun tää ei sais jatkua..... :D
Ugh i should be fine with it (and i almost am) mut niiku tavallaan, forget it koska mua on elämäni aikana sheimattu täst niin paljon että on se aika mahotonta TÄYSIN olla ok sen kaa. Almost, yeah, more than before. I think. But not completely :D siis tarkotan nyt että mua on suoraan ja epäsuorasti sheimattu täst. Mua henkilökohtaisesti ja sit myös ei mua vaan jotku yleiset nettikommentit... Jonku yt videon alla... Vaikka.......
Niin kyllähän se nyt ku vuosien varrella niit tulee aina välillä :D idk no one can be completely ok with it? Tai en ainakaan minä.
Eikä siin ees mitään en oo ees vihanen siitä tai mitää. Sanon vaa et se on silti fakta xD ja myös vitsit on TAVALLAAN sheimaamista mut en oo vihanen niistä, oikeestaa must tuntuu et en oo vihanen mistään noista kommenteista paitsi ehkä jos joku nyt ihan tavattoman ilkeesti sanois jotain mut useinhan se on sellasta enemmän vitsailua. Mut en mä sillein oikeesti oo vihanen, oon iha fine sen kaa, mut yritän vaan sanoo sitä että en silti tiedä miten tällases yhteiskunnassa voi olla mahdollista päästä siitä niinkun sillain yli, koska mua, ja varmaan jokaikistä muutakin, on oikeesti vuosien ja vuosien ja vuosien varrella sheimattu sen verran paljon täst. I mean it leaves a mark.
Siis sillein sitä meinasin just etten pääse completely yli siitä, ku nytki oon vaa et "luoja kun tää ei sais jatkua" ja muutenkin.. sillee ööh omg onpa hirveetä
Mut mitä voi odottaa
I mean mostly im completely fine
It doesn't kill me or anything like its not horrible pain
Its just that..... You know 🙃 you know what its like. It just.. makes me wonder:
- why do i like a man that age
- what is it about the signs of aging
YOU KNOW. i just......
Joskus vain en voi lakata miettimästä niiku whyyyyyyy do i like masatoshi
Siis tiiäks
Oon niin.....
Kun
Ah miks ton muiston piti tulla mun mielee sit vaan sain slaagin ku tajusin kuinka outo oon
Joskus niit slaagei vaa tulee silti
Vaikka oonkin tottunu siihe koko hommaa
Mut oikeesti olin siin vaa sillee "EI MÄ EN KESTÄ ENÄÄ ITTEENI OIKEESTI" 😂 ihan tosissaa
Ainii se "jasmine on selvästi mieltynyt vanhempiin herrasmiehiin" :DDDDDDD
Tai tää:
"Jasmine on selkeästi viehtynyt vanhempiin herrasmiehiin, sillä myös hänellä ja Harrilla oli ikäeroa peräti 33 vuotta."
XDDDD juu
Eipä siinä, miks mun pitää olla näin väsyny ;_;
*Huokaus* masatoshi nagase on ihana 😔💘