Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Siis oikeesti se uni voi vittu.

It felt so amazing.

En vaan pysty kattoo ketää muuta seriously i can't turn my head away from these two.

Ihan uskomatonta miten voi olla niin rakastunu molempiin.

Ei siinä mitään.

En usko että haluisin ketään tässä maailmassa ikinä enemmän.

Joten... Täytyy kai vaan toivoa että jompikumpi niistä on mun soulmate......... Jos ei niin voi vitun vittu.

Ja vaikka oliskin jompikumpi tietenkin olisin maailman onnellisin mut either way i'm still gonna lose. I mean either way i'm gonna win but either way i'm gonna lose. :D


Mut jos se ei oo kumpikaan vaa joku vitu pälli nii sit i'm only gonna lose lol.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
No siis ei sillä ettenkö vois rakastua tulevaisuudessa johonkin ihan uuteen. Mut kukaan ei oo niinku noi kaks. Ei vaa oo. Mutta katotaan sit parin vuoden päästä mitä aattelen sillon asiasta
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Niin

Just kun sanoin et yuto ei oo kiusannu mua niin nään tän:

Ja muistan kuinka pitkä ja iso ja safe se on 😭❤️ lol like a gentle giant 😭😻😭😻😭 my yutoda 😭😭😭😭😭😭😭💔

Mut niinku theres a reason for the fact that he's only my number three 😭😭😭 et tää on niiku se taso jos yuto on vasta kolmas nii kui pahoi ne kaks sit on, NIINPÄ.

PISTÄÄ MIETTIMÄÄN.


:]]]]]]]]]]]]]]]]]]


uggghh

I wanna hug 😔

Mutta siis

Joo mutta siis kuuntelin äsken yhtä ihan täydellistä biisiä joka käsitteli siis no, lähinnä pride-teemaa mutta sopii aina tähänkin. Ei siis vaikka kuinka paljon mun kurkusta työnnettäis alas sitä "älä rakastu julkkiksii lol naurettavaa voisiksä vähän laskee sun odotuksias nii totta kai sä rakastut vaa johonkin täydellisiin jotka ei oo ees normaalei ihmisii ja tavalliset ihmiset ei kelpaa, älä anna ittes rakastuu julkkiksii koska sen jälkeen kukaan tavallinen ei enää kelpaa sulle, toi julkkisrakastuminen on varmaa vaa joku oire jostain" yms siis just vaikka mitä saa lukee ja kuulla niin... Vaikka kuinka paljon sitä jauhettais niin mä en suostu kyl enää häpee tai piiloutuu. Se on näin, ja piste. Huolehtikaa omista asioistanne, mä pidän niistä keistä pidän eikä mua satu kiinnostamaan irl ihmiset. Too bad. I couldnt care less tho.


Ei kiinnosta enää kenenkään mielipide musta. Voiko tietynlaiset ihmiset vaan jättää rauhaan ja ajatella vaikka muidenkin näkökulmasta miltä tollanen tuntuu :Dddd kosk ei mus oo mitään vikaa, ihan sama kuinka paljon kaikki yrittää painaa mua alas ja saada mut vihaa itteeni.

Vihdoin must tuntuu et oon ylpeempi itestäni kun koskaan. Harvemmin mä pystyn edes tuntee näin.

Mut tästä lähin aion olla ylpee itsestäni. Oikeesti.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
:]

Now i waste my days away
I know i can't recover
Theres no love lost
But i'll be forever yours
Forever yours
Forever yours
No love lost
But i'll be forever yours
Forever yours
Forever yours
No love lost
But i'll be forever yours
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Omg helium eli yuto-biisi 😭

Nii

Literally kuuntelin tätä 6.7. lmao ja aattelin yutoo

It's the funniest thing in the world actually that it happened like this.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Mut en pääse yli holy trinityst en yhdestäkään niistä. En pääse. En pääse vaikka kuinka kuluu aikaa???????????
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Literally eunkwang ollu 8 kuukautta, hui ja yuto yli vuoden molemmat????? Makes sense.

Nii missä vaiheessa tää aika meni tho.


Niin ja siis 8 kuukautta mutta vuodesta 2020 on vielä kauemmin aikaa.......... Ei siinä...... Sanonpahan vain..........
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
My honey 😭 silloin se ei kyllä ollu "my honey" mutta kuitenkin "todennäköisesti tuleva mieheni" mutta ei siitä sen enempää...............................


Rakastan kyllä silti yutoa niin paljon että sulan pois...
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Vielä huvittavinta on se että jos muistan oikeest oikein niin kun sillon ennen sitä rakastumista katoin sitä kuvaa pentagonist ja en tienny niiden nimiä sillon ja katoin et kuka noist on mun mielestä hyvännäkösin nii katoin huita ja olin sillee "toi on kyl söpöin noist" xD sit olin viel sillee "jos ei toi nii sit tokaks varmaa toi" ja siis yutoa tarkotin :D ainakin näin muistelisin sen menneen. No mutta se ei oo paljoo muuttunu :D tai siis ollenkaan xDD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
On vaan niin huvittavaa kuinka se on edelleen tismalleen noin.. suorastaan hulvatonta..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Tää:
"Do u want to burn cube" lmao well whose life has been ruined by cube the most, THAT'S ME lmao. That's for sure guys.

🤣🤣🤣🤣 Ughhhhhh.

It's funny how the three biggest loves of your life can all come from the same company..... I DON'T UNDERSTAND how? REALLY HOW? like...................................................


Like?????????
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Yh ikuiset traumat siitä kun makasin lattialla ja itkin yutoa

Se oli niin hirveetä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
En tiiä. En tiiä ku literally.. mä vaa itken huita täs. Tai no en enää silleen, mutta ajattelen sitä ihan vitusti silti. Jokin aika sitten itkin.

Hmm.

Matt said that hell is not real..... Okay it may not be but i think this earth is hell.
Lmao.

Dunno if it could hurt more.

Ja mä kun luulin että olin jo lopettanut tän actual itkemisen huin perään. Mutta itken siis vieläkin. Koskahan se loppuu? Ehkä 10 vuoden päästä mut seki aika optimistinen arvio. Tää kyllä vähän tuntuu siltä että oisin tehny jotaki pahaa ja nyt mua rangaistaan siitä tai jotakin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
En voi vittu tajuta et oon jauhanu sivulla 5 huista ja eunkwangista ja sivulla 146 jauhan edelleen huista ja eunkwangista. Siis molemmat ihan next level loves of my life.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Literally on niin epäreilua että miehillä ei oo tissejä niin niiden ei tarvi koko ajan obsessively kattoo peilistä milt tissit näyttää ja onks ne ällön/tyhmän/epämuodostuneen näköset. Mun tissit on ainakin niin typerän näköset ku voi ikinä olla. Siis ne näyttää niin VÄÄRÄLTÄ. ei sellaselta miltä niiden kuuluis näyttää vaa mun keho on ihan sen näkönen niinku siin ois joku vikana.

Inhoon.

Vois lopettaa peiliin kattomisen kokonaan mut ku i have to obsessively do that still idk why. Vaikka en kestäkään kattoa mut i have to. Onneksi vaatteet päällä ne ei sit kuitenkaan näytä niin kamalalta vaikka silloinkin ne kyllä näyttää silti hirveeltä.

En tajuu miten voin näyttää vaan niin luonnottoman näköseltä. Niiku mun keho näyttää silt niiku siin ois jotenki joku rikki, ei yhtään normaalin näkönen. Ja kyllä, tiedostan et tää EHKÄ saattaa jopa olla bdd koska alkaa kuulostaa jo vähän yli menevältä ja nimenomaan obsessoimiselta.

Mut mun tissit on niin ällöt.

En ymmärrä miten kukaan mies edes voi pitää niistä mutta selvästi ainakin yksi piti :D kun niin innokkaasti oli niit koskemassa.

Ja miten helvetissä mun kaverit on voinu sanoo kateellisia kommentteja kuten "oispa mullaki isot nii ku sulla". Tai vastaavaa. Niiku haloooooooo etsä muka nää kuin rumat nää on 😩 i feel so unsexy,,,,,,,


Eeeeeei ne on niin rumat etten kestä.

Eikä se rumuus rajotu pelkästään tisseihin mut kummiski.

I just

Joo en todellakaan obsessoinu tällä tavalla esim joskus syyskuussakaan mun mielestä, vasta joskus sen jälkeen tullu tää tämmönen pahempi kausi. Ja en koskaan siis aiemminkaan oo ollu näin jatkuvasti ahdistunu mun ulkonäöstä en todellakaan samalla tavalla kun nytten.

Tuntuu vaan niin paskalta.

Kun en mä halua ajatella näin. Haluun ajatella täysin päinvastaisesti. Haluun aatella et oon basically ihan täydellisen näkönen. Haluun aatella etten muuttais itessäni mitään. Se on se miten mä haluun mun koko ulkonäöstä tuntea. Mut eei. Ei ei. Tietenkään.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ajatella. Oli aika jolloin ajattelin etten muuttais itessäni mitään. Pidin mun ulkonäköö sillä tavalla täydellisenä etten ollenkaan halunnu muuttaa sitä. Muistan kun joku kerta pohdin että mitä haluaisin muuttaa mun ulkonäössä ja rehellisesti en halunnut MITÄÄN. Se tais viel olla joku kysymys ja sit mietin et onks mun pakko keksii tähän joku jos en haluu muuttaa mitää lol.

Ajattelisinpa edelleen noin. Että oon oikeesti omaan silmääni just hyvännäkönen.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
OH NO

MY HONEY IS SO CUTE 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 what is this
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Blarggghhgghhhhhhhh what was i doing idk i don't remember

That bitch messed me up againnnn 💗
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
YOU KNOW WHAT eunkwang ruins me every day lmao

At least pretty much every day

Yea well

Anyways

But you know what

Itse asiassa i don't even know.

Why the hell did he ruin me for the thousandth time........
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Oh

Mut pidän siitä kuinka voi kuunnella melkei mitä vaa die antwoord biisiä ja ensimmäisen kymmenen sekunnin aikana ehit jo ajattelee et "mitä vittua nyt taas"

😂😂😂😂😂

Mutta okay ei siitä sen enempää

Huoh sitä paitsi ainut ninjan laini ikinä mistä pidän on "fuck normality normality is insanity" lmaooo kaikki muu on cringeä

Mut oon silti niin kieroutuneella tavalla kiintyny näihin biiseihin edelleen


Pahimmathan on edelleenkin ugly boy, enter the ninja sekä banana brain, mutta sen nyt ei pitäisi yllättää ketään kun siihen on syynsä. Muutenki ne on ne kolme ensimmäistä biisiä mun mielestä ja kaikki muut on tullu sen jälkeen (ei siis julkasumielessä vaan tullu _mun_ elämään myöhemmin lol)




EIIIII LOPETA just kun aattelin et haluun kuulla banana brain ni se tuli seuraavana, you have got to be kidding me





It gives me the same vibes as that one time when i was thinking about.... Green river ordinancen learning ja se tuli seuraavana, niistä tyyliin sadoista biiseistä mitä sillä listalla oli........ I just
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ja just se mitä joskus about vuorokaus sitten aattelin .. että aika creepyä se että just sillon ku oon literally ennustanu mun tulevaisuutta (eunkwang siis) niin oon kuunnellut enter the ninjaa ja siinähän on se "ive seen the future" tms kohta..

Nojoo.....

En ota kantaa................ 😂 I'm just throwin my hands up and sayin "i don't see nothing, i can't see it, i can't, i can't"


Although in a way i can't unsee it 💀




Literally i still can't not think about that xd how i saw his name there and was just like "oh okay its probably that person then" sksskskdlllkkdbdfnf

Mm yes ok 😃

Creepiest


Hei yolandi nyt hiljaa mä yritän ajatella shyshhhhhhh :D




But yes thats the reason why it's eunkwang lmao

Because it really happened sssddjjkklnjsshklsseesddkjsesölläökjjhg

Lmao it was real so xD

Probably going to happen lmao

Probably

Mahdollisesti
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
I AM SO SORRY ABOUT SOME OF THESE THINGS UGHHHHHHHHH my feelings are out of control
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Mun tekis mieli kattoo se yks vidi mitä en oo nähny piiiiiiitkääään aikaan mut ei voi se on liian intense koska memories (marraskuu nimenomaan)

Its too intense lmao
 
Ylös Pohja