Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ei hitto mä mietin asioita koska en niiku oikeesti kestä mut die antwoordil on aina tää vaikutus muhun enkä varmaankaan edes tarkota sitä että alkais olee horny vaa muute vaa tulee tää asdfgjklfll olo


See? Die antwoordin kuunteleminen vaa saa viimesetki aivosolut katoomaa päästä XD you know its like that
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Sure it makes me bite my lip too but i bite my lip anyways so

*Thinks about eunkwang, bites lip and gasps*
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Also voiks joku kertoo mulle miks pitää olla niin utelias? Uteliaisuus on aika paha piirre ihmisessä...... Se on johtanut mut monta kertaa tilanteisiin.........

Kuten viimeksi siihen että selasin dick piccei redditissä ihan vaan koska I'M CURIOUS TO KNOW ja se nyt lopulta johti vaa siihen että i felt a bit like throwin up xDDF

Herranjestas en mä ny haluu kenenkään genitaaleja nähä, idk seksuaalinen sisältö on niin: 🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄

Mutta sitten paitsi ne joiden genitaalit haluun nähä 🤔


Though it scares me

But it interests me

Maybe thats why i was curious in the first place bc i was thinking about eunkwang and his dick??

but.... Dicks are always disgusting, unless its SOMEONE.

Pussies are also ALWAYS disgusting, unless its SOMEONE.


Aivan simppeliä.

Ei rakastumisen tunteita, ei seksuaalista halua, for me, its that simple lmao.

Vai oonko muka joskus tuntenut seksuaalista halua jotaki ihmistä kohtaa, ilman rakastumisen tunteita??? :D en tiiä mutta ei tuu nyt kyllä tällä hetkellä mieleen..




IS THAT DEMISEXUALITY?


nah it's not??????? Right??????????

Skskkskk i'm laughing
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Idk i really wanna see him without clothes pls 😭

Idk or just

I just wanna be close lmao

I just wanna lie on bed with him and kiss

Take his shirt off :]]]]]]]

And just kiss and lie there :]]]]]]] cuddle :]]]]]]]

And i just

What the hell



I'm starving

Don't need to touch anybody else but pls lemme touch him 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭



Really i'm starving

His smile just crushes me lmao

Ugh that bitch is just so delicious


I just

Aghggghhghhg

Whyyyyyyyyyyyyyyyyyy

Hah tuli mieleen se:
Eunkwang: do i have it
Sub: you used to have it but not anymore
Kwang: innocence??


YEP SAME............................




Although whatever thats supposed to mean i guess i was never innocent even as a child i thought about "🤭😏" things

Hah idk eräänkin kerran uppouduin johonkin fantasiaan et idk probably something about some boy doing something mildly sexual to me

I was probably younger than 10 years old so

Children arent innocent lmaooooooooo who even thinks that hahshshssj

Children are sexual lmao it's not abnormal

So no one ever has innocence? 🤔 Hmm


Except completely non-sexual people






Byeeeee why is he so sexy i want to-



Idk must oikeest alkaa tuntua et esim runkkaamisella ei oo mitään tekemistä asian kanssa kosk esim nyt i don't feel like masturbating AT ALL but i DO feel like touching him sexually... Yes.


So????????? What the fuck is libido. I have no interest whatsoever in masturbating even though i could easily do that now, but it just doesnt appeal to me xD but what appeals to me.... Is.... Eunkwang D:

What the hell does that mean?


Why am i not satisfied?


Why do i think about him?

I dont even feel tingly rn, i just want to touch him still wtf guys.


So i'm not even physically turned on. Like my genitals. I'm just???? Feeling something in my stomach and chest and i want to be close and keep thinking about sexual things, like anyone can see..

Niiku hähhhhh

Seriously what the fuck guys xd
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

ah, The absolute masterpiece: little bigin big dick 😂😂😂😂😂😂😂

I have to thank Spotify for introducing this song to me.........................
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Idk i really wanna see him without clothes pls 😭

Idk or just

I just wanna be close lmao

I just wanna lie on bed with him and kiss

Take his shirt off :]]]]]]]

And just kiss and lie there :]]]]]]] cuddle :]]]]]]]

And i just

What the hell



I'm starving

Don't need to touch anybody else but pls lemme touch him 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭



Really i'm starving

His smile just crushes me lmao

Ugh that bitch is just so delicious


I just

Aghggghhghhg

Whyyyyyyyyyyyyyyyyyy

Hah tuli mieleen se:
Eunkwang: do i have it
Sub: you used to have it but not anymore
Kwang: innocence??


YEP SAME............................




Although whatever thats supposed to mean i guess i was never innocent even as a child i thought about "🤭😏" things

Hah idk eräänkin kerran uppouduin johonkin fantasiaan et idk probably something about some boy doing something mildly sexual to me

I was probably younger than 10 years old so

Children arent innocent lmaooooooooo who even thinks that hahshshssj

Children are sexual lmao it's not abnormal

So no one ever has innocence? 🤔 Hmm


Except completely non-sexual people






Byeeeee why is he so sexy i want to-



Idk must oikeest alkaa tuntua et esim runkkaamisella ei oo mitään tekemistä asian kanssa kosk esim nyt i don't feel like masturbating AT ALL but i DO feel like touching him sexually... Yes.


So????????? What the fuck is libido. I have no interest whatsoever in masturbating even though i could easily do that now, but it just doesnt appeal to me xD but what appeals to me.... Is.... Eunkwang D:

What the hell does that mean?


Why am i not satisfied?


Why do i think about him?

I dont even feel tingly rn, i just want to touch him still wtf guys.


So i'm not even physically turned on. Like my genitals. I'm just???? Feeling something in my stomach and chest and i want to be close and keep thinking about sexual things, like anyone can see..

Niiku hähhhhh

Seriously what the fuck guys xd
Like it's just so weird that i'm this turned on but i'm not turned on at all in my genitals.... Lmaoooo what the fuck guys
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Like it's just so weird that i'm this turned on but i'm not turned on at all in my genitals.... Lmaoooo what the fuck guys
Pfft

Not turned on but still wanna take his shirt off and caress him ok

Sure of course of course makes sense

I'm not normal lmao.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Noooo lmao

Tukehun tho

Okei mut siis nauran koska öööööö

It gives me mental pleasure to think about touching his thing through his underwear but that thought doesnt physically turn me on right now.

And make it make sense. ????
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ok mut anyway NOW I WILL WATCH THE TWO VIDS I WAS GOING TO but also i feel like idk idk i'm thinking but i don't know 😭 i feel like crying 😭 my emotions 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

Huoh i feel so psycho because i'm so emotional always
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
NO. NO NO NO NO XD


NO. it creeps me the hell out.

Mä siis harvemmin nykyisin kuuntelen tota biisii mut joo joskus kyllä.

Mut niinku kyllä todellakin creeps me out. Siis ihan vaan sen takia miten elämä menee. Cause i literally had no idea about anything back then and it still creeps me out like honestly it JUST makes me question my sanity ikr that can't be real

My life cant be real like nope not at all
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Koska emt muistan kuin eilisen ja se oli varmaan joku koulumatka kun kuuntelin tota ja kuuntelin sitä vissiin viel siin yhel bussipysäkil ja niiku emmä tiiä mitä pitäs aatella meen aina siihe kohtaa ku kuulen ton biisin. Niiku just niihi maisemii. Ja se ei oo kaukanakaan mun kotoa.
Eikä se oo kovin kaukana siitäkään paikasta missä noin miljoona vuotta myöhemmin kuuntelin dear my dear ja ajattelin mitä ajattelin.


YHTÄÄN EI NAURATA XD 😭

Tää on kaikki ihan saatanan sairasta.

En tiiä where the hell is my own head even

Mut....................... Kysyisin sitä vaan että mitä vittua since when???????????

Mistä lähtien joku eunkwang on ees merkinny mulle mitään 😭😭😭 vitu mun aivot sulaa.........

OOTA mitä vittua nyt


Eiii ei en haluu ees tietää..

DO U EVEN UNDERSTAND LIKE DDDDDD: GURL WHAT THE FUCK



tajuuks ees itekää et sä oot vaa ollu jossain yläasteella iha rauhas minding your own business täysin clueless kaikesta samaan aikaan kun noi on alottanu 💀 nimenomaan viddu. 2012 meitsi on ollu yläasteella ja täysin tietämätön mistään.... It's just weird.(tosin on kyllä aivan mahdollista että oon niistä ohimennen esim kuullutkin jo ihan alussa tai joskus jotain en tiiä, luultavasti??)



En tiiä ku en ymmärrä mitä vittua mun elämässä tapahtuu 😭😂 mistä lähtien, MISTÄ LÄHTIEN 😩😩😩😩😩 oon ihan kujalla

Never in a million years en ois voinu yläasteella kuvitella tämmöstä tapahtuvan, siis niinku kokonaisuudessaan kaikki tää. Nope not in my wildest dreams xD i don't......... It's just the fact that its a fucking TWIST. niiku sen kokoluokan twisti että..... Mä..... Mitä tässä voi sanoa??????????? Ja tosiaan kun taaksepäin kattoo niin esim 2017, 2018, 2019 mul ei ollu AAVISTUSTAKAAN, ei pienintäkään aavistusta, vasta 2020. Ja sekin oli periaatteessa hyvin pieni aavistus vasta xd 😭 sit koko 2021 edelleenkin mentiin vielä silleen lähestulkoon vähät välittäen tai niinku että en nyt sen enempää tiennyt vaikka sitä keissiä odotinkin tapahtuvaksi koska vaa tiesin sen. Mut et en siitä ihmisenä tienny edelleenkään paljon mitään. Siis literally. Koko 2021 mentiin täysin clueless edelleen. Siis lähes tietämättömänä kaikesta, koska se ei vieläkään ollu mulle melkein kukaan, vaan joku random ihminen josta mulla oli se outo fiilis. Mutta mitään enempää en vieläkään tiennyt siitä. Ja näin pois päin...... MUTTA. sitte 2022. Sitte alkoi tapahtua niin saatanasti.. jaaaaaaaaaa mysteerit ratkes ja kaikki räjähti käsiin ja olin confused ja sekasin ja shokissa ja koko elämä vilahtaa silmissä ja se on ainut kerta koskaan kun oon tuntenut olevani jotenkin niin onnellinen että tuntuu kuin olis unta, siis se marraskuu, koska ajattelin että se tulee tapahtumaan ja olin ihan silleen mitä vittua miten mulle voi tapahtua niin, siis ihan shokissa.

Niinku lopeta ja sitten kun vielä sillon kun ajattelin mun kultaani sillon kun en yhtään tiennyt vielä kuka se on, ja olin v:stä silleen: "pitääks mun siis ns. Jättää v kun jos toi on sit näköjään se oikee mulle vai" en siis silleen mut ku vaa mietin sitä koko v keissiä sillon ja aaaaa muistan muutenki niin hyvin kuinka se tuntu niiiin XDDDDDD aaaaa. Niinku tietyllä tapaa voidaan sanoa että se v keissi tuntui silloin niin "väärältä" (siis tavallaan siitä sellasesta näkökulmasta että se ei tuntunu että se on se oikee) ja eunkwang tuntu nimenomaan että se on se oikee. Vaikka mulla ei ollu mitään hemmetin syytä ajatella niin XD et sä normaalisti kenestäkään sellasesta random tyypistä ajattele noin josta tiedät pelkän äänen, et ees ulkonäköä tai mitään. Niiku literally mitään. En mä ainakaan mun mielestä kenestäkään ollu tollasta ajatellu. Se ei vaa kävis järkeen jos se ei oiskaa kwang :D se ei vaa kävis järkeen.... Näkeehän sen kuka vaa. It just wouldnt make sense.


Eii vittu ihan sama. On vaa nii psychic. Iha crazy shit periaattees koko asia.


I DON'T KNOW. XD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ku sehän tässä on kaikista creepyintä.

Et niiku se on tällee.. siis imo ainakin ihan järjettömän outoa ja kinda creepyy. Tai siis sellasta et ei nyt ainakaan vaikuta sattumalta tippaakaan.

Mut niinku outoo on kans se kuinka silloin se tuntui IHAN jotenki tavallaan järjettömältä ajatukselta. Koska siis jopa se tuntui järjettömän jotenki mahdottomalta ajatukselta että se mun ennustus kävis toteen ja btob:st todella tulis CASE. koska oli vaa niin random ennustus niin se tuntui ihan sairaan hyvält sattumalt. Siis tiäks silleen tyylil: "jos tää nyt TOSIAAN käy toteen niinku aattelin ni sit oon kyl sillee oikeesti shokissa". Niiku et sillon oli tavallaan tosi vaikee ees uskoa että koko btob case kävis toteen, koska se oli niiiiiiiiiiin hulluu että oisin pystyny tollasen noin ennustamaan. Niiki oikeesti, tuntui että se mun suhtautuminen sillon -21 edellee oli sellane huh saatana jos tää käy toteen ni vittu järkytyn pahasti.

Se tuntu niinku niiiiii mahottomalt et oisin osunu oikeesee.


Mut ei saatana. Täs mä oon. Ja nytten se tuntuu niin "luonnolliselta" (mukamas... Mitään luonnollistahan tässä ei oikeasti ole) ja välillä tuntuu että unohan vaikka joksikin aikaa sen mistä tähän on tultu ja sitten taas muistan ja oon aina uudestaan silleen ":ooooooooooo" lmaooooooooo


Niiku että koska nykyään se on itsestäänselvyys että btob on se the keissi.

Mutta sitä tuppaa unohtumaan että tosiaan ajattelin SILLOIN ja näin sieluni silmin kuinka btob tulee olee se THE KEISSI. ei mikään normaali keissi, ei. Muistan että ajattelin vielä jotain että varmaan saattaa merkata jopa enemmän kuin bts. JA KATO MITÄ KÄVI. vieläpä se että siitä ois voinu tulla (vastoin mun ennustuksia) sellanen pieni keissi, tai pienempi, niiku vaikka nct:n kaltainen. Jos se ois ollu sattumaa. Siit ois voinu tulla pienempi keissi. Mut ei. Se meni TASAN sen ennustuksen mukaan. Isompi juttu kuin bts ja sitä rataa. Niin älä ees yritä sepittää siitä kuinka se on kaikki sattumaa XDDD literally i can't even explain

I thought it was going to be THE CASE and it DID become THE CASE.




I T. I S. N O T. F U N N Y.

i repeat. En oo koskaan kokenu mitään creepympää tietyllä tapaa näin vois sanoo. Vittu heh heh. =DDDDDD



I JUST-

that FUCKING 😩😭 spring -21 or whenever it was I JUST I JUST???????????? 😭 i was listening to geuriwohada. NO I WONT UNDERSTAND. NO I WONT ACCEPT THIS. NO. its fucking up my whole psyche xDDDDDDD


I JUST-



LOPETA IT'S EVEN WORSE koska ajattelin sinä päivänä VITTU NÄIN: "se taitaa olla niin että en tuu muistaa tätä päivää l:n takii niin paljon kuin tän keissin takii vaikka l tosi vahva ihastuminen onkin". Ja katoin sitä vitun spring dayn kantta ja olin sillee vittu tää vitun mysteerimies nyt hämmentää jne. 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 Viiiiiitun vittu.


Siinä on kyllä päivä jonka haluisin huvikseni elää uudestaan lmao.

Idk hämmennyksen määrä kun teet jollekin vitun ällälle listaa niiku SE ihminen on se pääpointti mut yhtäkkiä se pointti vähän niinku vaihtuu kun vastaan tulee seo eunkwangin kappale ja sit vaa katot sitä koko listaa silleen "..............." Ja sillä listalla olevat muutkin kappaleet esim Y LLEGASTE TU on vaa sellasia että kuuntelet vittu esim sitä kun kävelet sitä käytävää ku oot tyylii lähös ja aattelet EUNKWANGIA siis silleen "hmm apparently thats my future man" niinku NYT YHTÄÄN EI NAURATA VITTU :DDDDDDDDDDDDD

Literally i

Joo siis mä kuuntelin sirä y llegaste tu ja se vaa tuntu niin maagiselt like i literally just knew.


So okay anyway.


Tuntu käännekohdalta.

Siis sellaselt et aa okei nyt oon löytänyt sen mun tulevan miehen. Toi se on. Koska oon varma siitä.


ÄLKÄÄ VITTU EDES-

MINÄ en edes itsekään usko tätä, kuinka voisin selittää tän vaikka jollekin esim äidilleni uskottavasti. (Ei sillä että tarviikaan välttämättä mut hahah skskdjdkdkdldkdksbdbdldldjdkdldldl)

Siis onks tää UNTA.

:Dd

Ja se vitun saatanan fakta että olin koko päivän ihan hämmentynyt asiasta silloin. Kun olin siellä paikas viel nii olin ihan hämmentynyt, vielä kotona olin edelleenkin ihan hämmentynyt siitä, olin varmasti vielä illallakin ihan hämmentynyt. Olin vielä monta päivää sen jälkeen ihan hämmentynyt vaikka en sitä asiaa koko ajan ajatellutkaan i think.

Hell, olin vielä joulukuussakin jokseenkin silleen että ajattelin asiaa vaikkakaan en koko ajan.















Mää en nyt taas jaksa :--------------D


Voi paskan vitut ja miks mul soi päässä dreamin. No se on JUST NIIN.

Oota mun pitää kerätä itteni nyt.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
En pääse yli siitä kuinka tää:
On vaan niin kuvaava :-------------D

Toi vitun nauru vaan kuvaa sitä aikaa mun mielestä XDDDDDDDD sillee jos oisin sillon tienny heinäkuun -22 ja et miten tää kaikki tulee tarkalleen ottaen menemään niin oisin ollu varmaan just tolleen :-------------------D

Sillon olin vaan lähinnä hämmentynyt mut oisin nauranut just tolleen ihan vitusti jos oisin tiennyt kaiken miten asiat tulee menee. XD

:------------------D nooo i can't understand
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Hmph

Anywayyyy

Mul EDELLEEN soi päässä dreamin huohhhhhhhhhj

Owwwwwwwwwwwwwwwwww that give up vid is just so cute ughh
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
HÄH

i mean onkse ees mahollisuus tho et se ois niin et kwang ei ookaa se XD

Ehkä sekin on mahdollista vaikka se ei siltä näytäkään

Mut ehkä on jonkinlainen mahdollisuus olemassa et alun alkaenkin oon erehtyny.....................

Mut boy........... It doesnt really look like it....... Idk tosin.......
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Jos -20 ja -22 välil oli kaks vuotta..... Niin mitähän nyt tästä kaks vuotta eteenpäin 🤔🤔😭😭😭😭😭😭💀💀

Oonko ees vielkää tavannu sitä LMAOOOOOOOOOO

literally en välttämättä ole

Tai sit oon.... 🤔 Ja jos oon tavannu jo siihe mennessä.... Niin mitä muuta on tapahtunut vai onko mitään 🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔

Sit ku se oiski nii et tavataa ja se jää kattoo mua sillee "😦😍"

Lmaooooo hell nah nope

Pls älä ees muistuta se kuulosti sillonki jo niin älyttömältä mut mun oli jokseenkin silti uskottava...........


Joten kai se on edelleen uskottava...................


Hhaaahhhahh i dont wanna know

Rääääääähhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Mut hetkinen

















Hetkinen


Entä jos jotain TODELLA tapahtuukin. 🙄 Niinku kuvitellaa nyt vaa se tilanne ja oletetaan että niin kävis joku päivä.


Niin mun pitäis varmaan hiljentyä tässä kesussa :------------------D ja olla silleen ööööö joooooooooooooooo en mää siis seurustele yhtään kenenkään kanssa 🤔

Oop :D

En oikeesti tiedä mitä mun pitäis tehdä siinä tilanteessa :D siis ajatellen nyt että tosiaan jonakin päivänä se menis niin ja alettais just vaikka seurustelee ja näin. JOS niin tapahtuis.

Niin öö. En mää tiedä.

Kai mun pitäis kadota vähin äänin paikalta 😂😂😂😂😂😂

Silleen "en kommentoi asiaa millään tavalla" 😂😂

Apua mitä mun muuten oikeesti pitäis tehdä silloin apua lmao. No joo. En todellakaan halua miettiä mitä sit tapahtuis, jos niin tapahtuis :D lets pretend that its impossible and it absolutely wont happen kkkkkkk
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Hmmm okei en tiiä kun mietin että enhän mä VOIS mitenkään selittää tänne yhtään mitään jos jotain tapahtuiski. Right?

Sit mun pitäis varmaankin siirtyy höpisee mun kamuille asiasta.

Ja no siis believe me, jos jotain todella joskus tapahtuis nii oisin varmaan heti ensimmäisenä kirkumassa niille ja vedettäis varmaan jotkut vitu maratooni puhelut tai jotaki ja emt menettäisin tajuntani etc.

Koska tietenkin mä voisin puhuu mun LÄHIPIIRILLE eikö niin, mutta esim tänne en vois kommentoida sanallakaan jos se todella menis niin ? 🤔😂 Koska eikös se periaatteessa niin ole että julkkisihastuksista nyt voi ihan vapaasti periaatteessa höpistä kun se on tämmönen case mut jos se muuttuis todeksi niin sitten en tosiaankaa vois selittää yhtään mitään 😩😭😂


Niinku okei, oletetaan että tapaisin sen jonain päivänä. Ja sitten oletetaan että meidän välillä ois heti jotain. Ja sitten en tiiä miten se tapahtuis, he would give me his number idk??????? :D how should i know. Mut jos vaikka tolleen. Niin en vois täs kesus olla silleen "okay............. :) So that happened. So he gave me his number :)))))) skdkdkdldnjdkld" niin mun täytyis sit vaa kiljuu mun lähipiirille asiasta.


Mut jos totta puhutaan en haluu aatella asiaa ollenkaan XD

Onneksi (tai "onneksi" siis) sitä ei ole ainakaan vielä edes näköpiirissä niin voin hillua täällä ihan rauhassa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Literally hyi en muutenkaan haluu miettii tulevaa pls ew

Elän hetkessä 😼
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
No jooooooo vittu


Emt katoin jonku beep beep stagen äsken ja taas kaikki mitä voin sanoa on: TOLERANSSI DDDDDDDD:

katon ton sankarin lärvii ja oon silleen "OMG SO CHARMING, toleranssi!!!!! 😩😭😍"

Höh

Because.... Literally so charming i- 😐👅
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
NONNI.

"In fact, clinically underweight people have a higher risk of death than obese individuals"

VITTU. joten alipaino on vaarallisempaa kuin ylipaino. Miks sit AINA tuntuu että ylipainosta jauhetaan niinku se ois PAHINTA ja epäterveellisintä IKINÄ mitä voi käydä. Kun alipaino on kuulemma vieläkin vaarallisempaa.

Vittu että vituttaaaaaaaaaaa

(Joo oon lukenu ja kattonu liikaa painoon liittyviä asioita.. pitäis ehkä yrittää välttää koko aihetta enemmän, mut toki kokonaan siltä ei voi välttyä... En mä tiedä must vaa aina tuntuu et kaikki judgaa mua)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
SITÄ PAITSI. jos henkilö on pikkasen alipainon puolella tai pikkasen ylipainon puolella niin ei OIKEASTI ole mitään hätää, joten SE TURPA KIINNI KIITOS :DD

Totta kai se on vaarallista jos on todella todella ylipainoinen tai todella todella alipainoinen, (siis tää tuli taas kans mielee ku näin jonku jutun Eugenia cooneysta thats so concerning i-) mut jos se on edes jotenkuten ok rajoissa niin ne kommentit voi pitää ihan itellään. Silleen jos on Eugenia cooney tason alipainoinen on täysin ymmärrettävää olla todella huolissaan ja sellanen tilanne on hälyttävä. Mut jos on alipainonen mut ei niin paha niin antakaa ihmisten olla rauhassa jooko. Sama ylipainon kanssa. Jos se tilanne on oikeesti hälyttävä niin on ymmärrettävää olla huolissaan ja näin. Mut muuten turpa kiinni. Esimerkiks minä ja mun paino. Jos se on vittu 68kg niin missä vitun maailmassa se tilanne on vaarallinen ja hälyttävä? Silloin se suu pidetään vittu kiinni. Ei siis sillä että mitään ois nyt varsinaisesti tapahtunut, mut netti. Mul vaa menee hermo koska oon oikeesti täynnä tota, ja pelkästään se että nään että muiden kehoja arvostellaan laukasee myös mussa sen saatanallisen vitutuksen ja tekee vaan mieli olla silleen tunge se mielipitees nyt vaik perseesee ku ketää ei kiinnosta, vitun säälittävää oikeasti sellanen. Aaa. Ja varsinkin oon niin täynnä sellasia miehiä jotka on sillee "ewww overweight girls are disgusting" ja niiku emmä tiiä they basically treat us like shit. Niinku silleen tyylillä "hyi vittu kuka muka tykkää jostai läskist tytöst". Niinku noin ei oo ikinä ok sanoa, missään tilanteessa. Se on ok jos se on sun oma preferenssi että tykkäät laihoist, mut sekin pitää sanoo kiltisti eikä tolleen. Mut sellanen että saadaan meiät luulee et KUKAAN täs maailmas ei vois ikinä tykätä susta koska oot hiukan läskimpi? Niinku pitäkää päänne kiinni. Tää on se syy miks mun on niin vaikee uskoo et kukaa on ollu aidosti ihastunu muhun vaikka järjellä tiedän että jotkut on ollu. Mut jotenki tunnetasolla en voi ymmärtää sitä koska uskon edelleen sitä "läski = ruma ja kukaa ei haluu sua ikinä" narratiivia.


Vittu. Oon vaan niin overwhelmed nytten tällä hetkellä. Toivois et sais olla edes muutaman päivän rauhassa mut ku välillä tuntuu et JOKA PÄIVÄ törmäät jonkin sortin epäasialliseen kommentointiin tai jotain, jopa ne "puhutaan lihavuudesta" tyyppiset mainokset mitä joskus tulee triggeröi mulla joskus ihan helvetillisiä sisäisiä kriisejä ja joskus vaa alan itkee niist mainoksist. Vittu :D koska niist tulee vaa aina se fiilis et oot ruma. Se on Automaattinen mielleyhtymä.





saatanan saatana. Meitsi olis kyllä ruma missä painossa vaan, kun on ruma niin on ruma ei voi mitään

(Ja miten tää taas alkoi kun vielä joitakin tunteja sitten olin MAAILMAN tyytyväisin mun KOKO ulkonäköön, siis jokaiseen kohtaan itessäni lmao it really is a rollercoaster)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Niiku oikeesti pahin rollercoaster koska meen jopa lyhyessäkin ajassa sieltä täydellisestä positiivisuudesta aivan sellaseen täyteen "mä oon ruma enkä muuksi muutu" maailman negatiivisimpaan ajatteluun. Koska siit ei todellakaan ole kauan kun ajattelin että oon TÄYSIN tyytyväinen mun ulkonäköön. Siis TÄYSIN. olin ihan sillee rakastan mun kehoa. Nyt oon taas sillee mä oon ruma se nyt vaan on niin :D todella ääripäästä toiseen
 
Ylös Pohja