"You can be cis (as in, not identifying as trans) and still have dysphoria. You may have gender dysphoria, but that doesn't mean you have to identify as trans or pursue transition. There are other ways to reduce or eliminate dysphoria. I had dysphoria for most of my life and did not transition or identify as trans."
People should accept that its just the truth: not everyone with gender dysphoria is trans. A lot of things cause gender dysphoria. Normalize cis gender dysphoria.
Must tuntuu et jopa "would i look better as a boy" voi aiheuttaa dysforiaa eli niinkun se että ajattelee et mä oon vaan niin ruma tyttönä ja kaikkee tällästä. En usko että se tarkottaa et on trans. Mun mielestä mä ajattelin joskus niinki. Katoin trans timelines ja olin niin kateellinen koska ajattelin että näyttäisin paljon paremmalta poikana ja oon vaan ihan vitun ruma tyttönä.
"south koreas population crisis" voi että ku te jaksatte
Ei se edes haittaa mitään ja jos pelkäätte sitä että korealaiset kuolee sukupuuttoon vielä niin on kuule paljon pienempiäkin kansoja maailmassa kun korealaiset
Sitä paitsi maailman väkiluvun pitääkin pienentyä, sehän on vain hyvä Et birth rate drops in some countries, Afrikassa se kuule vaan lisääntyy räjähdysmäisesti se väkiluku niin ne hoitaa kyllä meidän kaikkien muiden puolesta sen maailman ylikansoittamisen. Olisitte ennemminkin ylpeitä itestänne??? Niinku suomalaistenkin pitäisi olla??
Sä et koskaan tiedä miten ärsyttäviä kusipäitä ne voi olla. Kyseessä kuitenkin yksilö nii se voi olla kiltti lapsi tai täys kusipää
Ei ikinä kiitos. Teen mitä tahansa välttääkseni vanhemmuuden. Ihan mitä vaan. Oon niin onnellinen etten oo saanu lasta vielä ja oon niin onnellinen etten ikinä tuu saamaan.