Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,335
Reaktioarvo
2,929
Jaahas. Oon valvonut 8 h ja oon täysin väsynyt.

Ja se fakta että nukuin vielä 12 h. Heräillen kyllä, mut silti 12h.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,335
Reaktioarvo
2,929
Btw kohta welcome to wherever you aren kuuntelusta tulee joku mun kompulsio että kuuntelen sitä aina kun mulle tulee joku inho siitä että oon tyttö.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,335
Reaktioarvo
2,929
"You can be cis (as in, not identifying as trans) and still have dysphoria. You may have gender dysphoria, but that doesn't mean you have to identify as trans or pursue transition. There are other ways to reduce or eliminate dysphoria. I had dysphoria for most of my life and did not transition or identify as trans."

🤔
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,335
Reaktioarvo
2,929
People should accept that its just the truth: not everyone with gender dysphoria is trans. A lot of things cause gender dysphoria. Normalize cis gender dysphoria.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,335
Reaktioarvo
2,929
Must tuntuu et jopa "would i look better as a boy" voi aiheuttaa dysforiaa eli niinkun se että ajattelee et mä oon vaan niin ruma tyttönä ja kaikkee tällästä. En usko että se tarkottaa et on trans. Mun mielestä mä ajattelin joskus niinki. Katoin trans timelines ja olin niin kateellinen koska ajattelin että näyttäisin paljon paremmalta poikana ja oon vaan ihan vitun ruma tyttönä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,335
Reaktioarvo
2,929
Olemme muuten siinä tilanteessa missä mun "parta" ei haittaa mua ollenkaan ulkonäöllisesti, mutta mua ärsyttää sormissa se tunne.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,335
Reaktioarvo
2,929
I think im quitting internet, paitsi music, crushes, kpop stuff, varasija ja sitten jos tarvii yhtäkkiä googlata jotain.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,335
Reaktioarvo
2,929
"south koreas population crisis" voi että ku te jaksatte

Ei se edes haittaa mitään ja jos pelkäätte sitä että korealaiset kuolee sukupuuttoon vielä niin on kuule paljon pienempiäkin kansoja maailmassa kun korealaiset

Sitä paitsi maailman väkiluvun pitääkin pienentyä, sehän on vain hyvä Et birth rate drops in some countries, Afrikassa se kuule vaan lisääntyy räjähdysmäisesti se väkiluku niin ne hoitaa kyllä meidän kaikkien muiden puolesta sen maailman ylikansoittamisen. Olisitte ennemminkin ylpeitä itestänne??? Niinku suomalaistenkin pitäisi olla??
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,335
Reaktioarvo
2,929
That feeling when i now have to be insecure about my race too 😂😂😂😂😂😂😂 /ethnic nationality

"Every ethnic nationality is beautiful"

:DDDDDDDDDD yeah, okay, so thats another thing i have to be insecure about
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,335
Reaktioarvo
2,929
Hyi helvetti mä en haluu ikinä lapsii

Sä et koskaan tiedä miten ärsyttäviä kusipäitä ne voi olla. Kyseessä kuitenkin yksilö nii se voi olla kiltti lapsi tai täys kusipää

Ei ikinä kiitos. Teen mitä tahansa välttääkseni vanhemmuuden. Ihan mitä vaan. Oon niin onnellinen etten oo saanu lasta vielä ja oon niin onnellinen etten ikinä tuu saamaan.

Im childfree forever.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,335
Reaktioarvo
2,929
Missäköhän iässä on se kun 'you will change your mind' loppuu?

Varmasti vielä 26 voi sanoo et you will change your mind

Mut ei kukaan sano 50-vuotiaalle enää you will change your mind :D

Ehkä joskus 30s se varmaan loppuu se ajattelu
 
Ylös Pohja