Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,357
Reaktioarvo
2,929
My btob bias..... Which one of them? 🤔 I have 2 btob biases 😩 well, just at this moment though mut en tykkää yhtään koska hes just as bad as eunkwang
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,357
Reaktioarvo
2,929
There were 3 billion people in the world in 1960. In less than three decades, the population surpassed 5 billion in 1987.


I fucking beg you to stop making babies. We truly dont need a single new human being being born. Or maybe a few but other than that, please stop making babies. This makes no sense anymore. The earth is dying fr. And all yall care about is making more and more babies. Fr i rest my case.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,357
Reaktioarvo
2,929
Dysphoria doesn't go away.......

Just aamulla olin sillee im:
1) aceflux
2) dysphoric cis girl

Nyt oon silleen im:
1) aceflux
2) agender


Well both can be true i dont know, although im still trying to go back to female someday when my dysphoria goes away finally


Because it will probably go away because it wasn't always there

OR ACTUALLY

I MIGHT HAVE BEEN feeling dysphoria ALWAYS about pregnancy

Omg i feel like i did by the way

Like about pregnancy but idk


But i still feel like i can be female and have dysphoria, even bad dysphoria

I still feel like it doesn't change who i am. I just hate who i am. But it doesn't change who i am?


Like if i date a man i dont wanna be the one with breasts? I dont wanna be the girlfriend?

Im very dysphoric about my breasts

But i have to be female because its my principle to be who I really am originally and doesn't matter how much it hurts i still feel like i have to surrender to it. En vain osaa ajatella itseäni enää minään muuna näin pitkän elämän jälkeen. Oon 26 ja ollu aina tyttö niin en vain osaa enää olla mikään muu. Even if it kills me though.

I just need to get rid of my dysphoria. About:
- my breasts
- my vulva
- my periods
- pregnancy

And so on. Like okay i remember i had pregnancy dysphoria wayyyyyyyy back. So like. It doesn't mean i have to get pregnant cause its absolutely not for me, not in a million years. Its not for me and im still a girl. Pregnancy isnt for every female.

Motherhood isnt for every female.

But i have to get rid of the dysphoria of being female and being ABLE to get pregnant, cause i have dysphoria of all my internal organs like ovaries, uterus ja mitä niitä nyt onkaan. En voi sietää sitä että mulla on kaikki naisen osat jotka mahdollistaa sen. Olisinpa edes intersukupuolinen. Ei olis ollenkaan niin dysforista. Silloin en olisi F aivan sama mitä passissa lukee mut biologinen totuus olis se et olisin intersukupuolinen ja sehän mua vasta helpottaiski, dysforiaa.

Haluaisin lyödä puukon läpi itsestäni. Mutta kuitenkin. Mun periaate on edelleen se että mun on oltava tyttö ihan sama mitä tapahtuu. Ihan sama kuinka paljon dysforiaa tunnen. Mut haluun vaan eroon siitä dysforiasta että voin taas elää.

Enkä halua olla mikään fake agender, haluun olla sitä mikä mun keho on. En haluu mitään uutta kehoa vaikka en voi sietää vanhaakaan, mutta se olis vielä pahempaa.

Uskon ettei voi olla käynyt mitään virhettä, vaan se on minä joka näkee sen virheenä, koska oon jotenkin sairastunut tms. Kaikki oli vielä varmaankin ihan hyvin vuonna 2019 ja aiemmin mut vuonna 2020 kaikki alkoi mennä pieleen ja mulle alkoi tulla ensimmäisen kerran dysforiaa. En laske raskausdysforiaa koska se ei ollut sukupuolidysforiaa vaan mä vaan aina sillon tiesin ettei se oo mun juttu mut se biologinen todellisuus ei koskaan haitannut mua, ei kai? Mut mä vaan tiesin etten halua koskaan raskaaksi. Joten ei se oo oikein sukupuolidysforiaa. Mut sukupuolidysforia mulla alkoi ihan vuorenvarmasti vuonna 2020, eikö 😩
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,357
Reaktioarvo
2,929
En vain koskaan halunnut raskaaksi tai äidiksi, niin kun ei varmasti moni muukaan tyttö. Ei se muuta kenenkään sukupuolta, se on ihan normaalia. Mut siinä vaiheessa kun mulle alkoi tulla oikeaa sukupuolidysforiaa nii en enää tiiä miten selviin :D olin kyllä silloinkin maskuliininen niinku nytkin että en oikein ollut mikään feminiininen nainen enkä nytkään, ehkä se on joku 70 % masculine and 30 % feminine mut nii joten enemmän oon maskuliininen nainen ja olin sillonkin. Joten on ymmärrettävää kokea dysforiaa siis sellasta että jotkut feminiiniset jutut ei oo oikein mua mut ei se tee musta transia ja ei mun pitäs joutua kärsimään siitä. Kun ei se koskaa ennen ollu kärsimystä vaan se ei vaa ollu mua koska olin enemmän maskuliininen mut miks nyt siitä on tullu hirveetä kärsimystä etten voi edes sietää rintojani? Tai ettei mun vulvakaan edes vaik tunnu luonnolliselta?

Mitä oikee tapahtui? En sitä tiedä.

Maskuliininen nainen oon ja oon aina ollu (aina?, no, niin kai, must tuntuu et oon pienenäkin silti ollu aina sellanen et I had that masculine vibe more, enkä puhu edes pukeutumisesta vaan jotenkin henkisesti tunnen sen silleen)

Nii se kyl tuntuu oikeelta mut mitä tää kehodysforia on? Siis suurimmaks osakshan se on kehodysforiaa, rinnat, vulva, kohtu, munasarjat, menkat.... Eipä tossa oo mitään mikä ei olisi kehodysforiaa. Onko mulla vaan naksahtanu aivot väärään asentoon ja jotenkin... Joku on aiheuttanut sen vihan mitä ennen en varmaan osannut ajatellakaan?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,357
Reaktioarvo
2,929
Elämä dysforian kanssa on ihan hirvittävää, ei lähes elämää ollenkaan.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,357
Reaktioarvo
2,929
The term “tomboy” refers to girls who are gender non-conforming, which often means they play rough sports, hang out with boys, and dress in more masculine clothing

No ei sun tarvi hengata poikien kanssa ollakses tomboy, voi tsiisus, tai edes urheilla. Jos joku silti sanois mun ulkonäköä feminiiniseks niin hohhoi. Kyl mä ainakin laskisin itseni tomboyks ihan pelkästään sen viban ja ihan vaan jo sen henkisen tunteen takia, ulkonäön takia tietysti myös. Mut jotenkin tuntuu että mekossakin oon tomboy eikä se oikein tee musta edes kovin naisellisen näköstä paitsi ehkä joskus. Nii. Oon enemmän tomboy muy kuten sanoin se on ehkä joku 70 prosenttia ja 30 prosenttia se suhde.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,357
Reaktioarvo
2,929
Hehheh isnt it funny when eunkwang sings about you 😩😂








Mut also it's like


UGH I DONT KNOW

i think its just that, but ......... I DONT KNOW. life kills us all, fr don't pretend to be happy we are all depressed and hopeless here 🤦🏻 bruh. How is anyone happy.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,357
Reaktioarvo
2,929
Im a tomboy with dysphoria see how ridiculous that sounds but its just true but i want to get rid of my dysphoria, i will

It started basically in 2020, so that means it will also go away. Okay maybe it lasts a long time but GOOD TIMES ARE COMING, yes, good times are definitely coming.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,357
Reaktioarvo
2,929
Omgggg im becoming such a terf 😂 im really sorry but i just see trans boys as girls, even after transition

Silleen they might look like a boy but i still see them as girls :D like myself too idk guess i just see people with their original genders

Im literally becoming such a terf 😂😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,357
Reaktioarvo
2,929
I dont hate them though, why the hell would i? I see them as completely normal people but like as their original genders
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,357
Reaktioarvo
2,929

👆🏻 My fave bon jovi song (gets me through 2024)


👆🏻 My second most fave bon jovi song (got me through 2010)
 
Ylös Pohja