Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,357
Reaktioarvo
2,929
Siitä elämästä mulla ei oikein ole sitä kokemustakaan. Miltähän eläminen tosiaan tuntuu. Siis eläminen
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,357
Reaktioarvo
2,929
Ajattelin ettei siinä oo taustalla sen kummempaa merkitystä kun se miten ne toimii. Et ei siihen oo kummempaa vastausta mitä mun pitäis etsiä, vaan se että ne toimii tällä tavalla, joten siks aina toimin niin ku toimin (myös eri aikakausina ihan eri tavalla, siks kun ilmeisesti mun aivot toimii niin ja se hiukan aina muuttuu et millä tavalla ne toimii, perusperiaate on ollu suunnilleen sama läpi elämän, mutta kaiken mun toiminnanhan ne aivot ohjaa ja siksi esimerkiksi pienenä tein kaikkia asioita tietyssä järjestyksessä ja nyt sitten meen enemmän sen mukaan miten mun aivot haluaa mun toimivan ja spontaanisti koska silleen mun aivot nykyään toimii, että onhan tässä kaikkea ollut)

Tai no en viitsisi kirjottaa tästä koska se pahentaa oloa mutta perus homma on siis se että toimin vähän niinku mun aivot sanoo

Periaatteessa en oo varma onko se oikein mutta mul on muutenkaan hyvin vähän mitään jäljellä mistään, joten oikeastaan se on ihan sama.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,357
Reaktioarvo
2,929
Kun kaikki on mennyt niin mitä on jäljellä? Ei mitään muuta kun se että voi tehä mitään vaan koska millään ei oo enää mitään väliä. Ja sekin on ihan mukavaa se.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,357
Reaktioarvo
2,929
Tai siis se että menetin kaiken viimeistään 9-vuotiaana luulisin, koska siinä vaiheessa se oli menny jo niin pahaksi ettei sitä enää korjata tai hyväks saada. Oon ikuisesti siitä traumatisoitunut, siis vaan siitä kokemuksesta kun kaikki on menny, siltä musta tuntui. Tiesin ettei mitään voi korjata eikä mulla ollu mitään keinoa saada sitä hyväks enää. Niin sitten tavallaan vaan se että kun oon menettänyt tavallaan kaiken niin nuorena ja kaikki mahdollisuudet ja silleen et, niin, kaikki on menny eikä sitä oo saanu koskaan sen jälkeenkään korjattua ja niistä hetkistä on muutenkin ikuinen haava mussa, niin en sit tosiaan tiedä että miksi siinä enää tekisi mitään, muuta kun vaan että ajattelee että oon jo menettäny kaiken, sitä ei enää korjata, siks voin tehdä ihan mitä vaan, koska vaihtoehtoja ei ole, mahdollisuuksia korjata ei ole. Kaikkihan on sen jälkeen ihan sama, eikö? Vai pitääkö mun todella muka vielä jotain yrittää? Sehän meni jo pieleen.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,357
Reaktioarvo
2,929
En ole tainnut koko elämäni aikana tietää selkeästi mitä mun pitää tehdä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,357
Reaktioarvo
2,929
"will you still love me when im no longer beautiful?"

Kuka pystyy sanoo noin:D

So you truly think youre beautiful now? Wow. What does that feel like? *Curious*
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,357
Reaktioarvo
2,929
En tiedä miksi. Varmaan eunkwangin myötä.

En sano etten miettis muitakin ja häntäkin ja niin mutta sellanen tietynlainen selkeä shift siinä on nähtävissä, ihan helpolla. Mulla oli niin miljoonia kuvia joitain vuosia sitten vielä, ihan niinkun 2016, 2017, 2018, 2019....

Selkeä shift
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,357
Reaktioarvo
2,929
Ja nimenomaan tarkotan ERI henkilöistä vuoden aikana esim

Onhan nytkin mutta erittäin harvoista.

Kwangista, masatoshista ja joostista mulla taitaa olla kuvia 2024 ja aika lailla siinä ne taitaa ollakin.

Kun taas 2016 vaikka, en aio edes luetella.

2020 mulla oli myös ihan vitun monesta henkilöstä. Niin ihan pieni shiftaus joo.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,357
Reaktioarvo
2,929
"as someone who has been gender dysphoric their whole life, but has decided not to transition, I eventually learned to embrace my own gender. It took LOTS of therapy by someone with experience with GD and several years. But eventually, I go to a place where learning how to embrace myself as my birth gender has become part of my life journey. Embrace it, give it time, and patience, and make it part of your journey to embrace it."


Hyvä että tämmöstäkin sanotaan.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,357
Reaktioarvo
2,929
Ehkä toi on vaikeempi tie, mutta toisaalta transitio on ehkä sit kuitenkin se vielä vaikeempi tie
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,357
Reaktioarvo
2,929
Hysterectomy is a surgical procedure to remove all or part of the uterus and sometimes the ovaries and/or fallopian tubes. It is a gender-affirming, masculinizing lower surgery.

I don't even want a damn hysterectomy


Do you think im happy with my body?

ABSOLUTELY NO.


do you think i would EVER get surgery? NO. the same with hormones and all.


Do you think im happy now? No. But if i changed it, i would be even MORE unhappy.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,357
Reaktioarvo
2,929
The same is true for any kind of breast surgery, breast lift etc.

Sure im unhappy now, but id be even more unhappy after that.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,357
Reaktioarvo
2,929
The same with losing weight

Im unhappy now but that would make me even more unhappy with my body, because i did something more. And the previous things weren't even okay to me, being born being the first one of them.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,357
Reaktioarvo
2,929
Im not happy about aging, puberty, but im not happy with being born

That's the first thing I have to take responsibility for and it kills me

It was so wrong to be born, and its so wrong to age, its so wrong to develop breasts, its so wrong to lose weight, it's so wrong to start your period, its so wrong to be born, firstly.

Or actually, its so wrong as a fetus to develop, that's the first thing that was wrong
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,357
Reaktioarvo
2,929
And i have to watch my every fucking step, thinking what do i do about my body.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,357
Reaktioarvo
2,929
I have to watch my every step that i dont change my body, but its no use cause its not okay ever. EVER. it hasn't been.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,357
Reaktioarvo
2,929
Mut en vaan halua muuttaa sitä lisää koska yritän vasta tulla sinuiksi tähänastisen kanssa, ja sitä sinuiksi tulemista ei koskaan tapahdu, varsinkin kun en oo varma mistä kaikki alkaa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,357
Reaktioarvo
2,929
Hetkellisesti kyllä, esim elle Palmerin video auttoi mua hirveästi mutta se on aina vain ihan hetkellinen
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,357
Reaktioarvo
2,929
OKAY

WERE DOING THIS NOW

changsub is..... At the same level with Eunkwang atm 😂😂😂😂😂
 
Ylös Pohja