Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
...... No mitä

Heti ku alkoi soimaan i'm so sick niin mult lähti keskittymiskyky😭😂 olin lukemassa jotakin redditissä mutta kun tää biisi alkoi soida ja tuli mieleen eunkwang niin keskittyminen oli sitten siinä 😩😩
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
ÄÄÄÄÄÄÄÄHHHHHHH oon niin "😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍" siit vaa voi vittuuuuh
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Lmao miks mul on niin rejected ja pathetic ja unlovable olo kun oon yksin vaikka yhä ja vieläkin ainakin jotkut on sentään mua kysynyt ulos ja kaikkea. Niin ööööö. Sit oon vaa sillee yhyy am i so unlovable that no one wants to date me 😭 NII KU KUKAA EI OOKAA KOSKAA HALUNNU DEITTAILLA SUA...... 😂😂 Ei huutis oikeesti lopeta jo. Jos oisin jokaisen niistä kanssa käyny esim treffeillä kerran niin olisin käynyt jo ainakin 11 kertaa jonkun kanssa treffeillä. Mutta in reality kävin vaa v:n kanssa ja muiden kanssa kyllä juttelin yms mutta en varsinaisesti käyny treffeil.

Nii et oikeest lopeta jo, joo okei oot toki yksin mutta eipä se vissiin sitä tarkoita ettei kukaan ois halunnu date me........ Tosin nyt ei vähään aikaan oo kukaan ollu kiinnostunut no ellei sitä yhtä lasketa mut ku en oo varma siitä et onkse vai ei.

Niiku tsiisus. Iha ku oisin nii unlovable et kukaan ei haluu mua. Quite the opposite actually. Tai siis ei ny kaikki mua haluu mut aikas monta kuitenkin on halunnut niin voiks lopettaa jo xddd toi 11 ei oo mikään ihan pieni luku silti nii ei, kaikki ei pidä mua rumana.



Mikä siinä on että jotenkin vaan silti ajattelen että en oo attractive miesten mielestä vaikka JUST ÄSKEN totesimme että näköjään olen .suht monen mielestä....... Aaaa help xd
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Huoh, i need more attention from guys i guess. Even more xd iha vaa itsetunnon takia siis tarkotan. Pfft.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
And ofc from girls too like whatever, if they happen to like girls. I need attention 😭😭😭😭😂😂😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Maybe thats what bullying might do to you. When first you're made to believe that you're really disgusting and then later you get a "lot" of admirers and then you're hooked on that attention cause it's the only thing that makes you feel like you're enough anymore? 🤔

Tää on vaan tätä mutuilua mutta ehkä jos mua ei olis kiusattu niin mun itsetunto saattais olla terveemmällä pohjalla enkä kaipais huomiota samalla tavalla koska mul ei ois mitään syytä alunperinkään kuvitella että oon jotenkin ällö. Tai en tiiä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
"OCD , usually considered a lifelong disorder, can have mild to moderate symptoms or be so severe and time-consuming that it becomes disabling"


HAHAHAHHHHHHHHHAHAAAAA

lifelong disorder

See i knew that but oh my god
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
JAAHAS

I can never even describe how different this song hits now:

Kuuntelin tota sillon kun ajattelin t:tä, joka oli noin MILJOONA vuotta sitten. Mut nyt?????? If i ever get over eunkwang?????? Lmaooo idk what to say. Toki bonukset vielä siitä ku changsubieko tota biisiä laulo sillon, muistaakseni joo. Mut niiku???? Lmao???? If i ever get over eunkwang????? Which doesnt even necessarily happen ever but like lmao. Idk it hits really really different
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
"well i never saw it coming"
Tossa varmaan puhutaan siitä että he never saw the breakup coming or something but lollllll in my case i did see this crush coming tho because i literally did..... Ja vielä hyvinkin paljon etuajassa.. tarkalleen 1 vuosi 9 kuukautta aikaisemmin. Tai siis niinku kinda. Lol.

Just tässä jokin aika sitten nauroin helvetisti sitä kuinka melkeen sanatarkasti olin ollut silleen "aa eli siis se jonka kaa tuun olee ni sen nimi on seo eunkwang, hmm" siis tähän tyyliin, ni en kyl ikin lakkaa nauramasta tolle. Siis oikeesti oot vaan sillee jahas, i know my future boyfriends name?????? Ja niiku i didn't even question it???? Well, i guess i questioned it but............. You know????? 😂😂😂😂😂😂 HOW?????? HOW DOES SOMETHING LIKE THAT HAPPEN 😭😂😭😂😭😭😭😭😭😭😭😭😭 aaaaaaaaaagh!! :D he was just a stranger and i just felt like its that one????????????? And then 1 year and 9 months later, i fall for him? What the fuck? And not only that, but also 10 months after that i'm still in love with him, apparently??




Like please if thats true.... I just..... Do i want to know even 😭😭😭😭😭😭😭😭



Also, i miss him right now..... Olin jo menossa melkein nukkumaan mut ku... I just started missing him so much 😭 I'm gonna cryyy
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Okei sanokoot kuka tahansa mitä tahansa nii en voi kyllä silti olla uskomatta että toi kyllä meinaa jotain. Se vaan niiku meinaa jotain :D he's the one or something. Siltä näyttää. En VOI sivuuttaa tota asiaa, call me delusional, i don't care 😂 en vanno sata prossaa et se on niin mut vittu kyllä vissiin vähän pistää miettimään
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Me asf: well hello there soulmate:)
Also me: ...... hOW???? 🤨


Ja ironisesti biisi joka soi tällä hetkellä: i believe it when i see it for myseeeelf 🎶🤔

Hmm hmm.

Send help........... XD ahaha.... Haha.. ha....

Kyllä vissiin vähän pistää miettimään ja sydän hakkaa....
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Ei vittu mitä varten nään raastavia unia:
- jerestä
- eunkwangista
- huista
- yutosta

At least.

Siis literally mun viimeöinen uni jerestä?????? Tai ainakin mun mielestä se oli jere?????????? Oli siinä kwang myös jossain kohtaa i think. Mut kuitenkin. Mun mielestä olin siinä niiku jeren lähel sillee ja mitä vittua se tuntu nii täydelliselt. Ja turvalliselt. Ööm. Jaahas. Honestly en tiiä taidettii seurustella siin unes. Sit se vaa oli jotenki tyylii et rakastan sua tai jotaki emmä tiiääää. Ja siis se oli niiku iha sellai.. vitun täydellinen as a boyfriend siis sillee niiku sai mut vaa tuntee oloni hirveen rakastetuks ja silleen yms. Voi vittu. Se oli oikeasti ihan täydellinen uni

Kuten sanoin, miksi nään raastavia unia useasta henkilöstä? :)))))) Kaikki noi siis raastaa mua niin pahasti ja sitten aina sen unen jälkeen oon sillleen aaaaaaaa toi oli niin ihanaaaaaa. Vittu. Yhtään ei naurata 😭😭😭😭😭 huoh. Ajattelin kyllä jereä just eilen illalla enemmän kuin mitä yleensä ajattelen, ko törmäsin johonki vidiin ja kuviin ja jotai tämmöst. Nii sit en tiiä. Sydän tuntu taas silt et se hakkaa :/ joten.... Harmi mut en taida siitäkään olla yli viel.





Huvittavinta on että periaatteessa loogisesti ajateltuna kaikista noista todennäköisin vaihtoehto seurustelukumppaniks ois juurikin jere iha vaa välimatkan takii ja näi mutta siis ei sekää oo todennäköinen sekään mutta ainakin se on suomalainen ja asuu ees Helsingissä joten. Joten siinä mielessä noista todennäköisin, loogisesti ajateltuna. Mutta ei sekään kyllä, koska on tuommoinen julkkis. Tai siis siks ko en tunne sitä :DD jos tuntisin sen ja se ois julkkis nii eihän siinä sit mitään. Eihän se siit itessää tuu onko julkkis vai ei vaa siit etten tunne sitä tai ketään noista. Se tekee asiasta niiku epätodennäköisempää. Loogisesti ajateltuna
........

Mutta sitten on kaikkia näitä mukamas claircognizance settejä............ (Siis eunkwangista vain xd)

Mutta enpä tiedä.....




Joka tapauksessa, pointti on nyt se että mun sydän ei kestä yhtään tommosta unta....................... Oli jotenki täydellistä olla sen lähellä joten voi vittu
Kai oon enemmän kusessa kun ajattelinkaan olevani.




Voi perkeleen perkele :D ei hyvältä näytä! 😶 On se vaan niin ihana voi saataanaaaaaaaaa




Oon myös ajatellut taee aika paljon nytten mutta uniin se ei oo tainnut tulla... Huoh. Rakas sekin........ Vitun tae..... Vitun eunkwang..... Vitun jere.... Vitun hui.... Vitun yuto.... Menkää kaikki pois....




JA MIKS ainut suomalainen noista on jere????????


No eipä siinä... Miks tarviskaan olla...................

Vittu....................

















Vittu ja tässä on vielä asioita jotka vituttaa niin maan perkeleesti mutta en voi selittää niitä 🙃😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Enkä mä jaksa sitä kuinka jere muistuttaa karia niin paljon
....... Onkohan kukaan koskaan sanonut sille.


Koska oikeesti.

Ainakin näin meikäläisen silmissä.... Tulee mieleen Kari......... Niin kiitos siitäkin...................


Siis vittu Ketonen..... No vittu kuka muukaan...... Jeesus sentää jättäkää mut rauhaan jo......


Siitäkään pääse ikinä eroon.... Saatana.....
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Ei hele XD MUT NIIN SIIS

Tota noin

On se kumma jos Jerekin pistää sydämen hakkaamaa

Kiitos vain tästäkin

Ei voi kuin kiittää kaikesta saamastani...

MUTTA

Oota

Ah EI LOPETTAKAAAAAA

tuli vain mieleen se yksi tolkuttoman söpö video kwangista


NYT VITTU LOPPU 😭😭😭😭😂😂😂😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Se täytyy kyllä myöntää että siinä unessa oli jotenki NIIN hyvä olla jeren lähellä että tuntuu melkein oikeasti että mitä vitun kusetusta tämä nyt taas on


Kun en jotenkin odottanut näkeväni tommosta unta.

Siis yllättävän hyvä olo.



Plussaa siitä että on suomalainen XDDDDDDDDDD eiku mietin vain hiukan että jos se kans siinä unessa tuntui senkin takii niin comfortable koska se on suomalainen


En kylläkään tiedä mitä kieltä puhun kenenkään kanssa unissa XDDDD unet on aina niin absurdeja että emt ei niistä ota selvää mitä siellä tapahtuu ja mitä kieltä puhutaan vai puhutaanko ees mitää

KIVA MIKS näppäimistön piti ehottaa mulle "eunhyuk" NO VITTU JOO on ymmärretty jo kiitos vain

Ole hyvä ja lopeta 🙆
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Vittu oikeesti my poly ass

Mistä vetoo ettei mun poly-taipumukset loppuis parisuhteessakaan

Tai en kyllä vittu tiiä ees saatana

Mutta joka tapauksessa oon maailman mustasukkaisin noh ainakin kwangista joten ei hyvä vittu sekään

Tai no lets face it oon mä muistaki mustasukkanen

Mut joo 💁💁💁💁💁
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Ois kyllä kiva tietää tosiaan onko mun soulmate among these men vai onko se joku ihan muu

If soulmates even exist
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Huoh haluan kyllä tällä hetkellä silti vielä enemmän eunkwangin syliin kuin jeren, vaikka molemmat hyvältä kuulostaakin 😞
 
Ylös Pohja