Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
SKKDDLDLKDLDL


GOD YOU DON'T NEED ME
BUT SOMEHOW YOU WANT ME

🎶🤕✌️

PSHH
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Mähän sanoin että tää on disaster ja chaos playlist koska täällä on kaikkee sekasin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
TO BE HUMAN IS TO LOVE
EVEN WHEN IT GETS TOO MUCH 🤔

voiko sanoa paremmin tähän tilanteeseen
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Lmao one disaster cat who meows because he can't go outside because his paw is a bit injured 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

Sekoaa kun ei pääse ulos ja mulla sekoaa pää ton maukumisen kaa 😂😂😂🐈
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
I mean, varmaan. Koska its eunkwang ni luuleks oikeesti et saat sen..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928

Lmao i will cry. Some of these songs.... And the movie itself...... They make me cry.......... I CAN'T live.........
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Viiittu kaikki nää biisit siitä leffasta itkettää vaan siks koska ne on siitä leffasta ja muutenki olin varmaan ylitunteellinen sinä iltana tai sitten se vaan johtui siitä itse leffasta 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 emt vieläkin vain tuntuu että vesiputoukset tulee silmistä pian 😂 i'm still so emotional. Lmao. I love that movie. Idk why. Siin on sitä jotain.


I WILL CRY AGAIN 😩
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Nyt on ihan todella paha kriisi.

Näin unta taeilista.

Ja jos en aiemmin ollut tajunnut, niin viimeistään sen unen aikana tajusin kuinka paljon rakastan sitä. Olin vaan silleen mun kulta mun rakas, ku katoin sitä mä vaa hajosin kaipauksesta ja siitä kuinka tarvitsin sitä niin paljon. Oli niin ihanaa ja täydellistä olla sen lähellä. Kun heräsin niin olin vaan niin syväl siin tunteessa. Se tuli ihan shokkina että rakastan sitä noin paljon. Siis että se on niin vahvaa. Itkin sen takii jo tossa äsken ei vittu nyt ei tunnu hyvältä.

Se oli täydellinen uni mut sit se riipas tosi pahasti siinäkin koska katoin vaan kun se meni siitä ohi ja halusin sitä niin paljon. Mut sit jossakin kohtaa siinä unessa kyllä mun mielestä oltiin ihan lähekkäinkin, mutta siin kohassa kun se vaa meni siit ja kaipasin sitä niin paljon ja se tunne oli ihan uskomattoman vahva. Ja se oli niin komee. Mun rakas. Yhyy mun komee mies, vaikka oikeasti se ei olekaan mun mies. Eikä varmaan koskaan tuu oleekaan. En voi ees sanoin selittää milt se tuntu, tarvita sitä siinä unessa niin paljon. Ja kun tajusin että rakastan sitä NOIN paljon niin olin vaa tosi järkyttyny.

Muutenki koko se tunne oli... No en mä tiedä, ehkä se oli vähän samantyyppinen kriisi kun se hui-uni silloin. Periaatteessa ihan eri asia mutta ehkä tavallaan samanlainen.

Mutta no, nyt en ainakaan voi enää yrittää selittää mitään että "oon yli taesta". Joopa niinpä niin.......

Tuli vain sellanen olo niin kuin SE olisi mun elämäni suurin rakkaus. En tiedä, oli tai ei. Mut nyt tällä hetkellä ajattelen vaa sitä lähinnä. Tai no eunkwang oli siin unessa myös ja muistan sen ristiriitaisen tunteen, mut kuitenkin olin silleen et taeil on mun mies. D::::::: siis sillein että rakastan sitä tyyliin enemmän ku ketään??????? Mitä hittoa?????? Ja siis varmaan tosiaan jossain vaiheessa siin unes ainakin oltiinkin joku pari tai jotain. Tai vaikutti silt ainakin ku oltii sillee lähekkäin ja nii. Mut sit sillon ku se vaa meni siit ohi nii kaipasin sitä. Ehkä ei sit viel siin kohtaa oltu yhdessä tai jotain. En tiedä. Muistan vaa sen kuinka tarvitsin sitä ja kaipasin sitä ja ajattelin et rakastan sitä niin, et se on mun rakas ja mun kulta ja MUN mies ja et se oli vaa nii komee ja en tiennyt että voi kaivata jotain niin paljon vaikka se on siinä lähellä mutta kuitenkin vaan kävelee siit ohi tai silleen. Tuntu etten voi elää ilman sitä. Tuntuu vielki etten voi elää ilman sitä.

Mut ilmeisesti mun on pakko?

Rakastan sitä niin.

Mut tää hämmens ku en mä tiennyt että se noin syvää on..


Että mä rakastan sitä miestä.

Tää todella yllätti mut toisaalta ei koska onhan se kuitenkin ollut maaliskuusta 2022 asti.

En mä tiedä.

Että vieläkin sitä sitten näin paljon rakastetaan. Enpä tiedä kuinka edes voi rakastaa näin paljon.

En varmaan koskaan saa sitä ja se murtaa mut edelleen.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
En tiiä ku..... Se kiintymyksen tunne oli niin vahva siin etten ees voi selittää. Siis ihan järjettömästi kiintymystä vaa tunsin siihen. Tuntu et haluun vaa suudella sitä, silittää sitä, olla vaa sen lähellä, halusin vaa olla siinä aina.

Lmao i swear to god.

En tiedä toi oli ehkä pahin taeil-uni koskaan.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Mä en tienny että mä rakastan sitä noin paljon, sehän tässä hämmentää.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Rakastan mun kultaani 😭


Kiva ku unet tällee expose you XDFDDD

Toi uni exposed My feelings for taeil.

Sit se aikasempi uni exposed My feelings for hyunsik.

Ja kai eräät unet on myös exposannu mun tunteet huita ja yutoo kohtaan, et kuinka vahvoi ne sit onkaan, mut en muista millon viimeks oon niitä unia nähny. Mu kuiteski. Se ykskin uni huista, mikä oli EHKÄ keväällä, niin se kyl kerto kuinka paljon rakastan sitä yhä. Tai niiku et kuinka järkyttävän vahvat tunteet on.



Eli järkyttävän vahvat tunteet on siis ainakin:
- taeiliin
- huihin
- yutoon kosk turha väittää et niiden unien jälkeen ei vieläkin olis sitä samaa jäljellä, vittu
- hyunsikiin koska se uni ja muutenki se oli yllättävän vahvaa ja olin vaa sillee mitä vittua tapahtuu
- eunkwangiin koska oon mä siitäkin unia nähny edelleen ja jopa sellasia unia missä tunnen sitä kohtaan tosi vahvasti tai silleen.


Oikeestaa jopa toi taeil uni ku eunkwang oli siin. Ni tunsin eunkwangii kohtaa mun mielestä myös omalla tavallaan tosi vahvasti mut sit se vaa oli nii ristiriitasta.



Eli mitä vittua? Eunkwang hyunsik yuto hui taeil? Ehkä siinä ne tämän hetkiset nyt kuitenkin. Nehän voi vaihtua niin nopeasti ettei ehdi edes kissaa sanoa mutta kuitenkin.




Siinä omat kriisinsä ja vähän liikaakin on, mutta arvaas mikä on toinen kriisi? 🙂 edelleen se leffa 😆 en vieläkään tiedä MIKSI se kriisi. Mä ymmärrän sen jos rakastaa jotakin leffaa, sehän on ihan perus. Mut mistä se KRIISI tulee??????? 😂😂😂😂😂😂 anna mun kaikki kestää.


Lmaooooo

Saattaa olla muitakin kriisejä mutta en pysty ajattelemaan kun noissa on jo tarpeeksi.

Vittu.

Eräs vitun taeilhan tässä nyt eniten vituttaa. Se on vaa nii rakas. RAKAS 😭💕
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Ofc i remember when eunkwang said: "i like block b a lot" tai jotain tollasta 💀💀💀💀💀💀💀💀
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Okei vuosisadan pahimmat kriisit:
- LEE TAEIL
- LEE HWITAEK (HUI)
- SEO EUNKWANG
- ADACHI YUTO
- IM HYUNSIK

💀💀💀💀💀💀💀

Jepjep...

Ja tietenkin:
- vadelmavenepakolainen

😭😭😭😭😭😭 smh that movie is really something leave me alone

Pls don't touch me 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️


....... When shooting star starts to play 💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀😂😂😂😂😂😂😂



Joohhhhh. Muutama kriisi muutamasta ihmisestä, yhdestä elokuvasta ja muutamasta biisistä. 💀💀 ja unista tietenkin mutta se nyt on nimenomaan niistä ihmisistä 💀 i mean i wish i could close my eyes and ears and not see or hear anything around me 💀💀 at least for a while 💀 i wish i couldnt SEE OR HEAR because SEEING AND HEARING is the worst




I mean jos en vois nähdä enkä kuulla, jos olisin sokee ja kuuro, en olis koskaan voinut rakastua eräisiin ihmisiin.







Voi luoja.................... Niinpä niin

Voi luoja rakastan sitä elokuvaa



Voi luoja rakastan taeilia


Voi luoja rakastan eunkwangia

🙂 this makes sense!! 🙂 doesnt it?????? 🙂




I really miss taeil because i was with him in that dream. Ofc it was just a dream but it felt so real. I want to go back :/ it was lovely. He was so handsomeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee it was so soft............................... I could actually FEEL it, no i FELT it, when he kissed me and touched me.






Lmaoooooooooo.

It was so real. Mut okei ei sitten.



But it really happened, somewhere. In a different reality 😭



I see. I only like dreams and movies where i can be in a different reality 😂😂😂😂 well not really, but like, idk.



I mean oon mä kyl joskus normi fantasioissakin toisessa todellisuudessa, joskus mun eunkwang fantasiat tuntuu nii todellisilt, vähän samaan tapaan kuin unet??

Noh anyways.













Mun puolesta lee taeil, lee hwitaek, seo eunkwang, Adachi yuto, im hyunsik, se leffa ja muutamat biisit voi painua vittuun.

Lol ei tässä muuta xd

Muuten. Jos pitäs sanoo näillä bias ja bias wrecker termeillä niin mites se olis 😂🤔
Surely block b bias on taeil and i don't even have a bias wrecker lmao. Surely Pentagon bias on hui ja bias wrecker yuto. Surely btob bias on eunkwang ja bias wrecker hyunsik. 💀

Lmao itse asiassa aika helppo sanoo 💀💀💀💀

Omfg kms 😩😩😩😩😩 (not really)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928


Lmaoooooo samaistuttavaa??? JOS kuulin oikein niin "what difference does it make if i still want you, when i know for sure that i can't make you mine" 💀🤡

Voi kiitos tästäkin 😂😃

Voiko olla parempaa kappaletta 🌚

Juu itken XDDDDDDDDDDDDDDDD hahahahhahahaahahaaaaaaaa it's been too long tää on ihan väärin. Vitun chaos era. Elokuussa jossain kohtaa oli vielä ihan normi fiilikset mutta jumankauta kun viimeistään siellä elokuun lopussa alkoi mennä lujaa kohti katastrofia....... Ja edelleen siellä katastrofin keskellä ollaan.....
 
Ylös Pohja