Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
OK I MISS HIM SO BADLY

STOP 😭☝️



lmaoooo ok this is embarrassing but why am i reading about dicks, from wikipedia 💀💀💀💀💀💀💀💀 maybe i was curious and fantasizing about eunkwang

Ugh no one can understand
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Lmao the BUTTERFLIES 🦋🦋🦋 when will it end

Eiks oo aika omituisen pitkä aika olla ihastunut ja yhä on perhosia ja tuntuu sydämes??
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Voisitko lopettaa sen ajattelun

ETENKIN kiimaisuuden

Pliis 😭😭😭 en taida kestää enää tätää
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
JUMANKAUTA ku rupes sydän hakkaa ku selasin galleriaa iha jostai 2017 asti ni sit vaa näät kuinka tilanne kehittyy sit ku rupee tulee yhtäkkiä eunkwang kuvii siellä ja sit vaa rupeet miettii et mitä jos se oikeesti kehittyy vittu siihe jossain kohtaa et tuol gallerias rupee olee kuvia ajalta jolloin seurustelen sen kaa????????? Sillee oikeesti mitä jos.... Vittu et sydän hakkaa

Mut se vasta onki hauska nähä kuinka helvetin kauan siin menee ja miten noi menee.... Ja miten se ees ikinä voi käydä lol

I just cant wait to see how it all turns out

Siis vaikka ei seurusteltaiskaan niin haluun silti nähä miten tää tilanne kehittyy

Et jos pääsen sit yli siit joskus tai jotain

Ja muutenkin kiinnostaa vaa yleisesti miten mun tulevaisuus oikee voi mennä täst

Ku en oikeesti osaa kuvitellakaa

Nii kiinnostaa kyl nähä a) jos päädyn seurustelee eunkwangin kaa tai b) jos en päädykään ja pääsen jollain ilveellä yli siit ni kiinnostaa kyl nähä mitem helvetissä

Ja muutenki

Oon beyond utelias nytten


Hjkdkdkdldldk mitä jos tuol joku päivä on jotain meidän yhteiskuvia

Meitsin gallerias vittu

Yhteiskuvia musta ja eunkwangist?????? ÄLÄ UNTA NÄÄ 😂😂😂😂😂😂😂😂


MUT MITÄ JOS 🥴🦋 sain chills äsken fr värisin vaa sillee

Mut vaikka ei oisjaa nii kiinnostaa silti nähä mihin mun elämä menee

🥺

But i just

I LOVE EUNKWANG forever 😭🖤

🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

I still love him please i cant
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Omg totaaaaaaaa

Haluisin nähä sen mun gallerian siin jossai vanhassa puhelimessa

Siel oli kaikkii from first to last kuvia tietenkin ainaki 😎😎 harmi et sitten oon menettänyt ne vissiin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Mmmmitäää vittua

Joo siis aattelen edelleen eunkwangii

Mut mitä vittua koska sit kun ois muuten ihan ok villun suhteen niin sit satun näkee siit unta.. se uni oli, noh, vitun ihana
Et kiitti

Siis se oli aivan vitun ihana

En ees muuta muista siitä unesta kunnolla kun että se oli hemmetin söötti siinä ja sillä oli ilmeisesti tunteita muhun 😑😑 joo ei vittu oikeesti nyt.

Siis vittu se oli oikeesti niin maailman ihanin uni rn pääse ikinä yli

Siis aina jos nään villust untq oon sillee "se oli maailman ihanin uni"


Sit jos nään eunkwangista unta oon sillee se oli maailman ihanin uni

Sit jos nään taeilista unta oon sillee se oli maailman ihanin uni

Sit jos nään huista unta oon sillee se oli maailman ihanin uni 😂

🙂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
🙂🙂🙂🙂

Mut also mitä vittua Pentagon fandomissa nyt tapahtuu 🙂

Don't say yuto is leaving or something idk i have no idea

I have no ideaaaaaaaaaaaaaaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Voi voi tätä elämää taas mut also miks eunkwang on niin sexy nois kuvis :')

eiii tälläst
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Äh juu ei

Ei pysty

Ei mitään mahollisuutta

En tiedä voinko edes elää mut mitä se itsensä tappaminen hyödyttää? Ei mitään. Ei se VÄLTTÄMÄTTÄ tuo mitään vastauksia mulle tai apua. Katos kun ei tiedä varmasti mitä silloin tapahtuu. Ja olemassaolon loppumista en mitenkään etsi, vaan etsin sitä sellaista valaistusta. Mutta mun mielestä sitä varten ei pitäis joutua kuolemaan. Enkä tiedä ihan että onko sekään mitö etsin. En vieläkään tiedä mitä etsin. En oo tienny lapsesta saakka. Miksen voi olla samalla lailla kun vastasyntyneenä? En oo tehny mitää, nukkunut ja makoillu ja ollu pestävänä ja punnittavana ja en oo ainakaan ajatellut vielä mitään. En oo voinu ajatella. En oo voinu ajatella että jotain PITÄIS TEHDÄ. minkä takia sit myöhemmin oon ajatellut että jotain PITÄIS TEHDÄ? Koska. Pitääkö oikeesti? En vaan tiedä vastausta.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Ei voi mitenkään pitää oikeesti.

Ei voi mitenkään pitää oikeesti koska muuten olis pitänyt jo heti, ja hetihän en tehnyt mitään.

Tai en tiiä. En osaa ajatella.

En voi tietää pitääkö oikeesti.

Luulin et jotain pitäs tehä luulin et mul on joku sellanen... "Tarkotus" nyt paremman sanan puuttees.

Mut ei voi olla mitään mitä pitää tehä. Ja jos ois niin tietäisin mikä se on. Mul ois selkeet ohjeet eikö. Koska mulla ei oo selkeitä ohjeita niin ollaan sitten ihan vapaasti.

Joo kun mulla on joku sellanen että mulla ei oo lupaa olla vapaasti, siis, filosofisessa/uskonnollisessa etc mielessä. Siis että jonkun jumalan etc mielestä. Tai jonkun sellasen. Mut pakko sitte vaa... Olla ja tehä mitä vaan kun ei kukaan oo antanut tarpeeksi selkeitä ohjeita että osaisin olla ja elää.


Niin siis, en osaa elää jos mulla ei oo jotain pakkoa.

En osaa elää vapaasti.

Jos saan tehä mitä vaan, niin en osaa tehdä mitään ja oon melkein koko ajan silleen "jaa en osaa toimia".

Tarvitsen säännöt mut sellsia ei todellisuudessa ole. Niin turha luoda omia sääntöjä koska se taas ei oo... Se taas ei merkitse mitään. Omien sääntöjen noudattaminen ei oo mitään kun ne ei oo mitään oikeita sääntöjä. Et jos sääntöjä ei todellisuudessa ole (niin kuin ei todellakaan ole, on se jo huomattu) niin silloin mulla ei oo mitään sääntöjä mitä noudattaa, sillä ne pitäis olla jotkut OIKEET säännöt. Ja koska niitä ei ole, niin sitten ei ole. Sillon se on niin. Mikä tarkottaa että mulla EI ole sääntöjä, eikä oo koskaan ollutkaan. Mikä taas johtaa siihen että en ymmärrä YHTÄÄN mitä tehdä ja miten toimia edes arjessa. Oon silti koko ajan silleen "mitä voin tehdä" niinkun "voinko nyt syödä, saanko käydä vessas, saanko pukee päälle saanko käydä lenkil" mietin aina kaikesta mitä saan tehdä, ja en jonkun ihmisen mielestä vaan YLEENSÄ. onko tää siinä tapauksessa uskonnollinen/filosofinen/eksistentiaalinen ocd?? Kun mun mielestä on oltava jotkut säännöt mutta ei sitten näköjään niin tuntuu kyllä ihan... Tai siis en ymmärrä mitään. Siis miten voi olla niin ettei oo oikeita sääntöjä? Mitä mä sit teen? Ja oonko sit AINA koko elämäni ajan tehnyt kaiken oikein? Siis AINA, ihan aina. Ja tuunko aina tekemään. Pakko se on olla niin, koska mitään sääntöjä ei ole. Silloin kaikki mitä koskaa voin tehdä on oltava oikein. JOS kerran sääntöjä ei ole. Ja eihän niitä ole. Kaikki säännöt mitä tulee tulee mun omasta päästä tai jonkun toisen päästä. Et sillä tavalla ihan todellisuudessa mä oon täysin vapaa siis ihan täysin vapaa. Kirjaimellisesti mikään ei estä mua tekemästä mitään, mitä tahansa. Niin sitä tarkotan sillä et OIKEASTI maailmankaikkeudessa ei OLE mitään sääntöjä , ei yhtään mitään mitä mun tarvis noudattaa. Kuinka saan itseni tajuamaan ja muistamaan sen? Kuinka se voi olla niin vaikeaa?

Oon niin väsynyt sitä paitsi en tiedä tostakaan onkse oikein. En tiedä mistään mikö on oikein. Joo ilmeisesti eksistentiaalinen ocd on sitä että jauhat kysymyksiä etkä koskaan tiedä vastausta. Mut kun mä en enää voi elää tän kanssa. Ja mä oon vihannut tätä kaikkea jo koko elämäni. Mä en jaksa enää. On menny liian kauan ja oon traumatisoitunu jo. En jaksa enää. Mitä mä enää teen. Kaikki on vittu ohi. En JAKSA enää. En TIEDÄ enää mitä tehdä. Mä en haluu et tää kaikki on tapahtunut. Haluun peruu kaiken ja syntyy normaalina ihmisenä. Tän kanssa ei voi elää. Ei tän menneisyyden kanssa eikä tän nykyhetken kanssa. Tää ei selviä ikinä. Tuntuu että mun elämä ei edes oo totta. Tuntuu ku mitään ei koskaan ois ees tapahtunutkaan. Mä en enää selviä enkä tiedä enää miten mun kuuluis toimia. Kaikki on ihan vitun lopussa ja siks en jaksakaan enää. Tämä ei edes tarkoita että kuolen, vaan se tarkoittaa sitä etten enää yritä mitään. Tää kaikki paska loppuu nyt ja lopun elämääni elän vaan sillee että yhtään mikään ei enää liikuta mitään, koska kaikesta on kadonnut kaikki merkitys. Jos millään ei ole väliä, ei voi myöskään pelottaa että jokin menee väärin. Mikään ei voi mennä väärin koska kaikesta on kadonnut kaikki merkitys. Joskus sillä oli väliä. Ei enää, ikinä.

En pysty olla välittämättä. En tiedä mitä tehdä. Pakko päästä pois täältä. Ei oo mitään. Ei mitään. Sovitaan että mitään ei ole olemassa, että elän jossain tyhjiössä. Sovitaan että kaikki on kadonnut ihan kaikki. Niin että mikään mistä oon välittänyt ei oo olemassa enää. Sovitaan että en tiedä enää mikä tää juttu on. Sovitaan että mulla on muistisairaus enkä tiedä enää mitään. Tätä ei oo olemassa enää mulle. Sovitaan että palaan takas siihe aikaan kun sitä ei vielä ollut olemassa, vastasyntyneenä. Tai sitten en. Mutta kyllä se olis loogista että voisin olla samalla tavalla kun vastasyntyneenä, jos mulla ei silloin oo ollut tätä, niin ei pitäis olla nytkään. Sehän on täysin loogista. Joo se tuli sillon joskus.... En mä tiedä millon. Varmaankin 3-5-vuotiaana veikkaisin. Mutta tosiaan, vasta silloin. Ei ole mahdollista että mulla on vauvana ollut tätä. Mitä helvettiä voin tehdä? Sillon oon selkeesti ollut ihan vapaasti, näkeehän sen jo kuvista että ei oo tarvinnut tehdä mitään ja tuskin oon ees ajatellut mitään että mitä kuuluu tehdä. Niin jos oon silloin voinut, miksi en voi aina? Oon kuitenkin Edes vähän aikaa ehtinyt elää niin että ei oo tarvinnut YHTÄÄN MITÄÄN. miksei se siis pitäis paikkansa aina. Jos se ois totta niin oisha mun pitänyt siis silloinkin.

EN MÄ TIIÄ ENKÄ SAA TÄTÄ EDES AJATELTUA koska telkkaris jauhetaa jotai turhaa paskaa vieressä.

Vitun vittu. Jos jumala on olemassa nii vihaan sitä. Se ei auta mua vittu koskaa. Sen sijaan se teki mun aivoista paskimmat maholliset jotka ei parane ikinä. Ja tätä pitäs jaksaa vielä vanhuuteen asti? Joo kiitos vaan. On todellakin syytä olla kiitollinen. Kiitos vaan vitusti paskimmasta mahdollisesta elämästä mitä voi olla, jota en pysty edes elää.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Mitä vittua mä näin unta kaista ja sellasta todella ihanaa unta taas. Ei lol mitä vittua se literally jotain räpläs mun rintsikoit tai jotain. ???? Mut se oli tosi söpöö. Jotenkin kaikki siin unes oli taas nii ihanaa sit ku heräsin nii aattelin kaita pitkään ja jäin eunkwangin sijaan fantasioimaan siitä. Vaikka kyl muutaman kerran eunkwangiiki iha aattelin. Ja olin sillee aw söpö kwang. Mut kaist olin kyl kans sillee et 😍 ja mikä oudointa niin tunsin oikeasti seksuaalisia tunteita siihen mikä ei oo normaalia koska en edes muista millon olisin oikeasti ajatellut kaista jotain seksuaalista?? Literally millon? Ei aavistustakaan. Vai oonko ees koskaan? No, joka tapauksessa. Se hämmästytti mut koska tajusin etse oli ihan aitoo eikä mitään että pakotin itteni tuntee jotai jotai toista kohtaa ku eunkwangii. Vaa se OLI aitoo. Ja olin vaa sillee mitä vittuu. Mul on vielki sellane olo et haluisin olla kain lähellä 😳😳😳😳 mitä helvettiä tää on. No mut joo, voidaan taas sanoo että enpä ollu siitäkään päässy yli. En näköjään, kerran unta siitä näin. Ja etenkin tollasta unta. Lol. Äijä vaa jotai räplää mu rintsikoit. Se oli vissii aika flirty siin en tiiä, mitä vittuu miks XDDDDDD eii oon nii in love vielki. Luulin et olin päässy siit mut eiei. Totta kai sä nyt kaista pidät edelleen ja liikaakin..

EN tajuu

Sitä paitsi kun txt:ltä tuli uus biisi tös joku aika sitte ni muistan niiku oisin aatellu jotain että ei kiinnosta:DDD noh niin. No nytten kiinnostaa yhtäkkiä.


Vois lopettaa toiki ääliö ton saman setin ku oon nyt helmikuusta -22 ollu tässä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Olispa kai eunkwang villu timo hui yuto ja taeil mun ainoot ongelmat

Koska oon vieläki ihan tyhjän päällä.. ollu koko elämäni...... Eikä se lopu.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Mun original ongelmat on paljon pahempia ku kukaan noista tai mikään muu asia tai emt. Kaikki on ihan paskaa en halua tehdä mitään.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Ja kun tälle ei ikinä voi tehdä mitään niin jokainen päivä mun elämästä tähän asti ja tulevaisuudessa on väärin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Lol katson vanhoja kuvia ajalta jolloin luulin tai "luulin" olevani muunsukupuolinen niin kylläpä taas vituttaa lgbt-yhteisö. Ei muuten, mutta se koska oon pyöriny siinä niin siitähän se ajatus kaiketi silloin lähti. Ja nykyään oon jo pidemmän aikaa ollu sillee mitä vittua tietenkin olen tyttö :Ddddd ärsyttää jotenki vielki ihan sikana toi vaihe varsinkin kun se kesti aika pitkään ja tuntuu et oon ollu ihan kujalla siitä kuka oon. Kaikki lgbt-yhteisön syytä. Että kyllä siitä huonojakin juttuja seuraa, sanoo kuka vaa mitä vaa.

No mutta ehkä mun oli sit tarkotuskin olla vähän aikaa sekasin siitä kuka oon. Tai nii, no, periaatteessa aika pitkään. Nykyään tuntuu vaan aika oudolta ajatella siitä kun se on selkeää mulle.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
MITÄ VITTUA mun unissa nyt tapahtuu:Ddddd

Voin luetella ihan että ainakin näistä näin unta nyt äsken:
- eunkwang
- villu
- taeil

Sitte mietin että ihan ku olis ollu vielä ainakin hui, koska muistelisin että mun unessa olis ollu joku keissi että tyypit puhu et hui ja soojin on taas yhessä:DDDDDDDD noniin eli ainakin noi, sitten mietin että oisko ollu yuto kans viel koska muistelisin et ihan ku se ois ollu pienesti ainakin, mut tästä en mene takuuseen kyllä. Mut ihan ku ois. Sit en tiiä oliko viel ku must jotenki tuntu niiku ois ollu kauhee kasa hajottavia tyyppejä.

Mut ihan siis kaikista selkeimmin muistan kuitenkin villun ja taen. Muut on jotenki aika hämäriä mutta noi kaks on täysin selkeet muistikuvat. Sitten kun heräsin olin villusta aivan sillee et "EIH" ja jotenkin vaivuin takasin siihen epätoivoo et noniin täällä ollaan vielki 😂😂😂😂 sit taesta oli aivan vitun tappava uni kans kun se oli jollain samalla tunnilla mun kanssa ja istu siin lähel sit katoin vaa sitä sillee vittuuuuu saatanaaaaaa ja tuntu et oisin voinu tehä mitä vaan et oisin saanu.. olla sen kaa? Siis se oli ihan tappavaa kans. Fr.

Villu taas oli maailman söpöin ja se kai jopa huomas mut ja en tiiä oliko siinä jotain muutaki mutta ihan ku meillä olis ollu jtn. No oli tai ei, joka tapauksessa muistan sen aivan jäätävän rakastumisen tunteen niin että vielä herätessä olin sillee nonii täst ei muute päästä pois, ihan oikeasti.

Joo, ei mitään höpö höpö juttuja enää siitä kuinka vaan eunkwang on mun one true love.

Ku ne on näköjään vähintään eunkwang, villu ja taeil :D ainakin. Vittu mulla tuntu et repes hermot kaikkien noiden kolmen kans ainaki.

Siis sillee eunkwang kans oli siin unes mut se oli hämärämpää ni en oo iha varma mitä siin tapahtu mut muistan kyllä jonku kohtauksen tai sen läsnäolon siinä ihan varmana. Siin oli ehk joku lentokonekohtaus niin mietin että oliko se sit siinä. Et niiku oltas oltu koneessa molemmat. Hmm. Kyl kai? Mut kuten sanoin niin ne jotka muistan kirkkaasti on vaa villu ja tae. Ja ne sitten todella tappokin meitsii. Muistan ihan kaikkii random keissei en ees tiiä onks ne ollu unta vai hereillä jotai kuvitelmia mut villunki kaa joku kohtaus missä olin sen kaa jossain sit ihan ku oltas suudeltu ja jotaki ja se oli vaan niin söpö ja mä vaan- 😭 en voi olla rakastamatta sitä vielkää tää ei vaa lopu 😭 ihan karseeta. Siis se uni oli MAAILMAN ihanin kun se oikeesti huomas mut en tiiä siis sen huomion saaminen oli vaan niin ihanaa ja se oli nii hiton söpö ja äh emmä tiiä ees. Jotkut mun frendit oli siin kans sit olin vaa iha et thats my love 😎 idk. Se oli vaa.. tosi outoo mut tosi ihanaa. And don't get me started on taeil. Ne oli molemmat nyt vissiin pahimpia sitte tossa unessa. Oli eunkwang kans. Mut nii. Ja sitten kun muistaisin että niit oli oikeesti vielä paljon isompi määrä mut en mä tiedä sitten.

Joka tapauksessa nytte pahasti jäi vainoo villu ja taeil.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
En kestä että se uni on ohi koska en vaan kestä tätä.. rakastan niin paljon.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Literally taeil niin ku se olis sit lähtenyt siitä johonkin, sen tunnin jälkeen varmaan, ihan ku sil ois ollu pääl ainaki joku huppari muistelisin ja sitte mäki lähin siit ja en tiiä kuljettiinko samoi reittei mut tuskin kuitenkaan silleen yhessä. Ja en tiiä tunnettiinko mutta ainakin istuttiin siinä pienellä välimatkal siel luokas? Ja sillee et.. ah se oli niin söpö. Rakas 😭💗 ihana 😭😭💔💔 KULTA 😭💔

ja villu voi jumankauta että se tuntu voimakkaasti,, tuntu että noni oon aivan saatanan sekasin siitäki ja arvaa mikä mulla soi päässä ku heräsin, no tietysti number üks 🙂🙂 literally tuntu et heti olin sillee AAAAAAAAAAAAAAAA :D vääntelehdin siinä ja ajattelin vaa sitä.

Niiku NYT EI ENÄÄ

mut ku se oli mun rakas siinä 😭 tai siis selkeästi meillä jotakin sitten oli tai ??? Ilmeisesti??? No en mä sitä näköjään niin kirkkaasti muista ainakaa enää mutta sen tunteen muistan. Ja silleen visuaalisesti osan niistä kuvista. Et ainaki oli joku takahuone siinä sit ja minä ja villu, sit Siin oli joku toinenki. Ja sit se kun villu oli .. laval? Ja meitsi siinä aika lähellä vissiin. Sit mun kamut kans siin jossai. Sit muistan et se katto mua ja ehkä jopa sanoi jotain mulle tai siis se oli selkeesti sellanen että olin jotenkin kiinnittänyt sen huomion tai saanut sen kiinnostuu jotenki :DDDDDDD aattele ku se oikeestiki menis noin, ei tarvis ku olla kattomas keikkaa eikä sanoo ees mitää ja se ois vaa sillee hmm söpö xDDddd sit takahuonees pussailee eiku. No en oo varma pussailtiinko mutta jossaki takahuoneessa silti oltiin. Tai jossain. Et niinku oltiin ihan tekemisissä näköjään sen keikan jälkeenkin sitten. Sitten ihan kun olis viel joku sellanenki visuaalinen muistikuva et se olis jossain kadulla tullu vastaan ja meitsi oli vaa sillee omg niiiiiiin söpö ja sit mun kamut vaa sillee öö ei mitä sä näät tossa :DDDDDD hahahah. Ei ny saatana tämmösii unii pidä olla 😭 voi vittu en haluu rakastaa sitä mutta rakastan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928

MÄHÄ SANOIN its those damn eyes! Viittu se on niin nuori tossa, cutie 😭😭😭😭😭😭😭😭😭 miten söpö tuituituitui 🙃

WHAT A CUTIE stop this 😭😭😭 i love him 😭 can i ever not love him


Eli edelleen ollaan ihan samassa tilanteessa kun sillon kun oon ollu sillee jaaha vai eunkwangista tulee mun mies vai mutta rakastan villua kyl XDDDD

.................................


Make it SOMEHOW make sense

It just doesnt

Miten sä voit rakastaa kahta miestä noin tasaisesti, yhtä paljon?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Make it SOMEHOW make sense but it just never will make sense

En voi IKINÄ lakata rakastamasta villua, se ei edes tunnu himmenevän.

En voi IKINÄ lakata rakastamasta eunkwangia, ei MITÄÄN mahdollisuutta. Ei niin mitään. Ei niin pienintäkään mahollisuutta että lakkaisin rakastamasta eunkwangia tai villua.

Literally mä

Mä en ees

Niiku mä en ees

Tää ei oo

Mitenkään ees mahollista olla tälläses tilanteessa

YET I AM ??????
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Niiku paskinta on se että tiedän ettei oo MITÄÄN mahdollisuutta päästä yli koskaan villusta tai eunkwangista. Ainakaan niistä kummastakaan.

"Aina ku päästän susta irti hetken edes, pari vuotta sit taas mä huomaan et kaipaan sua" 🙃

Eunkwang biisu mut sopii hyvin villuun.
 
Ylös Pohja