Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,594
Reaktioarvo
2,928
Miten turvotus voi sattua näin lujaa

Tiedän koska se on ennenki ollu tälläst

Mut voi luoja
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,594
Reaktioarvo
2,928
Mun kroppa on ihan sekasin mul on joku koronaki viel tai flunssa tai joku

Kurkku on kipee ja niistän koko ajan, vippaa pääst ja oksettaa ja sattuu mahaan ja aivastelen ja kylmä välillä ja kaikki on sumeeta ja päänsärky
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,594
Reaktioarvo
2,928
Makaan jossai sängylläni täl hetkel kippuras ja mietin laattaanko kohta sittenkin ja samal kadun sitä et oli pakko r_____

Myös syön suklaata välillä koska ihan hirvee nälkä

Mut mä pelkään et mun olo vaan pahenee ja pahenee ja pahenee


Tuntuu et oon pilannu kaiken

Mitä jos mun lakanois on verta koska r_____

Mitä jos mun housut kuluu koska r____

Mitä jos mun lakanois on ei verta mut jotain muita pillunesteitä koska r_____




Mitä jos levitän kaikkea kaikkialle kun kosken mun genitaalei

Oon sillee mitä jos mun puhelimes ja kuulokkeis on nyt jotenki tarttunu mun kädestä jotain, r_____ takia

Vihaan itteeni niin paljon ja vihaan r____
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,594
Reaktioarvo
2,928
Entä jos kaikki mitä teen onkin oikein

Mä en varmaan mitään muuta toivo yhtä paljon
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,594
Reaktioarvo
2,928
Mul ei oo ikinä ollu näin hirvee olo tästä asiasta.

Mul ei oo aavistustakaan mitä mun pitää tehdä.

Luovutan lopullisesti. Tällä ei oo enää välii.

Ja turpa kii tää ei oo mitään itsetuhosta vaan luovutan tän keissin kokonaan ja myönnän et tällä ei oo enää ikinä mitään välii.


Tuntuu saatanan pahalta luovuttaa sen suhteen että jos mun pitääkin tehdä jotain

Mut mul ei oo enää ees mitään tietoa joten mun on pakko luovuttaa


Tästä eteenpäin ihan sama enää mitä teen.

En halua elää niin mutta en muutakaan tiedä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,594
Reaktioarvo
2,928
Jos mul ei oo pienintäkään aavistusta mitä tehdä niin mitenköhän mä VOISIN ratkaista koko asiaa, tai siis mitään asiaa elämässäni?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,594
Reaktioarvo
2,928
Ei enää pientäkään ajatusta siitä mitä tehdä. Oon täysin hukassa ja kokonaan lopussa.

Ei välii vaikka menis väärin, koska en yksinkertaisesti ymmärrä enää. Tää kaikki hajoo käsiin.

Vaikka joskus olisikin ollut selkeät säännöt, niin viimeistään nyt kaikki hajoo käsiin ja tästä ei rakenneta enää mitään uudestaan.

Koko mun elämä on lopullisesti pilalla mut sehän ei haittaa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,594
Reaktioarvo
2,928
Se kaikki meni sit siinä. Kaikki mitä yritin joskus tehdä oikein. Kaikki. Koko elämä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,594
Reaktioarvo
2,928
Ja painotan että kyse ei oo mistään i_____m____ jutusta tää ei todellakaan oo sitä

Mä oon sanonutkin muistaakseni jo että mulla ei mitään aikomusta tehdä i____m____ koska se ei auta yhtään mitään
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,594
Reaktioarvo
2,928
Oon vainoharhainen ja pelkään että joku soittaa vielä poliisit niin kuin eikös demin aikoihin???? Joskus käynyt dildolle niin

Se olis aivan saatanan hirveää jos joku tekis niin.

Et täs ei oikeasti ole mitään itsetuhoisuutta en todellakaan uhkaile itsemurhalla ainakaan tosissaa kuten dildo teki

Jos sanon jtn "kuolen" niin se on pelkkää läppää

Tätä just meinasn et oon vainoharhainen koska pelkään et nää kirjotukset voi johtaa johonkin tälläseen ja se ois aivan hirveetä ja maailman ahdistavinta

Voin kertoo et mul on takana jo yksi ambulanssireissu terkkariin koska itkin koko ajan ja iskä soitti sen takia etten pystynyt rauhoittuu silloin

Ja edelleen kun muistelen sitä se oli aivan helvetin nöyryyttävää ja ahdistavaa

Et jos joku edes harkitsee jtn tollasta niin vittu ei. En missään nimessä halua mitään tollasta koska en tosiaankaan ole tekemässä itsemurhaa. Se olis aivan helvetin nöyryyttävää taas ja ahdistavaa jos joku soittais poliisit tai jotain. En halua muutenkaan joutua selittelemään mitään.

Joo en nyt usko et mitään sellasta tapahtuiskaan mut tuli kauhee pelko ja vainoharhaisuus äsken kun rupesin ajattelemaan mitä jos joku tulkitsee tän jotenkin itsemurhapuheiksi ja soittaa johonkin hätänumeroon.

Mul ei oo aikomusta tehdä mitään itelleni. Ainoastaan mul on yritys nyt tällä hetkellä selvittää nää asiat.

Sitä paitsi vaikutanko itsetuhoiselta? Kärvistelen kuukautiskipujen ja hirveän flunssan kourissa ei tässä mitään im suunnitelmia ole :DDDDDDD kaikki siltä osin iha fine



Just tän takia ei pitäs kirjottaa foorumeille. vainoharhat ja pelot tulilla sata prosenttia. En muutenkaan haluis levitellä näin paljon henkilökohtasia asioitani täällä mutta tästä keskustelusta on vaan sattumoisin tullut mulle vähän turhankin tärkeä. Pitäs pitää nää ihan privaatisti vaan omassa puhelimessa, ei levitellä varasijaan.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,594
Reaktioarvo
2,928
Okei ei hätää yritän rauhoitella itteeni

Tänne ei oo tulossa mitään poliisei iha rauhassa ny vaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,594
Reaktioarvo
2,928
Ei hätää

Lmao psykoosit tulilla dildo-keissin takii

Mutta mä en edes ole uhkaillut itsemurhalla että miks kukaan nyt soittais mihinkään hätänumeroon edes

Silti ahistaa ku mietin että eiks ne poliisit tullu oikeesti sen kotiin

Hyi helvetti miten ahdistavaa.

Okei ahdistaa julkisesti kirjoittelu tällä hetkellä sen verran että en tiedä pitäiskö ihan oikeasti pitää vähintään tauko
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,594
Reaktioarvo
2,928
Yäk hirveä olo en haluis ollenkaan kirjoitella tänne

Jos vain pystyn taidan tästä lähin yrittää pitää minimissä tänne kirjottamisen ja suurimman osan kirjottaa vain omalle itselleni, wappiin tms.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,594
Reaktioarvo
2,928
Kun oot 18.10.2022 postannu kuvan eunkwangista ja oot edelleen samassa fiilikses menossa.

Joo selailin tätä kesuu..

Mut

Oon ihan super hyper rakastunu
 
Ylös Pohja