Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Noniib

Nyt on niin kova ikävä timoo + eunkwangia että oikeasti en tiedä että kuolenko tähän ikävään vai mitä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Tai siis että tää kaipaus on niin suunnatonta etten tiedä miten ikinä kestän tätä koko asiaa. Miten hitossa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
En tiedä mitä enää aatella onhan tässä pikkasen liikaa tunteita ja asioita ja on on on on

Rakastan niin paljon enkä toivu ja tää ikävä tappaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Musta tuntuu niinku mun sielu hajoais fr onks must oikeesti jäljellä yhtään mitään noiden jäljiltä

Onko

Sitä mä vaan kysyisin....
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Kuolema: tulee:
Kuolema: tulee:

En voi kestää ikinä




Helvetti että mä olen sekaisin mutta pelkkä rakkaus ei ole syy siihen miks mä oon sekaisin. Täs on muutakin mutta en oikein itekään osaa sanoa mitä. Sen vaan tiedän että pelkästään rakkaudesta tää ei johdu. Sen tarkemmin tuskin osaan sanoa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Ahdistus on aivan helvetillinen. En pysty syömään enkä nukkumaan

(I can't eat i can't sleep, what else could it be 🎶)

Haluun kuolla haluun kuolla haluun kuolla haluun kuolla haluun kuolla haluun kuolla haluun kuolla

For reals en tiedä mitä muutakaan sanoa nii siks hoen tota. En osaa sanoa miks mulla on paha olo tai et mitä sille vois tehdä. En osaa, en tiedä. En ymmärrä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Question time: miten voi päästä yli suurimmista rakkauksista mitä sul on koskaan ollu? 🤔 Taitaa olla vittu mahdotonta
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
No ihanaa nyt mul soi päässä vaa: sarangeul manna ibyeoreul hago 🙂🙂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Siis mikä noil kahdella on vittu hätänä onks oikeesti pakko olla noin vitun julma. Älkää vittu tehkö noin. Ei hyvä helvetti sentään enhän mä pääse yli ikinä. Oikeasti saan taas paniikkikohtauksen varmaan kohta
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Oon basically heinäkuusta saakka vaa vittu rukoillu ja rukoillu ja rukoillu ja itkeny ja itkeny ja itkeny ja harkinnu itsarii ja itkeny ja rukoillu ja rukoillu ja aatellu et okei tyylii nyt jos tästä selviin niin kohta helpottaa kohta helpottaa, iha vaa jotta voisin huomata että ei helpottanut sittenkään (ainakaan vielä), joo-o
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Oikeesti ei millään oo välii ees 😭😭😭😭😭 voi vittu toi hemmetin armeija haircut jotenki on deadly mä en pysty ees kattoo vittu 😭😭😭😭 must valuu vittu kaikki elämänilo pois ku katon tota miestä. KAIKKI. en oo eläessäni tuntenu mitään näin kamalaa. Paitsi ehkä just timppa ja ehkä jotkut muutkin mut nii, nää muutamat tässä nyt on niit pahimpia mut emt en tiiä

Mut joo. Elämänilo valuu pois.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
En oo syöny varmaa kahdeksaan tuntiin eikä mua kiinnosta haluunvaa kuolla pois
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Joo onhan se rakkaus aika vitun vaarallista ko se voi aiheuttaa itsetuhoisuutta ja aika vitun syvääkin sellasta

Kaikki hyvä vaa menettää merkityksensä ilman niitä joita rakastaa

Onks mulla siis elämässä yhtään mitään hyvää. Jos mikään ei merkitse mitään.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Niiku yhes biisus sanotaa:
I'm so fucking empty without you

Tell me what the fuck do i have tho. What the fuck do i have left.

Ilman eunkwangii mul ei oo mitään. Ilman timppaa mul ei oo mitään.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
En haluu edes nousta ylös ja hakee vettä vaikka mulla onkin jano. En haluu nousta ylös en haluu tehä mitään. En välitä vittu yhtään mistään, varsinkaan itestäni.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Nii et tell me again kuinka rakkaudesta selviää ja sillee. Ei tästä vittu selviä. Varsinkaan jos on ollu rakastunu kohta kaks vuotta. Vaikka toki onhan se vähän on off ollu mutta noin niiku suurinpiirtein silti. Tietenkin on ollu pitkii aikoi et en oo miettiny sitä ainakaan kovin paljoo. Mut siitä huolimatta. Siit on kohta kaks vuotta ja oon edelleen tässä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Rakastan timppaa
Rakastan eunkwangii
Ei mikään muuta sitä koskaa.
Nii how the hell am i supposed to live?
I cant.
Pakko olla jotain joka auttaa mut ku ei oo.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
My comfort song tho:

Öö paitsi että. Miten joku voi olla noin kaunis. I'm saying: NO. DON'T EVEN TRY. Body, brain, subconscious, what the hell is responsible for falling in love etc. Don't even fucking try. It's not a decision sure but whatever part of my brain goes like "aight imma fall in love" niin DON'T. You don't fucking tell me what to do 😭 i WON'T FEEL ANY KIND OF ATTRACTION. bitch.

Ja JÄLLEEN KERRAN MÄ PYYDÄN että jos voisin pliis olla aromanttinen. Jos voisin PLIIS olla aromanttinen ihminen niin se ois kiva. Vaikka aromanttinen aseksuaalikin. Mutta se aromanttisuus on se pääasia 😭 en haluu. En haluu en pysty. Mul ei oo voimia. Mä en jaksa enää. Ihmettelen miten oon edes jaksanut tähän asti.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
I guess jos mä olisin aro niin sit mä en ois mä. Mut kuinka vitun kivinen tie voi olla. Ihmettelen miten muut kestää sitte koska eihän nyt suurin osa ihmisistä oo ees aromanttisia mut silti must tuntuu et kaikki muut jaksaa paljon paremmin ku mä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Kuinka monta kertaa oon ton kuunnellu ja silti vieläkään mikään ei oo "alright" :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Silti toi biisi pystyy ainakin vähän parantamaan mun haavoja. Vähän. Ehkä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Haluun käpertyä kasaan ja itkee

Mut näköjään en pysty itkee paitsi vaan vähän

En pysty itkee kunnolla paitsi sillon päivällä kun kuuntelin eunkwangin versioo siitä akmu biisist. Kuuntelin vaa sen ääntä ja ikävöin niin paljon että tuntu et melkee lähtee henki. Itkin ja itkin aivan vitusti. Oh fuck 😭 niin ikävä et kuolen. Mitä mä oon ilman sitä? En varmaan yhtään mitään.



Totta kai just nyt tulee you will be found. Ooksä vittu tosissas. Ooksä vittu tosissas 😭😭😭😭😭😭😭 ehkä itken sittenkin idk mä en kestä tätä biisiä.

Mut mun mieles vaa vilisee muistot liittyen timppaan, eunkwangiin... Huihin... Yutoon..... Taeiliin..... Hitto tää vuosi on ollu niin paha. Ottaisin vaikka vuoden 2010 mieluummin kuin tän paskan. En tajunnut ees silloin kuin helppoo mulla oli. Basically mulla ei ollu viel paljoo mitää sydänsuruja ehtinyt kertyä sillon, mut nyt niitä on jo niin paljon etten pääse enää eteenpäin. Aatella et joskus on ollu aika ennen timppaa ja oon pystyny elää. Enää ei vaa tunnu silt et tuun elää enää ikinä, ainoastaan selviydyn ja kärsin. Ja mietin sitä kuinka jokainen joka on koskaa merkannu mulle löytää oman rakkaansa, mä jään yksin ja rakastan niitä ikuisesti. Kuulostaa hauskalta. Eiköhän se itsari jonain päivänä vielä tapahdu.

Vielä parempi oli se kun katoin vidin missä kwang puhu siit et se haluis.. kai mennä naimisiin ja saada lapsia nuorena tai jotain? Tiedä sitten mitä tarkottaa nuorena mut. No, nyt se on 31 nii kai seki koht jonkun löytää. En tiiä vois kai sitä vaa tappaa ittensä mitä mä täällä edes teen. Tiedän et tällä hetkellä se on yksin mut kai se jossain vaiheessa jonkun löytää ja paskanvitut se ei oo minä. Mä en löydä ketään koskaan vaan tuun aina rakastaa noita pelkästään. Sitä paitsi luuleks et mä ees koskaan haluun rakastua kehenkään ku näit on jo nytkin liikaa.

Miten koskaa voi päästä yli sellasest ihmisest jota ikävöi näin paljon? Must tuntuu et kwang on se jota oon ikävöiny kaikista eniten koskaan. En edes tiennyt mitä ikävä voi olla ennen sitä. Vaikka timppa ja muutkin pääsee lähelle mut kwang on silti se jota kohtaa se ikävä on ollu kaikista puistattavin.

Sellasest ihmisest ei pääse koskaan yli. Sanonpahan vaan. Ainakaan mä en pääse

Enpä pääse kyllä timpastakaan. Luulin jo että oisin ollu jotenkuten mutta ei. Ei. En voi unohtaa sitä niik miten sit voisin päästä yli.
 
Ylös Pohja