Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Mä en edes MUISTA miltä mä oon ennen näyttänyt. Mul on pelkästään kuvat ja välillä tuntuu ettei niitäkään oo niin paljoo.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Mistä minä oon syntynyt? Syntymäpäivänäni? Ehei. Aiemmin. Oon ollu sikiö jo. Hedelmöitys on kai se alkupiste sitten. (Lol eww :D) nii, mikä muukaan se olis?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Jos se on niin että MINÄ oon saanut alkuni hedelmöityksestä eikä mistään muusta. Niin kuin oletan sen olevan..

Niin silloinhan ..... En voi sille mitään millaiseksi mun keho niin kun rakentui siinä ennen syntymää, eiks jee?

Sit synnyin. Ja mun keho oli sellanen ku oli. Oon mä niitä kuvia nähny itestäni. Olin vaa iha, no, vauva? Ei mitään erityistä. Aika hurjan pieni :D

Mut se oli sellanen kun se oli. ja sitte sen jälkeen mä oon elänyt. Tähän päivään saakka. Ja elän yhä :D ja elän yhä tulevaisuudessakin :D ja mä oon eläny silleen ku mä oon eläny. Ja sitte mun keholle on käyny se mitä sille on käyny. Se on kasvamista. Eikä sitä tarvitse surra. Olisi kerrassaan typerää surra sellaista. Mun rinnat kehittyy niin ku ne kehittyy. Ne menee sellasiks mikskä ne haluaa mennä. Mun paino menee sellaseks mikskä se haluaa mennä. Kaikki mun kehossa menee sellaseks mikskä ne haluaa mennä. Mä vaan kehityn, ja ikäännyn, ja mun keho tekee sitä mitä se haluaa. Se ei kysele mitään. Jos se haluu mun tissien olevan jotain ni sit se on niin. Jos se haluu mun perseen olevan jotain nii sit se on sellane. Ja mä vaan elän. Mun ei tarvi olla mitään. Mun tarvii olla vaa se mitä mun keho on. Eikä se oo oikeestaa muuttunukaa mihinkään. Se on mun keho, eikä se ikinä muutu. Mikään ulkoinen seikka ei voi muuttaa sitä et se on mun keho. Joten sil ei oo välii mitä sille tapahtuu kosk se on silti mun. Se on silti mun ja aina vaan se sama keho. Et eipä se sillee mikskää siitä muutu. Ja mitä tahansa juttuja kehossa voi ollakaan, on kaikki luonnollista.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
"If all boobs mattered, all boobs would be equally represented."

ALL BOOBS NEED TO BE EQUALLY REPRESENTED, RN
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Ja kukaan ei saa sanoo enää kertaakaan et saggy boobs on rumat tai mitään sinne päinkään ja jos sanoo nii lyön sitä heheheheh jos vaa pystyisin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
En voi edes olla kehossani

Kuinka huonosti menee jos ei voi edes istua sohvalla ja olla kehossaan?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Siis mä en haluu yrittää.

Mä haluun ettei mun tarvi yrittää. Et mun ei tarvi käyttää mitään tiettyi vaatteita. En haluu et mun tarvii tehä MITÄÄN. yhtään mitään.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Siis en ymmärrä miksi mä surisin jotain asiaa mitä mun elämässä on tapahtunut? Minkä ihmeen takia mä katuisin yhtään mitään? Minkä ihmeen takia mä katuisin yhtään mitään, koska se asia on kuitenkin tapahtunut mun elämässä, joka on ollu omannäköinen.


Miksi mä ikinä katuisin lapsettomuutta? En koskaan. Se on mun näköistä. Oon lapseton ja lapsettomana pysyn. Ei mun tarvi todistella yhtään mitään yhtään kellekään.

Miksi mä katuisin lihomista? Sillä olenhan mä NYT lihavampi kuin lapsena. Miksi mä katuisin sitä? Sehän on tapahtunut mulle. Miks katuisin jotain sellasta mikä on tapahtunut?

Miksi mä katuisin laihtumista? Sillä olenhan mä NYT 6 kiloa kevyempi kuin vuonna 2016. Ei se tosin niin paljoa ole :D kuitenkin.


Miksi mä katuisin sitä mitä mun rinnoille on tapahtunut? En mä kadu mitään, en tässä vaiheessa enkä myöhemminkään.

En kadu mitään eikä mua vaivaa mikään, mitä on koskaan tapahtunut. Im out.
 
Ylös Pohja