Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,666
Reaktioarvo
2,928
En uskalla edes käyttää (siis käytän kyllä mutta se ei aina tunnu yhtään hyvältä) vaatteita jotka paljastaa vähänkin rinnoista, koska ajattelen että se on tosi ns. Tyrkkyä. Ei JUMALAUTA. kai mä ny saan käyttää mitä tahansa vitun vaatteita, ne on VAAN vaatteita ja ei oo mun ongelma milt ne näyttää mun päällä. Motherfuckers.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,666
Reaktioarvo
2,928
Pls i love u queen latifah just tollanen haluun olla. Voin liikkuu ihan miten tahansa eikä mun pidä pelätä milt mun rinnat näyttää siin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,666
Reaktioarvo
2,928
Eikä mun pitä varmistella et EI KAI MUN RINNOISTA NÄY YHTÄÄN MITÄÄN
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,666
Reaktioarvo
2,928
Mä en edes vieläkään ymmärrä sitä pointtia miks rinnat on alunperinkään peitettävä osa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,666
Reaktioarvo
2,928
Mutsiki aina "varo sit ku vaihat vaatteita ettei ikkunast näy jos joku kävelee ulkon" oon sillee MITÄ SIT JOS JOKU NÄKEE? :D tuskin siit mitää pahaa seuraa vai
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,666
Reaktioarvo
2,928
Ah ku katoin free The nipple jutskaa (oon nähny aiemminkin sen saman) niin se oli niiiiiiiiiiiiiiiiin vitun best koska en näytä yhtään sen erilaisemmalta ku nekään
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,666
Reaktioarvo
2,928
Ehkä mun pitäs ruveta käymään uimahallis lol nii näkisin erilaisia alastomia naisia vaikka millä mitalla. Ehkä se helpottais asiaa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,666
Reaktioarvo
2,928
Helvetti mä oikeesti hikoilen ja hikoilen siitä että MUN PITÄÄ TEHDÄ KAIKKI MAHDOLLINEN että mun tissit on jonkun TIETYNlaiset
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,666
Reaktioarvo
2,928
Siis se että "EI MIKS MÄ PILASIN NE, enkö käyttänyt tarpeeks paljon rintsikoita, käytinkö vääränlaisia tai vääränkokosia, johtuko se siitä painosta, mitä oon tehny väärin et ne on tämmöset" niiku hikoilen ja hikoilen et pitää tehdä kaikkensa ja nyt kadun koko elettyä elämääni siks että ne on nyt tälläset
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,666
Reaktioarvo
2,928
Niiku ei uskalla elää

Ei uskalla elää ja varsinkaan ei uskalla olla tyttö
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,666
Reaktioarvo
2,928
Ei uskalla tehdä mitään ja pelkää koko ajan jokaista liikettään

Murehtii vain itseään

Pelkää omia rintojaan

TOISTAN: pelkää omia rintojaan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,666
Reaktioarvo
2,928
Niiku miten sä edes voit ajatella et sun kropassa on menny joku pilalle? Eihän sellasta asiaa olekaan kuin kropan pilaaminen. Ei sellasta asiaa ole olemassa. Mikään ei pilaa sun kroppaa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,666
Reaktioarvo
2,928
Mikään ei VOI pilata sun kroppaa kosk sellast asiaa ei olekaan mikä olis esimerkiksi rumaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,666
Reaktioarvo
2,928
Mua niin helpottaa kun toikin on sellanen asia, palovammat, et mikä ei oo sil aina ollu vaa ne on jossain vaiheessa tullu ja SIT SE ON VITTU TEHNY TÄN ABSOLUTE TAIDETEOKSEN SIITÄ you dont have the right to be so iconic plz
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,666
Reaktioarvo
2,928
Ehkä voin aina aatella axelia kun mul on vaikee olla tän asian kaa

Sillee aina ku vaihtaa vaatteita ja tihrustaa itkua on silleen "MUISTA AXEL, se inspiroi sua, se inspiroi sua, slayyyyy"
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,666
Reaktioarvo
2,928
Sama asia on muute mun finninaama. Ei mulla niitäkään oo aina ollut mut sit ku ne tuli niin ei ne oo vieläkään naamalta lähtenyt. Samalla perusteella voisin panikoida sitä et mun naama meni pilalle siinä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,666
Reaktioarvo
2,928
Kauheet paineet ei uskalla tehä mitään kun pelkää mitä ulkonäölle tapahtuu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,666
Reaktioarvo
2,928
Ei uskalla oikeesti elää ja sit vaa kokee et on vastuussa kaikesta siitä mitä on tapahtunut
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,666
Reaktioarvo
2,928
Arvaa kuinka monta kertaa oon pakonomaisesti käyny mun elämän läpi ja silleen ajatellu sitä koko elinkaarta ja saan ihan helvetillisiä paniikkikohtauksia
 
Ylös Pohja