Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,666
Reaktioarvo
2,928
Yhtäkkiä ne rinnat ei enää häiritsekään yhtään

Mähän sanoin että se on sukupuoliongelma ja confidence ongelma ja naisviha ongelma
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,666
Reaktioarvo
2,928
Tai siis kyllä ne häiritsee kun sinne hiipii vieläkin tietty sitä samaa mut tosiaan tietyt biisit kaiketi auttaa

Ehkä ne auttaa paremmin pidemmän ajan kuluessa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,666
Reaktioarvo
2,928
Oon lukenut muutenkin viime aikoina sellaisen kasan naista alentavia kommentteja (ja naiskehoa alentavia kommentteja) että totaaaaaaaaaaaaa kyllä sitä tarvii jo vähän lääkitäkin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,666
Reaktioarvo
2,928
Jos yleensä vihaan olla nainen niin kyllä joku on totaalisen pielessä silloin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,666
Reaktioarvo
2,928
Ja arvaa mikä ärsyttää vittu eniten? Kaikki ne saatanan alistuvat vitun simp naiset jotka vaa on sillee "KYLLÄ KYLLÄ, hauku vain minua ihan sama en minä sinua jätä"
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,666
Reaktioarvo
2,928
Ja kyllä, mä itsekin oon ollu just sillee "voi voi voi ku nyt vaan miehet tykkäis mun kehosta" vittu ei todellakaan, ykski misogynistinen kommentti etc joku vastaava niin lentäis äijä pihalle. Tosin ei mulla miestä onneksi ole :D mutta jos olis ja jos se ois joku misogynisti niin hei hei sit.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,666
Reaktioarvo
2,928
Esim jos mulla olis mies ja se sanois näin:
"Ekan kerran edes ajattelin nyt kyseisen rouvan tissejä. Ei mikään masturbaatiounien kohde siis. Mutta nyt tuli katsottua, niin onhan hänellä ikäisekseen ihan hyvä kroppa. Omalla - 10 vuotta Idreniä nuoremmalla naisellani - on häntä paljon enemmän raskauksista selkäänsä saanut vartalo. On raskauksien jälkeistä vatsatyrää, raskausarpia, paljon enemmän roikkuvat ja löysemmät tissit jne. Eli ehkä kyseinen nainen on ihan ok kunnossa. Mutta en silti oikein ymmärrä mikä saa näyttelijän hakemaan oman näyttelijätyönsä lisäksi julkisuutta joistain Hymy-lhden alastonkuvista. Miksi?"

Sä et ees ANSAITSE ketään vitun naista itselles jos noi on sun mielestä jotain vitun kauneusvirheitä ja raskaus on joku kamala asia joka tuhos sen kehon tai tähän suuntaan. Toi kommentti on jotain niin vitun misogyniaa taas ku voi olla. Mut se on täysin normalisoitua niin ettei tosta ees meinaa tajuta sitä kuinka misogynistinen se on.


"Raskauksista selkäänsä saanut vartalo?" Ai vittu ruma??? Painu sinä siit runkkaamaan yksinäs vaik :DD ite en sietäis tollasta hetkeekään.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,666
Reaktioarvo
2,928
Ah, ainiin sen takia jotkut miehet vihaa feminismiä niin paljon kun "kaikki naiset alkaa feministeiks niin me ei enää saada pillua kun ne ei enää kelpuutakaa mitä tahansa perseilyä"
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,666
Reaktioarvo
2,928
Alan ymmärtää miks mä ja kaikki muutkin naiset hyppii seinille oman ittensä kanssa kun ei voi sietää itseään
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,666
Reaktioarvo
2,928
Jumalauta

Miksi naiset alistuu

Minä myös

Miksi? Ei jumalauta joitain asioita ei vaan pidä sietää
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,666
Reaktioarvo
2,928
Ihan jo toi sanavalinta et "raskauksista selkäänsä saanut vartalo"????? Mitä vittua??????? Kuin sä voit haukkua naistas rumaks noin niin ku se ei ois vittu yhtää mitää? Helvetti mikä """""mies"""""
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,666
Reaktioarvo
2,928
Sellanenki pikku juttu et pelkään aina mun rintojen heilumista kuin kuolemaa sillee jos rinnat heilahtaa vähänkin niin iik, ja tos toi queen vaa vetää eikä sen tarvi pelätä ja piilotella sen tissejä

Mä taas oon sillee et toivon koko ajan ettei niitä olis olemassakaan
 
Ylös Pohja