Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,599
Reaktioarvo
2,892
Et sen suhteen ei huolta, ei ne rinnat ole ainoa asia mikä saa mut näyttämään hirviöltä

Näytän lapsuuskuvissakin epämuodostuneelta paskalta vaikken oo niitä nyt hetkeen kattonukaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,599
Reaktioarvo
2,892
Ja tää voi olla sairaus mutta se ei silti tarkoita ettei se rumuus olisi totta. Tää voi samalla olla sairaus ja mä oon silti oikeestikin ruma.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,599
Reaktioarvo
2,892
Kuten joskus sanoin, näytän yhtä oksettavalta siinä lapsena kun olin vielä melko hoikka
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,599
Reaktioarvo
2,892
Tämän takia tosiaan onkin ihan turha mennä leikkaukseen tai yrittää jtn self-surgery koska se ei musta nättiä tee myöskään
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,599
Reaktioarvo
2,892
This though: "Yup. Even I.M who is the thinnest member of Monsta X was talking how he put on weight so he was only eating apples. :("
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,599
Reaktioarvo
2,892
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Do i really need to get a breast lift

Well, not really, koska en olis tyytyväinen siihenkään tulokseen
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,599
Reaktioarvo
2,892
"Obsessing over appearance for hours on end can be a sign that one has body dysmorphic disorder or BDD. This body image disorder causes a person to suffer from emotional distress over their physical appearance. "

Of course i dont do that
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,599
Reaktioarvo
2,892
Siis otin jopa vain tätä varten pois hetkeks ajastime et pääsin varasijaa kirjottaa tän
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,599
Reaktioarvo
2,892
Tähä ei mitää terapiaa tarvita

En ees ymmärrä miten oon voinu olla tommonen oksettava tossu siis YLI VUODEN AINAKIN


SIIS AT LEAST MELLOSTA 2023 LÄHTIEN

AINAKIN SIELTÄ
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,599
Reaktioarvo
2,892
Kaikista eniten halveksin just tossuja ja olin ite sellanen yli vuoden ajan ainakin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,599
Reaktioarvo
2,892
Kuuntelin

1. Eppu Normaalia
2. Pelle miljoonaa
3. Jmke:tä

Sekä tietenkin tätä:






Ja hauskinta on se, että JOKAISTA NOISTA oon kuunnellut aiemminkin ja PITKÄÄN ja silti vasta nyt herään siihen etten voi oikeasti olla noin oksettava tossu :DDDDDDDDD miten sokea ihminen voi olla jonkin aikaa.




Siis tietenkin oon koko elämäni ollu oman tieni kulkija eli no, kaikkihan sen tietää millainen vastarannan kiiski olen muutenkin ollut ihan aina, mutta siis jotenkin nyt vasta avasin silleen for real kunnolla silmäni että niinku mitä ihmettä sä oikeesti teet. Nuolet yhteiskunnan persettä näemmä? Ei jumalauta 😂




En halveksi mitään muuta enemmän kun just sen kaltaisia ihmisiä joita mä oon tässä juuri yrittänyt miellyttää. Esimerkiksi se mikä lie "the real" juttu mis ne naiset keskustelee roikkuvista rinnoista. Niin juuri sellaisia naisia halveksin eniten joilla ei oo mitään omaa persoonaa (sori nyt vaan) ja sitten oikeasti yritin sen kaltaisia ihmisiä miellyttää et APUA NOI SANOO ET saggy boobs are not beautiful 😂😂😂😂

En voi kirveelläkään enää tässä vaiheessa matkaa ymmärtää että miksi yritin juuri niitä ihmisiä miellyttää joita kaikista eniten halveksin. Persoonattomat, valtavirran ja muodin mukana kulkevat muikkelit joille on tärkeää se että tissit on niin sanotusti pystyssä ja miesten mielestä hyvännäköiset. Ei jjjjjjjjjumalautaaaaaaaaaaaaaaa. Siis en halveksu mitään enempää kun tota ihmistyyppiä, sukupuolesta riippumatta. Miten oon voinu olla sit myös ITE se ihminen?

Mä ihan oikeasti kadotin itteni ja oman sieluni joksikin aikaa. Pitkäksikin aikaa. Ihan ku en ois ollu minä, pitkään aikaan. Ihan ku mul ei ois ollu sielua, sitä persoonaa, sitä paloa, sitä sellasta ns. Aitoa elämäniloa, ja mun sitä aitoa minuutta.

Myönnän että ajauduin taas katsomaan niitä kuvia missä oon laittanu mustaa huulipunaa ja etc ja etc, ja siitä se ajatus tavallaan tuli taas takaisin et kuka mä alun alkaen oonkaan. Puhuin tästä sillon jossain vaiheessa mutta näköjään kadotin itseni uudestaan sen jälkeen, en oo vähintään yli vuoteen muistanut ollenkaan sitä KUKA MINÄ OLEN 😂 toivottavasti en enää kadota sitä. Toisaalta, kai se voi joskus olla mahdollista kadottaakin, kun lukee paljon foorumeita missä aivokuolleet henkilöt keskustelee keskenään millon mistäkin. Tarkoitan muun muassa vauva.fitä ja reddittiä. Oksennan suuhuni kun ajattelen suurinta osaa tän maailman ihmisistä, se on hassua koska mun vanhemmatkin kuvailee mua aina sanalla "kiltti" mutta jos ajattelee mun todellista minuutta niin en todennäköisesti voisi sietää suurinta osaa tän maailman ihmisistä. Oksettaa liian paljon feikkiys. Tiedät kai mitä tarkoitan.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,599
Reaktioarvo
2,892
Ehkä kaikista tärkein yksittäinen kohta tossa biisissä on: "enkä aatellu asettuu muotteihin, ne ei kuulu mun elämän nuotteihin"

Koska, lets face it, ei oo kuulunu koskaan, voin melko varmasti sanoa että olin mun koko koulun oudoin lapsi kun selitin yhtä juttua mitä en ala nyt tarkemmin selittää tässä. Mutta tosiaan kun kaikki muut oli silleen "ööööö, ok" :D

Ja mites se kun ajattelin muutenkin kaikkea niin hörhöä settiä aina lapsenaKIN että olikos se sitten normaalia? NO EI TOD :D




Tai mun eunkwang masatoshi yms jutut

JUU, AIKA NORMAALIA ((tahallinen viittaus siihen eppu normaali kirjaan tai mikä se olikaan))


Jos oon hörhöillyt tohon tahtiin ihan lapsenakin niin mä en tosiaan käsitä miks alan yhtäkkiä olla silleen MUT MUL EI SAA OLLA ROIKKUVAT TISSIT 😂😂😂😂

eiköhän se kuule oo ihan linjassa sen kanssa mitä sä muutenkin oot 😂😂😂😂

Joku masatoshista tykkääminenhän se vasta normaalia onkin niin mistäs lähtien sä oot siitä välittänyt? Et voi olla TOSISSASI
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,599
Reaktioarvo
2,892
Et voi vakavalla naamalla väittää että tää keissi on jotenkin TAVALLISIN JA NORMAALEIN KAIKISTA:

Niin ei sun vissiin kannattanu muissakaan asioissa hirveesti larpata normaalia ihmistä 😂😂😂😂😂😂😂😂👁️



(helvetti mikä dejavu muuten)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,599
Reaktioarvo
2,892
Katoin muute viel lisäks kummeliakin (vain yhden videon verran) ja no, tietysti villu, niin eikun lisää vaan normaaleja keissejä.

Eikä se eunkwang keissikään tosiaan mikään normaalein ole.


Niin nyt sitten alat larpata normaalia? Juu juu.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,599
Reaktioarvo
2,892
"VOI EI OON RUMA EN NÄYTÄ SILTÄ KUN MUUT"
"VOI EI MUN TISSIT ROIKKUU NE EI NÄYTÄ SILTÄ KU MUIDEN "
"OI EI OON KAIKIN TAVOIN TODELLA RUMA"

aijaa??????????? Niin kun kaikissa muissa asioissa sä tosiaan olet niin kuin muut.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,599
Reaktioarvo
2,892
Niin että tämänkin keissin valossa:



Alat todellakin sitten yhtäkkiä miettimään että MIKÄ ON NORMAALIA JA HYVÄKSYTTYÄ.


:D niinku mitä absoluuttista vittua?

Ei nyt hyvää päivää taas.



Sama asiahan se ulkonäkökin on kyse on vaan siitä että yrität olla joku vitun normaali ja tavallinen ihminen ja yrität esittää jotain muuta ku itseäs ja yrität ja haluut olla vaan hyväksytty


No jos et sattunut huomaamaan jo aiemmin niin sä et tuu koskaan olee hyväksytty tässä maailmassa niin joko se alettaisiin ymmärtää että et sä silloin ala enää yhteiskunnan persettä nuolemaan ja anelemaan että pliis hyväksykää minut pliis itken


Vittu minä näytän keskisormea ennemminkin kuin itken monta päivää putkeen sitä että "OON NIIN RUMA 😭😭😭😭 KUKAAN EI TYKKÄÄ MUSTA 😭😭😭😭"
 
Ylös Pohja