Kuuntelin
1. Eppu Normaalia
2. Pelle miljoonaa
3. Jmke:tä
Sekä tietenkin tätä:
Ja hauskinta on se, että JOKAISTA NOISTA oon kuunnellut aiemminkin ja PITKÄÄN ja silti vasta nyt herään siihen etten voi oikeasti olla noin oksettava tossu :DDDDDDDDD miten sokea ihminen voi olla jonkin aikaa.
Siis tietenkin oon koko elämäni ollu oman tieni kulkija eli no, kaikkihan sen tietää millainen vastarannan kiiski olen muutenkin ollut ihan aina, mutta siis jotenkin nyt vasta avasin silleen for real kunnolla silmäni että niinku mitä ihmettä sä oikeesti teet. Nuolet yhteiskunnan persettä näemmä? Ei jumalauta 😂
En halveksi mitään muuta enemmän kun just sen kaltaisia ihmisiä joita mä oon tässä juuri yrittänyt miellyttää. Esimerkiksi se mikä lie "the real" juttu mis ne naiset keskustelee roikkuvista rinnoista. Niin juuri sellaisia naisia halveksin eniten joilla ei oo mitään omaa persoonaa (sori nyt vaan) ja sitten oikeasti yritin sen kaltaisia ihmisiä miellyttää et APUA NOI SANOO ET saggy boobs are not beautiful 😂😂😂😂
En voi kirveelläkään enää tässä vaiheessa matkaa ymmärtää että miksi yritin juuri niitä ihmisiä miellyttää joita kaikista eniten halveksin. Persoonattomat, valtavirran ja muodin mukana kulkevat muikkelit joille on tärkeää se että tissit on niin sanotusti pystyssä ja miesten mielestä hyvännäköiset. Ei jjjjjjjjjumalautaaaaaaaaaaaaaaa. Siis en halveksu mitään enempää kun tota ihmistyyppiä, sukupuolesta riippumatta. Miten oon voinu olla sit myös ITE se ihminen?
Mä ihan oikeasti kadotin itteni ja oman sieluni joksikin aikaa. Pitkäksikin aikaa. Ihan ku en ois ollu minä, pitkään aikaan. Ihan ku mul ei ois ollu sielua, sitä persoonaa, sitä paloa, sitä sellasta ns. Aitoa elämäniloa, ja mun sitä aitoa minuutta.
Myönnän että ajauduin taas katsomaan niitä kuvia missä oon laittanu mustaa huulipunaa ja etc ja etc, ja siitä se ajatus tavallaan tuli taas takaisin et kuka mä alun alkaen oonkaan. Puhuin tästä sillon jossain vaiheessa mutta näköjään kadotin itseni uudestaan sen jälkeen, en oo vähintään yli vuoteen muistanut ollenkaan sitä KUKA MINÄ OLEN 😂 toivottavasti en enää kadota sitä. Toisaalta, kai se voi joskus olla mahdollista kadottaakin, kun lukee paljon foorumeita missä aivokuolleet henkilöt keskustelee keskenään millon mistäkin. Tarkoitan muun muassa vauva.fitä ja reddittiä. Oksennan suuhuni kun ajattelen suurinta osaa tän maailman ihmisistä, se on hassua koska mun vanhemmatkin kuvailee mua aina sanalla "kiltti" mutta jos ajattelee mun todellista minuutta niin en todennäköisesti voisi sietää suurinta osaa tän maailman ihmisistä. Oksettaa liian paljon feikkiys. Tiedät kai mitä tarkoitan.