Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,876
Reaktioarvo
2,892
En koe luontevaksi sitä samaa miten ihmiset yleensä ajattelee ulkonäöstä. Mun piuhat on vaan jotenkin viritetty eri tavalla senkin suhteen.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,876
Reaktioarvo
2,892
Ja edelleenkin jos sul on jo nyt maailman oudoimmat hiukset muutenki ollu jo pitkään, vuosia, niin millon sä oot välittänyt siitä mikä on hyväksyttyä? Anteeks nyt vaa mut mulle on sallittua aivan kaikki, käytännössä im king of the woooorld (by bb-timo :D)

En mä noudata täällä mitään sääntöjä, jos sul on mulle jotaki valittamista nii vedä käteen sit. Ton tyyppisil runkkareil ei oo mulle mitään painoarvoa kun ovat niin sanoinkuvaamattoman turhia.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,876
Reaktioarvo
2,892
Esim tää klassikko kommentti: "merkittävä ylipaino kertoo laiskuudesta" ja mitä kaikkee siitä nyt sit valitetaankaan.

Niin tota? Tollaset runkkarit ei kuulu mun elämään edes, oonko tosiaan yrittäny miellyttää niitä.

Siis suurin osa maailman ihmisistä on sellasia jotka ei missään nimessä osuis mun elämääni millään tavalla, ja vetäisin varmaan turpaan alta aikayksikön sellaistakin poikaystävää joka on joku tollanen vitun vässykkä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,876
Reaktioarvo
2,892
Potkaisisin sen pihalle heti enkä huomenna mut en olis varmaan alunperinkään seurustellu sen kanssa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,876
Reaktioarvo
2,892
Oon vissiin viimein löytänyt itsekunnioituksen, rehellisesti en tiedä oliko mulla sitä sekuntiakaan koskaan ennen
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,876
Reaktioarvo
2,892
En vaan voi uskoa sitä että oon itkeny monta päivää aivan täysillä tässä sitä kaikkee mitä nyt oonkaa itkeny, you know.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,876
Reaktioarvo
2,892
Nyt se tuntuu ihan hullulta ja aivan sairaalta ja nössöltä ja alistuvalta, juuri sellaiselta mihin en ikinä alentuisi enää koskaan. En oo varmaan ikinä ennen arvostanut itseäni paitsi vasta nyt.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,876
Reaktioarvo
2,892
Jotenkin silti luulen et tää itsevarmuus haihtuu lopulta taas pois. Et tää on vaa poikkeus et mul on itsevarmuutta hetken aikaa. Yleensä mulla ei oo sitä koskaan.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,876
Reaktioarvo
2,892
Toivon ettei haihdu mutta ehkä mun pitää vaan jatkaa tiettyjen biisien kuuntelua jotta oikea asenne pysyy yllä

Kuka voi ikinä olla niin säälittävä vässykkä (minä) että pyytelee anteeksi ja pyytelee lupia?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,876
Reaktioarvo
2,892
En tiedä tossumpaa ihmistä kuin minä, paitsi nyt tietenkin. Nytten oon yhtäkkiä tossun vastakohta tietty, mut ei kestä kauaa xD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,876
Reaktioarvo
2,892
Vittu mä nauran kaikille epävarmoille myötäilijöille, eli siis myös itselleni aiemmin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,876
Reaktioarvo
2,892
Toivottavasti en enää ikinä alennu myötäilijäksi 😃

Mutta toisaalta ymmärrän miksi olin sellainen, mulla ei ollut itsetuntoa nimeksikään.

Nyt ehkä sitten on, jos tää sama tunne jatkuu. Nimittäin katson kaikkea täysin toisesta kulmasta, ja koen olevani yhtäkkiä kaikkien paskanjauhajien yläpuolella. Jotain mitä EN uskonut tosiaan kokevani. Oon itkenyt niin lohduttomana ja todella ajatellut sitä itsemurhaa, eikä mun itsetunnosta oo pitkään aikaan näkynyt vilaustakaan.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,876
Reaktioarvo
2,892
Ajattelepa jos olisin yläasteellakin vääntänyt mun kiusaajalta niskat nurin lol, mikäli mulla olis ollut edes taitoa siihen, koska voi olla ettei ois ollutkaan. Mutta siis olin joka tapauksessa liian kiltti, ei mulla tainnut käydä mielessä sellanen vaihtoehto edes että vetelis turpiin tai vastaavaa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,876
Reaktioarvo
2,892
Siis sen takia, SEN TAKIA JUST, mä oon näissä ongelmissa. Tässä ei ole koskaan ollut kyse mistään muusta kuin siitä että oon aina ollut liian kiltti. Silleen mä ymmärrän että se on mun luonteessa mutta mun pitää oppia jo puolustamaan itseäni, eli se siis tarkoittaa sitä etten vain alistu enää millekään.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,876
Reaktioarvo
2,892
En alistu enää kellekään. Kukaan ei saa musta enää orjaa itselleen, kaikkein vähiten joku muoti-/mallimaailma, ja tietysti ihan tavalliset kiusaajat jotka yrittää alistaa sut sanoin ja katsein yms.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,876
Reaktioarvo
2,892
En siis todella ymmärrä miten oon voinu jostain clara daonkin kommentista loukkaantua, varmaan mua kiinnostaa paskan vertaa mitä joku clara tai muut ihmiset musta ajattelee? Tappakoon itsensä, vitu väliä sillä mulle on mitä ne on musta mieltä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,876
Reaktioarvo
2,892
Mikään ei oo nolompaa ku nuolla toisten perseitä ja anella, ja sitä juuri meitsi on yleensä tehny
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,876
Reaktioarvo
2,892
Oon aivan varmasti parempi ku kukaan sellainen jolla on mulle yksikin loukkaus ulkonäöstä sanottavana
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,876
Reaktioarvo
2,892
Mun ei pidä nuolla muiden persettä vaan niiden pitäs mun, lmao. Oon kaikkien niiden paskanjauhajien yläpuolella. Enkä olis ikinä uskonut sanovani noin. En ainakaan nyt viime aikoina..
 
Ylös Pohja