You just cant possibly be attracted to him making vomiting noises
You fucking cant
You just... You cant be like that... Fucking weirdo 😭 i dont even know WHY. i dont know why. I dont know how.
Or is it really something like "everything he does is sexy"
fuck i really dont understand anything
Mä oikeasti vihaan seksuaalisuutta. Mä vihaan seksuaalisuutta niin paljon. Ja siis suht normaalitkin asiat kuten vaikkapa just joku, idk, alistuminen, saa jopa tuntemaan itteni ihan vitun sekopääks. Vaikka se on niiiiiiiiiin yleinen asia jotenkin? Eikse nyt oo ihan totaalisen perus? Silti se saa mut tuntee itteni vitu likaseks ja sairaaks, ihan jo pelkkä itsetyydytys itsessään saa mut tuntee itteni jotenkin sairaaksi, varsinkin jos teen niin vähänkin useemmin tai jos vaikka ääntelen siinä sitä tehdessä. Must tuntuu jotenkin niin sairaalta tai siltä et oon joku pervo tai jotenkin. Itkettää ja ahistaa. Voi vitu vittu.
Itsetyydytys on kuulemma aivan täysin normaali asia ja mua ällöttää joka kerta kun teen niin. Tunnen itteni vaa jotenki oudoks. Ja jotenkin pakkomielteiseks. Vaikka en yleisesti ottaen edes itsetyydytä joka päivä. Joskus saatan tehdä niin joka päivä mutta yleisesti ottaen se ei oo aina sellasta että joka päivä. Joskus saattaa mennä kauankin välissä etten itsetyydytä. En tiiä. Jotenkin vihaan tätä kaikkee. Miten voi tuntuu näi kauheelta mä oikeesti häpeen niin paljon.