Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,516
Reaktioarvo
2,928
"hyung, i know youre a pervert" vai miten se ny menikää

NO VITTU. olispa se pervert. Ehkä musta tuntuis sitten ei ihan niin pahalta.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,516
Reaktioarvo
2,928
"It wasn't until I read some books on OCD and researched about intrusive thoughts that I was able to feel confident that I have OCD and not some sort of psychosis. Many people with psychosis or sometimes schizophrenia, don't really have full awareness to their issues. I think with OCD we are almost hyper aware of ourselves which can sometimes work against us"

Yea mood
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,516
Reaktioarvo
2,928
Oon oikeesti aina sillee "ahaa! Ajattelin tällästä? Tarkoittaako se että olen totaalisen sekopää?" Etc
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,516
Reaktioarvo
2,928
"ahaa! Oon todennäköisesti oikeesti joku potentiaalinen sarjamurhaaja, en vain tiedä sitä vielä!" Yms
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,516
Reaktioarvo
2,928
Mikähän sitten on limerenssin(?) yhteys ocd:hen, vai onko se niiku nimenomaan just ocd:tä vai onko ne niiku eri asia vai häh? Koska ocd mulla on, se on itsestäänselvää. Ei kysymystäkään. Mulla on ocd.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,516
Reaktioarvo
2,928
Toki mä nyt oon sillee ite päättäny että tää.. nää.. on limerenssiä.... Mutta... Hei come on..... Kai ne nyt on limerenssiä tai ei se normaalia ole.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,516
Reaktioarvo
2,928
Mutta siis kaikki pohjimmiltaan kai aika samaa.

Silleen, ehkä limerenssi tosiasn on ocdn muoto, joka tapauksessa epäilen itse ainakin kärsiväni limerenssistä, ja ocd mulla on aivan epäilemättä, se on niin varmaa kuin se että ylipäänsä hengitän. Ei kysymystäkään, ocd mulla on.


Ja siis tosiaan, ocd on jännä koska se näköjään voi olla oikeestaa mistä tahansa teemasta. Jossain vaiheessa mulla oli pakkomielle kuolemasta, silleen aattelin joka päivä vaa kuolemaa ja sitä kuinka pelkään sitä ja yms yms, en viitti nyt tässä kuvailla kauheesti ettei se triggeröi uudestaan mua siihen samaan paskaan.


Sitte just limerenssi tai niinku pakkomielteet ihastuksista, tuttuakin tutumpaa.


Pelko siit et oot helvetin hullu tai epänormaali.



Keho-obsessio (bdd????????)



Random sukupuoliongelma, jota en tajua vittu sitte yhtään vieläkään (mutta liittyy tuohon kehojuttuun tietysti että periaatteessa ne on pitkälti samaa?????????????????)






Yliseksuaalisuus? Ko? No en kyllä tiedä siitä, tietysti seksuaalinen ocd on eri asia ja se on helvettiä ja kuka tahansa perus ihminen kuten minäkin vittu VIHAA niitä seksuaalisia tunkeutuvia ajatuksia, mutta tässä nyt tarkoitin muutenkin sitä että mistä se johtuu että on niin jotenkin sairaan korkea libido ja niiku ei helvetti että ahistaa. Vai tosiaa tuleeko se siitä kun on pakkomielle ihastukseen niin kai se sairaan korkea libido sitten siitä... Tulee.. seksuaaliset pakkoajatukset on sitten taas eri asia ja niitä vihaan hyiiii helvetti yäklkkkkkkkkkk.

Mutta toi on kyllä jännä koska oon nyt siis ihan tiedostaen tehny yli vuorokauden vissiin silleen että en oo kattonu noista kahesta YHTÄÄN MITÄÄN. nytten vielä ainakaan. Yli vuorokauteen. Paitsi jotain ihan pientä, yhden kuvan taisin kattoa, sen screenshotin, joskus aiemmin päivällä. Mutta en kai muuta? Tai jos oon niin tosi nopee vaa. Et nyt en oo niiko yli vuorokauteen kattonu ainakaan juuri yhtään kummastakaan mitään. Melkein yhtään. Videoita tai kuvia. Ainakaan vielä tässä vaiheessa. Voi olla että katon kohta. Mut nii. Siis sillee et oon ihan tietoisesti vähentänyt, kuten sanoin aivan täysin totaalisesti en oo voinu olla ilman, mutta hyvin vähän tässä nyt jo yli vuorokauden. Halusin kokeilla miltä se tuntuu olla kattomatta. MUTTA. niin siitä mun piti sanoakin, että jännä huomata että vaikka en oo kattonu juuri mitään, niin ajatukset on niissä. Ihan melkein 24/7. Kertakaikkiaan. Ja siis tyyliin heti aamusta aloin ajatella kaikkea seksuaalista ja fantasioin muistaakseni jotain että eunkwang jotain..... En muista???? Koskettais mun rintoja tai jtn sellasta? Niiku heti ku heräsin nii kaikki se seksuaalinen fantasiointi alkoi siit taas. Et niiku mietin että se pakkomielle kun kuitenkin on ihastuksiin, niin se ""yliseksuaalisuus"" tulee siitä. Jee. Se vaan jotenkin mulla näköjään kuuluu siihen niin totaalisen kiinteästi, vaikka sitä jotenkin niin vitusti vihaankin. Niinkun oikeasti se tunne kun joskus ei voi mennä vittu kauaakaan kun taas ajattelee pakkomielteisesti jotain skenaariota. Mutta toki kuuluu niihin muitakin kuin seksuaalisia skenaarioita, kuten ihan vaa sylissä pitämistä, suutelua, halailua, silittämistä, emt. Monesti ajattelen että vaa halaisin, meinasin sanoa eunkwangia mut sit muistin et mul on niist molemmist tää sama, niitä jotenkin tosi sillee tiukasti tai sillee et vaa halaisin pitkää ja jotenkin en tiiä. Ku olin aikasemmin kävelyllä niin mulle tuli kauheen voimakas fantasia siit et halaisin masatoshii jotenkin ja vaa silittelisin sitä vaa sillee tosi hellästi. Ja oisin vaa tyylii "rakas" ja yms. Et mul tuli niin suunnaton hellyys siihen et huhhuh. Olin jotenki niin soft sillä hetkellä. Tai sitte että halaisin eunkwangia vaa sillee tosi silleen...... Niiku et hymyilisin vaa ja halaisin sitä pitkää ja oisin vaa sillee et älä lähe mihinkää. Tai sillee. No joo, joka tapauksessa. Et fantasiointi on ihan 24/7 jatkuvaa, oli se sitten seksuaalista fantasiointia tai vaan semmosta halaamista yms. En yksinkertaisesti voi olla haaveilematta jotenkin täysin pakonomaisesti. Ajatukset niistä täyttää mun pään jotenkin niin häiritsevällä tavalla.

Että semmosta tää mun oleminen ja eläminen. Vittu näil mennään..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,516
Reaktioarvo
2,928
enkä aatellu asettuu muotteihin, ne ei kuulu mun elämän nuotteihin...................................
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,516
Reaktioarvo
2,928
Ei siin mitää, mun suurin pelko on vaan se et oon joku psykopaatti tms.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,516
Reaktioarvo
2,928
Sillee "mitä jos sittenki oon psyko" tai mitä jos oon liian outo tai jotai tollasta
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,516
Reaktioarvo
2,928
"voisko kukaa ees ikinä seurustella tämmösen kanssa"



No en mä tiedä, sä et taida kyetä seurusteluun muutenkaan joten varmaan vähän turha ajatella
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,516
Reaktioarvo
2,928
Ei vittu siin ku olin kävelyllä ni mietin kanssa sitä et mitä jos KUITENKIN tapahtuis vaikka niin että saisin eunkwangin sit olin taas ihan kauhuissani et ei vittu jos tää seksuaalisuus on jo nyt näin kamalaa että oikeasti itken ja itken ja itken niin kuinka kamalaa se ois sitte. Sit olin vaa et ei ei ei ei vittu ei vittu en pystyis ikinä en pystyis ikinä käsittelee se ois liian estotonta jotenkin ja sit vaa olin et ei ei helvetti älä ikinä harrasta seksiä älä ikinä harrasta seksiä

Juu terve
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,516
Reaktioarvo
2,928
Totaalinen nymfomaani?? Ja näin

Siis se on silleen koska.. mä en tiedä.. mua jotenkin hävettää kaikki mun seksuaalisuudessa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,516
Reaktioarvo
2,928
Tuli mieleen se yks vitun vidi mikä sai mut sekasin syksyllä 22

Nii mikä niistä:D

Tarkotan siis sitä hello melody sitä ööö mikä se oli... Gentleman :Dsddd FUCKING HELL

like at the same time its cute, funny and even sexy

At least my mind went too fucking wild back then

I swear to god

MUN LIMERENSSI SEKOAA TOLLASISTA VIDEOISTA VOI VITTU

literally mun limerenssi sekoaa mistä tahansa videoista vittu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,516
Reaktioarvo
2,928

Nauran niin paljon etten saa melkein henkee :D siis kun katoin tota olin vaa sillee "............... YOU ABSOLUTE FUCKING BITCH WHAT ARE YOU DOING TO ME"


siis se vaa heittää lisää ja lisää bensaa liekkeihin mitä VITTUA


toi alku toi "oh hey boi" kuulosti nii hotilta et meinasin vittu räjähtää siihe paikkaa

Miten sä vaa heität vittu sitä bensaa liekkeihin koko VITUN AJAN
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,516
Reaktioarvo
2,928
AAAAAAAAHHHH 😭😭😭😭😩😩😩😩😩😩😩😩 AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA FUCK ME OIKEESTIIIIII 😭😭😭😭😭😭😭
 
Ylös Pohja