Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,126
Reaktioarvo
2,892

Ton kattominen oli kauhee kokemus :D

Ikinä ei oo ennen menny noin pahasti tunteisiin että olin sit tällee vaa:

En ymmärrä

Sen tason fiilikset tuli näistä biiseistä että huhhuh:
- asereje
- push the button
- dont cha
- no scrubs mutta se oli joskus.. en muista milloin. Varmaan 2017-2018. About.
- nii ja whole again 2019 kuolin
- unpretty mut se on niin uus mut meinasin itkeä

Ainakin ne
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,126
Reaktioarvo
2,892
Mitä hittoo xd tajusin et ku vaikka oon youtubes ja vaa rentoudun sillee normisti ni ihan huomaamattani alan hiplata tissejäni :D ei mitenkään seksuaalisesti. Mutkai ne sit on stressipallot. Ei se oo yhtään seksuaalista jotenki vaa hipelöin niitä ja puristelen sillee vähän niinku stressipallomaisesti :DDDDDDD enkä ees huomaa sitä :DDDDDDDDDDDD MIKS???? 😂😂😂😂😂 tekeeks kaikki naiset tätä????????????? :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,126
Reaktioarvo
2,892
Ehkä eka mua kutittaa sielt sit raavin ja sit jään vaa puristelee niitä huomaamattani ees 😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,126
Reaktioarvo
2,892
Ei siinä hämmennyin vaa äsken ku olin sillee wait a minute miks randomisti puristelen tissejäni kuin strssipalloa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,126
Reaktioarvo
2,892
Varmasti kaikki naiset tekee tota, ihmettelen jos ei
Ainakin ne joilla on tarpeeks rintaa siihen
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,126
Reaktioarvo
2,892
Miten sä muka rentoudut jos et taputtelemalla tai puristelemalla tissejä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,126
Reaktioarvo
2,892
Mut anyway, on kyllä hassuu huomata olevansa myös laihempi kun YSILUOKALLA. En ainoastaan laihempi kun vaikka 2017 mut oon nyt mun mielestä laihempi kun jopa ysiluokalla ja sitä en aiemmin tajunnu. Kyllä oli maha sillon selvästi isompi ja varmaan kasvoistakin pyöreempi. Ihan omituista. Oonpa mä muuttunu paljon. Ei näitä tajuakaan kun vasta jossai vaiheessa sitte ku tapahtuu niin huomaamatta
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,126
Reaktioarvo
2,892
Sitten taas vitosella olin salettiin vielä hoikempi kun ysillä eli siinä kohtaa tapahtu jokin lihominen ja sitte taas laihduin jossain varmaan 2020-2022 tienoilla. Tai 2022 olin se 68 kiloo suunnilleen kun Ukrainan sota alko, nyt oon 65 niin oon siitäkin viel vähäsen laihtunut. Outoo.

Mut se siis kun 2019 olin viel tosi pulska verrattuna nykyiseen niin jossain sen jälkeen tää laihtuminen on tapahtunut????? Kyllä vittu vähän hämmentää.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,126
Reaktioarvo
2,892
Ja se on kuitenkin ihan huomattava määrä mitä oon lihonu ja laihtunu, jos oon painavimmillani ollu vähintään sen 76, vannon. Et ei se nyt niin hienovarainen muutoskaan oo.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,126
Reaktioarvo
2,892
Tais mun rinnatkin vähän kuitenkin pienentyä jos vertaa vaikka 2019

Ehkä?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,126
Reaktioarvo
2,892
Reidet on vielä kuitenkin aik valtavat mut maha näyttää monesti säälittävän pieneltä jo
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,126
Reaktioarvo
2,892
Ei saatanan vitun vitun vittu en muista siis mitään joten mun on pakko mennä sinne mestaan jossain vaiheessa koska unohin totaalisesti mitä olin ees aattellu ennen ku nukahdin.
 
Ylös Pohja