Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,876
Reaktioarvo
2,897
Höh

Oispa eunkwanggg kans


Miks muut haluu multa kuvii mut eunkwang ei 😢😢😢😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,876
Reaktioarvo
2,897
Hyvä kommentti: "jos on iso maha nii rohkeesti vaan, ja kaikki sitä pienemmät nii samalla lailla. Niillä mennään mitä on."
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,876
Reaktioarvo
2,897
Mut en silti voi sille mitään että en tykkää siitä mitä näen :D paitsi joskus tykkään, mutta niin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,876
Reaktioarvo
2,897
Mutta joka tapauksessa ajattelin mennä jossakin vaiheessa, en nyt vielä mutta jossakin vaiheessa yhteen paikkaan niin voin puhua siellä vähän asioista. En tosin tiedä aionko puhua ulkonäöstä vai ihan vaan siitä että tekisi mieli kuolla ja tälleen. Mä luulisin sen auttavan. Mutta en uskalla mennä vielä. Mutta todennäköisesti jossain vaiheessa meen. Jonkun on pakko voida auttaa mua mun elämän kanssa. Ja tosiaan en edes tarkoita ulkonäköä vaan.. mun elämä. No, mutta sillä ei oo kiire, kunhan nyt tiedän että oon varmaan jossain vaiheessa menossa sinne.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,876
Reaktioarvo
2,897
Siksi haluisin just että mulla olis poikaystävä, jos se nyt edes auttais siihen
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,876
Reaktioarvo
2,897
Ja edelleen on aivan järjenvastaista että näen omilla silmilläni että oon tyttö ja silti ajattelen: "hyi helvetti, en halua olla tyttö"


Se on kaikkea muuta kuin normaalia
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,876
Reaktioarvo
2,897

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,876
Reaktioarvo
2,897
"Muunsukupuolisuus (engl. non-binarity) on sukupuoli-identiteetti, jonka omaava ihminen ei koe olevansa nainen eikä mies. "

No olenpas nainen :D

Eli ihan cis ja ihan nainen, mikä sulla sitten oikein on hätänä? Ei todellakaan ole normaalia edelleenkää tämmöinen.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,876
Reaktioarvo
2,897
Ihan täysin identifioidun naiseksi ja se ei sitten tunnu hyvältä? Morjens
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,876
Reaktioarvo
2,897
Eikä edes ole mikään identifioitumisjuttu kun mä ajattelen sen niinkin yksinkertaisesti että näen ihan silmillä katsomalla mikä oon eikä se siitä miksikään muutu. En itse vain ajattele sitä omalla kohdallani mitenkään muutoin, koska menee liian monimutkaiseksi.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,876
Reaktioarvo
2,897
Tässäkin asiassa jos työtä on tehtävä niin se työ tehdään sitten pään sisällä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,876
Reaktioarvo
2,897
Eww eww eew disgusting en ikinä haluu yhdyntää

Kuinka vitussa voin ikinä olla parisuhteessa jos en haluu yhdyntää

Voi vittu

Siis oikeasti ikinä
Ellen maagisesti muuta mieltäni.

Luin vaan yhden jutun eikä se edes ollut mikään kauhutarina, mutta vähän vaan jotain sellaista ettei menny kokonaan sisään ja oli vähän kipeä vielä seuraavanakin päivänä. Niin se jo sai mut päättämään etten vaan kertakaikkiaan haluu ikinä. Piste. Eihän mun oo pakko sitä haluta. Mut yritä ny sit ikinä olla parisuhteessa jos et haluu koko elämäsi aikana yhdyntää 😭😭
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,876
Reaktioarvo
2,897
No, jos mun tuleva mies (jos sellaista edes tulee) ei voi olla okei sen kanssa niin sitten ei muuta kun heippa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,876
Reaktioarvo
2,897
Jos yhdyntä on jollekin miehelle niin tärkeä asia niin se ei sit vaan oo sopiva mies just mulle.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,876
Reaktioarvo
2,897
Jee silloinhan mulla on hyvin pieni mahollisuus raskauteenkin. Everything goes according to plan. Voihan sitä tulla raskaaksi ilman yhdyntää jos "mies ejakuloi lähellä naisen vaginaa" mutta ei se varsinkaan mikään iso riski oo verrattuna yhdyntään. Suurin osa raskauksista kumminkin alkaa ihan yhdynnästä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,876
Reaktioarvo
2,897
Helpompaa varmaan on hyväksyä se että omistaa pimpin, kuin yrittää jollain keinolla päästä eroon siitä :D se vaan hävettää niin paljon
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,876
Reaktioarvo
2,897
Ehkä tämän lukeminen saa mut järkiini?:
"
Jotkut transnaiset haluavat aloittaa sukupuolenkorjaushoidon, joissa kehoa muokataan hormoneilla tai leikkauksilla lähemmäksi naisen ilmiasua.[1]

Transnainen saa hormonihoidossa estrogeenia, johon liitetään antiandrogeeninen valmiste.[9] Feminisoiva hormonihoito aiheuttaa ihon ohenemisen ja heleytymisen, kasvonpiirteiden pyöristymisen, rintarauhasten kasvun, karvankasvun vähenemisen, lihasvoiman vähenemisen, libidon heikkenemisen sekä rasvan jakautumisen kohti lantiota ja reisiä.[1][9] Puheääni ei kuitenkaan nouse naisellisen korkeaksi, vaan tämä voidaan saavuttaa puheterapeutin avustuksella tai äänihuulileikkauksella.[1]

Sukupuolielinkirurgiassa penis ja kivekset poistetaan ja lantioon muovataan emätintä vastaava rakenne, kivespusseista muotoillaan häpyhuulet ja terskan tyvestä häpykieli. Kohtua ja munasarjoja ei rakenneta, minkä johdosta transnainen ei voi tulla raskaaksi eikä saa kuukautisia.[1]"

Kun tajuaa että jotkut haluaa ihan väkisin tulla naiseksi niin pitäisi kai sitä jotenkin ajatella että mullahan on hyvin asiat kun on jo valmiiksi nainen. Pitäisi olla vittu normaali ihminen eikä joku saakelin psykoosipotilas oikeesti. Pitäisi olla kiitollinen siitä että on saanu sellasen kehon mitä jotkut tavottelee sukupuolenkorjaushoidoilla. Ei tarvi mennä hoitoihin mun kun on jo nainen. Ja ei, en todellakaan edelleenkään ole transmies. Jos sellainen olisinkin se olis pahemman luokan plot twisti.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,876
Reaktioarvo
2,897
Niin.... Mä en edelleenkään ihmettele yhtään sitä että mulla on se nonbinary bops soittolista olemassa

Eipä ihme
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,876
Reaktioarvo
2,897
Seis, kävin juuri suihkussa, miten voi heti kutittaa ja sitten raapiessa taas tarttuu haju sormiin. En tosiaan jaksa joka kerran jälkeen pestä käsiäkään kun joutuu raapimaan niin usein. Ihana kutina.
 
Ylös Pohja