Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,241
Reaktioarvo
2,892
I have NO IDEA whatsoever et miten cass elliot on sitten kaunis mun mielestä 😂 en tiedä. Mun mielestä se on vaa hirveen kaunis

Mutta MÄ EN OLE :D ei HELVETTI im so done. Siis mä oon niiiiiiiiiin kypsä. :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,241
Reaktioarvo
2,892
Miten voisin ajatella ITESTÄNI samalla tavalla? Koska musta se on OIKEESTI kaunis, mut mä en oo vaikka mikä olis.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,241
Reaktioarvo
2,892
😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑 stop having crushes on people

Siis, not talking about cass elliot
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,241
Reaktioarvo
2,892
fuck tlc 😭😩😂 well. Its unfortunate. But these happen all the time so whatever.

Crushes are always unfortunate 😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,241
Reaktioarvo
2,892
Jumalauta ku tuli flashinä mieleen mun yks ihastus 14-vuotiaana ehkä

Se tyttö oli viel aika sellane kusipää et ei aavistustakaan miks tykkäsin siitä

🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,241
Reaktioarvo
2,892
En voi ymmärtää sitä että oon oikeesti miettiny vielä 16-vuotiaanakin tykkäänkö tytöistä? No mitä VITTUA oikeesti eikse ollu aika selvä siitä lähtien ku tykkäsit r:stä joko ala-asteella tai eskarissa, suunnilleen.

Eiköhän se pitäs ensimmäisestä tyttöihastyksesta jo ymmärtää 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😩😂😩😩😩 sama ku oisin ollu siitä jostai naapurin pojasta joskus alle 7v sillee tykkäänköhän pojista. No ET KAI.

😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩

et KAI
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,241
Reaktioarvo
2,892
Et kai sä pojista tykkää ku se oli poika. Et kai sä tytöistä tykkää ku r oli tyttö. Valoja........ei jeesus

Se oli ihan naurettavaa et olin 16-vuotiaana (koska M) sillee Oonko ihastunu siihen miten niin tykkäänkö tytöistä?

idiootti sulla oli ollu siihe mennessä jo ainakin 4 tyttöihastusta 😩😩😩😩😩😩😩😩😩 ei helvetti.

LMAOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,241
Reaktioarvo
2,892
Gosh im so scared of sending a pic even though its ONLY my boobs nothing else

Like what the hell

Aint nothing wrong or dangerous about that, right?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,241
Reaktioarvo
2,892
Mä en ymmärrä miten kerta toisensa jälkeen mä ajattelen samalla tavalla. Vaikka joku sanoo: "fat women are attractive" niin silti ajattelen että mun pitäs olla hoikempi. Vaikka joku sanoo midsize women are attractive eli minä, nii silti ajattelen et mun pitää olla hoikempi. MIKS? mua koko ajan pelottaa että en oo viehättävä nyt ja sitte pelkään et jos lihon ni sillon en oo viehättävä ainakaa. Sit vaa toivon että laihtuisin, mut tuntisinko itseni viehättäväksi silloin? En varmaan tuntis. Tai ois mielenkiintosta alottaa laihdutus ihan kokeena ja katsoa missä kohtaa mulle tulee olo että oon viehättävän näkönen nyt. I can almost guarantee that it wont come at any point. Sit vaa laihtuisin ja laihtuisin ja mulle ei missään vaiheessa tulis sitä viehättävää oloa. Oon melkee satavarma et siinä kävis niin.

Miksen ymmärrä sitä että jokaisesta kehotyypistä tykkää joku.

Paljon mua lihavampia naisia pitää joku kauniika.

Myös mua laihempia naisia pitää joku kauniina.

Ja luulen, VEIKKAAN, että mun kokosia pitää joku kauniina ja ehkä joku pitäis exactly MUA kauniina.

Milloin mä ymmärrän sen että läski ei rumenna?

Läski ei oikeesti rumenna. Mikset sä ymmärrä sitä?

Miten se edes vois rumentaa kun mua on yritetty iskeä syksyllä 2018 bussipysäkillä ja se varmaan näki miltä mä näytän ja se yritti silti iskeä mua. Ja mä edelleenki olin sillon lihavampi kun nyt. Niin miten, MITEN, se läski sillon muka vois rumentaa? Ei ainakaan joidenkin silmissä. Usko nyt ihmeessä.

Okei, kukaan ei oo nyt sitten tän laihtumisen jälkeen yrittänyt iskeä mua tai sanonut kauniiksi, siis kukaan joka ois nähny mun kuvan actually, et en sit tiiä oonko viehättävän näkönen nyt kun laihduin, mut... I suppose? You really think no one would find this attractive? Well, yeah.. thats what i think :D i always make excuses. Sillee joo okei sillon mua yritettiin iskee mut olin lihavampi sillon eli olin kaunis sillon..... Mut oonko kaunis ENÄÄ???? :D Mitä jos oon ruma tässä koossa???????.?????????

En tiedä, jis vertailen niin keväällä 2018 mulla oli se 44 koon mekko päällä ja muistelisin et se sopi sillon mulle aika hyvin. No, nyt se on vähän iso mulle, mut vaan vähän. Et oisinko sillon keväällä 2018 ollu kokoa 44 ja nyt kokoa 42? Jos sen voi ajatella noin.


Eihän se nyt voi niinkään olla et oot kaunis kun oot kokoa 44 mut et oo enää kaunis kun oot kokoa 42. Please.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,241
Reaktioarvo
2,892
Sitä paitsi 42 on edelleen LIIAN ISO KOKO.

ja milläköhä tavalla liian iso koko?

juuri totesimmd että mua yritettiin iskeä koossa 44 niin mitä vittuu? Ei ollu sekään siis liian iso koko bruh.

Maybe try and be less stupid XD



Mä tiedän että, tai siis, wn tiedä onko tää joku yleinen juttu mut mul itelläni on sellanen mielikuva jotenkin et 40 on jo liian iso koko (=ällöö) ja 38 on ehk siin hilkulla mut viel ihan ok. Et jotenkin koosta 40 alkais ne koot mitkä on liian isoja ja > tekee sust ällön. En tiedä kuinka yleinen käsitys se on.

Mut eipä se oo niin, mua on yritetty iskee koossa 44 joten edes se ei ole liian iso ja ällö. Onhan se iso, ihan fakta, mutta ei se oo sama asia kun ällö.



Niinku ei, sun ei tarvi olla korkeintaan 38 ollakses viehättävä.

Sä voit olla jopa 44 ja olla viehättävä.

Ainakin mun tapauksessa se on todistettu.

Älä ajattele kokoa koska ei ole sellaista kuin unattractive size. Yritä nyt viimein edes se ymmärtää.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,241
Reaktioarvo
2,892
Tietysti jotkut huutaa mielipidettään kovaan ääneen, mutta se ei VIELÄKÄÄN oo ainoo mielipide maailmassa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,241
Reaktioarvo
2,892
Why?

Why?

Why?

Why do you try to be attractive in peoples eyes? Mitä sä teet sillä niiden viehätyksellä? Et sitten niin yhtään mitään :'D ainoot tyypit joiden viehätys muhun oikeesti olis jotenkin tarpeellinen asia on joku mun ihastuksista kuten vaikkapa eunkwang. Ei joku saakelin random äijä joka ei ees oo mun ihastus. Mitä mä teen jollai yleisellä mielipiteellä ku ei kai pitäs olla kyse siitä vaan siitä tykkäiskö joku sellane must johon mä oon ihastunu.

Mitä sä niiku teet sillä viehätyksel sua kohtaa

Oikeestaa ei oo välttämätöntä et kukaa pitää mua kauniina/viehättävänä täs maailmas. Niiku yksikään ihminen. Ei se oo mitenkään välttämätöntä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,241
Reaktioarvo
2,892
Se ei oo välttämätöntä mut youd be reaching quite a lot jos väittäisit ettei yksikään ihminen oo ikinä pitänyt sua viehättävänä täs maailmas, kun se on tapahtunut jo, eli stop already.

Useampi kuin 1 ihminen tässä maailmassa. Se on tapahtunut jo. Mitä sä enää pelkäät. There you go. Youre attractive. Se siitä. End of story
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,241
Reaktioarvo
2,892
Ainut mikä on ongelma tässä asiassa: on sun oma ajattelu siitä ulkonäöstä. Other people ALREADY think youre attractive. YOU are the person who doesnt think youre attractive. Thats it.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,241
Reaktioarvo
2,892
Tai siis, tietysti on eri mielipiteitä mut mulle riittää se et edes yks on jo pitänyt mua viehättävänä (ja useempikin) nii jokaisen ei tarvi ajatella musta niin. Ne Muutamatkin riittää. Therefore i AM attractive muiden ihmisten mielestä. Because i am. Tai niin ne ainakin mulle SANOI.

MÄ oon se joka ei tykkää musta.

MINÄ.

muiden ihmisten kohdalla ne mielipiteet jakautuu niihin jotka tykkää ja niihin jotka ei tykkää.

Ja sä ite päätät olla samalla puolella niiden kanssa jotka ei tykkää.

Ei se mitään.

Kuhan vaan muistaisit sen että yes, for the thousandth time, there are people who find you attractive. Yes, there are.

Does that need to be said again and again and again? Usko jo.

Yes, there are. Yes, once again, they do find you attractive. Yes, again, you are pretty. Yes, once again, you are hot. Yes, yes and yes.

Oma mielipide on sitten eri asia.

Mut other people? Yes, some do. Again, yes, they do. The answer is: once again yes.

Ymmärrä.

Youre s t u p i d
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,241
Reaktioarvo
2,892
Miks nudet voi olla noin vaikee asia voi jeesus kuva siinä missä mikä tahansa

Ei voi olla noin vaikeeta

Ja tuskin mun tarvii sen ikää kysyy eiköhän se oo muaki vanhempi IDK

TUNTUU TYHMÄLT SILLEE hei kysyn varmuuden vuoks minkä ikäinen oot

Ja muutenkin?????????????????

En kehtaaaaaaaaaaaa laittaa en tiedä miks tää on niin vaikeeta

No, en laita vielä ainakaan

Ois vaa kiva kuulla mielipide niistä joten siks ees harkitsen sitä
 
Ylös Pohja