Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,207
Reaktioarvo
2,892
Ei oo pakko vastaa viesteihin

Ei oo pakko puhuu kellekään

Voit olla vaikka ilman kavereita kokonaan

Kukaan ei pakota olee yhteyksissä kehenkään

Itsehän sen kaiken päätät
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,207
Reaktioarvo
2,892
Mun lapsuus oli täyttä helvettiä ja sitä korjataan nyt, ja se aiheuttaa helvetillistä tuskaa kun mun pitäs alkaa näin parantaa itteeni, enkä voi koska en tiedä mikä on oikein
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,207
Reaktioarvo
2,892
En tuu selviimään tästä ikinä. Mä oon melko varma et kuolen itsemurhaan jossain vaiheessa. Kun tätä jatkuu viel tarpeeks monta vuotta niin se on varmaak siinä.

Vaikka yritän tota niin epäilys tulee uudestaan ja uudestaan, enkä tuu luottaa ikinä siihen et se on oikein
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,207
Reaktioarvo
2,892
"Kyllä se on nimenomaan geeneissä hyvin pitkälti. Ocd:hen liittyviä geenimutaatioitakin on löydetty, kuten hSERT-geenissä."

Ai
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,207
Reaktioarvo
2,892
Haluun mastektomian mutta arvaa olisinko tyytyväinen siihen? En varmana olis. Nyt on vaan just sellanen olo et haluun todellakin mastektomian.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,207
Reaktioarvo
2,892
Oon viimeks TÄNÄÄN kattonu eunkwangista jotain ja mulle tuli ikävä? LOPETA. sä pystyt olla kyllä edes vähän aikaa ilman sitä. Älä ole noin vitun tyhmä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,207
Reaktioarvo
2,892
Ei JUMA. lakatkaa hei muistuttamasta mua timpasta koko ajan. En jaksa että se hyppii jostain koko ajan mun ajatuksiin kun en oo muuten hirveesti sitä ajatellut vaa esim eunkwangia. Niin sitte redditis oli joku kummeli juttu ja eilen telkkarist jouduin näkee kontio & parmasta vähän. En mä ikinä pääse siitä yli tällä menolla. Aina jostain se hyppii mun ajatuksiin ja näkökenttään. Uskomatonta. Ja tietty se on mun proffakuvana mut en aina kiinnitä siihen huomiota :D ja tietty siitä on kuvia mun galleriassa mutta ne on vanhempia kuvia tosin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,207
Reaktioarvo
2,892
Joo-o tykkään siitä vieläkin mutta alan olla tässä vaiheessa hyvinkin tottunut siihen niin eipä tässä mitään enää sen ihmeempiä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,207
Reaktioarvo
2,892
Minä koko ajan: am i too fat, am i too fat, am i too fat

Nii, i thought there wasnt such thing as too fat.. but okay.

Well, anyway, i am ugly.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,207
Reaktioarvo
2,892
I am ugly


I am ugly

I am ugly
I am ugly
Im ugly
Im ugly
Im ugly
Im ugly
Im ugly
Im ugly
Im ugly
Im ugly

Im ugly
Im ugly
Im ugly
Im ugly
Im ugly
Im ugly
Im ugly

So theres that.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,207
Reaktioarvo
2,892
Oh i cant wait til this life is over

But i still aint killing myself but oh. Someday ill be dead. So. It gives me hope 😂 there will be a day when i can rest.

Ja riippumatta siitä onko kuoleman jälkeistä elämää vai ei, saan levätä silti. Jos ei oo, ni mua ei oo eli ei mitään ongelmaa eli saan levätä, tai siis olla olematta olemassa. Jos on, nii uskon et saan silti levätä koska uskon vahvasti siihen et sillon saa silti levätä eikä oo enää tämmöstä.

Mut en tiiä, ois kyl kiva tietää totuus, mutta ihan sama. Se on mitä on.

Kaikista eniten vituttaa se että en saa koko elämäni aikana olla sekuntiakaan vapaa, koska en tähän mennessä ainakaan muista sellasta hetkeä et kaikki ois ollu hyvin. Niiku noin 20 vuoteen en muista sellasta hetkeä olleen. Et KAIKKI ois ollu hyvin. Miten muka olis voinu olla? :D ei tän sairauden kanssa oo sekuntiakaan asiat OIKEESTI hyvin. Ei sekuntiakaan. En oo voinu hyvin sekuntiakaan 5-vuotiaasta saakka, ainakin. Et kyllä vähän väsyttää.

Nii ku mä haluisin tietää kaikki vastaukset. Literally kaikki. Mut en tuu koskaan tietämään. Ja sen takii kaikki on pilal. Mut näin. Elämä jatkuu samaa mallii ku tähän asti. Eli huonosti ja väärin teen koko ajan, mutta en sitä oikeinkaan osaa tehdä, niin on kelvattava siks.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,207
Reaktioarvo
2,892
Mä muuten tiedän et sit ku täytän 30 (oonkoha enää elossa sillon? Ehkä) nii tuun koko ajan olee sillee ei vittu mä oon vanha ja ruma. Puhumattakaan 40. 50-vuotiaana oon varmaan jo niin ruma että en pysty enää lähtee ulos sen vertaa mitä pystyn nyt. Hyi helvetti. Jos oon nyt jo näin ruma oon 50-vuotiaana vielä rumempi.

Vaikka ei sen iän kyllä pitänyt liittyy siihen, eikä mun ihastusten kohalla ainakaa liity, mutta mun kohalla liittyy. Meitsi rumenee vanhetessaan mutta jotkut taas ei rumene yhtään :D

Itse asiassa nyt kun mietin sitä kuvaa missä oon 3 (ehkä) niin oon siinä JOTENKIN siedettävän näkönen mutta silti ruma mut parempi kuin mitä olin sit myöhemmin. Esim en voi sietää miltä näytin yläasteella.

Dramaattinen käänne huonompaan tuli noin 12-vuotiaana ja siitä lähtien oon näyttänyt järkyttävän oksettavalta :D aiemminkin olin ruma mut astetta vähemmän sentään. Siitä se sitten vaan paheni.

Että totta kai tää on ihan kiva tunne.

Onneks mulla on hyvää musiikkia, se onki ainut hyvä jutska.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,207
Reaktioarvo
2,892
On muuten hyvä juttu et pelkään kuolemaa edelleen, koska voi olla etten senkään takia pysty tehä itsarii
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,207
Reaktioarvo
2,892
Hyi vittu miten oksettava oon. Ja tää vaan jatkuu ja jatkuu ja en tästä kauniimmaksi muutu. Kiva
 
Ylös Pohja