Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,361
Reaktioarvo
2,892
On se nyt niin ihmeellistä hei mul on facessakin rutkasti kuvii itestäni toki ei nakukuvia mut ei sillä kirjaimellisesti oo mitään väliä, miks ihmiset häpee alastomuutta voi luoja

Oon mä ollu uimahallissakim kuule alasti!

Ja siellä jopa monta ihmistä näki mut!! !!!!!!!!! Ei saa!!!!!!!!!!!!


Ihme vitun ongelmia nykypäivänä

Vittu kuva siinä missä mikä vaan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,361
Reaktioarvo
2,892
Mitä saatanan välii jos jokainen ihminen maailmassa näkis sen :D alastihan meidät on tänne muutenkin tarkotettu

Im born nude???????
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,361
Reaktioarvo
2,892
Helvetti miks koko ajan mietin jotain netin vaaroja, siis koko ajan

En voi ees viestitellä rauhassa sillee mitä jos sanon jolleki et oon suomesta nii onkse jo paha? No vittu ei ole... Mut ku oon niin vitun tyhmä et mun pitää koko ajan miettiä jotain vaaroja. Ei saatana.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,361
Reaktioarvo
2,892
Mitä jos sanon et oon suomesta? Mitä jos lähetän kuvan

Mitä jos mitä jos mitä jos

No voi vittu mitä jos lähen ulos ja jään auton alle

Vihaan tollasta varottelua en voi vittu tehdä mitään sen takia
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,361
Reaktioarvo
2,892
Mun ei pitäs kirjoitella tännekään koska nettiin ei pitäs kirjottaa tyyliin mitään
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,361
Reaktioarvo
2,892
Kunpa ei ois nettii ollenkaan niin kaikki ois paremmin sen suhteen

Joku 50-luku oli varmaan muuten huonoa aikaa mutta eipähän ollu nettiä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,361
Reaktioarvo
2,892
En ymmärrä tapahtuuko muille tätä mut mä oon ollu nytten puhelimel about sen 2-4 tuntii jos osaan yhtää sanoo oikein

Ja mun pää on TOTAALISEN sekasin jo

Mua ahdistaa 100x enemmän ku ennen sitä.

Niiku mä oon ihmisenä sellainen etten pysty olla ees noin kauan puhelimella ilman että mun pää sekoo täysin

Se on ihan kauheeta se tunne

Sit ahistaa ku tuntuu että pitäs vastata viesteihin yai tehä jtn enkä halui tehä yhtään mitään

Haluun et kaikki jättäis mut rauhaan en enää jaksa viestitellä enkä mitään. Haluun olla vaa rauhassa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,361
Reaktioarvo
2,892
En haluu

En oikeesti haluu kokee tätä tunnetta

Haluun vaa pois tästä kaikestaeli aikarajotus käyttöön taas
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,361
Reaktioarvo
2,892
Im sooooo happy that my bully is dead

Karma might be real after all.

Mun ois silti vaan pitäny hakata ne sillon siinä hetkessä jo. Ei ehkä tappaa mut hakata. Siinä hetkessä kun harjoteltii jotai tanssei ja ne yökkäili mun ulkonäölle ja sille jos jouduin jonku pariks ni miksen vaa kääntyny (kosk joku sellane saatto olla esim mun takana siinä) ja hakannu sitä ihan kunnolla. Mä oisin voinu tehdä niin. Jos se tapahtuis nyt mä tekisin niin. Se helpottais enkä kokis itteeni niin noloks koska nolompaa on se ettei pysty puolustaa itteään, et on niin kiltti ettei edes puolusta itteään. Mul ois varmaan paljon parempi olo itsestäni nykyään jos oisin hakannu edes jonkun niistä niin pahasti ku vaa pystyn. En oo sen tyyppinen ihminen, mut joskus pitäs puolustaa itseään. Totta kai opettajat varmaan ois heti syyttäny mua ja mähän oisin siitä seuraamuksia saanu mut ihan sama. Mun ois pitäny hakata. Mun ois pitäny. Kunnioittasin itteeni enemmän nykyään. Siin ei taas oo mitään kunnioitettavaa et antaa sen tapahtua. On mun oma syy etten tehny asialle jotain. Mul ei vaan käyny mielessä. Ja mun viha ei ollu kasvanut silloin ehkä yhtä suureks kun jo nykyään.

Mun ois pitäny hakata , mut en mä enää sille voi mitään. No, ei haittaa, mutta ehkä sitten jos vastaavaa tilannetta tulee koskaan niin ehkä sitten teen sen ratkasun sillä kertaa.

Väkivalta on aliarvostettu ongelmanratkaisukeino. Mutta tietenkin vain silloin kun kyse on jostain tollasesta asiasta. Tai jonkun raiskaajan saa myös surutta hakata. Tiiät kyl. Tai kiusaajan. Mut väkivalta siinä muodossa et sä ite oot se joka sen alottaa on eri asia. Et pyörit tuolla kylillä ja hakkaat viattomia ihmisiä on täysin eri asia ja sitä en ymmärrä miks kukaa tekee niin. SE tekee sust idiootin. Mut tollanen taas ei tee susta idioottia, koska on täysin luonnollista koittaa ratkaista se ongelma sillä väkivallalla, koska se usein tehoaa kiusaamiseen aika hyvin. Oon lukenut monesti sitä että kiusaaminen on loppunu sen seurauksena. Saa syyttää ihan itseään sit jos sattuu, ite kerjäs verta nenästä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,361
Reaktioarvo
2,892
Big blonde and beautiful on edelleen mun go to song ja se sai mut voimaan ihan helvetin paljon paremmin. Sen sijaan nettikeskustelut oli perseestä joten ei kiinnosta ne enää. Sit palasin swn jälkee vaa takas kuuntelee bbab xd
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,361
Reaktioarvo
2,892
Because im
Big blonde and beautiful
There is nothing about us thats unsuitable
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,361
Reaktioarvo
2,892

Another go to song

Mut 5 vuoden päästä ku kuuntelen tota oon tällee:
🥴

Koska oon nyt jo tolleen.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,361
Reaktioarvo
2,892
T-boz can you stop bc im not here to crush on you im here bc of other stuff

Like i said crushes are so annoying wtf
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,361
Reaktioarvo
2,892
Everything is ok but did you HAVE to have a crush on tionne

Whats wrong with you its annoying how you cant stop havng crushes
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,361
Reaktioarvo
2,892
Ok im pretty convinced that god cant be real. Tai jos se on nii ainakaa se ei oo sellanen Jumala joka pystyisi esimerkiksi tappamaan ihmisiä sillon ku haluaa, koska luulis et se ois sen verran hyvä että se tappais kaikki murhaajat ennen ku ne ehtii toteuttaa suunnitelmiaan ja satuttaa muita.

So therefore it makes no sense whatsoever.

Im afraid that god might not be real 😒 siin ei oo logiikkaa. Miksei se tapa jtn kouluampujia ennen ku ne ehtii toteuttaa suunnitelmansa, jos se kerran pystyy mihin vaan? No wayyy. I dont understand how god could be real.

So maybe theres no god who can do that but there might still be ghosts or something idk.

Se ois nimittäin hyvä systeemi jos ois jumala joka pystyis tappaa kaikki murhaajat ennen kun ne ehtii tehdä mitään. Hmm.
 
Ylös Pohja