Im sooooo happy that my bully is dead
Karma might be real after all.
Mun ois silti vaan pitäny hakata ne sillon siinä hetkessä jo. Ei ehkä tappaa mut hakata. Siinä hetkessä kun harjoteltii jotai tanssei ja ne yökkäili mun ulkonäölle ja sille jos jouduin jonku pariks ni miksen vaa kääntyny (kosk joku sellane saatto olla esim mun takana siinä) ja hakannu sitä ihan kunnolla. Mä oisin voinu tehdä niin. Jos se tapahtuis nyt mä tekisin niin. Se helpottais enkä kokis itteeni niin noloks koska nolompaa on se ettei pysty puolustaa itteään, et on niin kiltti ettei edes puolusta itteään. Mul ois varmaan paljon parempi olo itsestäni nykyään jos oisin hakannu edes jonkun niistä niin pahasti ku vaa pystyn. En oo sen tyyppinen ihminen, mut joskus pitäs puolustaa itseään. Totta kai opettajat varmaan ois heti syyttäny mua ja mähän oisin siitä seuraamuksia saanu mut ihan sama. Mun ois pitäny hakata. Mun ois pitäny. Kunnioittasin itteeni enemmän nykyään. Siin ei taas oo mitään kunnioitettavaa et antaa sen tapahtua. On mun oma syy etten tehny asialle jotain. Mul ei vaan käyny mielessä. Ja mun viha ei ollu kasvanut silloin ehkä yhtä suureks kun jo nykyään.
Mun ois pitäny hakata , mut en mä enää sille voi mitään. No, ei haittaa, mutta ehkä sitten jos vastaavaa tilannetta tulee koskaan niin ehkä sitten teen sen ratkasun sillä kertaa.
Väkivalta on aliarvostettu ongelmanratkaisukeino. Mutta tietenkin vain silloin kun kyse on jostain tollasesta asiasta. Tai jonkun raiskaajan saa myös surutta hakata. Tiiät kyl. Tai kiusaajan. Mut väkivalta siinä muodossa et sä ite oot se joka sen alottaa on eri asia. Et pyörit tuolla kylillä ja hakkaat viattomia ihmisiä on täysin eri asia ja sitä en ymmärrä miks kukaa tekee niin. SE tekee sust idiootin. Mut tollanen taas ei tee susta idioottia, koska on täysin luonnollista koittaa ratkaista se ongelma sillä väkivallalla, koska se usein tehoaa kiusaamiseen aika hyvin. Oon lukenut monesti sitä että kiusaaminen on loppunu sen seurauksena. Saa syyttää ihan itseään sit jos sattuu, ite kerjäs verta nenästä.