Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
En muuta sano kuin että koko keissit on kuin unta. Enkä liiottele yhtään kun sanon näin. Kuin unta eikä mitään muuta, sitä vaan miettii et aa tapahtuks tää oikeesti mulle. Mikä vittu tää vuos on ollu. En enää tiedä. En enää voi
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ja siis koko vuosi alusta loppuun tai no niiku siis maaliskuusta periaatteessa. Tammikuu ja helmikuu periaatteessa sai olla viel rauhas näilt tyypeilt (eunkwang, hui, yuto, myös taeil ja eunhyuk) tai niiku nii no periaatteessa. Olihan sekin jo ennen maaliskuuta vissiin kun katoin jtn ptg kuvaa ja olin huist sillee omg vauuuuuuu. Mut se ny on eri asia. Anyways. Mut maaliskuussa lähdettiin sitten ihan tosissaan suistuu raiteilt ja se ei oo vieläkään loppunu xd
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Tolt osastolt ois ihan suosiolla voinu pysyy pois vaan.... Siis koko kpop osasto....... Mut se alko jo vähintään 2019 joten myöhästä nytten

Viittu. Kiitti vaan vitusti.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ah miks mul soi päässä i fink u freeky tai niiku jaahas okei

Randomisti
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ihan läpäl, vois tsekkaa mikä on ensimmäinen da biisi tuol recap-listalla. Mikäli ne siis on ihan top järjestykses siin listal.

Ainakin top 5 oli täysin oikein siinä vaa tietty se et jostai syyst do or notist toi väärä versio mut anyway en tiiä

Nahahahahahahahhhhaa banana brain tietysti oli ensimmäisenä tuolla listalla

Tarkottaakse sit sitä et se on mun soitetuin da biisi mut en mä ihmettelis yhtään jos onkin. On sitä tullu kuunneltuu mut on kyllä muitakin hmm :D



No joo toi koko lista on joka tapauksessa sellanen että tunnistaa kyllä itsensä siitä ihan... Että juu..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Oi voi kyllä joskus hävettää kun katsoo että mitä musiikkia sitä tulee kuunneltua

Tai no paremminkin se hävettää että keissit on nämä, ei se musiikki itessään
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Lopeta kevään 22 recapissa on tää:

En oo kuullu tota ny hetkeen mut sillon siit tuli mieleen ainaski hobi koska se yks vidi mis se tanssii tohon. Huoh. Olin melkeinpä unohtanut ton koko kappaleen olemassaolon i swear
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ketäs vittua edes kiinnostaa joku hobi et ei vittu niiku oikeesti 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 ikinä ei oo ainakaan mua kiinnostanu XD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Taas fiilis on: "mikä mua vaivaa"

Ei ihme että en hirveesti viitti puhuu näist muual ku tääl.

Jotain joo joskus mut en kyl mitenkään usein.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ei vittu no hobi keissi meni kans sit siinä. Tai siis se yli oleminen meni siinä. Oon iha hajalla edelleen näköjään.

At least nää: hajottaa:
1. Eunkwang
2. Hui
3. Yuto
4. Taeil
5. Hobi
6. Eunhyuk
7. Timppa
8. Changsub?

Älä sano et niit on enemmän vannon ei oo. That's it. Mut 8 on jo ihan törkee määrä sekin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Yritän pysyy erossa hyukasta koska pelkään et se valtaa mun mielen kans uudestaan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Noniin.

Mihin vittuun tämä elämä oikeen on menossa.

Sanotaan nyt sitten ihan suoraan että päivitystä listaan tuli ihan samantien ja luulin että tää oli kertakaikkiaan Kokonaan ohi jo mutta eipä vitussa tainnut olla kun tuntuu siltä että toi mieshän ei muuten päästä mua otteestaan ikinä, ei vieläkään. Näinhän se olis ja tämähän se lista nyt sit tällä hetkellä onkin hups:

1. Eunkwang
2. Hui
3. Yuto
4. Taeil
5. Hobi
6. Eunhyuk
7. Timppa
8. Changsub?
9. M

Mutta vannon ettei enempää.

Vittu

Toihan ei siis KOSKAAN tuu päästää mua pois otteestaan
Sanotaan että 2018 se tais alkaa ja tässä mä taas keikun. En voi uskoa. En voi USKOA. pettymys on kyllä suuri:D tavallaa vois sanoa että disappointed but not surprised mutta oon mä kyllä tavallaan yllättynytkin. Tavallaa en ja tavallaan joo.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ei vittu kuuntelen this love eli tietenkin täysin eunkwang biisi niin vitusti että

Mutta sopii nyt tähän ja m caseen koska:
This love came back to me.






Ja sen voin sanoa että mikään osa tässä ei tunnu nyt hyvältä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
No mut siis vihaan jokaista noista yhdeksästä tyypistä. Jokainen case on niin paha. Vihaan. Pitiks kaikkien pilata mut näin.

Pelkkii vitun traumoi ja haavoi ja arpii jotka aukee uudestaan. Ja uudestaan ja uudestaan ja uudestaan.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ei.

Pahinta ikinä.

Ei.

Onneks on hyvää musaa mutta sekin vain kääntää veistä haavassa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Monsta x - one day jotenki tuo mieleen m:n vaikka en tiiä miks.

Pitiks tän tapahtuu.

En näköjään sais olla puhelimella ollenkaan.

Mutta mitä sekään auttaa kun muistoissa ne asiat on silti ja kipu ei lopu koskaan. Se vaan säilyy ja pysyy.

Kaikki on niin





Tekee mieli kuunnella darkling koska "sometimes i get sad and i wanna kill myself"
Tekee mieli kuunnella Ingrid koska.. no se koko biisi.



Mutta masennushan on aivan varma asia tällä menolla että miks mua ei yhtään ihmetytä että mulla se on. Ei ihmetytä ei. Kuka tahansa masentuis näin tiuhaan tapahtuvien sydänsurujen kanssa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
No kaikki haavat sieltä nyt sit auki vaan.

Pentagon ja btob oli viel eri asia mut jos täs ruvetaa viel bts ja varsinkin m haavoja aukomaan niin johan on saatanan vittu jo kumma. Eikö täällä oo vittu kärsimyksellä mitään rajoja 😂😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Kaikista eniten vituttaa se että kukaan ei ymmärrä. Tai jos ymmärtää nii harvat kuitenkin. Koska monellakaan ei ihan tämmöst oo. Vaikka muillakin on tietenkin omat sydänsurunsa ollu mut tää on vielä niin eri asia siitä. Se on niin jatkuvaa kidutusta ja joka ikinen päivä on samaa: kuin sun sydäntä vittu puukotettais koko vitun ajan.

Ei oo ihan sama asia jos rakastuu silloin tällöin kun sit se että rakastuu niin usein että ei enää kestä. Ei vittu naurata.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
VITTU MUA EI KIINNOSTA HOBI. kaikki muut vielä ymmärrän jotenkin mutta mitä järkeä kun tuntuu oikeesti että tää on nyt ihan siis maailman eniten PERSEESTÄ koska se on ollu niin kauan ja oon yeetannu sen niin monta kertaa vittuun mun päästä mut aina se löytää tiensä takasin

Jokainen noista ihmisistä joita rakastan voi haistaa vitun ja painuu vaikkapa helvettiin suoraan.

Mitä järkeä elämässä on. Niinpä. Ei mitään.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Taas tätä emoilua ja eiköhän laiteta vielä Ohio is for lovers soimaan

XDDDD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Attraction on vitun pointless.

Se mua täs kyrsii.

Totta kai voin vaa antaa olla ja olla välittämättä sinänsä. Unohtaa kaiken ja kovettaa kuoreni parhaani mukaan.

Mutta se mikä mua todella häiritsee on se epäloogisuus siinä että eikö olis vaan sama asia olla aromanttinen? Jos en kuitenkaan ketään koskaan ikinä saa. Niin miksen sit vaan suoraan oo aromanttinen? Mikä pointti tässä on? Ei ole näköjään mitään pointtia. Kiitos vaan ihan vitusti kaikesta. Oon enemmän vihanen ku surullinen nyt tällä hetkellä ja vittu syystäki.
 
Ylös Pohja