Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Vihaan mun kehoa koska sehän tän kaiken aiheuttaa ja käynnistää rakastumiset yms. Eikö. Vittu vihaan itteeni ja vihaan mun kehoa ja vihaan periaatteessa kaikkea muutakin. Mutta lähinnä itteeni.

Eikö se oo ihan vitun turhaa edes silloinkin jos rakastuu 100 kertaa elämänsä aikana ja vaikka 1 niistä johtaa mihinkään.

Mitä ne loput 99 sit on? Pelkkää paskaa ja täysin epäloogista kaikin tavoin. Ei minkään takia. Mut ne tapahtu koska. Ei minkään takia.

Eiks kaikki muukin elämässä oo turhaa. Mitä vitun väliä millään.


En oo saanu yhtään mitään m:ään liittyen esim eikä siinä oo mitään hienoo, ei se oo mikään VAU MAHTAVAA kaikki se paska johti tähän vau clap clap clap vittu. Ketä vittua kiinnostaa? Haluun vaa kuolla. Mitä väliä niillä kokemuksilla on jos se on pelkkää turhaa paskaa? Ku ois ase nii ampuisin itteni samantien huoh. Onneks ei oo. No enhän mä nyt oikeesti uskaltais mut silti.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
WHAAT THE FUCK siis miten unissa kaikki tuntuu aina niin VITUN TÄYDELLISELT siis en voi korostaa tarpeeks kuinka täydelliselt se tuntu. Tai sit vaihtoehtoisesti voi tuntuu iha helvetin ahistavalt jos näkee painajaista mut siit koht lisää

Yhessä kohtaa siinä unessa siis öö i don't know siin oli eunkwang mut en tiiä olikse joku opettaja tai vastaava. Sit se niinku puhu mulle siin mut samaan aikaan se oli ehk kinda savage? Tai siis se niiku ehk ties how i adored him ja sit se vaa käveli siit sillee *unbothered* ja oli vaa sillee pls i know i'm sexy xD siis tähän tyyliin vähän niin kuin. Sit mä oon vaa basically heart eyes siinä ja niiku ihan täysin sen lumoissa ja honestly it was the best. Vaikka se ei ees koskenu mua vissiin siin tai mitään mut kuitenkin se oli samas huonees ja nii voi luoja oikeesti. Tunsin oloni nii turvalliseks jotenki tai niiku se oli täydellistä aaaaaa ja siis kun unissa tosiaan tunteet on niin voimakkaita aaaa se oli niin...... You can't even explain that. I just looked at him and was like damn my baby is just the cutest and hottest and perfect and 😭 se oli niiiiiiiiiiiiiiin täydellinen kohta siin unes ai luoja. Myös jossain kohtaa seurusteltiin siin ja olin kaikille mun frendeille(?) Silleen "nii siis mehä ollaa nykyään eunkwangin kaa yhessä" XDDDDDDDDD lolololol ok

Mut sit jossaki kohtaa siin unes joku rupes vetää mua siis olin jossai random paikas ja joku rupes niiku sen tyyppisesti vetää mua johonki et se yritti raiskaa mut (kai se yrittiki? En tiiä kuka se oli? Ehk joku random tyyppi vaa?) Ja sit tunsin ihan sairast ahistust jotenki ja seki oli nii voimakas tunne lol. Siis honestly olin ihan sillee et ei vittu älä koske muhun mut en oikee voinu tehä mitää. (Mitä tuleekaan mieleen...) Jooh siin ku ois ollu eunkwang pelastamas mut snif snif. Mut joo kunnon pakokauhut tulil siin.

Siis siin oli kyl kaikkee muutaki ja vitun outoo mut ok en osaa selittää puoliakaan ...... Help.

Oh my gosh eunkwang oli niiin....... Siis en tiiä ku se näytti niin kuumalt siin coz idk maybe he was wearing a suit or something idk i... Like wtf that was so.... I don't even..... Okay.....

Idk i

Noooooooo not this shit again

Holy hell srsly en ees tiiä

Ja miks aattelen taas liian seksuaalisia asioita siitä oh nooooooo nooo noooooooo no absolutely NOPE

+ Mietin kuumeisesti asioita äsken ja tavallaanhan tää kuulostaa täysin epäloogiselta että se olis joku mun ns soulmate tai vastaava MUTTA sitten taas toisaalta.... Avataanpa silmät ja katsotaan tätä keissiä tarkasti:
- ensinnäkin, se alku. Jos se ois ollu pelkkää hölöhölöä, niin luulis että en ois tuntenu molempien kohdalla jotain tämmöstä outoa. Sillee.. BTOB.... Ja seo eunkwang. Jos se ois ollu sattumaa ja hölöhölöä niin luulis että vaan toisen kohdalla oisin vaa randomisti miettiny tollasta. Mikä oli chance siihen että näin käy?
- toiseks sit , jos se ois ollu pelkkää hölöhölöä ja sattuma niin ois kai kuvitellut sitten että se koko homma olis jääny siihen? Ko sittenhän mä lopulta koko asian ignoorasin vaikka se sillon tuntuki nii varmalt et tää tulee tapahtumaan, mut sit ku ignoorasin ja unohin sen, nii ois luullu et se ois sit jääny kokonaan siihen eikä tätä varsinaista rakastumista olis koskaan tapahtunutkaa. Ihan hyvinhän se olis voinu jäädä siihen eikä se ois sit tarkottanutkaan mitään. Eikä mitään ois koko mun loppuelämäni aikana tapahtunut enää sen suhteen. Mut sen sijaan rakastuin siihen yhtäkkiä sillon ku en edes enää basically muistanu koko asiaa. Ja rakastuin siihen vielä silleen että ajattelin että "jos TOI ei oo se.. jonka mä saan.. ni sit mä en pysty enää". Poikkeuksellisen vahvasti. Aivan täysin spessu keissi. Ihan täysin. Siis aivan hyvinhän koko juttu olis voinu jäädä siihen eikä tätä ois koskaa tapahtunu nut koska se tapahtu niin onpa JÄNNÄ JUTTU?? I WONDER.
- sit viel se et kaiken tän lisäks that akmu song thing... Just had to happen.. olihan sekin aika erikoista mutta siitä ny sit en tiiä mitä ajatella. Mutta kuitenkin. Periaatteessa tässä on kaikki tapahtunut ihan just silleen niinku ajattelinkin, kaikki paitsi se että seurusteltaisiin. Honestly, everything goes according to plan?????? Siis jotenkin se on niin mindblowing ku näät silmies edessä kuinka sun elämä menee tasan niin ku olit kuvitellutkin aiemmin.... Ja olit viel sillon silleen "joo no katotaan vaa tapahtuuks tää muka joskus" mut kappas niin vaan se jotenkin tapahtuikin, just kuten ajattelin. Joten sen takia kun tää koko btob case tapahtui niin se tuntui vaan siltä niinkun se ois ollu jo aiemmin näin tai aina, koska olin ennustanut ja tiennyt sen aiemmin. Ja siis silloin se tuntui vähän kuin muistolta joka ei vaan oikeesti oo vielä tapahtunut, jotenki. Niinkun oikeasti excuse me. Tai niinku tuntuu selittämättömän tutulta ja siis tai okei en osaa selittää vittuakaan mutta se on jotenkin epätodellista kun oot silleen aa tapahtuiks tää nyt vasta. Tai siis siin on jotai ihan sairaan outoa. Niinku et vaan oikeesti voi USKOA millään sitä et se tapahtui just silleen niinku tiesitki sen tapahtuvan. Koska. Totta kai mä sitä epäilin, silloin. Niinku se tuntuu ihan epätodelliselta, kuin unelta, että se sit oikeesti tapahtuikin, ihan just niinku sen ajattelikin.

Niin sitten jotenkin kun miettii kaikkea tätä ihan tosissaan ja aattelee et jos se ois ollu kaikki vaan sattumaa niin miks se case tapahtu sit molempien kohdalla ja miks mä sit myöhemmin rakastuin siihen tällä tavalla ja miten tää kaikki on vaa niiku mahollista? Mä oikeesti alan uskomaan fr ihan täysillä siihen et tää ei voi olla sattumaa. Ei vaan voi olla. Niinku todellakin häiritsee miten näin voi edes käydä. Mä ymmärtäisin ehkä jos se ois ollu vaa toisen kohalla mut ku molempien. I just thought he was a soloist or something. Kaikki mun mielestä täs viittaa siihen et täs on kyse jostain oikeesti valid kokemuksesta. Either that, tai sitten kyseessä on mun elämäni isoin kusetus. Ja mä ymmärtäisin jos must vasta nytten tänä vuonna ois alkanu tuntumaan siltä et toi on se oikee. Mutta kun mä tunsin että toi on se oikee jo vuonna 2020. Tietämättä siitä mitään. Tietämättä miltä se näyttää. Tietämättä yhtään kuka se on. Periaatteessa en edes ollut rakastunut siihen sillä tavalla koska en tiennyt yhtään mitään, mut tiesin vaa jotenki et toi on se oikee, mut älä vittu kysy miten mä sen tiesin. Mul ei oo mitään käsitystä. Mä en voi ymmärtää. Ja sit kun mä oikeasti kelasin että okei ehkä tää ei ollu mikään juttu, ehkä mä vaa kuvittelen. Siis silloin, koska totta kai mä epäilin sitä, you fucking bet. Sehän on ihan selvä että olin kinda skeptical. Of course. Mut sit se että lopulta rakastuin siihen kuitenkin????????? Niinkun actually näet silmies edessä kuinka kaikki menee just siihen suuntaan mitä sillon ajattelitkin? Aivan vitun psychic setit. Ainut mitä ei oo tapahtunut on se että seurusteltais ja näin. Mut jos kaikki muu siit on jo tapahtunut..... Niin eiköhän sekin sitte jossai vaiheessa toteen käy.... Watch it......... Coming true...... Vaikka vastoin kaikkea logiikkaa ja järkeä se tietenkin on. Kuka nyt oikeesti vois uskoa että noin epätodennäköinen asia kävis toteen? Mahdollistahan se tietysti on, kaikki tollanen. Mutta epätodennäköistä. Niin eihän siihen sinänsä oo järkeä uskoa, mutta toi nyt on se syy miks mä uskon. Nimittäin if you experience this kinda shit niin on oikeestaan aika lailla mahdotonta enää siinä vaiheessa inistä siitä että "no kun ei se voi tapahtua". Siis tottakai mä oon edelleen silleen "ei se oo mahollista, ei voi tapahtua, ei, ei voi, älä oo idiootti". Mutta sitten tosiaan, oon itelleni silleen että avaapa nyt ne silmät ja katso tätä koko keissiä. Either it happens in the future, or it's the weirdest thing ever. Niinku absolute kusetus. Sen vaan sanon mutta ei siitä sen enempää.






Ja joka tapauksessa aivan vitunnnnnnnnmmm outoa. Tapahtui se sitten tulevaisuudessa tai ei, mutta joka tapauksessa aivan vitun outoa ja creepyäkin. Sen vaa sanon et jos joku ei usko jos selitän tän niin fine ei toki tarvitse uskoa mitää, mutta kandee miettii kans omalle kohalle et milt tuntuis jos kokis jtn tämmöstä. Kyllä siin alkaa pikkuhiljaa uskomaankin että jotain helvetin outoa on meneillään. Eikä sitä voi pistää rakastumisen yms piikkiin, koska olin Silloin jo niin varma siitä ja se tuntui silloin jo niin oudolta. Muistan niin hyvin kuinka olin totaalisen confused ja jopa peloissani, totta kai, kun mietin et okei... Jos tää on nyt inevitable... Et tullaan seurustelee.. niin totta kai pelkäsin vähän koska pelkäsin seurustelua silloinkin samalla tavalla kuin nytkin. Ja varmaan vielä enemmän koska tiesin että kyseessä ois sit ldr. Niin totta kai mä olin silleen... "... Ahaaa...... Saatan juosta karkuun" kinda. Tietenkin se pelotti. Totta kai tollanen ajatus pelottaa. Mut samalla se tuntu myös.... Ehkä helpottavaltakin. Samalla pelottavaa mut silti positiivista. Tai se oli se tunne mikä siit heräs. Mutta. Nytten. En voi uskoa sitä että se todella oli tämä keissi ja nyt se on niiku tapahtunu se actual rakastuminen siihen ja en vaan oikeesti voi uskoa.. koska... Eih. Tää on niin epätodellista. Niiiiiiin. Epätodellista. Koska ihan hyvin ois voinu käydä niin... Et koskaan mitään tämmöst ei ois käyny. Et se ois vaa jääny siihen ja that's it, end of story, pelkkää sattumaa, se ei merkannut yhtää mitää. Mut kappas vaan. Mitä kävikään. Ja i swear jos se koko ennustus todella joskus käy toteen niin mä vittu menetän järkeni. Ei sen enempää eikä vähempää.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Honestly just watching it all coming true right before your eyes................ I-
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Eikä se ollu silloin kukaan. Mut nyt se on joku. En tiennyt silloin mitään. Ja nyt tiedän PALJON.

How? I mean....... How?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Tää on oikeesti ehkä creepyin asia mitä meikäläiselle on ikinä tapahtunut. En tiedä tuntuisko tää creepylt kellekään toiselle mut itse kyllä voin sanoa että PUISTATTAA.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Oh my lord

Nyt soi: dear my dear


Kuka ois uskonu et tost tulee mulle näin tärkee ihminen. Kuka ois vittu ikinä voinu uskoo miten asiat menee. Huuhhuh.


Ja siis

Ai luoja mult lähtee järki ihan tosissaan. Ei kukaan voi edes olla noin vitun söpö.

Ja siis nii

Luin äsken mun vanhoja kirjotuksia ja tässäpä parhaita:
  • I hate him for doing those things to me (tää oli kai 6.11.2020 ja oletan että tällä viitataan v:hen ja ehkä siis siihen ei niinkään niihin seksuaalisiin asioihin mitä tapahtui vaan muistelisin et ehkä oisin tarkottanu tällä sitä kun se niin usein korosti mun sukupuolta ja silloin mulla oli niin suuri ongelma sen kanssa ja se tuntui pahalta kun se korosti sitä mun naiseutta)
  • Do i want sex or not: nope, not with anyone, with myself: that's ok but in no other way (hahahahahahaha! Tää oli i think 7.11.2020 no joo tällä hetkellä vissiin eri tilanne mutta noin mä siis ihan oikeastikin ajattelin silloin ja siis ilmeisesti vielä tän vuodenkin puolella oon ajatellut noin.. mut tää on nytkin tietty complicated mut siis niin, silti. Ofc i want sex with eunkwangie.. apparently..)
  • Se ois joulukuu &makeen rakastumisen (tää oli 1.12.2020 :D niin make on m ja ihan sama kyl mä voin sen nimenki sanoo ku ei kukaa tiiä mitää eikä se periaatteessa ole irl tyyppi mut ku oon vaa varmuuden vuoks sanonu m koska en oo halunnu vahingossakaan et kukaa tietää mitää. Mut joo make. En mä koskaan sitä varsinaisesti oo kummiskaa tuntenu enkä tainnu edes jutskaa sen kanssa, vaikka sen kyllä ihan irl näin. Silloin kauan sitten. Niin.. tää on huvittava kosk joulukuu on perinteisesti ollu maken ajattelu kuukausi XD kinda. 2018 joulukuu ei vissiin ollu viel samaa mut 2019 alkoi se et yhtäkkiä aloin miettii sitä joulukuussa ihan vittuna, sit 2020 kävi vissiin sama mut ei yhtä voimakkaana ihan, mutta kumminki sitä aloin aattelee ilmeisesti, 2021 ennnnnn muista en oo varma? Mut nyt 2022 taas kävi sama homma :D joulukuut on kirottuja, maken suhteen.. eiku vittu venaa! Olihan se vissiin jopa 2018 joulukuussakin.. ehkä xD ei vittu... Näköjään aikamoinen perinne tosiaan.)

Mut siis niin, eunkwangista en löytäny kyllä sanaakaan. En sanaakaan :D en edes 26.10.2020 vaikka näin merkinnän siltäkin päivältä mutta ei sanaakaan tästä asiasta XD XD XD XD XD XD siin oli vaa jotai muuta. Ei siin ollu kyl L:stäkään vissiin mitään lol. Huuuuuuuuhhuh sanonpahan vaan.





Mut joka tapauksessa HUH ajatella

Huh nostalgista

Huh

Mut niinku ajatella että siitä tulee mun mies 👀👀👀👀👀👀👀👀👀 XD

JOS XD



nyt soi: have a nice day 🥴

Ainii ja sit siel oli joku tämmönenki 4.11.2020: "Nyt on taas menoa ja meininkiä xD" niin joo pitää edelleen paikkansa 😶😶✌️

Huhheei
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Juuh

Uskomatonta ettei love of my life ollukaan timppa tai hui tai yuto tai joku

Vaa eunkwang xDDDDDDDDDDDDD

mutta kun miettii keissejä niin eipä se nyt niin uskomatonta oo vaan nimenomaan uskottavaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Nyt soi: love again

😬😬😬😬😬 Tulee niin mieleen kesä että HUKUN TUNTEISIIN ja ei vittu ei MIKÄ NOSTALGIA MIKÄ VIIIIIITUN KEISSI OIKEESTI.

no jooh vittu. Kyllähän se muistoja herättää ja pistää miettimään.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Aissssaatana.

MUTTA. mähän en oikeestaan sais ajatella tätä ollenkaan, mutta välillä ajattelen silti, läpällä edes... Siis sitä, että JOS tää todella meneekin niin ja käy toteen, ja JOS saadaan esim lapsia jne. Niin vittu tuun kertoo tän tarinan varmaa niille muksuille sata ja yks kertaa. Ja oikeesti yks päivä mietin asiaa vähän jopa liikaakin ja tajusin et must tulee samanlainen ku mun omasta mummosta joka aina kertoo samat tarinat uudestaan ja uudestaan sen lapsuudesta ja nuoruudesta yms ja sit oikeesti vaa tajusin et jos tää menee niin et päädytää ton kaa yhtee ja saadaa lapsii ja lapsenlapsii nii mä oon just varmaan se joka kertoo niille lapsenlapsille nää samat stoorit aina uudestaan xDDDDDDDDDD eih sen tajuuminen oli kyl isoin järkytys kans. Sillee "joojoo me ollaa kuultu jo kaikki vuodesta 2020 ja siitä kuinka sä ennustit et te tuutte seurustelee, ymmärretty jo" XDDDDDDDDDD huudan. Oikeesti ton ajattelu saa mun pään flippaamaan totaalisesti. Huuuh tuntuu nii oudolta oikeesti.

Mut siis kuten sanottu, must tuntuu ihan vitun oudolta ajatus et seurustelisin ylipäätään kenenkään kanssa koskaan. Täysin sellane ajatus etten voi uskoo. Kai mä sit oon vaa ajatellut aina et en tuu seurustelee koskaan. Tai jotain. Ja siis jopa ne pienet jutut v:n ja j:n yms kanssa tuntu ihan sairaa oudolt vaikka ne ei ollukaa seurustelua mut silti. Et seki tuntu jo aika uskomattomalta. Niin miten sit se jos oikeesti seurustelen joskus jonku kaa, ja vieläpä jos eunkwangin kaa. En tuu kestää :D ai helvetti tuntuu nii oudolta ja yliyliyli intensiiviselt. Ai kauhee. Ja kuten sanottu: ajatus siitä että oltais sängys saa mut vittu s e k o o m a a n. Yea well. Okay. Hehehe en pysty edes käsittelee. Skskskkskkkkkkskskskskkkknnnnkkk

Seriously i never thought id ever even have sex with anyone joten jos se joskus tapahtuu ni morjes vittu. Ja siis vaikka se ois jonku toisen kaa eikä sen... Kenen tahansa..... Nii se tuntuis iha vitu unreal.......... Scary.............. S c a r y
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Siis vittu kesän 22 ajattelu tulee olee nii vitun unreal jos päädytään yhtee tulevaisuudessa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Sillee kappas itkin ihan turhaa voi noita aikoja XD

Voi luoja

Se yks aamu kun yritin nukkua ja olin aivan siis PANIIKIS ku olin kattonu tän:

Omggggg no joo mut mitä jos olinki sillon ihan turhaan huolissaan lmaoooooooooooo

Eeeeemmä vittu tiiä elämä on niin pelottavaa

Mut kuten sanottu... En mä haluu vittu Suomesta muuttaa :Dd i.. i don't even.... What the heck.




Joka tapauksessa koko keissi on niin.... Ei saatana.


Jos toi on tosissaan mun kohtalo niin en ymmärrä miks sen pitää olla näin vaikeeta...... Joku helpompi ois voinu olla jees kosk sillonki mä sitä mietin et ööh no okei varmaa mä haluun jtn ldr settei. Tuntuu nii vaikeelt sinänsä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ai luoja..... How can i even be this ashamed

Ei ei ei ei kuolen tähän oloon


Ei saatana

What the fuck can i ever do

Ei luoja ei luoja ei luoja ei luoja

Ja mikä tossa ihmisessä nyt on niin perkeleen ihmeellistä niiku oikeesti vittu ihan rauhassa kiitos nyt

Ei saaaaaaaaatana

En voi ikinä ymmärtää itteäni. Varsinkaan tän keissin suhteen mut en kyl muutenkaan.

Ah i'm so lonely without him

Huoh

Kuinka paha olo voi ees olla

Miss my baby too fucking much

Vittu

Liia kuuma

Liia söpö

Liia sulone

Kulta

Liia adorable

Adorbs

I'm not okay

Oh FUCK D:

I'm tired but i also wanna shower lord help me

And i'm thirsty (for some water)

But i also need to listen to music cause emotionally i'm a mess and i need music now. At least for a lil while. Cause emotionally.............. I'm a..... MESS.

Vittu tääl o kuuma

Yhtäkkii

Varmaa kwangin takii

Mun jalat on paskana

Miksköhän

Viittu

Voi vittu liikaa tekemistä ja liian vähän motivaatioo ja jaksamista mihinkään, i'm not able to do SHIT like absolutely not at all

Oon täysin loppu

Voi vittu en jaksa mitään oon aivan liian väsyny

Voi vittu

Vitun soulmate oikeesti haluun sen luo

En kestä olla yksin ilman sitä, ilman sen kosketusta

Miten

Actually miten se tekee ton

En voi ikin unohtaa sitä JÄÄTÄVÄÄ sydämentykytystä sillo kerra ku katoin yht vidii niiku luoja meinasin et nyt oon täysin sekasinnmn. Ja niin olinki ja oon näköjään edelleen

Voi vittu en pääse yli siit yhest yöst ku katoin jotai vanhaa (tosi vanhaa) vidii mis se oli sillee "yo man" changsubille tai jtn tollast lopeta oikeesti LOPETA MÄ KUOLEN 😭😭😭 lopeta mä en kestä enää elämäääääääää 😭💔 fuck i'm not whole without him. Fuck must oikeesti puuttuu jotai oleellista apua




Tilanteeseen sopien nyt soi: dear love 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 tää on nii raastavaa. En voi sanoin enää kuvailla. Kun mä... Voi luoja. Siis on menny niin kauan. Siis en ymmärrä. Siis missä mä edes itse olen. Tai niiku häh?

Siis tää on niinku vahvinta koskaan? Vahvinta........... Koskaan.......

En oo koskaan tuntenu vahvempaa. En koskaan. Voi luoja. Siis kaikki tunteet vaa basically räjähtelee tällä hetkellä meitsin sisällä sillee vittu jaahas okei.

En todellakaan edes tiedä.

En siis edes tiedä että miksi se muka ois joku mun soulmate. Miks. Miks se. Eikse vois olla kuka vaa. Ja miks sit jos se on niin miks sit muutki on ollu nii törkeen voimakkaita. Ei nyt ihan yhtä voimakkaita mut silti samankaltasta kuitenkin..... Tietysti eunkwang on ihan spessu mut silti. Siis ihan one of a kind jopa mun mittapuul mut silti. Miks pitää olla näit muit sit jotka on ollu tosi voimakkait. Mitä tääl ees tapahtuu.

Miks oon niin kiintyny mun kultaa

Mitä tää oikeesti on

Miks

Mitä

Miten

Miten yks ihminen
Voi olla tollanen

Yeetata kaikki muut sillee "pois"
Ei nyt pois mutta silleen ykkössijalle ainakin kiipes jotenki

I don't understand SHIT :D

Miten yhtäkkii voi tulla yks ihmine

Ja tehä kaikesta niin......... Samalla niin selkeetä mut silti maailman epäselkeintä

Samalla se tuntuu silt et se laittaa kaiken ihan sekasin sun maailmas, mut sit kuitenkin tavallaan it just makes sense. It doesnt but it does but it doesnt but it does.

Ja kaikki on vaan niiiiiiin

Niinku samalla se on niinku ainaois kuulunuki olla tälleen

Niinku se ois aina ja ikuisesti alusta lähtien kuulunu sun elämään, niinku, aina, aina aina aina aina. En voi edes tajuta et mul on ollu elämä ilman ja ennen sitä. En tiedä ku en muista mitään edes

En voi tajuta. Siis muistan kyl elämän ennen sitä. Mut se tuntuu niin absurdilta. Se tuntuu niiin "meant to be" ku mikää voi ikinä tuntua. If that's not meant to be niin sit mä en ymmärrä enää et mikä muka sit on?

En voi uskoa. Niinku sillon joskus kesällä heti ajattelin et ei vittu koko mun elämä on johtanut just tähän vitun hetkeen ja se ei vittu sattumaa ole millään vaikka kuinka yrittäis ajatella, mutta ei. Ei ole eikä voi olla. It all feels........ Man it feels so spiritual you know. Tai siis silleen ihan niinku kertakaikkiaan everythings.... Aligned.

En voi ymmärtää mitään. Mitä täällä tapahtuu.



Ohh noooooo it's okay
En jaksa sitä että tätä on jatkunut niin kauan

En kestä miten se on mahdollista

Siis vittu kuinka kauan. 7.7. on nyt .. 5kk

Eipä kauaa

En kestä en voi kestää vittu xDD muistan ku katoin sitä... Olikse siin idol on the quiz vidin kohalla ku söin vaa nuudeleit siin ja olin sillee lol nyt tuntuu oudolta

Muistan aina kuinka oudolta se tuntu

Ei helvetti

Oon myös muistellu sitä 30. Kesäkuuta ja mietin et ajattelinko sillon jo ainakin jotenki pienesti et se on hyvännäköne tjsp. I think i might have mut en oo varma. Se nyt oli muutenkin nii lyhyt vidi minkä sillon katoin. Siis huomasin sen mut en varsinaisesti sillee isommin kiinnittänyt huomioo siihen sillon. Mut niiku vähän kosk nii idk. No varmaa ny lähinnä huita kuolasin siinä mut silti. Muistan et kyl mä senki huomasin siin. And... Idk maybe i even felt weird, a little bit. Not sure tho. Aaaaaaa it's mindblowing. Weirddddd.

Siis mitä vittua tapahtuuuuuu


Vitun soulmate tasot mä en oikeesti ymmärrä. Goodness how i want to be aromantic but okayyyyyyyyyyy fuck

Vihaan sitä että elämän pitää muuttua tälleen

Voin oikeesti huonosti

Inhoan. Kaikkea. Mutta täytyy vain roikkua perässä. Minkäs sille. Mahtaa.

Ehkä kaiken on sit tarkotus olla näin.

Ahistaa ahistaa ahistaa ahistaa ahistaa ahistaa ahistaa ahistaaaaa haluun takasin aikaan jolloin se ei ollu kukaa.

Vittu mieluusti vaikka ennen 2020. Tsiisus sentään heti ku päästii 20-luvulle ni asiat alko menee aivan sekasin :DSddddd mikä ajoitus

Hhhhhhhhhhhhhhhhhhhh mä vittu murenen nyt tähännnnnnnn
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Mitä vittua

Siis sano mikä tahansa tunne niin se on tyylii saanu mut tuntee sen. Siis tuntuu et se on saanu mut tuntee kaikki maholliset tunteet, kaikista intensiivisimmät rakastumisen tunteet niiku aivan totaaliset sekoomiset, mut sit myös totaaline vittuuntumine välil niiku oikeest sanoinkuvaamattoman rasittava ihminen xd (mut se on varmaa siks ku aattelen sitä niin paljon, eihän ny vittu kukaa voi jaksaa tämmöst ja pysyy järjissään jos yks ja sama ihminen on about joka sekunti sun mieles lol)

Jotenki täs on vaa ollu nii paljo vaiheit.

Jos lasketaa heinäkuusta nii heinäkuu tietty oli kokonaan ihan siis HULLUUTTA xd se ensimmäiset viikot oli jotain niin unreal. Olin vittu oikeest sillee et nyt oon vittu löytänyt ihmisen josta parempaa ei vaan ikinä voi löytyä, kukaan ei voi ikinä korvata sitä, ei kukaan ei voi olla sama asia, en haluu ketään muuta, ei ei ei. Sit hirveet ikävät jatkuvasti ja paniikit tulilla koko ajan ku mietin saanko sitä ikin vai ei. Jne. Se oli vittu HULLUU. Voi heinäkuu. No sit elokuussa oli ihan sikana itkemistä (nii kyl tais olla heinäkuussaki) ja oli ihan SAIRAAN vaikeeta, olin koko ajan jossai lattial ja voimat aivan loppu ja mietin tulevaisuutta ja niiku siis tunteet niiiiiiin voimakkaitaaaaaa ja olin vaa niin surullinen ja siis se tuska oli sanoinkuvaamatonta, tuntui etten pelkää maailmassa mitään niin paljon kun sitä että en koskaan saa olla sen kans. Jne. Et mitä jos siit ei tuukaa mitää. Ajattelin etten kestä tätä enää ja kelasin et entä jos vaa tapan itteni. Se tuntu jopa kauniilta ajatukselta. Helpottavaltakin jotenki. Mut onneks en sit koskaan edes yrittänyt vaa se jäi ajatukseks. Mut se tuska oli ihan hulluu. Elokuu oli niin..... Oh gosh. Mut ei se ollu pelkkää tuskaa. It was really beautiful tho. (Beautiful pain hahhahhhahhha)

Sit syyskuu... Oh god syyskuu. Oh GOD syyskuu. Muistan syyskuult vaa: 눈물 🥺😃 herranjumala muistan sen biisin liian voimakkaasti syyskuulta. Siis syyskuuhan se tais jopa ollakin ku kuulin sen ees ekaa kertaa. I think? Ehk. Goodness. Sit muistan ku katoin sitä vitu pitkää predebut vidii. Ja syyskuussa oli just se jäätävä sydämentykytys episodi. Meinasin et ei vittu toi jätkä on NIIIIIN vitun oikee mulle ja en haluu koskaa ketää muuta enkä pysty koskaa olee kenenkään muun kaa, se on vaa NIIIIIN oikee mulle. Ja edelleen tuskissaan oltiin mut idk it was still beautiful. Idk varsinkin jossain kohtaa siin, mun aivokemiat oli kyllä aivan alsjsjdjdkdkdjdbdkdldldkfkfl selvästi koska niiku ei hyvää päivää. (Siis on ne varmaan koko ajan ollu mut sillon oli viel sellai jollain tapaa intensiivisempiki jakso)

Emmä tiiä syyskuu oli iha hullu. Sekin :D

Lokakuu.... Viittu. En ees muista :D muistan vaa sen järkyttävän kiiman siin jossai kohtaa. Ei se nyt varmaa iha koko lokakuuta ollu nii pahasti päällä mut niiku idk. Haha en muista mut ainakin lokakuun alus? Olin ihan ajskdjdjddkkdkd horny. Honestly en muista paljon mitään joten kai se meni ihan normaalisti samaan tyyliin et ajattelin sitä helvetisti ja saatanan sekasin oltiin ja sitä rataa. Tuntu tosi epätoivoselta ainaki joskus. Kiva ku muistaa asioit mitä tapahtu mut on vähä kujal mikä on ollu millonki ja rääh xD

No kummiski. Siis aaaaaaaaa en tiiä oon ollu nii kujal et mul on menny kaikki ihan ohi en ees tiiä missä oon vittu ollu xd vittu nii pöllys et terve.

Noh marraskuu.. ei saatana. Jotenki must tuntuu et lokakuussa oli viel normaalii mut sit marraskuussa kaikki meni ihan jotenki sekasin. Mut ehkä se johtuu siit et marraskuussahan se oli ku muistin sen shokeeraavan asian. Se kyl.... No joo :D se oli... Jepjep. Emmä tiiä no koko marraskuunki olin ihan psykooseissa mut good times tho 😭 en tiiä mitä siit ees voi sanoo. Mut marraskuus oli kai se kriisi ku kelasin et mitä vittuu ees haluun ja nii olin jotenkin ihan all over the place ja nii, tavallaan aattelin etten haluu sitä mut silti halusin ja muutenki se oli tuttuun tapaan koko ajan mun mieles. Joten en tiiä sekavaaaa.

(Mut vannon et oon ajatellut muitaki, no näkyyhän se täs kesussaki et oon mä jonki verran muistaki jauhanu jne)

Noniin, marraskuu oli sekavaa siis. Joulukuu? Mitä vittua ees on tapahtunut. Seriously mul ei oo hajuukaan. Oon ainakin nähny paljon unia siitä eiks nii. Ja muutenki on tuntunu et se on koko ajan ollu mun mieles, heti herätessä etc. Sit yks yö täs (vai millon sit oonkaa nukkunut) muistan ku heräsin ja mul oli niin sellane omituinen olo ja tunsin niin vahvasti että kaikki tulee olee hyvin tai jotaki tollasta. Honestly se oli ihan outo case sekin. Sit mulle vaa jäi jotenkin vahvasti mielikuva siit et suudeltais. Et niinku en tiiä olinko nähny sit unta et me suudeltiin tai jotaki? Koska niiku mulle jäi sit ku heräsin ni pitkäks aikaa se mielikuva suudelmast sen kaa mut en tiiä olikse mikää tarkka mielikuva ja olikse unes vai mitä. (Btw, nyt soi: hypnotized ja rakastan tätä biisiä enemmän kuin voin selittää, ah menetän tajuntani se on moro) mut joo en tiiä... Joulukuust tiedän ainakin sen et oon ollu aika lailla voimaton täs ku en oo meinannut jaksaa vittu mitään, ties kuinka monta kertaa oon ollu sillee et nonii nyt teen sitä ja tätä mut lopulta päädyn vaa istuu ja miettii sitä kuinka voimaton oon :D joten... Ööh joo. Mut emmä tiiä onhan tää joulukuu ollu eunkwangin suhteen paljon tätä back and forth back and forth tulevaisuuden arpomista ja jotenki aaaaaa en tiiä.



En tiiä. Mutta outoo on se että sama rakastuminen edelleen on siihen, siis edelleen, vaikka paljon eri tunteita ja vaiheita onkin ollu. Ja myös hetkiä jolloin oon pikkasen vähemmän ajatellut sitä. Ainakin muistan kun joskus.. syyskuus? Oli se aika kun olin pikkusen enemmän erossa siitä ja matskuist, muistaakseni.

Mut onhan tää nyt ollut ihan hullua koko aika

(Niiku ennen heinäkuuta ei tietysti ollu yhtää hulluu.....)

En jaksa xd

En ymmärrä miks se on se kaikista vahvin rakkaus ikinä mutta muutki on ollu niin vahvoja et järki lähtee. Mutta ei silti huitakaa ny iha täysin voi tähän verrata :DDDDDDDDDDDDDDDD tiedän nimittäin senkin että en oo huin takia läheskään niin montaa kertaa ollu lattial itkemäs/muuten vaa aivan täysin voimat lopussa. Oon itkeny sen takii paljon joo mut ei ny vittu missään nimessä voi sanoo et ne ois mitenkään tasoissa. Vittu jos avaa silmänsä ja kattoo mitä täs on tapahtunut ni :D siis mun mielestä tää ikävä eunkwangia kohtaan on ollu sellasta ikävää että se on periaatteessa antanu ikävälle aivan uuden merkityksen. Imo..... En oo koskaan ikävöiny ketään toista tällä tasolla. Mikä ei tarkota etten ois ikävöiny huita kovastikin mut jos avaa silmänsä ja kattoo mitä hemmettiä täs on tapahtunut niin huomaa että eunkwang on kyl.... Jooh :D soulmate tasot ja sillee

Ah en kestä nii rakkaita muistoja. :((((

Mut sit tää on nii.. ahistavaa ja pelottavaa koska..... Mua oikeesti pelottaa mitä täst tulee... Ja mua pelottaa jos tuun olee sen kaa, mut mua pelottaa jos en tuu olee sen kaa. Voi luoja :D

Onks tää normaalii lol siis tän tason obsessio on oikeesti käsittämätöntä Jopa mun mittapuul xd huvittaa kun en tosiaa esim vieraile huin tai yuton instagramissa sitä tahtia mitä vierailen kwangin instagramissa xD sit välil oon sillee ei luoja ei siel mitää erikoista oo tapahtunut chillaaaa pls. Kosk tsekkaan ihan tosi usein ne merkatutki ja vaik sinne tuleeki tiuhaa tahtii uusii kuvii ni joskus tsekkailen nii usein et oon sillee et PLIIS ei sinne ny tässä ajassa oo ehtiny tulla paljoo mitää ja vaikka oiski ni ei suk nyt KOKO AJAN tarvi pysyy ajan tasalla :D

Mut se on varmaa sitä ikävän lievittämistä edelleenki. Ku tuntuu nii pahalt se ikävä. Emt. Nii ehkä sen lärvin näkeminen sitten siihen helpottaa vaikka ei se helpota siihen että en saa tuntee sen kosketusta lol.



Oh lord i hate myself.

No i SHOULDNT tho.

Aa ikävä.

En tiiä ees.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
No ei luoja xD

Kuuntelen: climax (hihihihihihi)

Ja täsr aina vaa tulee se vidi mielee mis eunkie laulaa tätä biisii :((((((( :33333333 SÖPÖIN KULTA D: ahaha ennn tajuu. Sitä katoin just sillo syyskuus idk weird siis oikeest outoo kuunnella tota biisii ja nähä ku lumi on maas. Ihan sAIRASTA.

Nojoo.

Missä ees oon ei vittu alan itkee

Siis se on outoo kuinka everything he does is cute ja oot vaa nii sillee "hihihi cutie uwu uwu uwu uwuuuuuuuuuuuuuu" niinku täyttä fluffii sinänsä mut sit kuiteski samal oot sillee ei luoja miten joku voi olla noin ärsyttävä. Ihan niinku samalla EVERYTHING he does is cute, and i mean EVERY. SINGLE. THING. about him is cute and perfect. (Juu ällövaroitus taas on niin siirappista huoh hoihh)

Et oot niinku AIVAN totaalisen sydämet silmissä mut. Samalla ärsyttää xD ja VITUSTI ärsyttääkin xD mutta eipä se ole ihme tällä menolla lol. I guess



Uuuuuugh mitä rendez-vous on ihan täydellinen biisi oof stop

Hsnsbsjdjsjj

Aaaa ei saatana

Katoin aikasemmi jotai shorttei tho (niit challengei tai siis niit) ja KAIKKI mitä pystyin aattelee on: "LIIA KUUMA" xdddddd eeeei mikä hätänä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Tämä selvä 😩

Miten joku voi olla nii oikee mut silti nii väärä

Honestly en tiiä mitä ajatella

Haluun sen mut en tod haluu mut TODELLAKIN haluun en kestä ilman mut siis mitä vittua nyt taas


Näin tätä tää on :D back and forth back and forth kaikin tavoin ja terve on kyllä taas sekavat meiningit

Kkkk en tiiä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Mut selvästi mä sitä rakastan koska kiintymys siihen on sitä tasoa että mitä viiittua

Ajatus koko elämästä ilman sitä on.... Vähintäänkin outoo tai jtn

Ja jotenkin piinaava ajatus?? Right?????
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Lopeta totta kai kuuntelen 눈물 ei vittu mikä biisi

Aaaaaaa ei ei vittu,,,,,,, nnnnhh
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Emmä ees TIEDÄ

oon ihan sekasin (no ei kai)

No joo mutta

Mikäs tässä on ollessa... Juu...
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
I SWEAR to god ........

Really tho how can i be lee changsub 😭 oooffff when he grabbed him like that oh gosh i wanted to be changsub so bad in that moment 😭😭😭 how to be lee changsub D:

Seriously i'm going back and forth again

Äsken olib sillee FOR SURE hes meant for me

Ja nyt oon taas silleen nah i'm not going to even think that he is because pls this is ridiculous

Whatever 🥺 idc id rather be alone than with ANYONE

but i can't be without him 😭
I need his touch
But idk

If were actually talking about a relationship i could never do that
With anyone. That's just my personality. Must ei oo siihen. Mä vaa oon sellanen.

Mut en kestä ilman sitä.

En usko et tää tulee koskaa tapahtuu.

In fact en usko et tuun ikinä olee kenenkään kaa (taas tää sama homma :D)

En vaan pysty uskomaan siihen. Vaikuttaa niin mahdottomalta.
 
Ylös Pohja