Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ei siis vittu ihan oikeesti. I can tell ya... It hits different when you listen to surrender and look at hui pics.......

Viittu mä kualen.

Pdpdpdkdkdkrkbglö juuh

Nyt soi: finale (our concert) ://///

Hahahahahhhhh

En kyllä pidä


Vittu noi kolme on tuhonnu mua jo ihan tarpeeksi kauan. Viiittu. Saakeli huin ja yuton suhteen on ollu nytte 9 kuukautta pelkkää tuskaa ja helvettiä xD morjens

Ja eunkwang 5 kuukautta periaatteessa


Mitä viiiiiiitun väliä millään

Honestly i really miss hui too. I still can't believe how cute he is. But it doesnt matter. Cause nothing matters cause everything in my life is apparently pointless
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Isnt it funny, like absolutely hilarious, when you finally open your eyes and see that EVERYTHING you ever feel in your life is completely pointless? Like it couldnt matter less.

Ja turha selittää et saan joskus jonkun irl tyypin viel. Ei vittu kiinnosta. En haluu. Ku ei kiinnosta vittuakaan xD every single time i ever fell in love was POINTLESS. And that's that.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Niiku miten sä IKINÄ voit edes välttää masennusta jos sun rakastumiset on tätä? Eihän se masenna toki yhtään.

Mutta kun mä en mee se parisuhde edellä. Kun se ei ole mulle se pääasia et kunhan nyt vaan jonkun sais. Mä rakastun kehen rakastun ja sillä tyypillä ainoastaan on väliä . Like do u actually think i'm gonna go to tinder etc and try to force myself to like someone just because i'm supposed to have an actual relationship? That's not even who i am. Oonhan mä sitäkin kokeillut ei siinä mitään. Mutta aika äkkiä se kiinnostus ja motivaatio lakkas meikäläisellä. I guess it was fun but idk maybe i didn't even want to meet them really. Niinku ei mulla oo motivaatiota rakentaa mitään tollasta jos en oo jo rakastunu siihe ihmisee. Ei mua ny vittu kiinnosta sopii treffei henkilön kaa johon en ole jo rakastunut. Miks kiinnostais? En mä oo sillee "no jos tohon syttyis tunteet ni mennää ny sit" ku ei :D ei kiinnosta. Tuntuu et täs oon iha erilainen ku muut. Ei mua kiinnosta se parisuhde. Mä haluun vaa olla niiden kaa keihi oikeesti oon rakastunut. En välitä mistään muusta. En halua yrittää mitään kenenkään sellasen kaa joka ei tunnu oikeelta. And while it was somewhat fun with v, like.... Kinda, but i was never in love with him. Joten onko se nyt ihme että se juttu päätty niin nopeesti. (Sit jossain vaiheessa se viel selitti mulle siit et mun pitäs suostuu lähtee sen kaa ulos sen takii et "rakkaus rakentuu pikkuhiljaa" tai jotaki vastaavaa ja olin vaa sillee wtf mä en oo kiinnostunut susta xDD)

I mean idk kai mus on sit jotain vikaa

I feel like crying again

Vihaan itteeni

Inhoon itteeni

I'm literally disgusted because of me
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Pelkään niin paljon olla oma itteni koska se mitä mä todella oon on tämmöstä mikä on ihan vitun embarrassing and i just want to hide who i am
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
En ymmärrä mikä mus on vikana ku mua ei sytytä kukaa muu ku julkkikset

Tai no MOSTLY julkkikset, iha sama

Vittu iha sama enää

En jaksa enää
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Feeling sad and all

This is my favorite aesthetic

Constant sadness

(And panic)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928

Vittu toi söpöin idiootti varastaa mun sydämen vieläkin

Koska tämäkin paska loppuu

Se on nii pieni

He's not eunkwang but it doesnt even matter i love both

What if i just die........

Anyway
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Skskkkkkkkkkkkkk

Melodude: eunkwang hyung ur sexy!!
Me: NOICE

:DDDDDDDDDD

i see that man is a man of TASTE.







(But i'm still so sad but i'm trying to ignore it 😭😭😭😭💔 don't miss him pls.... Stop missing him....... Stooooppppp thinkingg)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Vittu kuolen.

Se ku kuuntelin sitä i'll never be over you biisiä ja omistin sen yutolle niin bro i was right. I'll never be over yuto.

And that's.... Facts only......
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Vittu et oon päässy pitkälle .... Not

Se ku itkin lattialla kosk yuto olikse 9. Heinäkuuta....... Viiittu ku oon päässy pitkälle siitä

Okei en oo vähään aikaa itkeny lattialla sen takia..... Mut silti edelleen oon silleen "i want to kill myself" kuten näkyy xd
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
+ miks tiiän niiden kaikkien mbti tyypit mikäli nää siis pitää paikkansa i mean lähinnä nää pentagonin on sellasii mist oon unsure mut kuitenkin:

Eunkwang: esfj
Yuto: infp
Hui: isfj
Taeil: enfp

D: mikä homma. I do see similarities there. Näköjään sillä ei oo väliä onks i vai e mut kuha on sfj tai nfp :D then i'll fall for ya 👀 (läppä)

Mut en ymmärrä how can taeil be so cute i hate LIFE SO MUCHHH

i want to cry i want to kill myself bro

Ive seen too much i just fucking love that man niiku oikeesti
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Siis miten tää sai mut yhtäkkiä itkee ihan holtittomasti:

No okei ei sinänsä ihme mut kuitenkin lol
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Miks itken joka päivä

Nice

Kaiken lisäks näin niiiiiiiiin pitkästä aikaa vidin ryrystä. Ja huomasin et tunteet on viel jossain siel syväl sisimmäs. Edelleen. Kuuntelin kans was ist liebe joka on oikee kunnon ryry biisi. Vie niin tolkuttomasti takasin sinne aikoihin. Niin toki toi nyt vähän kosketti senki takii, mut kyl mä niiku pääasiassa eunkwangia ajattelin tota kuunnellessa, mutta vähän muitakin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Aika kuunnella clean

Must tuntuu et voisin oksentaa pahasta olosta oikeesti

Voin fyysisesti huonosti

Niiku oikeasti edes mun kehoni ei voi hyvin hah
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Et joo seuraavan kerran ku joku vähättelee mun julkkisihastuksia ni voin sanoa et ne aiheuttaa mulle sen tason sydänsuruja että must tuntuu et voisin oksentaa+ itken joka päivä


Ei oo ihan mitään perus "iiiih se on niin ihana hihi" settejä

Eli ei mitään kevyttä kyllä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Okay i'm so.. literally i just..

Ive been crying

Mut niiku

Who even wants love when you can have pain....... This is much more fun. You can just cry and listen to angry songs just because theyre angry.

But srsly ive been crying. I have also been crying over Sonny so that's nice. Look how far i have come. Not really.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
LITERALLY MITÄ

oikeasti nyt on sellaset setit että en voi edes vittu nukkua vaikka yrittäisinkin

Nyt en muute oikeesti enää tiiä

Siis

En koskaan voi päästä POIS näistä psykooseista :Dddd

Ja nyt en tarkota vaan ihastusasioita vaa muutenki

En koskaan..... Voi päästä pois näistä psykooseista. U know that feeling when u feel like your whole life is kinda messed up or somehow unreal or weird idk

Niiku koko mun elämä on vaa sillee niiku psykoosi tasoo basically

Nojaa idk

I'm just soooooooooo fucking messed up in my brainnnn since i was a kid enkä ees huomannut kunnolla kuinka messed up se on

Siis sillä tasolla että oon weird asf mut en siis varmaa sil taval messed up et olisin jotenkin paha ihminen (toivottavasti) mutta niiku weird asf tietenkin

Idk

No joo vittu. Maybe thats why die antwoords music always spoke to me so much since i first heard it. But yea i thought it was just art but apparently they might be sick but idk.

Mut silti.

That weirdness just resonates cause i'm weird asf too. Mutta toisaalta.. id like to think that i'm not THAT sick tho.

Anyway, enough with that mut niiku back to my own life.

Tbh.... Se jotenkin hämmästyttää mua kuinka sairaalta oma itse voi tuntua,ja oma elämä. Like i said, ei sillä tavalla sairaalta mutta siis silleen että niiku kärsimystä since i was a child. Kaikki on ollu niin bizarre. Niiku oikeesti kärsimystä. Mut sit kun se on alkanu jo niin niin niiiin alusta niin en edes tiedä muuta joten se on niin... Perus. En tiiä. Mut sit elämäni alussahan mul ei ollu ihastusongelmia (ja se tuska mikä niistä on aiheutunu on... Monisyistä.... Intensiivistä ja monisyistä) siis mul oli ihastuksia toki ihan pienenäkin mutta ne ei aiheuttanut yhtä hämmentäviä fiiliksiä ja sillä tavalla tuskaa. Se alko olee tämmöst hämmentävämpää varmaan vast... No, karista lähtien varmaan. Eli 12v. Eeeeeiku. En tiiä millon. No joo ihan sama. Anyways nytkin vaa flashbackaan takasin vuoteen 2007 voi viiiittu. I think it was 2007. Maybe. Ai vittu en kestä näitä. Missä mä ite edes olen huoh. Vittu olin sillon jo iha sekasin koska olin sekasin jo ennen ku menin edes ekalle luokalle rääh. Mut sit ihastusasiat.... Mut muutenki........ En tiiä ees mikä on hätänä mut joku nyt.. tökkii "vähän". En tiiä. Toisaalta se on vapauttavaa olla täysin sekasin. Tuntuu että mun ei tarvi edes yrittää olla normaali. Sit kosk mun keskittymiskyky on kans niin olematon niin totta kai se on vaikeeta olla sen kaa mut antaa olla vaan ja on sit niin keskittymisongelmainen ku vaa voi olla. Just embrace it. It's a weird freedom when you think about it. Ahdistaa koko vitun ajan mut kun sä mietit sitä niin siinä on outoa ns. "Riemua" ja sellasta vapauden tunnetta olla aivan vitun fucking insane ja kujalla. Silleen at this point am i supposed to care? It's kinda like being drunk. En oo pitkään aikaan ollu oikeesti drunk niiku for real alkoholista mut tavallaan tää on samantyyppist. Ku sun pää on niin jotenki sekasin ahdistuksesta yms (ja välillä ehkä väsymyksestä ja niiku mistä kaikesta muusta viel) niin sit oot vaa sillee hahaaaa i don't give a fuck i know i'm a fucking psycho and so? Niiku for reals is that even a problem? Tietenkin kärsimys nyt kai sinänsä on ikävä asia mut so? I'm just letting go of everything and i'm gon let myself be insane ok? Eikä mua kiinnosta vaikka kuulostaisin kuinka oudolta verrattuna muihin tai jtn. Ku pelkään nii usein sitä et mitä must ajatellaan (esim ihastus asioihin liittyen) mut niiku? So? Jos jollain on joku ongelma niin mitäs se mua liikuttaa.. i feel what i feel, mitä sitten. I'm just free you know. I DON'T care even.

Lol.

Vituttaa vaan ku oon ettiny lapsesta asti sitä jotain. Oon ettiny ja yrittänyt ymmärtää. Niin paljon pakonomaisuutta. Kaikki on ollu niin.... Pakollista. Mut sit en oo koskaan tienny oikeesti. Oon vaa yrittänyt kehittää itelleni asioita. Mut koskaa en oo tienny. Enkä tiiä vieläkään. En vieläkään vaikka oon jo tän ikänen. Tää sama asia on ollu ala-asteelta mut jo ennen ala-astetta oli samankaltasta, mut se meni kai entistä ahdistavammaks viel sit jossai ala-asteen aikana. Tätä meinaan sil et olin jo ennen ekaa luokkaa sekasin. Eli käytännössä oon ollu tän asian kanssa koko elämäni. Ah oon niin..... Kuihtunu. Väsymys. Oon ihan...... Missä mä ees oon....

Mut toisaalta lohduttavaa et oon ollu koko elämäni niin sanotusti "sekopää" (periaatteessa se on positiivista) niin täs ei oo ees mitään mitä voisin verrata ja tää on osa mun persoonaa koska en tiedä millanen olisin jos olisin ns normaali. Must ei oo olemas normaalii, tervettä versioo koska en oo ite sitä kokenu koskaan. Asiat on varjostanu mua niin kauan kun pystyn muistamaan.

Ehkä mun elämäni tarkotus henkilökohtaisesti on.... Olla weird as hell :D ??

En tiiä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
En tiä. Kun mietin. Niin se tuntuu oudolta tajuta se... Et ehkä ei oikeesti oo olemassakaan mitään sellasta mitä oon ettiny aina. Oon jo lapsena ollu sillee et nonii nyt tehää näin pakonomaisesti mut..... Eihän oo olemassa mitään sellasta mitä mun pitäis niin sanotusti tehdä. Itsehän mä kehitin sääntöjä itelleni yms MUTTA ne tuli siitä kun en jotenki? Ymmärtänyt elämää?? Siis eiks oikeesti oo mitään sellasta mitä mun pitää tehdä? Vai mistä missään on kyse?

(Emt tää on ehkä eniten infp asia taas, cause i'm thinking so hard ohhhhh gooooddddddddddd)

Siis oikeesti i'm thinking too deeply and that probably caused all my problems EVEN AS A CHILD. ei vittu. Eli kaikki on mun persoonasta johtuvaa ja siitä et oon tämmönen haaveilija ja syvällinen. Eli vittu INFP XD voi vittu

I'm gonna get drunk eihän tästä tuu vittuakaan (en nyt oikeesti kyl)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Täst mä oon oikeesti NIIN kateellinen eunkwangille. Se vaikuttaa silt et se ei mieti mitään sillä tavalla syvällisesti ja tarkasti ku mä. Ai luoja et oon kateellinen ku asiat on niin simppeleit tollasille ihmisille. Oh my. How to be eunkwang

Seriously.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
MIKÄ HOMMA.

oikeesti.


Aaaaahsdhjdfkifi

Näin taas unta eunkwangista (oikeest vittu milloin en olis nähny siit unta????) Ja se näytti vähän tältä siinä:

Ainaki ihan ku sil ois ollu vähän tollaset vaatteet ja kait se oli vähän tolleen nuoremman näkönenki siin

Ai vittu se oli ihanaaaaa D: en tiä oltii jossai samas paikas, joko jossai bileis tai vastaavis mut kummiski jossai random paikas i think. Sit se vaa jossai kohti oli siin mun vieres ja must vaikutti ihan silt et sil ois tunteit mua kohtaan ja se vaikutti kans sillee vähän alakuloselt ja ihan ku se ois kattonu mua vähän siin. Se vaikutti ehk silt et se ois halunnu et huomaisin sen jotenki paremmin idk 😭✌️ mut se ei vaa tajunnu et katoin sitä iteki koko aika 😫❤️ aaaaaa. Siis se oli nii söpö ku se oli niin sad tai semmone voi kulta aw voi pieni :33333 anyways oon vähän kujalla et mitä siin oikeestaa tapahtu mut oli kyl jotenkin ihana uni 😭 täytyy sanoa että siinä oli kyllä myös eunhyuk xD yhtäkkii. Ja seki oli iha vitu söpö siin. Honestly i freaking died inside ,,,,,, that bitch murdered me. So.....

Noice.

En kestä yhtäkkiä joku eunhyuk hyppää mun uniin voi jestasssss. Honestly mä hajoon tähä mut siis joo hajosin niiden molempien takii ei vittu. Rakastan.

Mut kuinkahan monta kertaa tosiaa oon nähny kwangist unta? Yhteensä varmaan vähintään joku vitun 50 krt :D SIIS VÄHINTÄÄN. Emmää tiiä ku perkele oon niin monesti nähny siit unta et ei mitään tolkkuuuuuuuuu ees xD siis pakkohan se on olla joku 50 vähintään kosk jos oon nyt näin monta kuukautta nähny siit aika lailla jatkuvasti unta ja kuukaudes on joku 30 päivää about nii.. mutta en oo ihan joka yö silti tosiaankaaaa nähny siit unta. Damn it's so concerning lmao

Also,,,,, sain kohtauksen ku eunkwangin uutee ig-julkasuu joku oli kommentoinu "daddy judge me too" 👀👀👀👀👀👀👀👀😂😂😂😂 oop ........ I can't............................ That was......... Why 🤭🤭🤭🤭🤭
 
Ylös Pohja