Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,931
Spare me from this 😩

Jos saisin edes masatoshin loppumaan niin se olis jo voitto 😰

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Vittu spare me from this:

Nostalgia on jotain niin hirvittävää

Tää on suorastaan sairasta

Tää on paljon sairaampaa kun eunkwang tai villu

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Taas toiveajattelen mutta kyllähän se kuulostaa hurjalta "sattumalta" että mää sitten oikeesti rakastuinkin japanilaiseen mieheen myöhemmin, joitakin vuosia sen homman jälkeen.

No, useampaankin. Mutta.. ketä se nyt sitten tarkoittikaan. :D

Helvetin hämärä muisto

Aattele ku se olis totta

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
En mä tiedä, mulle se taitaa kyllä tarkottaa masatoshia ko oon vaa jotenki nyt yhdistäny sen siihen ja tää assosiaatio ei poistu varmaan ikinä enää.. kiitän..

Aikoinaan se ei ollu kukaan ihminen jonka olisin tiennyt, vaa tuntematon.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Voihan se ehkä olla yhä tuntematon mies tai sitten se ei yksinkertaisesti pitänyt paikkaansa

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Mutta assosiaatio masatoshiin on vahva

Varsinkin tiettyjen biisien takia (esim rakkauslaulu ja mustelmilla)

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Siis hitto mua ärsyttää nää "oon kyllä ihan hetero mutta poikamaiset lesbot kiinnostaa" huoh vittu sä sillon mikään hetero olet

Joo kaikki saa sanoo miten haluaa mutta kyllä vähän naurettavalta kuulostaa....

Jos kaikki tuommoset naiset sanois ihan rehdisti olevansa bissejä niin se helpottais kaikkien oloa, ainakin meidän bissejen. Tuliskin yhtäkkiä aika helvetin monta bisseä lisää :D oikeastihan meitä on paljon enemmän mutta ihmiset väkipakolla sanoo silti olevansa heteroja, vaikkei oikeasti olekaan. Musta toi on todennäköisesti homofobiast johtuvaa ettei uskalleta olla rehdisti silleen olen bi, tai mist ku johtuukaa mut nii. Ku oisitte rehellisiä ni tää ei ois nii ihmeellinen juttu ku näkis kaikki et vähän joka toinen on bi. Onkohan bi sittenkin yleisempi suuntautuminen kuin hetero? Saattaa hyvinkin olla se kaikista yleisin. Sitten vasta heterot ja homot. Pistää miettimään 🤔 tai sitten ei oo yleisin mutta huomattavasti yleisempi kun mitä nyt väitetään. Juujuu "olen hetero mutta"..... "Olen hetero mutta toiset naiset kiinnostaa"

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Siitä puheen ollen näin jotain aivan omituista unta missä oli joku nainen? Mutta se oli joku täysin random, ei kukaan jonka tietäisin. Se oli vaan joku nainen jonka kanssa olin. Mutta ihan omituista että miks näin sellasta unta kun tosiaan se ei ollut kukaan jonka tietäisin. Okei on mulla välillä sellasia jätkiäkin unissa joita en tunnista oikeasta elämästä, täysin mun unen tuotosta ilmeisesti. Outoa. Niiku... Miks?

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Lmao varmaa joku 8 % mun ihastuksista on oikeesti naisia

Tai siis laskin äsken jotain niin niistä 8 % oli naisia (eli 1 12:sta)

Mut en kyl jaksa kaikkia laskee :D mut tosta otoksesta 8 % eli melkoisen vähän

Kirjoitinki siihen että bi indeed

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Lol

Yleensä oon silleen i love him so much vaikka joskus i love her so much

Harvemmin kyllä tulee ajateltuu tai kirjotettuu noin

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Tiukat farkut toimii aina! Jos pepussa ja reisissä on mielestäsi "liikaa" niin nehän muotoutuvat farkkujen leikkauksen mukaisesti! Pojat tykkää! Ja tytöt myös!
No joo, miksei, semmosia joskus käytänkin, en kauheen usein. Ärsyttää vaan kun esim mulla ei oikein oo pokkaa käyttää läpinäkyvää paitaa ilman että pidän toista paitaa sen kanssa. En kehtaa näyttää tissejä enkä edes rintsikoita. Tuntuu vaan että yksinkertaisesti pitää olla toinen paita sen kanssa. Huoh oon liian epävarma.

Yason59

Kokenut
Reaktioarvo
13
No joo, miksei, semmosia joskus käytänkin, en kauheen usein. Ärsyttää vaan kun esim mulla ei oikein oo pokkaa käyttää läpinäkyvää paitaa ilman että pidän toista paitaa sen kanssa. En kehtaa näyttää tissejä enkä edes rintsikoita. Tuntuu vaan että yksinkertaisesti pitää olla toinen paita sen kanssa. Huoh oon liian epävarma.
No nyt on hyvä hetki tällä viikolla kävellä vain yksi paita päällä, vaikkapa juuri se läpinäkyvä! Ennusteen mukaan lämmintä tulossa, jopa helleraja vaarassa! Ja sitten ne farkut!

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
AAGH

miksi mä en ikinä saavuta samanlaista, tai saman tasoista tyttömäisyyttä kun vaikka kpop idolit. Voin kyllä näyttää tyttömäiseltä mutta en ihan yhtä paljon. En tiedä mikä maskuliinisuus mussa sitten aina tökkii. Silloin kun yritän pukeutua tyttömäisesti niin silloinkin en saavuta saman tasoista tyttömäisyyttä, vaikka jonkun verran enemmän kun farkuissa ja t-paidassa, jolloin tihkun vielä enemmän maskuliinista energiaa :D no matter what i do tihkun aina maskuliinisuutta sen verran liikaa että se saa mut tosi epävarmaksi vieläkin. I'm sad 😭 en ikinä voi näyttää samalta kun joku, no vaikka youha.

Esim tämmöne viba:

En koskaan tuu saavuttaa ton levelin naisellisuutta if u know what i mean. Ja oon ihan sairaan kateellinen ja vihaan itteeni. :D

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
En ees tiedä MITEN voisin saada sellasen viban koska vannon ihan varmasti noissa tismalleen samoissa vaatteissa olisin vielä 10x maskuulinisemman näköinen

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
En siis usko että se on niinkään tyylissä vaan luulen että se on jotain sellasta mitä sulla joko on tai ei oo?

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Onhan mussa naisellisuutta mutta ei ikinä elämässäni tuu olee tolla tasolla

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
65 ei oo tarpeeks vähän

Ei edes 64 eikä edes 63

Tuskin 62 tai 61