Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,816
Reaktioarvo
2,922
Cause i was like oh i feel like a straight woman since i like eunkwang


Then i was like "...... Oh... I feel like a lesbian cause i like wheein" 😭
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,816
Reaktioarvo
2,922
LMAO

me listening to navillera thinking about vivi and wheein: 😐
me having a dream about masatoshi and im still thinking about it at this point: 😐


Lmao seriously tho that dream en ees tiiä muuten mitä siin tapahtui, muuta kun et se näytti siin suurinpiirtein tältä:

HHHHHHHHHHHHHHH mä en tiedä toi look on niin

AaAaaaa ei ei viddu mee pois
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,816
Reaktioarvo
2,922
Minä 24/7: masatoshi 😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😍💗💓💕💘 MY masatoshi 😭😭😭😭😭😭😭😭😭💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔

omfg bye 💀 🫠
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,816
Reaktioarvo
2,922
Minä kattomassa wheeinist jtn vidii silleen : I H A N A 😭😭😭😍😍😍😍😍😍

minä kattomassa masatoshista jtn: *saa eksistentiaalisen kriisin*

Astetta pahempi, astetta pahempi...
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,816
Reaktioarvo
2,922
Kaikista eniten mua naurattaa se että vaikka laihtuisin kuin paljon tahansa olisin koko sen ajan edelleen ja edelleen tyytymätön

Kirjaimellisesti mikään ei muuttuisi ihan sama kuinka paljon ikinä laihtuisin. Mä oon vaan ihan varma siitä. Tunnen itteni sen verran että tiedän että olisin yhä aivan yhtä tyytymätön
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,816
Reaktioarvo
2,922
Mut hyvä sinänsä että tiedän sen niin mun ei tarvi vaivautua laihduttamaankaan koska tiedän ettei se muuta mun henkistä tilaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,816
Reaktioarvo
2,922
Voi jjjjumalauta onko lähes kaikki ihmiset aivan tyhmiä

Ah hermot menee niin lujaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,816
Reaktioarvo
2,922
Also: watch me never using reddit again............

Okei en voi luvata mutta se voi olla ihan mahdollistakin etten sinne enää mene :D alkaa sen verran paljon ahdistamaan ainakin joinain hetkinä. Ei voi mitään. :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,816
Reaktioarvo
2,922
btw, Redditissä on harvemmin mitään muutakaan järkevää, joten eipä olisi kovinkaan suuri menetys..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,816
Reaktioarvo
2,922
Ei siinä muuta mutta se voi olla hyvinkin ettei mun vaan tee mieli enää mennä sinne muutenkaan..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,816
Reaktioarvo
2,922
Vauva-palstakin alkaa ärsyttämään enemmän ja enemmän, siellä on niin seinähullua porukkaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,816
Reaktioarvo
2,922
😭😭😭😭😭😭😭

Mutta niin

Aloin miettimään oikeasti

Ja mietin että haluanko harrastaa oikeassa elämässä seksiä naisten kanssa? Ja olin silleen en todellakaan. Mutta sitten en oo ihan varma. Mutta no ainakaan nyt ei oo kyllä mitään halua siihen sit just ollenkaan, hyi. Sit aloin miettimään haluanko harrastaa seksiä sitte miestenkään kanssa oikeassa elämässä??? Ja oon edelleen sitä mieltä että no,,,,,, tuskinpa????? :D its probably only in my head fr. Tai ainakin tässä vaiheessa vaikuttaa siltä. Voi olla että joskus it will be proven wrong mutta nyt ainakin tuntuu siltä aika lailla


Mikä on sana sellaselle ihmiselle joka vain ajattelee seksiä ja seksuaalisia asioita päässään, mutta ei käytännössä, oikeassa elämässä halua toteuttaa näitä toisten ihmisten kanssa?? Onko se aseksuaali? Ei kai? Tai on varmaan kuitenkin? Ainakin jos halutaan yksinkertaistaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,816
Reaktioarvo
2,922
Taidan olla aseksuaali vaikka se kuinka oudolta kuulostaakin mutta sitäkin on niin paljon erilaista

Jotkut aseksuaalit ei koe ollenkaan himoja ja jotkut kokee mutta on silti käytännössä kuitenkin aseksuaaleja

Ellei sitten joskus käy niin että muutankin mieleni

Mutta toistaseks

I feel comfortable saying im asexual

Believe it or not

Asexual who has THOSE kind of feelings but never wants to do that in real life. It must be still asexual right??
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,816
Reaktioarvo
2,922
No siis, tarkemmin orchidsexual mutta sama asia

Koska orchidsexual on just se että on seksuaalisia tunteita muttei halua tehdä silti mitään.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,816
Reaktioarvo
2,922
I can think about eunkwang in my head as much as i want mut katso kun tulee oikea tilanne ihan kenen tahansa kanssa niin en varmaan rupee mihinkään :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,816
Reaktioarvo
2,922
Its so fucking weird actually wanting steamy stuff but knowing full well you could never do it in reality. Just plain nope.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,816
Reaktioarvo
2,922
Getting absolutely turned on and EVEN masturbating, then knowing it that you could never

Silleen i never want that

That makes SO MUCH SENSE

What is wrong with u
 
Ylös Pohja