Mä en oikein ymmärrä mitä heteronaiset vinkuu siitä kun muut naiset on läskejä. En ymmärrä miten se voi ärsyttää kun ettehän te naisia muutenkaan kattele. Tarkoitan nyt vauva-foorumia lähinnä. Ihmeellistä muiden kyttäämistä ihan kun se jotenkin pitäisi kiinnostaa. Siis sen mä melkein vielä ymmärrän että heteromiehet katselee naisia sillä silmällä niin sitten ehkä voi ollakin sitä mieltä että läski ei näytä hyvältä (well, if thats ur opinion then its ur opinion whatever). Mutta heteronaiset? Miten se niinku teidän elämään vaikuttaa jos muut naiset on lihavia. Eihän ne teitä miellyttämässä ole muutenkaan.
Tai siis kun hämmennyin vaan tästä esim:
"Normaali ihminen on ylipainoinen ja vähintään vyötärölihava. Terveisiä tilastoilta :D"
Niin kuinka se sua häiritsee oikein?
Kytätään muiden syömisiä vaikka asian ei pitäisi kiinnostaa ollenkaan sinua. Jos olet heteronainen miten sua VOI pänniä se miltä muut naiset näyttää, siis naisten lihavuus? Taitaa olla kateutta siitä kun itse pitää noudattaa tiukkaa ruokavaliota ja liikuntahommeleita ja toiset taas saavat elää ihan vapaasti :D en keksi mitään muuta kuin kateuden joka selittäis tota.
Ja auta armias jos joku mies vielä erehtyy kehumaan ylipainoista naista kauniiksi tai seksikkääksi, sitten varsinkin ollaan kateellisia että kun "mä oon aina luullut että mun pitää tehdä tää työ että miellytän miehiä" mutta sitten kun tajuaa ettei tarvikaan niin ollaan kateellisia kun muiden ei tarvitse pysytelläkää normaalissa painossa ja miehet ihailee silti. Sitäkö se on? 😂