Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,633
Reaktioarvo
2,921
Hetkonen

how can i masturbate then though??????

I mean ofc it disgusts me but i still do it???? Cause i kinda have to sometimes 🙂🙂🙂🙂🙂

Enkö mä silloin voisi harrastaa seksiäkin??

Yhdyntää, GOD NO, mut kuka siitä edes puhui.

Ootko muka oikeesti sitä mieltä ettet pystyis esim harrastaa suuseksiä? :D tai jtn. Hmmmmm. I am definitely not sure.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,633
Reaktioarvo
2,921
LMAOOOOOOOO im saying asexual but with a twist 💀

So basically asexual

For now
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,633
Reaktioarvo
2,921
Oota

Eikös mun bmi oo korkeimmillaan ollu noin 29

Niin sitä mä vaan ihmettelen että miten ihmeessä jotkut ihmiset saa niin paljon yli sen

Mä ymmärrän ton 29 ainakin hyvin koska oon ite ollu siinä, mut en ymmärrä miten joku voi saada siitä vielä paljon ylemmäs sen

Mut en tuomitse

Ku tää on vaan se että en ite osaa kuvitella omalle kohdalleni että mulla ois ikinä NIIN korkea bmi. Mutta se on vaan mä. Mua ei haittaa eikä mua ees kiinnosta mut en osaa kuvitella omalle kohdalleni että ikinä ainakaan se nousisi mihinkään 30:een mulla. Mutta mistäpä sitä tietää. Vai olikohan se 30. Saattopa ehkä ollakin. Mutta tuskin se siitä korkeempi oli missään vaiheessa? Saattoi olla just tuon 30 mutta tuskin siitä enempää.

En usko sen ikinä menevän yli 30. Ei haittais vaikka menis mutta en vaan usko, koska en vaan näe sen tapahtuvan. Varsinkin nyt kun oon tällä hetkellä jo noin 25:ssä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,633
Reaktioarvo
2,921
Hämmentää vain kun jotenkin sitä ajattelee sillein että mulla ois varmaan aika vaikea edes päästä sinne yli 30 enää tai tulee vain mieleen että miten ihmiset tekee sen

En kyllä tajua sitäkään miten laihduin kun en yrittänyt laihtua

Ja nykyään (tai no, aina oon tehny niin) elän vaan ihan normaalia elämää eikä mun tarvitse edelleenkään ajatella mitä syön ja miten liikun. Senkun elää! Helppoa. Ihmettelen kyllä näitä dieettisekopäitä jotka on hurahtanut ihan helvetisti siihen hommaan, en tajua ollenkaan mutta siinähän ovat.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,633
Reaktioarvo
2,921
Se on jännä että oon näinkin alhaisessa bmi:ssä eikä mun tarvitse kirjaimellisesti ajatella yhtään mitä syön ja mitä liikun ja mitä teen
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,633
Reaktioarvo
2,921
Eikä se paino nouse ollenkaan. Tai siis nyt 65 taas mutta sehän nyt sahaa koko ajan siinä 63-68 välillä noin suurinpiirtein. Siinähän se on sahannu varmaan noin vuoden ainakin, ei mee yli eikä ali tuon. Ilmeisesti tykkää pysytellä keho tuossa painossa juuri.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,633
Reaktioarvo
2,921
Eikä mun tarvitse tehdä kirjaimellisesti mitään pysyäkseni siinä, senkun elän vaan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,633
Reaktioarvo
2,921
Im ashamed of:
- boobs
- periods

Does that make me nonbinary/agender or something

No? If not, then WHAT is wrong with me. Haluan selvyyden tähän paskaan, häiritsee jatkuvasti.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,633
Reaktioarvo
2,921
Well ok

As cute as he is (eunkwang) i just realized something

I was looking at tzuyu and then i was like "oh god it would be so much easier to be with a girl"

Id be less insecure

With a boy id always be more insecure

Lmao it was such a relaxing thought fr

Olin vaa sillee....... Niin söpö kun eunkwang onkin i think i want to be with a girl 😐😐

Tai no siis ainut syy on just se et se ois helpompaa tai oisin vähemmän epävarma

Muuten sil ei ois mitää välii

Ja kirjaimellisesti i did die because of eunkwangs cuteness





Fr 🫠😭



Mut tavallaan










I should be with a girl lmao imagine how insecure id feel with a guy

Silleen


THAT WOULDNT FEEL GREAT 🥴




Sit oisin vaa vähemmän ahistunu koska sil tytöl ois kaikki samat ku mullaki kuten tissit ja menkat ja muutenkin kaikki samanlaiset kokemukset ja enemmän samantyyppinen sielunmaisema kinda

Ajattele kuinka inferior must tuntuis miehen kaa

I would automatically feel inferior frfrfrfrfrfr you cant convince me otherwise



Miehet on kuitenkin aina parempia kun naiset (mun mielestä) joten i would feel inferior for sure

You cant even tell me otherwise

Naisen kanssa ajattelisin että ollaan samalla tasolla mutta miehen kanssa tuntisin itteni aina huonommaksi.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,633
Reaktioarvo
2,921
Eikä mun tarvis samalla tavalla hävetä naisen kanssa kun miehen kanssa

Harmi etten ole lesbo vaan bi...
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,633
Reaktioarvo
2,921
Mul on ihan hirvee ocd mun vaatteista

Nyt kun on näin kuuma niin oon pitänyt tätä paljastavaa toppia ja yksinkertaisesti vihaan tätä

En tätä vaatetta se on ihana vaan vihaan tätä vaikeutta

Eilen pidin tätä pelkästään ja tänään pidän tätä pelkästään ja mulla on kamala olo jatkuvasti siitä etten pukeudu oikein

Mun ocd sekoaa niinku täysin pukeutumisesta
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,633
Reaktioarvo
2,921
Ja mietin ja muistelen koko ajan et mitä mul oli eilen ja toissapäivänä ym päällä et olikse varmasti ok ja mitkä vaatteet on ok

Kiitos varmaankin random incelit vai ketähän mä tästä voisin syyttää

Ehkä random incelit ja sitte omat vanhemmatkin ja kukkahattutädit ja mitä näitä nyt on

Mut se ei oo ees pelkästään paljastava toppi vaan se on osa sitä mut sit mietin muutoinkin et onks tää ja tää asu varmasti ok vai onkse jotenkin liian oudon näkönen tai jotain tollasta
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,633
Reaktioarvo
2,921
Mut mä nyt en jaksa miettiä muuten niitä vaatteita ku siltä kantilta et mahdollisimman vähän vaatetta koska en kestä tätä lämpötilaa muuten henkilökohtaisesti
 
Ylös Pohja