Aihe vapaa En tiiĂ€ saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
ViestejÀ
67,837
Reaktioarvo
2,967
pimppi taas elÀÀ ihan omaa elĂ€mÀÀnsĂ€ ja kiihottuu helposti kuin mikĂ€ 🙂🙂🙂🙂🙂🙂 ei vituta

qualitymonkey

ViestejÀ
67,837
Reaktioarvo
2,967
olisin niin sen kimpussa koko ajan

Tai riippuu vÀhÀn mut periaatteessa vois kuvitella

qualitymonkey

ViestejÀ
67,837
Reaktioarvo
2,967
"herranjestas nainen on nymfomaani" 😭 en pÀÀse yli ton biisin koomisuudesta nytten

qualitymonkey

ViestejÀ
67,837
Reaktioarvo
2,967
KyllĂ€hĂ€n se vĂ€hĂ€n Ă€rsyttÀÀ kun elĂ€mĂ€ssĂ€ vastaan tulee mies joka sitten tekeekin susta yhtĂ€kkiĂ€ seksihullun. đŸ€” Ei mitÀÀn rajaa haluissa vaan siksi kun se on niin seksikĂ€s. Tai siis kun on niin rakastunut. Ai ettÀÀÀÀ kun panettaaaaaaaaaa. Kuinka voi panettaa oon jo runkannut tĂ€nÀÀn. Luulis sen tyydyttĂ€vĂ€n mutta ei. Se on vain hetken mutta sitten kun kattoo jotain eunkwangista niin on taas uusi panetus pÀÀllĂ€. Tai sitĂ€ vaan jÀÀ fantasioimaan kun haluis enemmĂ€n kun mitÀÀn muuta ettĂ€ se vaan koskettelis sua joka helvetin paikasta niin kun sitĂ€ ei saa ollenkaan niin siitĂ€ ei pysty pÀÀsee eroon. Idk. Himot on niin saatanalliset.

qualitymonkey

ViestejÀ
67,837
Reaktioarvo
2,967
Silleen jumalauta kuinka se törkeesti tekee mulle nÀin ja sit nolottaaaaaaaaa kun tunnen nÀin, varsinkin kun tunnen koko ajan.

Ei voi ihan oikeasti haluttaa nÀin paljon jos on jo runkannut tÀnÀÀn. Miten se sytyttÀÀ sen taas uudelleen tollain? Ja se kun se ei mene sitten edes ohi millÀÀn. KyllÀ se kohta menee ohi.. menee vain hetki aikaa. Runkata en millÀÀn jaksaisi enÀÀ.

qualitymonkey

ViestejÀ
67,837
Reaktioarvo
2,967
"mun kanssa ei sitten pÀÀse vĂ€lttĂ€mĂ€ttĂ€ sĂ€nkyyn ikinĂ€" 💀 no siis, periaatteessa se kyllĂ€ on totta, koska ei sitĂ€ ikinĂ€ tiedĂ€. Vaikka nyt tĂ€ssĂ€ vaiheessa oonkin tĂ€lleen aah koko ajan. Mutta ei sitĂ€ tiedĂ€, miten sitten.

qualitymonkey

ViestejÀ
67,837
Reaktioarvo
2,967
En todellakaan voi tajuta tÀtÀ

MikÀ ihan oikeasti aiheuttaa tÀllÀiset tunteet siihen?
MikĂ€ aiheuttaa niin kovan himon.. 😭😭😔

qualitymonkey

ViestejÀ
67,837
Reaktioarvo
2,967
MinÀ miettimÀssÀ sitÀ kun luulin silloin olevani sen kanssa joskus: IM STAN AND I WAS WRONG

En TODELLAKAAN ole sen kanssa ikinÀ, ja tÀmÀ on fakta.

qualitymonkey

ViestejÀ
67,837
Reaktioarvo
2,967
MistÀÀn muusta siinÀ ennustuksessa tosin en ollut vÀÀrÀssÀ, kaikesta muusta olin tÀysin oikeassa ettÀ jÀnnÀ sattuma ettÀ ne tapahtui. Mutta se oli höpöhöpöÀ ettÀ se olis mun poikaystÀvÀ joskus. SitÀ ei tapahdu, ikinÀ.

qualitymonkey

ViestejÀ
67,837
Reaktioarvo
2,967
Mutta on tosi outoa ettÀ aloin tykÀtÀ btob:st ja mulle tuli ihastus siitÀ, eunkwang siis, vaikka silloin en tiennyt niiden olevan sama henkilö. Se on jotenkin hirveÀn outoa ettÀ se kÀvi toteen, koska olin tÀysin varma vielÀ 2021 siitÀ tai lÀhes satavarma. Niin on oikeasti outoa ettÀ se meni juuri niin kuin kuvittelinkin. En jotenkin usko sattumaan siinÀ kohtaa mutta mikÀÀn mun tuleva mies se ei tosiaan ole, vaikka kuinka sekin oli osa sitÀ ennustusta, mutta ei. Ei pidÀ paikkaansa.

Mutta mua vielÀkin hÀmmentÀÀ miten voi tapahtua tÀysin niin kuin ajattelin. Ja se oli oikeasti, siis mulla oli ihan sellainen olo viel 2021 ettÀ kyllÀhÀn se btob keissi jossakin vaiheessa tapahtuu vaikka ei vielÀ olekaan tapahtunut.

qualitymonkey

ViestejÀ
67,837
Reaktioarvo
2,967
Ja sitten taas toisaalta miettii ettÀ miks vaan toi osa siitÀ kÀvisi toteen, miksei muka kaikki? Kaikkihan oli sitÀ samaa ennustusta. Tai siis luulin niiden olevan eri keissit tokikin, mutta samaan aikaan ne tapahtui. Niin en oikein ymmÀrrÀ miksei kaikki siinÀ sitten kÀvisi toteen. Molemmat ennustukset. Kerta ne siinÀ samalla tapahtui molemmat.

ItkettÀÀ olla tÀmmönen outo.

qualitymonkey

ViestejÀ
67,837
Reaktioarvo
2,967
En vain halua edes uskoa siihen ettĂ€ se menisi niin koska en halua vaikuttaa tĂ€ysin typerĂ€ltĂ€ idiootilta. TiedĂ€n kyllĂ€ ettei mulla ole mitÀÀn mahdollisuuksia siihen. SiispĂ€ sen osan siitĂ€ ennustuksesta oli pakko olla valhetta. Kaikki muu oli vaan totta đŸ«€

qualitymonkey

ViestejÀ
67,837
Reaktioarvo
2,967
En vielÀkÀÀn edes ymmÀrrÀ missÀ me edes tavattais

Ei tuu tapahtuu

Tai vaikka tavattais, se jÀis vaan siihen eikÀ mitÀÀn muuta. Tietenkin.

qualitymonkey

ViestejÀ
67,837
Reaktioarvo
2,967
Ei itkettÀÀ oikeasti ja ahdistaa tĂ€mmönen . Olin ihan varma 😭 ahdistaa kun ei oo ketÀÀn kenen kanssa puhua tĂ€stĂ€. Tunnen itteni tĂ€ysin mielisairaaksi.

qualitymonkey

ViestejÀ
67,837
Reaktioarvo
2,967
Se oli vain toiveajattelua. Tosin en ymmÀrrÀ missÀ kohti se toiveajattelu on kun en edes halunnut sitÀ. EhkÀ halusin vain ettÀ mulla olis joskus edes joku. Jep. SitÀ se oli.

SitÀ.... Se oli......

Usko nyt nainen ettÀ sÀ et ikinÀ saa sitÀ, piste. Ja mene eteenpÀin sitÀ paitsi.

No, yli en kyllÀ siltikÀÀn pÀÀse vaikka tiedÀn etten sitÀ ikinÀ saa.

qualitymonkey

ViestejÀ
67,837
Reaktioarvo
2,967
EhkÀ pÀÀsen siitÀ yli joskus parin vuoden pÀÀstÀ

Ylös Pohja