Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,931
"Being attracted to women is fun, especially given how, as I’ve said in other answers, women are much more attractive in general than their male equivalents. I’d trade my pathetic attempt at a beard for a pair of boobs any day."

You really have to be kidding me. Youre absolutely insane. Do you think it's just OKAY to be a woman? Are u literally crazy? IT WASN'T EVEN OKAY TO BE BORN AS ONE. WHY DONT U FIND PERIODS SHAMEFUL EMBARRASSING DISGUSTING? im so sad and depressed and ashamed if i have to talk about it. I feel small. Like i dont want to breathe. Like i CANT breathe

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Mitä ihmettä mun pitää tehdä? Enkö mä mitenkään pystyisi peruuttaa syntymääni? Mut mistä tiedän ettei mikään mitä oon tehny oo ollu väärin?

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
And i even like guys so i feel like that makes me even more female which is horrible

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Voiks joku kertoa miks mulla näkyy toi ovulaatioaika tossa ku en ymmärrä sitä miten mä voin olla nainen? Tunnen itteni täysin vieraantuneeks siitä

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Silleen tunnen jatkuvasti dissosiaatiota (sitä samaa ku en tajua katsovani itseäni) kun ajattelen että mulla on ovulaatio ja kuukautiset

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Its just like a wound which takes time to heal but it will, just like my physical wounds always heal too.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Im pudgy

Of course that is wrong just like my gender

But gender is the worse one

By far

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Me being female vs me being pudgy

Oh boy

You know which one is actually bad

But its funny because transitioning to male wouldn't help so like what the hell if that doesn't help..... Well.... Talking to someone might but it takes time.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Nimittäin taas teen väärin kaiken menkkojen suhteen ja edes niiden oleminen olemassa on väärin

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Mut ei siitä sen enempää

Hävettää vaan niin paljon

Ja toi yks ois hullu jos se tykkäis musta. Ei kukaan voi tykätä naisesta, paitsi hyvin lievästi.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
His brain is wired so weirdly cause he likes women

Are you just a goddamn idiot or what :D läpäl

Ylös Pohja