Ooh sillon kuuntelin tätä ja mietin ihan samaa asiaa. Niinä aikoina. Ja mietin jopa hoyoungia 😎 tavallaan :D koska olin että tää (ddaraga) kertoo vielä jostain tulevasta ihmisestä enemmän kun Eunkwangista että siihen se liittyy silleen oikeesti. Ja niihä se liitty. Sitte mulla oli vielä sellanen että se liittyy jotenkin ns paljon kiinteämmin/erityisemmin siihen tulevaan tyyppiin, siis silleeb että se on niinku erityisesti siihen liittyvä vaikka eunkwangiin se oli mut vähän lievemmin. ETTÄ. joo eli tavallaan ajattelin hoyoungia en vaan tiennyt että sitä. ja ajattelin vielä että no se nähää sit tulevaisuudes tuleeks semmone tyyppi oikeesti mut tuli. Jos se ois ollu kuka tahansa nii ei ois loksahtanu ihan täysin kohallee koska kuka tahansa ihastus (vaikka a tai emminä tiiä kuka vaa mun ihastus, woohyuk vaikka????) ei sovi siihen aspektiin silleen mutta hoyoung sopii täydellisesti varsinkin sen takia vissiin että se on taewoon kanssa samassa bändissä + siit on jopa se videokin, tämä, rääh:
Nii liittyy aika vahvasti joo :DDDDDD
NO EN SANO EES MITÄÄN enkä mä sitä meinaa että toi jotai tarkottais mut vituttaa ku AINA 😂😂😂😂😂 ja muistan sen niin saatanan kirkkaasti sillo oli viel yö ja olin ulkona 😭 ja silloin kuuntelin myös ilmeisesti love rain samoihin aikoihin koska olin et heheh taewoo on juttu