Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,946
Voisin kyllä jo nyt tappaa itseni ei se vaadi edes raskautta vaan pelkästään sen että mulla on naisen keho jo yleensäkin

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Eiköhän tämä alkais olee pikkuhiljaa tässä ehkä pari vuotta viel kituuttaa tai vuoden

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Se on kyllä hyvin outoa että voi kasvoista ilmeisesti näyttää niin nuorelta mutta keho on aivan täysin rupsahtanut

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Siis näytän ihan paskalta kehosta

Mun iho on sellasessa kunnossa että näytän joltain vitun mummolta lähes

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Kaikki muukin vanhentaa aika vitusti

Roikkuvan läski perse vanhentaa etenkin aika vitusti. Rinnat vanhentaa aika vitusti. Läski yleensäkin vanhentaa.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Siis nimenomaan leveä perse

Kai se nyt vanhentaa kun näytät joltain maalaisemännältä jättimäisen ahteris kanssa ja litteä vatsa auttais asiaa mutta sitä ei tosiaankaan ole

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Ja kun se ei ole mikään trendikäs jättiperse vaan nimenomaan läskiperse :D

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Sellainen jossa on sitä vitun oksettavaa selluliitti ryppyistä ihraa enemmän kun missään muualla kehossa (varmaan) ja siksi se ihokin näyttää mummon iholta koska se on epätasaista ryppyistä paskaaaaaa :Dd

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Siis nimenomaan sellainen löllö läskiperse. Ei mikään trendikäs iso perse. Joten näytät siltä että oot sellasessa vitun rapakunnossa kun voi olla ja siks näytät 35-vuotiaalta yh-mutsi siiderivalaalta suurinpiirtein

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
No on se hyvä näyttää jo etukäteen vähintään 35veeltä niin ei ainakaan tuu yllätyksenä. Mutta varmaan näytän vielä pahemmalta silloin, mutta ainakin se saattaa olla vähemmän nöyryyttävää koska silloin se edes kuuluu ikään, mutta alle 30veen ei kuulu näyttää tältä :D keho on kyllä päästetty niin rupsahtamaan että näkee että liikuntaa ei ole harrastettu tuntiakaan elämässä

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Jostain syystä mua ahdistaa myös ajatella kehon muuttamista joten varmaan lopulta sitten haluankin näyttää rumalta tai jotain, ehkäpä haluan olla ruma ja kieriä itsesäälissä, no, huvinsa kullakin

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Koska aidosti, kehon muuttaminen aiheuttaa jo sanana pakko-oireita joten se ei ole yhtään hyvä

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Sitten alan vain ajattelemaan et aa niin no nyt muutan sen tämmöseks, ai mut siis no mikä oli väärin ja mikä ei, onks tämäkin väärin, mut miksen tehny aiemmin, mut onhan se väärin muuttaa se keho, mut ei siis vai millanen se oli sillon ja millanen se oli 10 v sit

Eli loputon pakkoajatusten kehä seuraa siitä ajatuksesta

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Noh

Jos mulla on joskus poikaystävä niin toivottavasti sillä on läskifetissi ja maalaisemäntä fetissi :D ja selluliittifetissi. Ja muutenkin joku mummofetissi varmaan tarvii olla. Ja roikkutissifetissi. Ja aknefetissi.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Mutta onkohan jotkut ihmiset oikeasti sellaisia joihin on vaan mahdotonta rakastua. Meinaan että kun ajattelin että niin, ajattelen näin siksi että minä olen minä. Jos olisin joku muu niin totta kai voisin rakastua itseeni... Ööh.. siis jos olisin joku muu ja joku muu olisi minä joka näyttäisi siltä kun minä nyt näytän ja mä olisin joku muu ja näyttäisin siltä toiselta :D juuh elikkä. Jos olisin vaikka joku mies ja näkisin itseni joka siis silloin olisi joku muu lol. Nii mietin vaan että voiko mun näköiseen rakastua vai onko se vaan yksinkertaisesti unlovable ulkoisesti ne asiat. Siis mietin vain sitä että voiko muhun tuntea sitä mitä mä tunnen Eunkwangiin ja hoyoungiin. Koska uskon et ei. Ku en tiedä mietinkö näin siksi että minä olen minä. Koska en osaa ymmärtää miten joku mies ajattelee. Vaikka kuin oon biseksuaali niin siitä ei oo tässä yhtään apua. En tajua ollenkaan. Ja se miten mä pidän naisista on hiukan vittu normaalista poikkeavaa. Joten ei tietookaan miten miehet ajattelee. Tai edes muut lesbot koska ne vaikuttaa myös ajattelevan ihan eri lailla kun minä. Jopa ihailevat rintoja, ajatella. Jopa haluaa nuolla pillua hyi mitä vit DDD;:::::::: hulluja. Jaah oksennan suuhuniiii hyi kiitos mielikuvasta yöksssss.

En tiedä, mun mielestä naiselliset piirteet on luotaantyöntäviä mikä on omituista biseksuaalilta. Ja miehekkäät piirteet puoleensavetäviä. Joten en osaa kuvitellakaan sitä toisinpäin. Mikä IHMEEN pseudobiseksuaali sitä ollaan? Joo vittu aha. Taidat olla hetero vaan millä helvetillä sekään olis mahdollista. Mutta kun en osaa kuvitellakaan mitä mies ajattelee vaikka alastomasta naisesta koska mä taas en katsoisi ikinä ketään alastonta naista ihaillen, en vaikka kuinka olen bi. Luultavasti nyrpistäisin nenääni jollen olisi sen kuuluisan henkisen kiihotuksen vallassa liiaksi. Mitä ikinä se sitten onkaan. Mutta eipä juuri naisen keho kiihota. Jotain henkistä siinä kuitenkin vaikuttaa olevan.

Heh heh. No taidan olla vain jonkin sortin sekopää.

Mies taas no siitä oon lähestulkoon varma että kiihottuisin visuaalisesti (tietenkin olettaen että on ihan ihastus kuitenkin, ei nyt muuten oikein innosta). Eli miehen keho sitten jotenkin kiinnostaa, naisen ei sitten juuri vittuakaan paitsi ehkä 2 % pari kertaa vuodessa? Mutta naiseen on suurimmaks osaks jokin henkinen juttu. Kaipa se on se sama mikä mieheenkin mutta ilman sitä että siinä kehossa ois juuri hirveesti mitään kiinnostavaa. Tai sitten oon jotenkin blokannu sen ööh en tiedä.

Joo no se siitä en tiedä mitä meinasin mutta jokin tässä häiritsee ja pelottaa sillä enhän koskaa voi tietää mitä mies minusta ajattelisi niin sitten oletan vain että samaa mitä minä eli kehossa on paskoja piirteitä lähes kaikki....... Joo eihän tälläkään nyt mitään väliä varmaan kaipa oon kaikki tehny oikein toivottavasti koska mikä muka olisi väärin en tiedä mistäköhän sen voi tietää. Olisi kiva. Pelottaa vain koska faktuaalisestihan olen oksettava. Siihen ei kuitenkaan ole mitään muuta totuutta olemassa. Toki jos ihminen kiihottuu rumista ihmisistä niin fetissinsä kullakin. Mutta joo tässä on nyt aika paljon asioita mitä kukaan terapeutti ei koskaan ymmärtäisi tai siis että näen asiat ihan eri tavalla kun normi ihminen :D

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Siis JOTAIN täytyy kehityksessä mennä vikaan että ollaan tässä pisteessä XDDDDD

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Aaaa söpöööööööö D::::::::::::: minun kwang ❤️‍🔥🙃🗿

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Oooh aika paha tilanne hihhih muistan vielä kun joskus laskin kuukausia esim että 16 kk tai jotain sellaista tykätty eunkwangista hmmm se taitaa olla vähän enemmän nykyisin

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Marraskuu 2023 🥺 kosk mun ilme oli kirjaimellisesti toi kun muistin sen hahhahhhh

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Mut also: 🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
... Se että vietät monta vuotta samassa paikassa... Ei oo se saavutus mitä ajattelet sen olevan D:

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Hohhoo kaikista eniten nauran sille että olin tässä since forever like ages ago mut sit niinku VUOSIA (tai no hetkihän tässä on mennyt) sit valkkaat siitä vierestä seuraavan keissin johon kuitenkin rakastut VASTA 2025 xD oi luojani taas. Mutta että ei SILLÄ etteikö se olis ollu siinä nenän edessä jo silloin kun vetelin paniikkeja juhannuksena eunkwangista. Ja kun sanon juhannuksena niin kaikki tietää mikä juhannus 😭 the one and only juhannus vittu xD ei täällä muusta puhutakaan XDDD hehheh vaikka ihan toisesta juhannuksesta tää kesu lähtikin liikkeelle.... Legenda myöskin.

Siis sehän tässä on PAHINTA kuinka oon käyny kuumana eunkwangiin koko tän ajan ja eih jumala kun koko tän ajan hoi on myöskin ollu siinä :]

Vaan ei ihastuksena 👍🏻

Mutta sitten siitä tuli ihastus 👍🏻

Ja yhtäkkiä kaikki onkin hiukan merkityksellistä :DDDDDD muun muassa juuri se juhannus koska no löysin(kö??) silloin ne fa-subitkin ja no löysin hänet paitsi tammikuu 2023 kyllä olin nähnyt jo sen videon ja niin mutta kuitenkin silloin oli se ja no tosiaan eipä se sillon mitään merkannu (muuta kun ne epämääräset mitä tapahtu) mutta nytpä merkkaa ehhhehhheh siinä menee elämänhistoria astetta mielenkiintosemmaks.

Ööh. Joskus mietin onko tämä unta.

Ainiin. Mietin että mistä tulee tähän muistoon LAPIO :D siihen juhannus juttuun. Aina kun ajattelen sitä missä pohdin että miks tämä ohjelma juuri on tällainen. Niin ihan kun mulla tulis joku tämmöinen....... Oon ilmeisesti ajatellut jotain hämärää (aina muutenkin). Siitä en oo ihan varma mistä lapio tulee mutta ämpärin muistan koska jos siinä oli se koivun oksa.... Vai lasissa... Vai missä.... No kuitenkin muistan että se siinä oli. Minä en muista kyllä mitä olen lapioimisesta sitten silloin ajatellut 😂🤙🏻 ehkä olen ajatellut kaivavani kuopan itselleni ja meneväni sinne häpeämään 💀 tai sitten ihme valemuisto.

No jooh. Mutta suora leikkaus sieltä tähän kun kävelen ulkona ja kuuntelen mm. Diamond lady ja i know ja yes 💀💀💀💀💀💀💀 ouhhh. Ei näin.

No joo

Mutta onhan se kai unta

(Elämäni unessa;)))

(No sieltähän aloitettiin joten pelkästään loogista mainita se tässä)

Ylös Pohja