Suhteet erosta reilu 3kk ja nyt näkee red flagit...

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
alotetaan vaikka siitä, että kaikki suurimmat läheisyyden osotukset ja varsinkin puheet tapahtu alkoholin avulla...

toinen puhu melko paljon hänen existä, mikä oli ihan okei, mutta se ei ollu kyl kiva, kun puhu jostain seksi kerrasta...

muistan, kun oltiin menossa saunaan ja puhistin meikit nopeesti liinalla (ei siinä mee kun 30 sekuntia). toinen seiso miun takana kädet puuskassa niin vittuuntuneen olosena ja sano, että saan mennä seuraavalla kerralla aikasemmin puhistaa meikkejä... no hän ois voinu jo mennä suihkuun :D

yks kerta halusin näyttää yhen videon youtubesta, josta olin tosi innoissaan (ois kestäny 20 sekuntia - kirjaimellisesti). hän sano ei, jota luulin vitsiks... mutta kun olin näyttämässä sitä videoo, niin toinen laitto kuulokkeet korville ja rupes pelaa, eikä huomioinu minuu hetkeen...

muutenkin miusta tuntu aina ikävältä, kun menin hänen luokse, niin hän aukas oven ja juos takas tietokoneen äärelle ja jatko pelaamista... ja miun piti olla hiljaa, koska hän oli puhelussa kavereitten kaa (kaverit, jotka ei tienny miusta). yhessä vaiheessa saatto mykistää mikin ja sanoo, "nyt saat puhuu". mutta joo, oli tosi kiva istuu ja olla turpa kiinni 2h :D mietin siinä vaiheessa, että toinen ois voinu kuttuu miut vasta nyt, eikä 2h sitten, että mikä järki...

en muutenkaan oikein tykänny, miten tuomitsevainen hän välillä oli ja kommentoi syömistä ("oho, siullahan on tosi paljon ruokaa" < sarkastisesti siis, mutta se oli miulle sopiva annos ja kun en ollu koko päivänä kuluttanu energiaa).


onhan näitä vaikka mitä :D oon vaan niin helpottunu, että se suhde on ohi ja hän päätti sen eron... tuskin oisin tajunnu, ettei tää suhde oo hyvä eikä olla hyvä matchi, vaan siihenpä sit oisin jääny ja missannu kaikki muut, joiden kaa oikeesti klikkaa. ja tääkin suhde opetti sen, että miun pitää muistaa pitää silmät auki, eikä sivuuttaa mitään. että jos suhteessa joku juttu häiritsee, niin siitä sit pitää sanoo ja pitää myös muistaa kunnioittaa omia rajoja.

eikä tän keskustelun tarkotuksena ollu mitenkään maalata piruja seinille, vaan muistuttaa kaikkia siitä, että vaikka suhde vaikuttaa ulkopuolisen silmään miten hyvältä, niin se suhde ei välttämättä oo terveimmästä päästä tai ihana. mie olin kuvaillu meiän suhdetta niin ihanasti ja kertonu kaikkia positiivisia asioita... olin kokonaan sivuttanu kaikki epämielyttävät jutut ja jättäny ne kertomatta (mikä toki sai meiän suhteen vaikuttaa extra ihanalta ja kuin mistäkin leffasta).

ja nyt jälkeenpäin ajateltuna miusta se ei ollu kauheen...hyvä merkki, että toinen sano alle viikon seurustelun jälkeen (ja about kuukauden tuntemisen jälkeen) rakastavansa minuu...
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Noi jutut kuulostaa kyl pahoilta ja on inhottavaa, että oot joutunut kokemaan tollasta. :/ Oon niin ilonen sun puolesta, että toi on nyt ohi ja hyvä että loit tän kesun niin että saa tosiaan ajattelemaan sitä ettei kaikki tosiaan aina oo vaan sitä, mitä tuodaan ilmi.
 

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
Noi jutut kuulostaa kyl pahoilta ja on inhottavaa, että oot joutunut kokemaan tollasta. :/ Oon niin ilonen sun puolesta, että toi on nyt ohi ja hyvä että loit tän kesun niin että saa tosiaan ajattelemaan sitä ettei kaikki tosiaan aina oo vaan sitä, mitä tuodaan ilmi.
no niin, kun rupesin vasta jälkeenpäin miettii kaikkia noita juttuja ja tajusin, ettei ne ollu okei D: viime yönä exä oli yrittäny ottaa yhteyttä (kysyny mitä teen, mutta olin nukkumassa) ja aamulenkin jälkeen rupesin miettii sitä, kun olin tehny päivityksiä tänne meiän suhteesta, että...no en tosiaan ollu ihan kaikkee kertonu ja sillon se näkemys oli niin eri, kun oli ne pinkit rillit silmillä
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
no niin, kun rupesin vasta jälkeenpäin miettii kaikkia noita juttuja ja tajusin, ettei ne ollu okei D: viime yönä exä oli yrittäny ottaa yhteyttä (kysyny mitä teen, mutta olin nukkumassa) ja aamulenkin jälkeen rupesin miettii sitä, kun olin tehny päivityksiä tänne meiän suhteesta, että...no en tosiaan ollu ihan kaikkee kertonu ja sillon se näkemys oli niin eri, kun oli ne pinkit rillit silmillä
Joo niimpä. Vähä ahistavaa että yritti vieläki ottaa yhteyttä ja joskus yöllä D:
 

Desvelada

Kokenut
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
174
Reaktioarvo
154
ja nyt jälkeenpäin ajateltuna miusta se ei ollu kauheen...hyvä merkki, että toinen sano alle viikon seurustelun jälkeen (ja about kuukauden tuntemisen jälkeen) rakastavansa minuu...
Jooh, mulla oli toi ihan sama juttu omassa suhteessa...
Tosi outoa sanoa rakastavansa toista alle viikon seurustelun jälkeen tai ainakin itselleni tuli todella outo olo tuosta lausahduksesta.
Ja joo se suhde loppu just joskus 3kk sitten myös.
 

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
Jooh, mulla oli toi ihan sama juttu omassa suhteessa...
Tosi outoa sanoa rakastavansa toista alle viikon seurustelun jälkeen tai ainakin itselleni tuli todella outo olo tuosta lausahduksesta.
Ja joo se suhde loppu just joskus 3kk sitten myös.
voi ei D:
jep, se on tosi outoo... ei sitä sillon oikein ajatellu...
no hyvä, että siekin pääsit siitä suhteesta etiäpäin...
 
Ylös Pohja