Roolipelit Esittäkää tässä keskustelussa että me kaikki varaanit asumme samassa talossa.

Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
puutarhatonttu kenties?
Ai siis se Pirkka-Pekka Peteliuksen kaksoisolennon joka vie tässä talossa kaiken netin ja joka asuu saunassa tonttuna, sukulainen puutarhassa joka jostain syystä vihaa minua myöskin? Ehdottomasti! Haluan päästä hakkaamaan hänellä ihmisiä.
 

Meikävaan

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,726
Reaktioarvo
2,673
Ai siis se Pirkka-Pekka Peteliuksen kaksoisolennon joka vie tässä talossa kaiken netin ja joka asuu saunassa tonttuna, sukulainen puutarhassa joka jostain syystä vihaa minua myöskin? Ehdottomasti! Haluan päästä hakkaamaan hänellä ihmisiä.
Loistavaa, menoksi vaan! Saat sinäkin ottaa sitten hieman lisävarustusta Kouvolan retkelle
 

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314
Kuka nyt on oikeen vienyt sen puutarhatontun joka on sukua saunatontullemme Pirkka-Pekka Peteliuksen kaksoisolennolle ja kaimalle ja joka vihaa minua? Minun piti pakata se mukaan Kouvolaan mutta en löydä sitä mistään!
Sori, piti leipoa ja en löytänyt kaulinta mistään, joten piti keksiä joku korvike. Pakko muuten sanoa, että taikinasta tuli aika epätasaista...

No jaa, tässä kaipaamasi tonttupysti. *ojentaa taikinaisen tontun*
 
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
6,011
Reaktioarvo
4,757
Mikäs tää homma nyt on? Kävin justiinsa suihkussa, ja se vesi oli siis aivan jääkylmää! Ei auttanut, vaikka käänsin hanan miten kuumalle. En oo varmaan ikinä hoitanut suihkua yhtä pikaisesti kuin äsken... Onko muilla samaa ongelmaa?
joo tosiaan käyn kattomassa lämminvesivaraajaa mikä siihen on tullut
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Sori, piti leipoa ja en löytänyt kaulinta mistään, joten piti keksiä joku korvike. Pakko muuten sanoa, että taikinasta tuli aika epätasaista...

No jaa, tässä kaipaamasi tonttupysti. *ojentaa taikinaisen tontun*
Jaahas, kiitosta vaan. *ottaa tontun vastaan ja ravistelee pahimmat taikinat roskikseen* Sinä se satut aina tielle kun jokin katoaa, ensi kerralla kysäisen suoraan sinulta.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,646
Reaktioarvo
6,513
Ai siis se Pirkka-Pekka Peteliuksen kaksoisolennon joka vie tässä talossa kaiken netin ja joka asuu saunassa tonttuna, sukulainen puutarhassa joka jostain syystä vihaa minua myöskin? Ehdottomasti! Haluan päästä hakkaamaan hänellä ihmisiä.
Joo!!!
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,646
Reaktioarvo
6,513
sattui pieni välikohtaus että tonttua käytettiin vara-kaulimena mutta nyt se on pakattuna ja voin lähteä kanssanne kouvolaan!
Hienoa! Muistithan puutarhatontulle ylimääräisen vasaran, ei sitä tiedä mitä vielä joutuu silläkin hakkaamaan...
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Hienoa! Muistithan puutarhatontulle ylimääräisen vasaran, ei sitä tiedä mitä vielä joutuu silläkin hakkaamaan...
Laitan heti. Ja siitä liittohommasta kun sivukorvalla kuuntelin niin olen ehdottoman mukana, mutta haluaisin ehkä ottaa myös Tulisydämen mukaan. Enempi parempi, eikö?
 
Ylös Pohja