Keho flunssa ja menkat = katastrofi

Keskiyö

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
244
Reaktioarvo
258
Mä oon vaarin luona ja sairastan flunssaa (se jolta tauti tarttui kävi koronatestissä) ja varasin reissua varten vain yhden kangassiteen koska en odottanut menkkojen alkamista, on kuukuppi myös mutta mulla vuotaa aina ohi vähän ja varsinkin öisin tulee paljon yli!

Eilen alkoi menkat ja oon vähän että mitä tekisi kun en voi ite lähteä kauppaan kipeenä, keskustasta ruohonjuuresta voisi ostaa lisää kangassuojia koska en käytä kertakäyttösii mutta miten mä sinne muka pääsen ääni paineessa ja yskäisenä… yritän sinnitellä ens yön mut mun on pakko parantua pian että pääsen ostaa niitä..!
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Ääh, kuulostaa tosi hirveeltä. D: Ite otan aina useemman siteen varmuuden vuoks ku mulla on muutenkin niin epäsäännölliset. Mullaki on välil tolleen et vaik laittais kuus sidettä yön ajaks niin silti herään yöhousut veressä. Välillä kyllä on myös niukempaa. Mut oli tosi kiva ku se runsaus osu just orientaatioviikoille ku olin ekaa kertaa mun uudessa koulussa ja taukoja oli harvakseltaan. Mulla kyl oikeestaan muutenkin kestää menkat aina ihan älyttömän pitkään tai niinku viimesimmät on aina kestäneet että eihän sekään kyllä kiva oo. D: Tsemppiä!
 

Keskiyö

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
244
Reaktioarvo
258
Ääh, kuulostaa tosi hirveeltä. D: Ite otan aina useemman siteen varmuuden vuoks ku mulla on muutenkin niin epäsäännölliset. Mullaki on välil tolleen et vaik laittais kuus sidettä yön ajaks niin silti herään yöhousut veressä. Välillä kyllä on myös niukempaa. Mut oli tosi kiva ku se runsaus osu just orientaatioviikoille ku olin ekaa kertaa mun uudessa koulussa ja taukoja oli harvakseltaan. Mulla kyl oikeestaan muutenkin kestää menkat aina ihan älyttömän pitkään tai niinku viimesimmät on aina kestäneet että eihän sekään kyllä kiva oo. D: Tsemppiä!
Oijoi D: tosi ikävää mullakin kestää menkat pitkään ja on aika epäsäännölliset! Nyt harmittelen tyhmyyttäni kun otin niin vähän suojia mukaan… kiitos! Tsemppiä sullekkin D:
 
Ylös Pohja