Ihastuminen hengasin ihastuksen kaa :3

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
se oli aivan ihanaa! ja hän oli muuten ensimmäistä kertaa meillä (isi oli hemmetin awkward :D).

juteltiin eka tosi paljon (yhessä vaiheessa hän säikytti miut - isi oli lähteny hakee äitii ja mie nopeesti kävin alakerrasta yhen vihkosen. kun tulin takas, niin ai saamari), mutta sit vikat... ~2h chillattiin :3! kysyin häneltä, että saanko nojata häntä vasten (kyllä), jolloin hän laitto sit käen miun olan ympäri ja silitti välillä hellästi miun käsivartta ;w; kunnes sit hän piti minuu käestä.

myö katottiin youtubesta meemejä ja lakon videoita (ihan parasta) ja ehkä tunnin jälkeen vaihoin asennon vähän mukavempaan :D aiemmin olin nojannu häntä vasten enemmän kyljellä, mutta nyt vaihoin silleen, että nojasin ns. selälläni (tavallaan olin hänen sylissä :D). siinä oli aivan ihana olla, mutta nyt miun niskat on vaan tosi jumissa (mutta se oli sen arvosta)...

hän muuten pörrötti miun hiuksia muutamaan otteeseen :D ja yhessä vaiheessa (kun juteltiin ja istuttiin toisiamme vastapäätä), niin hän tuli tosi lähelle miun kasvoja (olin kääntäny katseen hetkeks pois) :D siinä vaiheessa miun puhe katkes ja unohin, mitä olin kertomassa :') katottiin myös toisiamme silmiin tosi murhanhimosesti 5min ajan hiljaa (kummallakaan tosin pokka ei kestäny).

hän lähti siinä 21.30. mie halasin häntä ja halasin vielä parkkipaikallakin, kun saatoin hänet takasin hänen autolleen. ja tosiaan - ennen lähtöö otettiin polaroid kuva (hän on aivan liian sulonen siinä kuvassa).

--------------------------

ja laitoin äsken öitä snäpin, johon hän vastas sydämellä ("öitä" ja sit sydän - laitoin sydämen takas, johon vastas vielä sydämellä). pakko kai se on myöntää, että varmasti yliajattelin jonkin verran, kun hän vaikutti yhtäkkiä vetääntyneemmältä ja etäiseltä. mutta asiaa kyllä helpotti huomattavasti se, että oltiin torstaina saatu asiat juteltuu. mutta en oikein ymmärrä, mitä sillon viikko sit oli meneillään... en osaa lukee ajatuksia, niin vaikee tietää mitä toinen tarkalleen ajatteli. en tiiä mitkä oli miun yliajattelemisen tuotetta ja mitkä ei, mutta...ainakin kaikki vaikuttas olevan nyt hyvin. oon kuitenkin oppinu olematta innostumatta nyt :D:
 

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
ja mainittakoon, että vanhemmat oli saanu hänestä järkevän kuvan :)! muutenkin tää miun ihastus on tosi hyvä small talkissa ja on jutellu randomien kanssa tuosta noin vaan (ihailen), joten hän puhu vähän miun vanhemmille ilman mitään paineita (just ennen lähtöö).
 
Ylös Pohja