Ihastuminen Hmm olenkohan ihastumassa

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
Vai haluanko vain ihastuaniin että alan kehittelemään tunteita.
-tää on siis hauska
-mun mielestä hyvän näkönen
-vastaa mulle eikä vaan tuijota hiljaa jos oon sanonu jotain
-se on hiljanen
-se on puhelias
-luotettava
-rauhallinen
-osallistuu
-me ollaan jo kavereita ja nähään noin kerran kuukaudessa
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
Oon "ihastunu" vaan kerran aiemmin ha siitäkään en tiennyt kehittelinkö vaan tunteita vai olinko ihastunut
 

deactivated 32

Kokenut
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
143
Reaktioarvo
126
Mut ei mul oo mitään suuria tunteita tai siis emmätiiä millasta tän pitäs olla ja mistä sen huomaa?
Ei siihen suuria tunteita tarvii, ite huomaan siit et oon ihastunu jos ajattelen sitä lähes kokoajan ja katon sitä ja oon ihan innoissani kun nään sen
 
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
307
Reaktioarvo
566
Koska en todellakaan ole asiantuntija, käyn läpi sun oirekuvauksen ja analysoin asiaa.

-tää on siis hauska (kuka tahansa voi olla hauska, mun ystävät ainakin)
-mun mielestä hyvän näkönen (objektiivisessa mielessä hyvän näköinen vai silleen että sokaistut kun katot sitä? Enpätiedä, tämä saattaa olla merkki ihastumisesta.)
-vastaa mulle eikä vaan tuijota hiljaa jos oon sanonu jotain (kivat tyypit tekee näin!!)
-se on hiljanen (voi olla merkki sen ihastumisesta, jos sitä vaikka ujostuttaa, muttei kuitenkaan siitä että sinä olisit ihastunut, en ymmärrä)
-se on puhelias (tämäkin voi olla merkki ihastumisesta, mutta yhdessä esiintyessään puheliaisuus ja hiljaisuus vaikuttaa lähinnä aika tavallisen ihmisen käyttäytymiseltä)
-luotettava (tämä on piirre siinä toisessa ihmisessä, eikä varsinaisesti kerro siitä oletko ihastunut vai et. Tietenkin se että luotat toiseen voi kertoa vahvasta ihmissuhteesta)
-rauhallinen (sama juttu kuin aiemmassa)
-osallistuu (kivakiva mutta ei oikeestaan kerro mitään sun ihastumisesta)
-me ollaan jo kavereita ja nähään noin kerran kuukaudessa (ihanaa että sulla on tyyppi jota näet usein!)

En voi kertoa sulle, että oletko ihastunut vai et. Noiden pohjalta harkitsisin sitä, että haluaisitko olla ihastunut kyseiseen ihmiseen tai ylipäätään ihastunut, muttet ehkä oo kuitenkaan. Tiedän tunteen, on ärsyttävää kun ei saa kiinni mitä muut siinä ihastumisessa pitää niin ihanana! Teidän suhde vaikuttaa kuitenkin mainiolta ja tärkeältä, joten ei se mun mielestä ole pettymys ollenkaan jos et ookkaan ihastunut.
 
Ylös Pohja