- Reaktioarvo
- 5,487
- AP AP
HILJAA NYTPISTÄÄ MIETTIMÄÄN
HILJAA NYTPISTÄÄ MIETTIMÄÄN
En voi olla, se on fysikaalinen mahdottomuus! Tosin kerran olin hiljaa ja siitä on anekdootti..HILJAA NYT
!!!En voi olla, se on fysikaalinen mahdottomuus! Tosin kerran olin hiljaa ja siitä on anekdootti..
Kapteeni Amerikkako tässä laulaa?When everything's dark, keeps us from the stark
Kyllä!Kapteeni Amerikkako tässä laulaa?
En usko, että tajusit vitsiä..Kyllä!
Väitän, että tajusin ainakin puoliksi! Ehkä...En usko, että tajusit vitsiä..
No kerro mitä tajusit..Väitän, että tajusin ainakin puoliksi! Ehkä...
Eikö Kapteeni Amerikalla ja Rautamiehellä (Tony Stark) ollut joskus jotain riitaa niin liittynee siihen? Huutosnif snif jos en tajunnutkaan oikeinNo kerro mitä tajusit..
Ding ding ding!Eikö Kapteeni Amerikalla ja Rautamiehellä (Tony Stark) ollut joskus jotain riitaa niin liittynee siihen? Huutosnif snif jos en tajunnutkaan oikein
Ooh, joku sisällissota minulla olikin mielessä! Jee, en ollutkaan ihan pihalla!!Ding ding ding!
Kyllä, koko kolmas Kapteeni Amerikka-leffa on versiointi Mark Millarin "Sisällissodasta", joka on niin hyvä sarjis että oksat pois! Nykyinen "Fall of X" on lähellä sitä.
Mutta Rautamies oli ennen sitä sarjista c-luokan hahmo, se elokuva kohotti siitä ison nimen. Tosin eipä Tony Stark ole mikään hyvä hahmo vieläkään, toimii parhaiten Kostajien raskassarjalaisena.
Ajattelit sitä elokuvaa! Siitä puutuu pari tärkeää asiaa, mikä teki sarjakuvasta niin hyvän.Ooh, joku sisällissota minulla olikin mielessä! Jee, en ollutkaan ihan pihalla!!
Ja viimeisessä kertsissä vaihdetaan laulunopettajaan, huh helsHirvittävän kauniin kuuloinen kappale, vaikka lauletaankin tanssinopettajan panemisesta!
Ei se oo vaihePitäisikö vaan taantuma takaisin emo-vaiheeseen
Elder emo on juttu
Tottahan se on!Elder emo on juttu
Artistille tietty hyvä asia tuo näkyvyyden saaminen, mutta menee hyvät biisit pilalle kun niitä kuulee joka tuutista. Olen ikuisesti katkera, että tiktok pilasi Rammsteinin Sonnen.Tästäkin taitaa olla tulossa joku tiktok-biisi. Saanko itkeä?