Musiikki Jos Käärijä voittaa Euroviisut niin...

Riisitassu

Jokapaikanhöylä
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
808
Reaktioarvo
1,256
Olisihan se hienoa, ja hän saattaakin pärjätä ihan hyvin, mutta ei Suomen biisissä ole voittaja-ainesta tänä(kään) vuonna
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,148
Reaktioarvo
5,467
On se käärijä kyllä sairaan huono :D
Ymmärrettävästi ei ole kaikkien makuun se hänen biisinsä, en itsekään pidä siitä loppuosasta yhtään! Mutta raakaa faktaa on, että Euroviisuihin tuo sopii huomattavasti paremmin kuin mikään muu Suomen ehdokkaista. Massasta erottuminen on siellä tärkeämpää kuin hyvältä kuulostaminen.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,865
Reaktioarvo
2,892
Ymmärrettävästi ei ole kaikkien makuun se hänen biisinsä, en itsekään pidä siitä loppuosasta yhtään! Mutta raakaa faktaa on, että Euroviisuihin tuo sopii huomattavasti paremmin kuin mikään muu Suomen ehdokkaista. Massasta erottuminen on siellä tärkeämpää kuin hyvältä kuulostaminen.
Näin voisi luulla jep, mutta miksi sitten joskus on saanu hyvän tuloksen vaikka ei oo erottunu massasta yhtään 🤔 niinkuin jos en väärin muista niin se .. gjons tears? En siis sano että se välttämättä olis ollu huono mut en tiiä ite et miten sekään erottui massasta, silti muistaakseni sai hyvän tuloksen
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,865
Reaktioarvo
2,892
Pelkään vähän, että Loreen voittaa taas, vaikka se hänen biisinsä on aivan mitäänsanomaton. Sellainen geneerinen 2014-vuoden radioralli.
Meitsi tykkää yllättävän paljon xd aloin ajan kanssa tykätä siitä enemmän. Mutta edelleen axelin gorgeous on kyllä mello biiseistä se jota eniten oon kuunnellut 💕💕💕💕💕
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,448
Reaktioarvo
2,338
Näin voisi luulla jep, mutta miksi sitten joskus on saanu hyvän tuloksen vaikka ei oo erottunu massasta yhtään 🤔 niinkuin jos en väärin muista niin se .. gjons tears? En siis sano että se välttämättä olis ollu huono mut en tiiä ite et miten sekään erottui massasta, silti muistaakseni sai hyvän tuloksen
Gjon's Tears (Sveitsi 2021) oli raatien selkeä suosikki (267 p), yleisöäänissä kuudes (165 p) Raadit tuppaavat tykkäämään "taiteellisista" ja sinänsä turvallisista kappaleista.
Samoin Barbara Pravi (Ranska -21) ja Destiny (Malta -21) saivat raadeilta suurta suosiota. (Hauska fakta: Kaksi näistä olivat kokonaan ranskaksi, Maltan kappaleessa oli jonkin verran ranskaa)

Olen kuullut juttua (mutta en ole täysin varma asiasta, joten älkää luottako täysin), että raatien arvostelukriteerit muuttuisivat tänä vuonna hieman. Ennen on ollut "Laulajan laulutaito" -kategoria (josta varmaan näille edellämainituille tullut suuret pistepotit), joka korvattaisiin "Esityksen mieleenpainuvuus" -kategorialla. Tässä mielessä Käärijällä saattaisi olla tänä vuonna etuus, koska c'mon, ne bileet eivät varmasti unohdu.
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,448
Reaktioarvo
2,338
Pelkään vähän, että Loreen voittaa taas, vaikka se hänen biisinsä on aivan mitäänsanomaton. Sellainen geneerinen 2014-vuoden radioralli.
Tätä itsekin pelkään hyvin pahasti. Biisi on kuin "Euphoria", mutta päiväys on mennyt jo yli 10 vuotta sitten. Loreen (ja Ruotsi ylipäätänsä) ovat jääneet 2010-luvun alkupuolelle niin tiukasti voitonjuhliinsa kiinni, että lähettävät uudelleen paketoidun Loreenin viisuihin (koska kuka muukaan sinne muka lähtee, kun Loreen, itse legenda, on mukana).
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,391
Reaktioarvo
965
Tätä itsekin pelkään hyvin pahasti. Biisi on kuin "Euphoria", mutta päiväys on mennyt jo yli 10 vuotta sitten. Loreen (ja Ruotsi ylipäätänsä) ovat jääneet 2010-luvun alkupuolelle niin tiukasti voitonjuhliinsa kiinni, että lähettävät uudelleen paketoidun Loreenin viisuihin (koska kuka muukaan sinne muka lähtee, kun Loreen, itse legenda, on mukana).
Omg ei muuta kerrottavaa ko että euphoria soi mun listalla 10x päivässä RAKASTAN sitä laulua :DD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,865
Reaktioarvo
2,892
Mua ärsyttää koko laulu niin paljon :D puolivälin jälkeen on yks ihan ok kohta ja muuten yöks :DD
Siis muakin kyl jotenki umk:n aikaan ärsytti, mut nyt ei enää. Tai umk:n aikaan mulla oli semmonen "tykkään mutta silti ärsyttää" mutta nykyään vaan tykkään, okei ehkä pienenpieni ärsytys koska se on niin hypetetty xD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,865
Reaktioarvo
2,892
Gjon's Tears (Sveitsi 2021) oli raatien selkeä suosikki (267 p), yleisöäänissä kuudes (165 p) Raadit tuppaavat tykkäämään "taiteellisista" ja sinänsä turvallisista kappaleista.
Samoin Barbara Pravi (Ranska -21) ja Destiny (Malta -21) saivat raadeilta suurta suosiota. (Hauska fakta: Kaksi näistä olivat kokonaan ranskaksi, Maltan kappaleessa oli jonkin verran ranskaa)

Olen kuullut juttua (mutta en ole täysin varma asiasta, joten älkää luottako täysin), että raatien arvostelukriteerit muuttuisivat tänä vuonna hieman. Ennen on ollut "Laulajan laulutaito" -kategoria (josta varmaan näille edellämainituille tullut suuret pistepotit), joka korvattaisiin "Esityksen mieleenpainuvuus" -kategorialla. Tässä mielessä Käärijällä saattaisi olla tänä vuonna etuus, koska c'mon, ne bileet eivät varmasti unohdu.
Hmm, aivan. Onkohan lordin aikaan sitten ollut eri kriteerit vai oliko niin että ei ollut raateja silloin ollenkaan? Nimittäin noilla kriteereillä on omituista että pystyttiin voittaa koko höskä :D kun jotenki mulla olis sellainen muistikuva että nuo raadit ois ollu jossain vaiheessa kokonaan pois. Sinänsä on sitten aivan typerää koko raatien olemassaolo, periaatteessa kun... Eihän sitten mikään tommonen hauska, mieleenpainuva ja läppä esitys voi voittaa kun raadit ei tuu ikinä arvostamaan. 🤔 Ei jotenki tunnu tasapuoliselta mun mielestä jos siellä istuu jotain hemmetin random tyyppejä jotka pystyy vaikuttaa noin paljon siihen kuka voittaa ja ne suosii AINA pelkästään tietyntyyppisiä esityksiä. Miksi sitten edes lähettää mitään muunlaista sinne kun ei voi voittaa kuitenkaan? 🤔 Emt, pohdin tässä vain huvikseni :D
 
Ylös Pohja