Elokuvat & Sarjat Katsottavaa MTV palvelusta

Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
96
Reaktioarvo
51
Ehdotuksia? Ja oon siis 14v.

Nyt ainoita mitä oon kattonu nii äidin kaa "suomen kaunein koti" ja "kotoisa" sarjat ja sitte ite katon ny masterchef vip:iä. Tuntuu ettei sieltä löydy mitää.

Muumit nyt tietty on aina parhaita
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
Salkkarit ja Emmerdale on mun lemppareita, mutta ymmärrän, etteivät ihan kaikille uppoa. :ROFLMAO: Pikaisella selailulla silmään pistävät esim. Koko Britannia leipoo, Agatha Christien Neiti Marple ja Schitt's Creek sellaisina, joita itse saattaisin katsoa.
 

Riisitassu

Jokapaikanhöylä
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
808
Reaktioarvo
1,256
Tässä pari ehdotusta mitä katson silloin tällöin (kaikki suomalaisia ohjelmia):
-Mestareiden mestari (Uransa lopettaneet urheilijat kisaavat keskenään. Edellisillä kausilla kisattiin yksilöinä, tämänhetkisellä joukkueina.)
-Myyrä (Kymmenen ihmistä suorittaa eri tehtäviä joiden tarkoituksena on kerätä rahaa yhteiseen pottiin, jonka joku heistä voi lopulta voittaa. Yksi on kuitenkin myyrä, joka sabotoi kilpailua. Tällä kaudella kilpailijat ovat valitettavasti julkkiksia. Edellinen kausi oli mielestäni parempi. Suosittelen ehdottomasti katsomaan sen, mikäli et ole vielä katsonut.)
-Farmi Suomi (Joukko julkkiksia heitetään maatilalle ja he yrittävät selviytyä siellä.)
-Talent Suomi (Tämä ei varmaan paljon esittelyä kaipaa. Ei kovin kummoinen, mutta katson jos ei tule muutakaan)

Tulipas tästä pitkä viesti :D
 

Riisitassu

Jokapaikanhöylä
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
808
Reaktioarvo
1,256
Tässä pari ehdotusta mitä katson silloin tällöin (kaikki suomalaisia ohjelmia):
-Mestareiden mestari (Uransa lopettaneet urheilijat kisaavat keskenään. Edellisillä kausilla kisattiin yksilöinä, tämänhetkisellä joukkueina.)
-Myyrä (Kymmenen ihmistä suorittaa eri tehtäviä joiden tarkoituksena on kerätä rahaa yhteiseen pottiin, jonka joku heistä voi lopulta voittaa. Yksi on kuitenkin myyrä, joka sabotoi kilpailua. Tällä kaudella kilpailijat ovat valitettavasti julkkiksia. Edellinen kausi oli mielestäni parempi. Suosittelen ehdottomasti katsomaan sen, mikäli et ole vielä katsonut.)
-Farmi Suomi (Joukko julkkiksia heitetään maatilalle ja he yrittävät selviytyä siellä.)
-Talent Suomi (Tämä ei varmaan paljon esittelyä kaipaa. Ei kovin kummoinen, mutta katson jos ei tule muutakaan)

Tulipas tästä pitkä viesti :D
Hetkinen - Mestareiden mestari ja Farmi Suomi tulivatkin Neloselta! Hups :D
 

kromi

Kurnau
Liittynyt
21.2.2021
Viestejä
660
Reaktioarvo
1,112
Suurmestari on kans ihan hauska. Muistaakseni on mtv:ssä.
 
Ylös Pohja