Elokuvat & Sarjat Katsotteko Squid Gamea?

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Oisin laittanut tän viihteeseen ja vapaa-aikaan, mutta jostain syystä siel ei voi tehä kyselyy. D: Ite en oo kattonut, mutta sitä tunnutaan hehkuttavan ihan joka puolella ja mitä enemmän siitä kuulee niin sitä enemmän haluun kattoo sitä eli varmaan tässä lähiaikoina alotan sen kattomisen ja lupasin kattoo pikkusiskon kaa ekan jakson, ku se on vasta 14 eli ei ois yksin tarpeeks vanha kattomaan sitä.(vaikka kattoohan monet muutki sen ikäset sitä, kuten sen kaverit)

Oikeestaan ekan kerran, ku näin sen niin selailin Netflixsistä jotain rentoo katottavaa ja näin sen Squid Gamen pikkukuvan siellä ja ku siin oli se joku ihme robonukke niin katoin et "Uuu, Squid Game. Onks tää joku semmonen animaatiosarja, tai -leffa?" ja sit katoin trailerin eikä ollut ihan sitä, miksi luulin... Enkä oikein ees kiinnostunut siitä vaan olin silleen "näh" mutta pakko myöntää, että toi joukkohehkuttaminen saa, mut varmaan kohta alottamaan sen. :D

NIIN JA JOS AIOTTE KESKUSTELLA SARJASTA NIIN LAITTAKAA VIESTIN ETEEN SPOILER-VAROITUS!
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Omasta mielestä vaikuttaa lähinnä Nälkäpelin kopiolta, joskin ehkä vielä väkivaltaisemmalta. Ei oo mikkää hirvee hinku kattua mutta jos tulis tilaisuus missä vois nii en kyllä kieltäytyskään
Joo, ei se muakaan olis alkanut kiinnostaa ellei kaikki puhuis siitä. :D Nälkäpeliä en ole koskaan katsonut.
 

Freya

Sensei
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
472
Reaktioarvo
504
Kyllä Battleroyalen tyyppiset splatterit on katsottava. Jatkoa odotellessa, vaikka on varmasti huonompi.
 

Kuusieppari

Kamelivaara❗
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
286
Reaktioarvo
256
Omasta mielestä vaikuttaa lähinnä Nälkäpelin kopiolta, joskin ehkä vielä väkivaltaisemmalta. Ei oo mikkää hirvee hinku kattua mutta jos tulis tilaisuus missä vois nii en kyllä kieltäytyskään
En usko että on kopio ku ne on kirjotettu aika samoihin aikoihin (mitä nyt googlasin äsken :D ) Mutta onhan siinä vähän sama idea ehkä. Ja on se squid game paljon raaempi ku nälkäpeli.
 

almanakka

Asiantuntija
Liittynyt
8.2.2021
Viestejä
455
Reaktioarvo
399
Voisin vaikka katsoakin, tuo pihaleikki-teema kuulostaa tosi mielenkiintoiselta. Luin joskus Nälkäpelien ensimmäisen osan, ja siinä missä Nälkäpelissä pyritään tappamaan muita pelaajia, Squid Gamessa täytyy vain itse yrittää pysytellä mukana (Kai? Vai leikitäänköhän niissä loppuotteluissa jotain kukkulan kuningasta?)
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Voisin vaikka katsoakin, tuo pihaleikki-teema kuulostaa tosi mielenkiintoiselta. Luin joskus Nälkäpelien ensimmäisen osan, ja siinä missä Nälkäpelissä pyritään tappamaan muita pelaajia, Squid Gamessa täytyy vaii. itse yrittää pysytellä mukana (Kai? Vai leikitäänköhän niissä loppuotteluissa jotain kukkulan kuningasta?)
Ainakin oman käsitykseni mukaan pitää pysyä itse pysytellä hengissä, mutta esim. köydenvetopelissä oli semmonen kuilu siinä keskellä(tämän kohdan näin siis trailerissa, en oo edelleenkään kattonut sarjaa) ja samalla, kun sun joukkue voittaa niin se toinen lentää sinne kuiluun eli silleen joutuu myös tappamaan muita.
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,136
Reaktioarvo
5,462
Aloitin katsomaan ensimmäistä jaksoa, mutta jätin sen kesken koska en jaksanut keskittyä. En tiedä jatkanko katsomista. Itselleni on aina kamalan vaikeaa saada kiinni uusista sarjoista, koska ärsyttää se uusiin hahmoihin tutustuminen ja kaikki alun säätämiset ylipäänsä.
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Mussa se joka puolella hehkuttaminen saa aikaan pikemminkin just päinvastasen reaktion. :-''D
Heh, mä vaan oisin unohtanut ton sarjan aika äkkii ellei siitä kuulis joka paikassa ja jotenkin kun se jää mieleen ja kaikki hehkuttaa sitä niin tulee semmonen tunne, et sen täytyy olla oikeesti hyvä. Sama homma muissakin asioissa esim. jossain tuotteessa, tai palvelussa, jota eri ihmiset mainostaa paljon ja varmaan osittain sen hehkutuksen takia tuli ostettua se Tympeät tytöt-kirja, kun muuten sekin olisi varmaan unohtunut, mutta ajanmittaaan se alko vaikuttaa aina vaan kiinnostavammalta. :D
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,689
Reaktioarvo
1,624
Heh, mä vaan oisin unohtanut ton sarjan aika äkkii ellei siitä kuulis joka paikassa ja jotenkin kun se jää mieleen ja kaikki hehkuttaa sitä niin tulee semmonen tunne, et sen täytyy olla oikeesti hyvä. Sama homma muissakin asioissa esim. jossain tuotteessa, tai palvelussa, jota eri ihmiset mainostaa paljon ja varmaan osittain sen hehkutuksen takia tuli ostettua se Tympeät tytöt-kirja, kun muuten sekin olisi varmaan unohtunut, mutta ajanmittaaan se alko vaikuttaa aina vaan kiinnostavammalta. :D
Noh, meitä on moneen junaan, ja varmaan se on ihan hyvä asia. :D
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,565
Reaktioarvo
6,478
Aloitin katsomaan ensimmäistä jaksoa, mutta jätin sen kesken koska en jaksanut keskittyä. En tiedä jatkanko katsomista. Itselleni on aina kamalan vaikeaa saada kiinni uusista sarjoista, koska ärsyttää se uusiin hahmoihin tutustuminen ja kaikki alun säätämiset ylipäänsä.
Mulla oli sama, löysin YouTubesta sen ekan jakson ja oon nähäny pätkiä niistä peleistä siellä mut on menny moti ku siinä on nii rutosti tyyppejä mukana et mennee iha sekasi se homma :') En saanu kiinni siitä et mitä tapahtu
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,565
Reaktioarvo
6,478
Voisin vaikka katsoakin, tuo pihaleikki-teema kuulostaa tosi mielenkiintoiselta. Luin joskus Nälkäpelien ensimmäisen osan, ja siinä missä Nälkäpelissä pyritään tappamaan muita pelaajia, Squid Gamessa täytyy vain itse yrittää pysytellä mukana (Kai? Vai leikitäänköhän niissä loppuotteluissa jotain kukkulan kuningasta?)
Periaatteessa se vissiin on just silleen et yrität vaa ite selvitä mut sit on joitaki missä sun pittää voittaa joku/jotku muut pelaajat eli ne sit tapetaan. Se viimenen peli oli tyyliin et kaks vikaa jäljellä olevaa ottaa kaksintaistelun puukkojen kanssa :D
 

Kuusieppari

Kamelivaara❗
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
286
Reaktioarvo
256
Periaatteessa se vissiin on just silleen et yrität vaa ite selvitä mut sit on joitaki missä sun pittää voittaa joku/jotku muut pelaajat eli ne sit tapetaan. Se viimenen peli oli tyyliin et kaks vikaa jäljellä olevaa ottaa kaksintaistelun puukkojen kanssa :D
Joo ja jotkut myös tappo muita pelaajia vapaaehtosesti niitten pelien välissäki iha vaa vähentääkseen pelaajien lukumäärää nopeuttaakseen peliä :D
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Tällä viikolla yks mun luokkalainen muuten pyys kaikkia laittamaan käden pystyyn, ketkä kattoo Squid Gamea ja melkein kaikki nosti. Silleen ärsyttävää, ku en oo viel ehtinyt alottaa niin varmaan saa semmosen vaikutelman etten ollenkaan aikois kattoa. D: (ei siis muuten mut ku se olis niinku semmonen yhdistävä tekijä ja ehkä sitten saisin luotua musta positiivisemman kuvan mun luokkalaisille tai jotain :D)
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Ööö... Onko muiltakin kadonnut toi kyselykohta tosta? D:

Siis ku mul ei enää näy tota kyselyy siinä vaan näkyy ainoastaan alotusviesti, mutta mä kuitenkin tein tästä kyselyn niin miten se ois voinut vaan kadota, ku viimeks se vielä oli tässä?

Toivon niin et tää on vaan joku bugi tms. koska tää keskustelu on paljon hauskempi kyselyn kanssa, kun voi vertailla tuloksia, eikä oo kivaa, jos se kysely nyt vaan hävis tästä. :(
 
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
6,011
Reaktioarvo
4,756
Ööö... Onko muiltakin kadonnut toi kyselykohta tosta? D:

Siis ku mul ei enää näy tota kyselyy siinä vaan näkyy ainoastaan alotusviesti, mutta mä kuitenkin tein tästä kyselyn niin miten se ois voinut vaan kadota, ku viimeks se vielä oli tässä?

Toivon niin et tää on vaan joku bugi tms. koska tää keskustelu on paljon hauskempi kyselyn kanssa, kun voi vertailla tuloksia, eikä oo kivaa, jos se kysely nyt vaan hävis tästä. :(
on kadonnu
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Mitä ihmettä? Miten joku kysely ees voi kadota? Onks ennen kenellekään käynyt näin? Mistä voin laittaa Varasijalle viestiä tästä? Keskustelu kehitysideoihin, yksityisviesti Varasija-käyttäjälle vai tägäänkö vaan tähän? Saakohan sitä nyt enää ees takas vaikka laittasinkin viestiä... :/ Oon oikeesti aika järkyttynyt tästä. Vaikka onhan se vaan kysely, mutta en mä nyt silti halunnut sen tuloksista luopua etenkin, kun tää tuli tälleen ihan puskista, että näin kävi...
 
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
6,011
Reaktioarvo
4,756
Mitä ihmettä? Miten joku kysely ees voi kadota? Onks ennen kenellekään käynyt näin? Mistä voin laittaa Varasijalle viestiä tästä? Keskustelu kehitysideoihin, yksityisviesti Varasija-käyttäjälle vai tägäänkö vaan tähän? Saakohan sitä nyt enää ees takas vaikka laittasinkin viestiä... :/ Oon oikeesti aika järkyttynyt tästä. Vaikka onhan se vaan kysely, mutta en mä nyt silti halunnut sen tuloksista luopua etenkin, kun tää tuli tälleen ihan puskista, että näin kävi...
@varasija
 

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,121
Reaktioarvo
886
ootteko saaneet aikaseks kattoo? must tuntuu siltä et katon sit ku kaikki muut on unohtanu :d haluun kattoo mut toisaalt oon aina vieroksunu juttui mitkä on super suosittuja
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
ootteko saaneet aikaseks kattoo? must tuntuu siltä et katon sit ku kaikki muut on unohtanu :d haluun kattoo mut toisaalt oon aina vieroksunu juttui mitkä on super suosittuja
Mä katoin eilen mun siskon kaa yhen jakson ja jonkin verran tokasta jaksosta. Mustaki tuntuu, että alotin paljon muita myöhemmin, ku suurinosa on joko kattonut loppuun, tai vähintäänkin puolet. Ihan ok sarja oli, mutta aika raaka niin välillä piti kattoo pois päin ruudusta ja se Liikennevalot-peli(en ees tiennyt et sen pelin nimi on Liikennevalot, kun Suomessa ton tyyppinen on Peili ja noista erikielisistä versioista ymmärsin vaan sen, mitä englannin kielisessä versiossa sanotaan :D) oli hirveen ahdistavaa katottavaa, koska mua alko ahdistaa se, jos ite oisin siellä ja joku vois vaan tönästä mua niin, että kuolen siinä. Oon aiemmin kattonut siskon kanssa myös yhtä kiinalaista sarjaa ja näiden sarjojen perusteella aasialaisten sarjojen tapa näytellä tuntuu aika oudolta. Ihan ku kaikki aikusetki olis jotain kiukuttelevia pikku kakaroita. :D
 
Ylös Pohja